Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Huddinge Blåsuts Trafikskola

Blåsuts Trafikskola

Sofielundsvägen 7, 121 32 Enskededalen — Visa karta

Välkommen till Blåsuts Trafikskola. Vi erbjuder ett körkortspaket som ger dig en unik chans att ta B-körkort. På Blåsuts Trafikskola motiverar vi dig under hela utbildningens gång. Vi tror på att det ska vara roligt att lära. Vi ser med glädje fram emot att hjälpa dig på din väg mot körkortet. För att det ska gå så smidigt som möjligt hoppas vi att du själv är motiverad och engagerad, har möjlighet att studera teori parallellt med körningen och kan delta på vår teorikurs. Varmt välkommen!

Läs vad 7 kunder tycker om Blåsuts Trafikskola

• Andrea F
    Andrea F skrev om Blåsuts Trafikskola
    Rekommenderar varmt denna körskola. Trevligt och professionellt bemötande. Tack Nena för allt hjälp och pepp! Tack Patric för du alltid var lugn och trevlig hela vägen till körkortet :)
  • Kajsa P
    Kajsa P skrev om Blåsuts Trafikskola
    Som 40-årig trebarnsmor bestämde jag mig för att det var dags att fixa körkort! Jag vände mig till Blåsuts trafikskola först och främst för att den låg absolut närmast mitt hem och jag ville inte ödsla tid på att ta mig till och från körlektionerna. Hade planerat att ta körkort för automat men det visade sig att de bara hade bilar med manuell växel,(nu har de även automat). Den underbara receptionisten Nena peppade mig och lyckades övertala mig att prova manuell och det har jag inte ångrat! Jag gjorde alla körlektioner på skolan, alltså ingen privatkörning, och det tog prick tre månader. Det gick lätt att boka lektioner, behövde jag ändra tid var de väldigt flexibla och tillmötesgående. Körskolläraren Patrik var lugn och metodisk. Utöver körlektioner köpte jag även ett paket med teoriböcker samt frågor online inför teoriprovet. Blev erbjuden att sitta på skolan och plugga teori men jag föredrog att sitta hemma. Jag är mycket nöjd med Blåsuts trafikskola!
    Patric T gillar detta
  • Mauricio R
    Mauricio R skrev om Blåsuts Trafikskola
    Gick Riskettan på Blåsuts Trafikskola, glatt överraskad över hur bra och rolig läraren gjorde kursen.

Patric var väldigt vältalig och inkluderade alla i diskussionerna. Alla frågor besvarades och inte lösa trådar lämnades för deltagarna.

Toppen!
    2017-03-29 Patric T svarar Mauricio R
    Tack för din trevliga recention Mauricio!
  • Maddicken L
    Maddicken L skrev om Blåsuts Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Pedagogiska lärare som vet vad de pratar om! Rekommenderar starkt! :)
    2016-11-30 Patric T svarar Maddicken L
    Lycka till Maddicken och kör försiktigt.
    Sara K gillar detta
  • My M
    My M skrev om Blåsuts Trafikskola
    Jätte bra körskola, med bra och trevliga lärare! Man känner sig alltid välkommen!
    Sara K gillar detta
  • Hege S
    Hege S skrev om Blåsuts Trafikskola
    Hjälpte mig på ett säkert och smidigt sätt till körkortet!
    Utbildningen blev individuellt anpassat efter mina behov, vilket var mycket bra!
    Rekommenderas!
    2016-10-10 Patric T svarar Hege S
    Tack för recensionen och kör försiktigt.
    Sara K, David B gillar detta
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Blåsuts Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med körskolans upplägg under utbildningen. Kände mig alltid lugn med läraren då vi pratade mycket vilket gjorde att jag slappnade av mer.

Priset tycker jag var bra, och jag tog körkortet på första försöket. Jag fick ett bra bemötande från start.
    2016-10-10 Patric T svarar Patrik K
    Tack för recensionen och kör försiktigt.
    Sara K, David B, Patric T gillar detta

Sofielundsvägen 7, 121 32 Enskededalen