Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Huddinge Blåsuts Trafikskola

Blåsuts Trafikskola

Sofielundsvägen 7, 121 32 Enskededalen — Visa karta

3.9 i betyg av av 17 omdömen
Välkommen till Blåsuts Trafikskola. Vi erbjuder ett körkortspaket som ger dig en unik chans att ta B-körkort. På Blåsuts Trafikskola motiverar vi dig under hela utbildningens gång. Vi tror på att det ska vara roligt att lära. Vi ser med glädje fram emot att hjälpa dig på din väg mot körkortet. För att det ska gå så smidigt som möjligt hoppas vi att du själv är motiverad och engagerad, har möjlighet att studera teori parallellt med körningen och kan delta på vår teorikurs. Varmt välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Blåsuts Trafikskola

• Sarah J

2019-01-25

Sarah J skrev om Blåsuts Trafikskola
    Mycket bra utbildnings personal. Trevligt ställe att komma till! Läs mer
  • 2019-01-18

Josh L skrev om Blåsuts Trafikskola
    JAG TACKA BLÅSUT TRAFIKSKLA🎉😆.🤝😅🙏🏻

Jag vet ej hur jag kan börja! men jag vill säga att jag är väldigt glad just nu!😆😆😆 För tre månader sedan bestämde jag att ta körkort, som alla andra, jag hade ingen anning om hur jag skulle börja och inte heller hur det skulle gå! Jag bor i Farsta (Stockholm) och jag bestämde att gå in på trafikskolar i nära området där jag fick hjälp men jag kuggade flera gånger, tänk att jag hade bråttom med teori för att det skulle gå ut och gissa vad? ingen bryr sig och på så sätt skulle jag få överkörningstider 3 veckor framåt oavsett att jag var däras före elev. Jag var Tübingen att boka privat med mycket stress och kuggade 5 gånger! Efter en vecka kollade jag på Google ”Bästa trafikskolan i Stockholm” och det dyrkade upp flera trafikskolan men jag väljade BLÅSUT TRAFIKSKOLA för det var närmare och det ligger nära Blåstus tunnelbanan. Jag fick my hjälp av trafikskolans chef Patrik och jag fick köra med världens bästa handledare Göran. Efter ett par körlektioner, fick jag köra upp idag och fick jag godtjäntttttttttttttt asså jag kan inte tro det! Jag vill tacka Patrik och hans team d.v.s Göran och Anna för de hjälpte mig himla mycket och de bryr sig om deras elever.

MIN DOM OM DENNA TRAFIKSKOLANS PERSONAL:

Göran är en mycket bra handlädare ska jag säga för han inte stressa när man kör och han har över 25 års erfarenhet som trafikskola lärare! Jag fick köra med Anna några gånger när Göran var borta och var lika duktig som Göran, jag kan inte glömma när hon visade mig fik parkering på ett snabt inch bra sätt!😆🙌🏼 Patrik är väldigt snäll och välkommande! Han ger ut hela sina känslör och är alltid där för sina elever för att se till att de klara körkortet snabbt och enklare!
    May God bless you. Mvh Josh Love. Läs mer
  • 2018-12-30

Verifierad kundrelation
    Linda S skrev om Blåsuts Trafikskola
    Skulle inte rekommendera denna körskola till någon. Läraren sitter helt tyst under hela körningen och man har således ingen aning om vad det är tänkt att man ska öva på under respektive lektion. Han är opedagogisk och då man inte får någon feedback så har man ingen aning om hur man ligger till. Jag tog inte ens alla lektioner jag hade köpt, då jag inte fick ut något av dem. Läs mer
  • 2018-08-29

Alexandra A skrev om Blåsuts Trafikskola
    Klarade körkortet tillslut men fick köra privat istället. Läs mer
  • 2018-08-23

Alexandra E skrev om Blåsuts Trafikskola
    Rekommenderar inte denna trafikskola. Min körskoleledare satt i princip tyst alla körlektioner och när vi kom tillbaka fick jag inte många ord till svars varför han tyckte så. Dagen innan min uppkörning (som jag bokade privat) sa han att jag inte var redo än men att han hade två lediga tider innan min uppkörning. Trots att jag inte bokade de tiderna då jag ansåg att jag i princip lärde mig lika mycket av att köra med min pappa klarade jag uppkörningen på första försöket. Måste dock säga att receptionisten Nena var väldigt hjälpsam och trevlig men utöver det var det inte bra. Läs mer
    2018-08-24 Patric T svarar Alexandra E
    Tack för recensionen och grattis till körkortet. Eleven skall bli mer självständig och självtänkande ju närmare uppkörningen hon kommer. Det fanns nog inte så mycket att anmärka på när det gällde din körning.
    Alexandra A gillar detta
  • 2018-08-02

Niklas skrev om Blåsuts Trafikskola
    Tog en intensivkurs med 20 lektioner på 10 dagar. Hade knappt någon körvana innan dess, en övningskörning i månaden i snitt under ett halvår (värdelöst). Patric är jätteduktig och väldigt pedagogisk, lektionerna var alltid effektiva och jag lärde mig något nytt näst intill varje gång. Det i kombination med Nenas trevliga bemötande i receptionen varje dag gjorde att jag klarade uppkörningen i Farsta! Tack :) Läs mer
  • Lisa E

2018-05-28

Lisa E skrev om Blåsuts Trafikskola
    katastrof.. gå inte dit. Jag hade köpt en kurs hos dem genom lets deal men när man kontaktar blåsut trafikskola svarar dem inte i telefon under hela giltighetstiden på dealen, tillslut har dealen gått ut och jag får varken pengarna tillbaka eller får gå kursen. de svarar först när dealen gått ut att jag får betala kursen på nytt om jag ska gå den, trotts att jag redan betalat den tidigare. jag har nu varken fått gå kursen eller fått pengarna tillbaka. Skämt företag om ni frågar om min åsikt. Läs mer
    2018-08-24 Patric T svarar Lisa E
    Vi har mail dygnet runt och telefonpassning från 07,00 till 19,00. Receptionen är bemannad från 10,00 till 19.00 månd till torsdag och 10 till 18 fredagar. Du skulle ha kontaktat Lets deal om köpet hunnit bli ogiltigt.
    Alexandra A gillar detta
  • Frank L

2018-02-27

Frank L skrev om Blåsuts Trafikskola
    Fick en kompensation pga en händelse Läs mer
  • Jem S

2018-01-29

Jem S skrev om Blåsuts Trafikskola
    Har aldrig varit med om något liknade!! Skulle övningsköra med en ny lärare jag aldrig träffat, hon börjar inte ens med att presentera sig eller välkomna en ny elev. Hon var både otålmodig och otrevlig vilket gav mig en väldigt dålig känsla under lektionen. När hon ville få något sagt kändes hon väldigt opedagogisk och verkade inte ha någon typ av förståelse gällande situationerna. Tyvärr det blir inga fler körlektioner hos er! Läs mer
    2018-07-04 Patric T svarar Jem S
    Hej Jem,

För att få övningsköra privat och på en trafikskola så krävs det att du har ett giltigt körkortstillstånd. Eftersom ditt körkortstillstånd gick ut ett par dagar efter din första körlektion kunde inte din trafiklärare boka in de körlektioner som du önskade. Om personkemin inte stämmer med en lärare så kan du alltid prova att köra med en annan lärare hos oss.Vi har försökt att nå Jemima för en dialog utan resultat.
    Alexandra A, Kine M gillar detta
  • 2017-09-13

Linda K skrev om Blåsuts Trafikskola
    Jag bytte till Blåsuts Trafikskola efter att ha varit missnöjd med min första körskola.
    Vilken kontrast!! det var som dag och natt! Min förra lärare skrek och gjorde mig ledsen så jag ville ge upp.
    men Sherko trodde på mig från dag 1, Vilket jag är så tacksam över.
    Sherko är den bästa! Jag är Verkligen JÄTTE NÖJD med blåsuts trafikskola. Fantastiskt bra bemötande varje gång från alla på trafikskolan. Alltid lätt att ringa och dom fixade jätte bra med tiderna. Jag körde med Sherko. Jag längtade verkligen till varje körlektion med Sherko för Varje lektion var lärorik och utformad individuellt efter min körförmåga och mot mina mål. Tack vare fantastiska Sherko som stöttade mig och gav mig mycket bra råd i trafiken så Klarade jag uppkörningen på första gången i Farsta. Rekommenderar verkligen Sherko han är lugn, han är bra på att förklara, han gör så att lektionen är rolig och man lär sig så mycket. Jag hade inte kört mycket alls innan, så kan säga att jag började från noll. tog ca 35 lektioner och kan varmt rekommendera att man tar dubbla lektioner för man lär sig så mycket mer. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka denna fantastiska trafikskola. Är så otroligt glad och nöjd. Tusen tack från mitt hjärta <3 Läs mer
  • Andrea F

2017-06-26

Andrea F skrev om Blåsuts Trafikskola
    Rekommenderar varmt denna körskola. Trevligt och professionellt bemötande. Tack Nena för allt hjälp och pepp! Tack Patric för du alltid var lugn och trevlig hela vägen till körkortet :) Läs mer
  • 2017-05-15

Kajsa P skrev om Blåsuts Trafikskola
    Som 40-årig trebarnsmor bestämde jag mig för att det var dags att fixa körkort! Jag vände mig till Blåsuts trafikskola först och främst för att den låg absolut närmast mitt hem och jag ville inte ödsla tid på att ta mig till och från körlektionerna. Hade planerat att ta körkort för automat men det visade sig att de bara hade bilar med manuell växel,(nu har de även automat). Den underbara receptionisten Nena peppade mig och lyckades övertala mig att prova manuell och det har jag inte ångrat! Jag gjorde alla körlektioner på skolan, alltså ingen privatkörning, och det tog prick tre månader. Det gick lätt att boka lektioner, behövde jag ändra tid var de väldigt flexibla och tillmötesgående. Körskolläraren Patrik var lugn och metodisk. Utöver körlektioner köpte jag även ett paket med teoriböcker samt frågor online inför teoriprovet. Blev erbjuden att sitta på skolan och plugga teori men jag föredrog att sitta hemma. Jag är mycket nöjd med Blåsuts trafikskola! Läs mer
  • Mauricio R

2017-03-29

Mauricio R skrev om Blåsuts Trafikskola
    Gick Riskettan på Blåsuts Trafikskola, glatt överraskad över hur bra och rolig läraren gjorde kursen.

Patric var väldigt vältalig och inkluderade alla i diskussionerna. Alla frågor besvarades och inte lösa trådar lämnades för deltagarna.

Toppen! Läs mer
    2017-03-29 Patric T svarar Mauricio R
    Tack för din trevliga recention Mauricio!
  • 2016-11-16

Maddicken L skrev om Blåsuts Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Pedagogiska lärare som vet vad de pratar om! Rekommenderar starkt! :) Läs mer
    2016-11-30 Patric T svarar Maddicken L
    Lycka till Maddicken och kör försiktigt.
    Sara K gillar detta
  • 2016-11-14

My M skrev om Blåsuts Trafikskola
    Jätte bra körskola, med bra och trevliga lärare! Man känner sig alltid välkommen! Läs mer
    Sara K gillar detta
  • Hege S

2016-09-29

Hege S skrev om Blåsuts Trafikskola
    Hjälpte mig på ett säkert och smidigt sätt till körkortet!
    Utbildningen blev individuellt anpassat efter mina behov, vilket var mycket bra!
    Rekommenderas! Läs mer
    2016-10-10 Patric T svarar Hege S
    Tack för recensionen och kör försiktigt.
    Sara K, David B gillar detta
  • Patrik K

2016-09-26

Patrik K skrev om Blåsuts Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med körskolans upplägg under utbildningen. Kände mig alltid lugn med läraren då vi pratade mycket vilket gjorde att jag slappnade av mer.

Priset tycker jag var bra, och jag tog körkortet på första försöket. Jag fick ett bra bemötande från start. Läs mer
    2016-10-10 Patric T svarar Patrik K
    Tack för recensionen och kör försiktigt.
    Sara K, David B, Patric T gillar detta

Bästa trafikskolorna i Huddinge:

Linne A Linne A tycker:
“Jag köpte bl.a körlektioner oc...” Läs mer

Linnégatan 8, 11447, STOCKHOLM