Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Huddinge Blåsuts Trafikskola

Blåsuts Trafikskola

Sofielundsvägen 7, 121 32 Enskededalen — Visa karta

Välkommen till Blåsuts Trafikskola. Vi erbjuder ett körkortspaket som ger dig en unik chans att ta B-körkort. På Blåsuts Trafikskola motiverar vi dig under hela utbildningens gång. Vi tror på att det ska vara roligt att lära. Vi ser med glädje fram emot att hjälpa dig på din väg mot körkortet. För att det ska gå så smidigt som möjligt hoppas vi att du själv är motiverad och engagerad, har möjlighet att studera teori parallellt med körningen och kan delta på vår teorikurs. Varmt välkommen!

Läs vad 4 kunder tycker om Blåsuts Trafikskola

• Maddicken L
    Maddicken L skrev om Blåsuts Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Pedagogiska lärare som vet vad de pratar om! Rekommenderar starkt! :)
    2016-11-30 Patric T svarar Maddicken L
    Lycka till Maddicken och kör försiktigt.
    Sara K gillar detta
  • My M
    My M skrev om Blåsuts Trafikskola
    Jätte bra körskola, med bra och trevliga lärare! Man känner sig alltid välkommen!
    Sara K gillar detta
  • Hege S
    Hege S skrev om Blåsuts Trafikskola
    Hjälpte mig på ett säkert och smidigt sätt till körkortet!
    Utbildningen blev individuellt anpassat efter mina behov, vilket var mycket bra!
    Rekommenderas!
    2016-10-10 Patric T svarar Hege S
    Tack för recensionen och kör försiktigt.
    Sara K, David B gillar detta
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Blåsuts Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med körskolans upplägg under utbildningen. Kände mig alltid lugn med läraren då vi pratade mycket vilket gjorde att jag slappnade av mer.

Priset tycker jag var bra, och jag tog körkortet på första försöket. Jag fick ett bra bemötande från start.
    2016-10-10 Patric T svarar Patrik K
    Tack för recensionen och kör försiktigt.
    Sara K, David B, Patric T gillar detta

Sofielundsvägen 7, 121 32 Enskededalen