Blåsuts Trafikskola

Blåsuts Trafikskola

Ring 08-39 04 68 blasutstrafikskola.se
4.0

Välkommen till Blåsuts Trafikskola. Vi erbjuder ett körkortspaket som ger dig en unik chans att ta B-körkort. På Blåsuts Trafikskola motiverar vi dig under hela utbildningens gång. Vi tror på att det ska vara roligt att lära. Vi ser med glädje fram emot att hjälpa dig på din väg mot körkortet. För att det ska gå så smidigt som...

29 omdömen om Blåsuts Trafikskola

Gabriella M N D
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Letar du efter en ärlig körskola som inte bara vill ha dina pengar? Titta hit! Körde hos en körskola tvärs över gatan innan jag hittade bästa Anette! Tack vare Anette klarade jag uppkörningen i Farsta på första försöket! Hon är pedagogisk, lyhörd, lugn, supertrevlig, inkännande och peppande. Är glad att jag har körkort nu men kommer definitivt att sakna mina lektioner med henne 😅

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

LINUS F
Skrev om Blåsuts Trafikskola

proffisionell körskola ta åt dig av den kritiken du får när du kör så lär du dig en massa skaffade körkort på 3 veckor

Mikael Roy Benny J
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Riktigt nöjd! Fick en akut tid för att gå risk-1,an så jag slapp boka om min teori och uppkörning. Väldigt bra utförande av kurs!

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

SIMON B
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Tog riskettan på skolan och tycker verkligen att upplevelsen var exceptionell. Grym lärare och bra lokal. Vi fick även lyssna på musik och kolla på filmsnuttar om trafikolyckor och hälsorisker vilket kändes som en superkreativ och funktionerlig undervisningsmetod. Överlag 10/10

Love S
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Gick riskettan här på trafikskolan, vilket var väldigt lärorikt och intressant. Vi diskuterade väldigt mycket om de olika ämnena och alla fick sin röst hörd, oavsett om man hade rätt eller fel kände man sig aldrig dum. Kör även med Anette som är väldigt pedagogisk och man lär sig väldigt mycket när man kör med henne.

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

BELINDA K
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Var på riskettan och tyckte den var bra och tydlig, Rolig och enkelt att hänga med👍🏽

HELEN C O
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Rekommenderar! Bytte hit från Söderorts körakademi där läraren inte var snäll utan vresig opedagogisk och satt och smsade under lektionerna. På Blåsuts trafikskola körde jag med Patric och det gick jättebra. Han är lugn och pedagogisk och hjälper en att göra rätt. Jag höll på ganska länge med att ta körlektioner och körde upp ett par gånger, men det var först när jag kom till Blåsut som jag blev säker och började göra saker rätt. Klarade sedan uppkörningen i Farsta, tack vare Patric.

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
WILHELM C
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Tog riskettan på Blåsuts trafikskola och anser att den var väldigt lärorik samt avskrämmande

INÉS I
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Absolut värsta jag har varit med om. Körlärare byttes titt som tätt och alla var hemska förutom han sista. Lärare var absolut värst som skriker för minsta lilla, han SOV nästan en gång när jag körde på motorvägen. Han frågade vad jag tyckte var svårt och ville träna på, när jag sa nerväxling i avfart så svarade han ”Nej det är jättelätt, vi tränar på parkering istället”. Grät efter varje lektion för att jag blev konstant skälld på av 2 utav 3 lärare jag hade och mådde riktigt dåligt. Lärde min knappt någonting överhuvudtaget...

Svar från Blåsuts Trafikskola

Vi känner inte igen något av det du beskriver. Eleverna bokar själva in sig hos oss och bestämmer själva vem dom vill köra med. Bedrövligt med folk som ljuger och inte kan hålla sig till sanningen.

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Eva J
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Jag bytte från Gullmarsplans trafikskola till Blåsuts. Blev supernöjd och klarade mitt körkort idag. Rekomenderar varmt denna skola och då speciellt trafikläraren/ägaren Patrik👍

Lukas C
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Väldigt bra trafiklärare, lärde mig mycket om trafiken efter bara ett fåtal körlektioner... Mycket bra trafikskola

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Edit ulrika ablavi A
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Gå absolut INTE hit! Blåsuts trafikskola är en fruktansvärt dålig trafikskola, rekommenderar ingen att gå hit, ni kommer bara att slösa era pengar. Personen som även är en utav två körlärare är en så dålig lärare. Han har inget tålamod, empati eller pedagogik för sina elever. Jag var en helt oerfaren körare utan någon som helst körvana vilket han var informerad med, men redan första lektionen så tappade han tålamodet och började skrika på mig när jag gjorde fel eller inte förstod. Nästan varje körtillfälle så hade han...

Svar från Blåsuts Trafikskola

Hej Edit! De allra flesta klarar av att ta ett manuellt körkort. Tråkigt att det inte fungerade för dig med manuell växel.. Eftersom du inte lärde dig att växla efter 30 körlektioner valde vi att tillslut att rekommendera dig att köra automatväxlad bil.

Sarah J
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Mycket bra utbildnings personal. Trevligt ställe att komma till!

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Josh L
Skrev om Blåsuts Trafikskola

JAG TACKA BLÅSUT TRAFIKSKLA🎉😆.🤝😅🙏🏻 Jag vet ej hur jag kan börja! men jag vill säga att jag är väldigt glad just nu!😆😆😆 För tre månader sedan bestämde jag att ta körkort, som alla andra, jag hade ingen anning om hur jag skulle börja och inte heller hur det skulle gå! Jag bor i Farsta (Stockholm) och jag bestämde att gå in på trafikskolar i nära området där jag fick hjälp men jag kuggade flera gånger, tänk att jag hade bråttom med teori för att det skulle gå ut och gissa vad? ingen bryr sig och på så sätt skulle jag få överkörningstider...

Linda S
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Skulle inte rekommendera denna körskola till någon. Läraren sitter helt tyst under hela körningen och man har således ingen aning om vad det är tänkt att man ska öva på under respektive lektion. Han är opedagogisk och då man inte får någon feedback så har man ingen aning om hur man ligger till. Jag tog inte ens alla lektioner jag hade köpt, då jag inte fick ut något av dem.

Alex A
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Oengagerad trafiklärare (ägaren dessutom). Berättade ingenting om hur eller vad för moment vi skulle köra. Jag klarade knappt av att manövrera bilen eftersom jag var helt ny som förare vilket jag även var tydlig med. Ändå så bokstavligen talat satt läraren och sov(!) under en av mina lektioner. Gjorde tyvärr många fel i min ensamhet bakom ratten vilket gjorde läraren arg och resulterade i att jag fick utskällning flera gånger under varje lektion. Mådde pyton inför varje körlektion. Bytte tillslut körskola och de visade mig...

Alexandra E
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Rekommenderar inte denna trafikskola. Min körskoleledare satt i princip tyst alla körlektioner och när vi kom tillbaka fick jag inte många ord till svars varför han tyckte så. Dagen innan min uppkörning (som jag bokade privat) sa han att jag inte var redo än men att han hade två lediga tider innan min uppkörning. Trots att jag inte bokade de tiderna då jag ansåg att jag i princip lärde mig lika mycket av att köra med min pappa klarade jag uppkörningen på första försöket. Måste dock säga att receptionisten Nena var väldigt hjälpsam och trevlig men utöver det var det inte bra.

Svar från Blåsuts Trafikskola

Tack för recensionen och grattis till körkortet. Eleven skall bli mer självständig och självtänkande ju närmare uppkörningen hon kommer. Det fanns nog inte så mycket att anmärka på när det gällde din körning.

Niklas
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Tog en intensivkurs med 20 lektioner på 10 dagar. Hade knappt någon körvana innan dess, en övningskörning i månaden i snitt under ett halvår (värdelöst). Patric är jätteduktig och väldigt pedagogisk, lektionerna var alltid effektiva och jag lärde mig något nytt näst intill varje gång. Det i kombination med Nenas trevliga bemötande i receptionen varje dag gjorde att jag klarade uppkörningen i Farsta! Tack :)

Lisa E
Skrev om Blåsuts Trafikskola

katastrof.. gå inte dit. Jag hade köpt en kurs hos dem genom lets deal men när man kontaktar blåsut trafikskola svarar dem inte i telefon under hela giltighetstiden på dealen, tillslut har dealen gått ut och jag får varken pengarna tillbaka eller får gå kursen. de svarar först när dealen gått ut att jag får betala kursen på nytt om jag ska gå den, trotts att jag redan betalat den tidigare. jag har nu varken fått gå kursen eller fått pengarna tillbaka. Skämt företag om ni frågar om min åsikt.

Svar från Blåsuts Trafikskola

Vi har mail dygnet runt och telefonpassning från 07,00 till 19,00. Receptionen är bemannad från 10,00 till 19.00 månd till torsdag och 10 till 18 fredagar. Du skulle ha kontaktat Lets deal om köpet hunnit bli ogiltigt.

Frank L
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Fick en kompensation pga en händelse

Jemima G
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Har aldrig varit med om något liknade!! Skulle övningsköra med en ny lärare jag aldrig träffat, hon börjar inte ens med att presentera sig eller välkomna en ny elev. Hon var både otålmodig och otrevlig vilket gav mig en väldigt dålig känsla under lektionen. När hon ville få något sagt kändes hon väldigt opedagogisk och verkade inte ha någon typ av förståelse gällande situationerna. Tyvärr det blir inga fler körlektioner hos er!

Alex A och Kine M gillar detta
Svar från Blåsuts Trafikskola

Hej Jem, För att få övningsköra privat och på en trafikskola så krävs det att du har ett giltigt körkortstillstånd. Eftersom ditt körkortstillstånd gick ut ett par dagar efter din första körlektion kunde inte din trafiklärare boka in de körlektioner som du önskade. Om personkemin inte stämmer med en lärare så kan du alltid prova att köra med en annan lärare hos oss.Vi har försökt att nå Jemima för en dialog utan resultat.

Linda  K
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Jag bytte till Blåsuts Trafikskola efter att ha varit missnöjd med min första körskola. Vilken kontrast!! det var som dag och natt! Min förra lärare skrek och gjorde mig ledsen så jag ville ge upp. men Sherko trodde på mig från dag 1, Vilket jag är så tacksam över. Sherko är den bästa! Jag är Verkligen JÄTTE NÖJD med blåsuts trafikskola. Fantastiskt bra bemötande varje gång från alla på trafikskolan. Alltid lätt att ringa och dom fixade jätte bra med tiderna. Jag körde med Sherko. Jag längtade verkligen till varje körlektion...

Andrea F
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Rekommenderar varmt denna körskola. Trevligt och professionellt bemötande. Tack Nena för allt hjälp och pepp! Tack Patric för du alltid var lugn och trevlig hela vägen till körkortet :)

Kajsa P
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Som 40-årig trebarnsmor bestämde jag mig för att det var dags att fixa körkort! Jag vände mig till Blåsuts trafikskola först och främst för att den låg absolut närmast mitt hem och jag ville inte ödsla tid på att ta mig till och från körlektionerna. Hade planerat att ta körkort för automat men det visade sig att de bara hade bilar med manuell växel,(nu har de även automat). Den underbara receptionisten Nena peppade mig och lyckades övertala mig att prova manuell och det har jag inte ångrat! Jag gjorde alla körlektioner på...

Mauricio R
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Gick Riskettan på Blåsuts Trafikskola, glatt överraskad över hur bra och rolig läraren gjorde kursen. Patric var väldigt vältalig och inkluderade alla i diskussionerna. Alla frågor besvarades och inte lösa trådar lämnades för deltagarna. Toppen!

Svar från Blåsuts Trafikskola

Tack för din trevliga recention Mauricio!

Maddicken L
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Bästa trafikskolan! Pedagogiska lärare som vet vad de pratar om! Rekommenderar starkt! :)

Sara K gillar detta
Svar från Blåsuts Trafikskola

Lycka till Maddicken och kör försiktigt.

My M
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Jätte bra körskola, med bra och trevliga lärare! Man känner sig alltid välkommen!

Sara K gillar detta
Hege S
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Hjälpte mig på ett säkert och smidigt sätt till körkortet! Utbildningen blev individuellt anpassat efter mina behov, vilket var mycket bra! Rekommenderas!

Sara K och David B gillar detta
Svar från Blåsuts Trafikskola

Tack för recensionen och kör försiktigt.

Patrik K
Skrev om Blåsuts Trafikskola

Jag är mycket nöjd med körskolans upplägg under utbildningen. Kände mig alltid lugn med läraren då vi pratade mycket vilket gjorde att jag slappnade av mer. Priset tycker jag var bra, och jag tog körkortet på första försöket. Jag fick ett bra bemötande från start.

Sara K och 2 andra gillar detta
Svar från Blåsuts Trafikskola

Tack för recensionen och kör försiktigt.