Blixtservice - Meca

Omdömen totalt
Snittbetyg
2.8

Om företaget

På Södermalm i Stockholm hittar du Blixtservice Bilverkstad. Vi servar alla bilmärken, är anslutna till MECA och kan därmed erbjuda alla deras förmåner till dig som är kund hos oss. Vi är specialiserade och har den utrustning som krävs för att kunna utföra de absolut flesta arbetena på din bil. Vi har tillgång till tekniskt...

5 omdömen om Blixtservice - Meca

Visar 5 omdömen med 2.8 i snittbetyg
Mats O
Skrev om Blixtservice - Meca

Efter DPF rengöring och byte av EGR ventil fungerade inte kupevärmen. Jag öppnade huven och hittade en 70 cm skruvmejsel fastkilad kvar. En fläktkåpa satt inte fast och en kylslang in till kupen var vriden så flödet var stopp, därav ingen cirkulation av vatten dit. Aldrig att dom får röra min bil igen.

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1638 omdömen 4.7 av 1638 omdömen
Badge2024

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Emanuel Erik Josef T
Skrev om Blixtservice - Meca

Lämnade in bilen för rengöring av partikelfilter. Det jobbet blev väldigt bra gjort. Tyvärr ändrades hjulinställningen i samma veva så ratten blev lite sned. Sånt kan så klart hända, men det löste sig efteråt i bra dialog med Blixtservice så jag är mycket nöjd.

Mattias S
Skrev om Blixtservice - Meca

För att vara experter på generatorer (enl. hemsidan) så gick det väldigt fel. Lämnade in en generator och när jag kommer för att hämta den ser jag att dom har satt på fel regulator. Dessutom hade dom tagit bort flat-stift kontakten till sensorkabeln. Det här skapade en väldig massa extrajobb för mig...

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 723 omdömen 4.8 av 723 omdömen
BadgeSevenYears

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Love L
Skrev om Blixtservice - Meca

Blir förvånad över all negativ kritik, har endast fått bra service från dessa grabbar. Lämnat in flertal bilar och varit nöjd. Rimliga priser och snabba reparationer. Kan dock vara lite bökigt att åka in och ut då det är lite trångt och brant. En av få bra verkstäder på Södermalm.

Robert E
Skrev om Blixtservice - Meca

Har mycket förgasare och startmotorer men monteringen av en startmotor fick de göra om. Skramlade som bara den efter en montering och de hade mage att leverera bilen så. Jag körde i hundra meter och åkte sen tillbaks. Det visade sig att den låg emot en balk men de gjorde om jobbet och allt blev bra men jag undrar fortfarande hur de tänkte?

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1067 omdömen 4.8 av 1067 omdömen
Badge2024

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Filtrera omdömen