Bockholmengruppen

Vi har snabbt utvecklats till att bli en av Stockholms största restauranggrupper. Alla våra restauranger är döpta efter den plats de ligger på, eftersom alla har en egen själ som beror mycket på var de ligger. På Bockholmen, en skärgårdskrog i stadsmiljö, kan du efter måltiden ta en promenad runt den lilla Ö som restaurangen ligger på. På Nybrogatan 38 äter du i livlig miljö nära stadskärnans puls.
Oavsett restaurang och typ av måltid, är vår ambition att alltid ge kunden ett personligt bemötande och den totalupplevelse de förtjänar.
Hoppas ser er snart på någon utav våra restauranger!
  • Brett utbud av krogar över hela Stockholmsregionen
  • Känn dig som hemma, oavsett restaurang
  • Generösa öppettider
Bockholmengruppen
"Alltid trevlig personal, god mat , mysigt inredd, man trivs!"
Annika K anlitade Paraden
"Fantastiskt god mat , gott vin men för dyrt,väldigt bra service"
Eva S anlitade Nybrogatan 38
"Vi röstade fram älg- och kalvköttbullarna som favoriter och vegobullarna med tomatsås fick betyget "över förväntat". Alla supernöjda över att få komma ut från isoleringen för en kväll. Trevligt bemöta..."
Heléne Z anlitade Meatballs for the people
"vällagad mat. bra avstånd till närmaste bord. trevligt bemötande"
Ulf B anlitade Österlånggatan 17

Boka bord här

Välj vilken restaurang:
Nybrogatan 38 Bockholmen Hav & Restaurang Meatballs Österlånggatan 17 Paraden Spanjorskan Vinköket Bockholmen Catering & Event Hötorget Kvarterskrog Italienskan

Våra restauranger

Nybrogatan 42, Stockholm
4.0 / 3220 recos
Österlånggatan 17, Stockholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar