Bockholmengruppen

Vi har snabbt utvecklats till att bli en av Stockholms största restauranggrupper. Alla våra restauranger är döpta efter den plats de ligger på, eftersom alla har en egen själ som beror mycket på var de ligger. På Bockholmen, en skärgårdskrog i stadsmiljö, kan du efter måltiden ta en promenad runt den lilla Ö som restaurangen ligger på. På Nybrogatan 38 äter du i livlig miljö nära stadskärnans puls.
Oavsett restaurang och typ av måltid, är vår ambition att alltid ge kunden ett personligt bemötande och den totalupplevelse de förtjänar.
Hoppas ser er snart på någon utav våra restauranger!
  • Brett utbud av krogar över hela Stockholmsregionen
  • Känn dig som hemma, oavsett restaurang
  • Generösa öppettider
Bockholmengruppen
"Mysig miljö med öppen brasa, god mat, trevlig och hjälpsam personal!"
Dennis K anlitade Djurgårdsbrunn
"Fantastisk service, god mat, extremt prisvärt och väldigt trevlig personal. Hovmästaren tar hand om en väldigt väl. Alla gånger jag varit där har jag varit väldigt nöjd. Rekommenderas högt!!!"
Helena B anlitade Nybrogatan 38
"Fantastiskt god mat i mysig miljö med serviceminded personal -kan inte bli bättre!"
Therese R anlitade Nytorget 6
"Alltid nöjd. God mat, trevlig personal, mysig atmosfär"
Elin M anlitade Nybrogatan 38

Boka bord här

Välj vilken restaurang:
Nybrogatan 38 Bockholmen Hav & Restaurang Djurgårdsbrunn Meatballs Nytorget 6 Le Rouge Österlånggatan 17 Lilla Paris Paraden Spanjorskan Vinköket Bockholmen Catering & Event

Våra restauranger

Brunnsgränd 2-4, Stockholm
4.0 / 1796 recos
Österlånggatan 17, Stockholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar