Bockholmengruppen

Vi har snabbt utvecklats till att bli en av Stockholms största restauranggrupper. Alla våra restauranger är döpta efter den plats de ligger på, eftersom alla har en egen själ som beror mycket på var de ligger. På Bockholmen, en skärgårdskrog i stadsmiljö, kan du efter måltiden ta en promenad runt den lilla Ö som restaurangen ligger på. På Nybrogatan 38 äter du i livlig miljö nära stadskärnans puls.
Oavsett restaurang och typ av måltid, är vår ambition att alltid ge kunden ett personligt bemötande och den totalupplevelse de förtjänar.
Hoppas ser er snart på någon utav våra restauranger!
  • Brett utbud av krogar över hela Stockholmsregionen
  • Känn dig som hemma, oavsett restaurang
  • Generösa öppettider
Bockholmengruppen
"Förväntade mig bra service och god mat - både jag och min fru var väldigt nöjda. Vi blev väl omhändertagna när vi satt på soffan. Det var också enkelt med parkering. Jag kommer helt klart rekomendera..."
Peter G anlitade Österlånggatan 17
"Excellent experience! Good service and products. I really recommend it!"
Seb G anlitade Meatballs for the people
"Jag och min man var på Djurgårdsbrunn igår och åt en 3-rätters meny. Vi är supernöjda med maten, personalen och service. Vi kommer gärna igen en annan gång."
Carina S anlitade Djurgårdsbrunn
"God tapas och nice gt och fina handdukar på toaletten"
Hampus S anlitade Spanjorskan

Boka bord här

Välj vilken restaurang:
Nybrogatan 38 Bockholmen Hav & Restaurang Djurgårdsbrunn Meatballs Österlånggatan 17 Lilla Paris Paraden Spanjorskan Vinköket Bockholmen Catering & Event

Våra restauranger

Nybrogatan 42, Stockholm
4.0 / 2989 recos
Österlånggatan 17, Stockholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar