Borås Flyttstäd

Borås Flyttstäd

3.8

Känner du att du redan har fullt upp i flytten och att flyttstädningen är ett nödvändigt ont? Låt proffsen sköta städningen så att du kan fokusera på allt annat som flytten innebär! Vi på Borås Flyttstäd arbetar efter ett noga planerat städschema som vi testat otaliga gånger och med vår städgaranti kan både du och nästa ägare...

119 omdömen om Borås Flyttstäd

Mikael T
Skrev om Borås Flyttstäd

Sämsta städfirman jag har upplevt.. och jag har hyrt många städfirmor innan. -Var sämst på att boka in en tid (De ringde dagen då dom ville komma och städa, vilket jag inte kunde för jag hade annat planerat) -Deras städning var väldigt slarvigt gjort, fick flera anmärkningar på besiktningen. -När man försökte boka in en ny tid då deras första städning blev väldigt dåligt (2 veckors tillgodo innan den nya personen som ska få lägenheten flyttar in) så sa dom att det inte funkade då deras städare inte längre är i Borås under...

Mikael T gillar detta
Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Fredrik B
Skrev om Borås Flyttstäd

Anlitade Borås Flyttstäd för en flyttstädning. Bokningen gick smidigt via telefon. Bekräftelse på pris och datum kom via epost. På städdagen kom två personal en stund efter bokad tid. Städningen tog ca 5 timmar för 100kvadrat inklusive fönster. Fick inget samtal när städningen var klar(fick fråga en granne hur länge dom var där) En sträv hinna var efterlämnad på golven, enstaka kalkfläckar på fönstren. Något enstaka skåp var inte uttorkat. Frågade om jag kunde få rabatt på priset men det blev aldrig något av det. +För...

Pontus Per Magnus O
Skrev om Borås Flyttstäd

Tog 1,5 vecka och lägenheten på 74kvm var fortfarande inte klar. Var tvungen till att städa det sista själv efter att de nya ägarna hade flyttat in. Lycka till att komma i kontakt med någon för att diskutera fakturan, kvinnan i telefonen hänvisar bara till någon gammal gubbe som bevisligen inte vet vad en telefon är då han inte kan svara på ett samtal. Man blir även hänvisad till att skicka mejl, men med tanke på hur dålig gubben är på att svara på samtal så kan ni ju gissa på hur bra han är på att svara på mejl. Urusel...

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Thea E
Skrev om Borås Flyttstäd

Bokade flyttstädning, denna blev inte ordentligt gjord. Damm och fläckar kvar, gjorde inte vattenlåset på toaletten. Fick till sist lösa städningen själv.

Maja K
Skrev om Borås Flyttstäd

Blivit bra bemött, men min städning missades i planeringen och blev därför en dag senare än tänkt. Det ställde till det för mig. Hade flyttstäd. Upplever att det var ytligt städat och fläckar som behöver gnuggas bort var kvar, de fick jag ta bort själv

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Zabina S
Skrev om Borås Flyttstäd

Bra städning dock lite dålig kommunikation innan de skulle vara på plats

Nina K
Skrev om Borås Flyttstäd

Trevligt bemötande av personal och bra utfört städ. Trots kort varsel löste de flyttstädet.

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Ida J
Skrev om Borås Flyttstäd

Flyttstäd av lägenhet . Trevligt bemötande både i telefon o på plats . Nöjda med slutresultatet. Smidigt snabbt o enkelt . Kan varmt rekomendera er !

Ulrica I
Skrev om Borås Flyttstäd

Anlitade flyttstäd som dem gjorde bra, men missade lite i överkant på fönster, skåp och uppe på ventilation, blev väl bemött, levde upp till förväntningarna till största del,

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 706 omdömen 4.8 av 706 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Sofia L
Skrev om Borås Flyttstäd

Flyttstäd av lägenhet. Supertrevliga tjejer, bra städat!

Peder E
Skrev om Borås Flyttstäd

De var billigast av flera offerter när jag skulle ha flyttstäd till min sålda bostadsrätt. Och man får nog lite vad man betalar för. Det var ok...ej mer. Flera ställen som var halvdant men som jag löste snabbt själv innan jag var tvungen att lämna lägenheten. Nästa gång tar jag en av de mer etablerade firmorna och betalar lite extra för att få det riktigt bra.

Dreamclean Sweden AB
4.7/5 i betyg av 383 omdömen 4.7 av 383 omdömen

Tjänsten jag köpt är städ varannan vecka och jag är nöjd med den, även om tre timmar ibland känns som för mycket. Jag hade önskat att det gi

Ing-gun O Ing-gun O
Mayya S
Skrev om Borås Flyttstäd

Hade blivit jätte nöjd med städningen.

Susanne K
Skrev om Borås Flyttstäd

Hade jätte otur med flyttstädet dom kom sent va inte noga alls...och gnällde om smutsig lägenhet. Fick betala mycket för dåligt städ man börjar inte dammsuga utan börjar torka tycker ja..tyvärr kommer inte anlita er mer

Vendela K
Skrev om Borås Flyttstäd

Flyttstädet va de sämsta jag varit med om fock betala 5000 kr extra till Victoria park för att dom fick anlita en annan flyttaräd och i min nya lägenhet mu så ba inte golven rena alls fick stå och gnugga och städa golvet själv

Jeanette K
Skrev om Borås Flyttstäd

Jag köpte flyttstäd. Det var genomgående slarvigt utfört.

Sten-åke S
Skrev om Borås Flyttstäd

Bra arbete till bra pris ..............................

Eva L
Skrev om Borås Flyttstäd

Dammigt på dörrkarmar, hatthyllan var inte ens rörd. Drog ett finger och var superdammigt. Borde vara standard i ett flyttstäd. Tyvärr inte nöjda. Skulle inte rekommendera.

Ivan B
Skrev om Borås Flyttstäd

Snabbt...billigt..enkelt och punktligt. Finns inga klagomål.

Emelie U
Skrev om Borås Flyttstäd

Snabb och professionell hjälp!

Skenethorsten I
Skrev om Borås Flyttstäd

Jag kan tyvärr inte säga så mycket jag har inte den nystädade men det blir inga klagomål ifrån Velands. Tjejen vi pratade prata med var väldigt trevlig!👍

Solveig L

Flyttstädning. Mycket nöjd. Motsvarade mina förväntningar

Sonja L
Skrev om Borås Flyttstäd

De gjorde ett utmärkt arbete. Dessutom till ett överkomligt pris.

Camilla A
Skrev om Borås Flyttstäd

Köpte föyttstäd. Mycket bra utfört jobb..De nya ägarna var så nöjda. Priset var också mycket bra med tanke på hur stort huset var.

Olivia E
Skrev om Borås Flyttstäd

Bra och enkelt! Är nöjd med allt och rekommenderar er till vänner som frågar :)

Alfred J
Skrev om Borås Flyttstäd

Helt ok, bortsett från att de helt missade att damma i ett flertal garderober och fönsterbrädor. Anlitade dem för att slippa engagera mig i flyttstädningen. Fick ändå åka och göra om det själv,

EMMA A
Skrev om Borås Flyttstäd

Ett skämt till flyttstäd. Allt gick smidigt med att boka in flyttstäd, och tänkte att det skulle bli en smidig flytt. Dessvärre blev det inte alls som jag tänkt mig. Snart 1 månad efter att ha bokat omstädning har jag inte fått ett slut på mitt ärende. Dag bestämdes för omstäd, till min förvåning hade ingen varit där, nej de hade fått fullt upp och bestämde sig att komma 2 dagar innan när jag jobbade och inget telefonsamtal från dem att vi behövde boka om tiden. Fick själv åka och städa deras missar (bland annat damm i...

Margareta L
Skrev om Borås Flyttstäd

Hej! Är mycket missnöjd! Det som vi kom överensom åtgärdades inte! Jag påpekade x-ra att det var flyttstädning! Fönster o golv var godkänt! Ugnen fick jag rengöra efteråt! Frysen drogs ej ut! Fast det var överenskommet!! Klisterlappar på frys och klister runt altandörren togs ej bort. Detta tog jag för givet att ni skulle åtgärda! Fönstret iytterdörren rengjordes överhuvudtaget ej fast jag påpekade det! Vi fick ingen åtgärdsbeskrivning överhuvudtaget. Mvh margareta

Gunnar E
Skrev om Borås Flyttstäd

Allt fungerade utmärkt från beställning till fakturering.

Mathilda L
Skrev om Borås Flyttstäd

Tog Flyttstäd när jag flyttade ifrån min förra lägenhet. Riktigt bra service och var fantastiskt nöjd med resultatet. Kommer ta borås Flyttstäd i framtiden också

Charlotte D
Skrev om Borås Flyttstäd

Anlitade Borås Flyttstäd för att flyttstäda vår lägenhet. Nöjd med resultatet. Lite osmidigt att det inte gick att lämna in nycklarna innan utan att vi behövde möta upp städarna/lämna lägenheten olåst. Annars fungerade allt super!

Svar från Borås Flyttstäd

Roligt att allt funkade smidigt. Ja tyvärr har vi inte någon brevlåda i Borås ännu, men bra att det gick att lösa ändå. //Diana

Morgan G
Skrev om Borås Flyttstäd

Anlitades för flyttstädning av bostadsrätt. Det blev rent! Bra kommunikation före och efter städet. Bra pris!

Svar från Borås Flyttstäd

Roligt att du är nöjd! //Diana

Mona I
Skrev om Borås Flyttstäd

Flyttstäd...väl bemött...å det levde upp till mina förväntninga. Kommer rekomendera er

Kimmie S gillar detta
Svar från Borås Flyttstäd

Tack, vad roligt att du är nöjd! //Diana

Leif W
Skrev om Borås Flyttstäd

Jag är nöjd men det var ett dödsbo som skulle städas. Känns ganska makabert att ni skriver Hej Leif! Han har varit död i 3 månader. Med vänlig hälsning, Sofie/ arvtagare

Svar från Borås Flyttstäd

Hej, kul att ni är nöjda med städningen iaf. Vi kan bara be om ursäkt att detta utskick gick ut till er då vi försöker ta bort dom som är dödsbo för att undvika sådana här situationer. Ha en fortsatt fin dag!

Håkan F
Skrev om Borås Flyttstäd

Köpte Flyttstäd när vindskupor flytta blev fint men tyvärr blev även nytt toapapper bortstädat som vi tog med till den som skulle flytta in i lägenheten.

Gunilla A
Skrev om Borås Flyttstäd

De som flyttade in var inte nöjda, de trodde vi hade städat ”slarvigt” själva. Dock så började de som flyttade in att renovera direkt så kontaktade inte bolaget för förbättring.

Svar från Borås Flyttstäd

Hej, Väldigt tråkigt att vi inte fått en återkoppling av er eller framförallt dom nya ägarna då vi självklart vill att städningen och allt runtomkring skall vara till belåtenhet. Ha en fin dag.

Emil G

Flyttstäd av 3 ROK. Mycket bra service och utförande

Svar från Borås Flyttstäd

Hej, Vi tackar och bockar ! =)

Emma N
Skrev om Borås Flyttstäd

Kom i tid, det blev rent. Inget att klaga på.

Clas J
Skrev om Borås Flyttstäd

Visningsstäd. Dåligt städat. Vi fick lägga 3-4 timmar på att fixa till det inför visning.

Svar från Borås Flyttstäd

Hej, Antar att ni inte kontaktat oss för att använda er garanti. Vi har lite olika tjänster kring Flyttstädning där vi tillhandhåller visningsstädning och det är en väldigt "liten" städningen just för att visningen och fotograferingen skall bli bra, oftast är detta ett missförstånd mellan oss och kund då man egentligen är ute efter ett Storstäd som har en helt annan prisbild. Ha en fin dag.

John David A
Skrev om Borås Flyttstäd

Någon liten miss men på det stora hela bra! Och trevligt bemötande!

Kasper K
Skrev om Borås Flyttstäd

Flyttstäd. Snabbt, lätt att boka, serviminded, rent.

Johan L
Skrev om Borås Flyttstäd

Bra städning och mycket bra pris! Rekommenderas varmt!

Sofia J
Skrev om Borås Flyttstäd

Mycket nöjd med utfört arbete och bemötande. Proffsiga och seriösa. Snabbt och enkelt att boka för tid.

Jesper G
Skrev om Borås Flyttstäd

Städningen var bra och godkändes på första besiktningen.

Liisa O
Skrev om Borås Flyttstäd

Flyttstädning. Tyvärr var arbetet inte alls väl gjort, tvärtom.

Sofija B
Skrev om Borås Flyttstäd

Smidigt att beställa, samt överlag nöjd med städningen.

Dan W
Skrev om Borås Flyttstäd

Snabbt noggrannt utfört arbete.

Daniella J
Skrev om Borås Flyttstäd

Flyttstäd av lägenhet. Mycket nöjd med hela upplevelsen. Rekommenderar!

Viktoria P
Skrev om Borås Flyttstäd

Jag tyckte att jag fick ett bra och tydligt bemötande.

Emma T
Skrev om Borås Flyttstäd

Köpte för flyttstäd. Helt ok städning men slarvigt gjort, stor fläck som de missat (som gick att ta bort) och fönsterputset var inte heller så bra. Som tur var såg inte min hyresvärd det så blev godkänd ändå och kunde lämna nycklar.

Majbritt L
Skrev om Borås Flyttstäd

Jag beställde flyttstäd av en liten lägenhet ett par dagar innan lägenheten skulle överlämnas. Kundmottagaren var mycket hjälpsam och städningen som följde var till full belåtenhet.