Borgholms Flytt & Städ AB

2.7

3 omdömen om Borgholms Flytt & Städ AB

Mats S
Skrev om Borgholms Flytt & Städ AB

Kundvänligt!!!! (Nu blev det min. 30 tecken)

Borgholms Flytt & Städ AB gillar detta

Tack för ditt omdöme. Ha en bra dag ☀️

Jesper P
Skrev om Borgholms Flytt & Städ AB

Bra svarstid, annars relativt intetsägande kundkontakt. Inte supersnabba på leverans men inte heller långsamma. Men i en värld där allt och alla ska tillfredsställas kontinuerligt hamnar Borgholms flytt i det sämre facket.

Svar från Borgholms Flytt & Städ AB

Tack för ditt omdöme. Vi är medvetna om att vissa upphämtningar och leveranser har dragit ut på tiden något, de senaste veckorna. Vår ambition är; att alltid hämta och leverera gods inom två veckor oavsett om man bor i Skåne, Norrland, Västkusten eller någon annanstans i Sverige. Vi tar till oss av din kritik och strävar mot att förbättra oss på dessa punkter. Trevlig sommar ☀️

Anna H
Skrev om Borgholms Flytt & Städ AB

De lämnade kylskåpet på lastkajen och vägrade ta in det pga storleken ( som jag uppgav)Jag fick lösa det på annat vis. Kommer aldrig mer flytta något med den firman. Dessutom fick jag en extra faktura pga att det varit besvärligt.

Svar från Borgholms Flytt & Städ AB

Vad tråkigt att du känner så. Alla upphämtningar och leveranser sker vid tomtgränsen eller som i ert fall; på lastkajen, om inget annat avtalats. Önskar dig en fin sommar ☀️