Marianna Maatouk

Marianna Maatouk

Marianna Maatouk är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Marianna Maatouk har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Marianna Maatouk har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.9. Marianna Maatouk har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

133 omdömen om Marianna Maatouk

Sedan starten hos Reco 2020
Gustaf Otto H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
Hagastaden

Trevlig trygg och naturlig mäklare

Xiaoyun Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
Hagastaden

Marianna är mycket professionell och tog goda initiativ. Hon utarbetade en bra plan angående tidslinjen och strategierna för att sälja lägenheten. Personligen tycker jag att kommunikationen skulle vara bättre om den skedde på ett mer strukturerat sätt.

Linnea L
Hagastaden

Professionell, noggrann, effektiv, genuin och flexibel i sitt arbetssätt varvat med genomgående personligt bemötande.

Sebastian Fernandez K
Hagastaden

Väldigt noggrann. Mycket tillgänglig, i dessa tider känner vi verkligen att vi fick den uppföljning och förklaring som behövdes för att känna oss trygga igenom hela affären.

Jonas J
Mariehäll

Rekommenderar Marianna för hennes exceptionella service och dedikation till sitt arbete. Vi är mer än nöjda med hennes insatser och engagemang under hela processen. Hon är inte bara professionell utan också mycket engagerad i att uppnå resultat. Det är tydligt att hon verkligen bryr sig om sina kunder och deras behov. Det som verkligen imponerade på oss var hennes förmåga att göra det lilla extra. Hon tar sig tid att verkligen lyssna på våra önskemål och behov och arbetar hårt för att uppfylla dem. Vi är inte bara tacksamma...

Mathias E
Järvastaden

Otroligt hjälpsam, trevlig och jag fick gott förtroende för Maatouk

Libo C
Vasastaden

Marianna is very kind and professional! Thanks Marianna for her help and great job!

Behrang E
Vasastan / Hagastaden

Vi hade förmånen att arbeta med Marianna Maatouk från Bronze Fastighetsförmedling när vi sålde vår 5:a i Vasastan. Hennes engagemang och professionalism överträffade verkligen våra förväntningar, och vi är otroligt tacksamma för den fantastiska tjänst vi fick. Marianna visade en unik förmåga att förstå och navigera den tuffa fastighetsmarknaden. Hon var övertygande om ett pris som ingen annan trodde på, hon sålde vår lägenhet långt över våra egna förväntningar! Det som imponerade oss mest var Mariannas dedikation och...

Hayaat I
Hagastaden

Marianna är en vänlig, professionell och mycket kunnig mäklare! Det har känts väldigt tryggt att ha med henne i processen och hon guidar en väl genom alla steg. Det jag uppskattat särskilt är att hon varit strategisk och kreativ när det gäller sätt att hitta potentiella köpare och nå den prisnivå som initialt diskuterats. Jag kan varmt rekommendera henne!

Caroline A

Marianna är super Proffsig mäklare och väldigt lyhörd 🤩