Bronze Fastighetsförmedling , sid 2

Tulegatan 16, 172 78 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 133 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling

• 2019-07-24

Christian E skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Proffsigt bemötande i en köpprocess av bostadsrätt.
    Snabb och tydlig återkoppling vilket uppskattas starkt. Läs mer
  • 2019-07-17

Tomas A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte en 3a i Solna. Phillip gav ett tryggt och ärligt intryck på visningen och fortsatt varit det genom hela processen. När frågor har uppstått så har han snabbt tagit reda på fakta och löst allt. Läs mer
  • 2019-07-15

Hilda T skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi har köpt en lägenhet.

Caroline är en engagerad tjej med mycket bra kommunication förmåga.

Hon gör sitt yttesta för att köpare and säljare är nöjda. Läs mer
    2019-07-15 Caroline H svarar Hilda T
    Tack, det var ett nöje att hjälpa er med bostad åt er dotter. Hon kommer att stortrivas!
  • 2019-07-12

Karin Å skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Trevlig mäklare som är lätt att få en jätte bra känsla med.... hon är energisk och gör sitt yttersta med att presentera lägenheten på bästa sätt....bra prisföhandlare....hon sålde min ett och en halva på 47 kvm .... Läs mer
    2019-07-12 Caroline H svarar Karin Å
    Tack för att jag fick äran att hjälpa dig Karin med din försäljning! Ta hand om dig!
  • 2019-07-01

Jonas R skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag köpte en etta på söder, Caroline var bra och professionell. Speciellt bra var att hon verka se att jag var en av de mer seriösa spekulanterna och på så vis lyckades jag och säljaren komma överens om ett "mörkt" pris som vi båda kände oss nöjda med.

/JR Läs mer
    2019-07-01 Caroline H svarar Jonas R
    Tack för att jag fick hjälpa dig hitta hem, jag vet att du kommer stortrivas i din nya lägenhet!
    Allt gott
  • Inger A

2019-06-27

Inger A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Super proffsig och trevlig.
    Gjorde allt rätt! Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Inger A
    Tack Inger, nöjet var på min sida!

Nima Y skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    I bought an apartment (53 Kvm). I think both brokers (Joe & Caroline) were professional, polite and responsive. I would recommend them. Läs mer
    2019-06-26 Caroline H svarar Nima Y
    Thank you Nima and it was a pleasure helping you!

Nick B skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag och min sambo sålde en 2:a i Vasastan med hjälp av Christian. I en svår och trög marknad gav Christian aldrig upp utan fortsatte envist hålla visning efter visning tills han så småningom hittade rätt köpare. Slutpriset blev lägre än vi hoppats från början men ändå inom ramen för vad som får anses acceptabelt med tanke på den svåra marknad vi befinner oss i. Att slutpriset inte blev högre berodde dessutom med största sannolikhet på marknaden och inte på Christian. Han höll löpande kontakt med oss och var trevlig att ha att göra med! Han gav ett stabilt och tryggt intryck under hela processen, från första mötet till fotografering, visning och inte minst under kontraktsskrivningen. Läs mer

Josian T skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Christian är noggrann, trevlig och professionell. Jag skulle anlita honom alla dagar i veckan. Christian har en fingertoppskänsla att förena, att vara personlig och proffsig. Läs mer
  • 2019-06-19

Katharina P skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Sålt en tvåa på södermalm.
    Trevlig, alltid kontaktbar, engagerad. Läs mer
    2019-07-05 Bronze Fastighetsförmedling svarar Katharina P
    Tack för de fina orden och grattis till försäljningen - glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig!

Allt gott,
  • 2019-06-18

Peter G skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Bytte till Christian efter att en första mäklare inte lyckats knyta ihop säcken trots stort intresse, och flera veckors försök.

Men Christian fick vi ett helhets tänk i hur försäljningen skulle gå till. Såg till att vara mer än väl förberedd på ev frågor som skulle komma på visning. Fantastisk och snabb kommunikation oavsett tid på dygnet.

Kändes tryggt från första stund till att försäljningen var klar 3 dagar efter visning.

Proffsigaste uppförandet och bemötande jag sett hos en mäklare. Kommer från nu alltid vända mig till denna byrå först! Läs mer
  • 2019-06-18

Mathias G skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en bostad. Mäklaren Caroline tog väl hand om oss och brydde sig om våra åsikter. Kändes säkert och helt rätt!
    Även återkoppling efter fungerar jättebra! Har bara bra saker att säga om henne! Läs mer
    2019-06-26 Caroline H svarar Mathias G
    Tack för dem fina orden Mathias, jag vet att du & Nicci kommer älska er nya fina lägenhet!
  • 2019-06-11

Jesper T skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Bra service och kompetent mäklare. Innan köp av bostaden svarade han även på frågor om andra objekt vi tittat på (som ej var hans) vilket uppskattades mycket. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-11 Bronze Fastighetsförmedling svarar Jesper T
    Varit ett nöje att hjälpa er! Tack för de fina orden!
  • 2019-06-09

Paulina R skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Trevlig, effektiv mäklare som svarar snabbt! Läs mer
    2019-06-09 Bronze Fastighetsförmedling svarar Paulina R
    Tack för dina ord! Hoppas att ni är taggade på att få flytta in!
  • 2019-06-07

Andreas S skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Hjälpsam och trevlig. Aktiv och svarar snabbt. Läs mer
    2019-06-07 Bronze Fastighetsförmedling svarar Andreas S
    Tack för de fina orden! Hoppas ni kommer att stormtrivas i nya lägenheten!
  • 2019-05-27

Hans Bertil J skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    En mycket engagerad mäklare. Svarat på frågor som vi behövt veta. Alltid glad o positiv och mycket trevlig. Läs mer
    2019-05-27 Bronze Fastighetsförmedling svarar Hans Bertil J
    Tack för era fina ord! Varit ett nöje att hjälpa er!
  • 2019-05-17

Robert K skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe Maatouk står för det han säger! Proffesionell och förtroendegivande i sitt arbete. Jag fick en grym återkoppling genom hela affären. Jag är väldigt nöjd med priset och hur han genomför sitt arbete! Han är ärlig och svarar när man ringer! Precis som man vill ha det! Jag har sålt flera lägenheter och Joe är den bästa mäklaren jag någonsin haft.
    Rekommenderas starkt, jämför inte ens! Tack Joe! Läs mer
  • Evelina B

2019-05-13

Evelina B skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe Maatouk kan varmt rekommenderas för både köpare och säljare – på vad vi idag kallar en "tuff" marknad. Det här är definitionen av en riktigt bra mäklare och marknaden var inget hinder för denne man!

En härlig söndag i början på mars hittade jag en city-pärla som Joe hade till salu och dagen efter signade vi, innan visning.

Som kräsen köpare uppskattas det högt att vara snabb på pucken och få rådgivning längst vägen. Som köpare hade jag via Joe en otroligt bra dialog med säljarna och tack vare detta gick pappersarbetet som en dans.

Att kunna close:a en deal inom loppet av 24 timmar och samtidigt vara professionell – det sätter ribban och bevisar återigen att det är skillnad på 'bra' mäklare och förbannat bra mäklare! Läs mer
  • 2019-05-13

Fredrik O skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Sålde bostadsrätt i Sundbyberg. Positivt bemötande av mäklaren med snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Kan rekommenderas. Läs mer
    2019-05-14 Bronze Fastighetsförmedling svarar Fredrik O
    Vad kul att höra! Det har varit ett nöje att få hjälpa er!
  • Philippe J

2019-05-10

Philippe J skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag hade min lgh ute till försäljning två gånger utan något lyckat resultat, sökte efter en ny mäklare och fann Joe & Caroline, dem sålde min lgh efter en vecka till ett bra pris. Joe & Caroline är lyhörda, trevliga och väldigt drivna. Dem är kompletta mäklare och jag rekommenderar dem starkt. Tack Joe & Caroline! Läs mer
  • Josephine A

2019-05-02

Josephine A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag köpte min första lägenhet via Joe, han var så trevlig och tillmötesgående genom hela processen och fick mig att känna mig trygg med köpet. Han svarar dessutom väldigt snabbt på sms, vilket uppskattas otroligt mycket! En toppen mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Milad R

2019-05-01

Milad R skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en fantastik mäklare!

Vi träffade Joe första gången på ett spontant säljmöte för över ett år sedan, ny hem komna från BB… då var vi långt ifrån sälj tankar.
    När vi nu började känna oss trångbodda, träffade vi två andra mäklare för att hjälpa oss med vår försäljning, kändes det inte riktigt bra. Personkemin stämde inte, och priserna de ville sälja vår lägenhet för var inte i linje med våra tankar.

Vi ringde Joe.

Han var tillgänglig, allt stämde från första dagen. Han var tydlig med sin strategi och ingav förtroende.
    Vi har känt oss trygga i Joes händer under försäljningsprocessen, han har överträffat våra förväntningar, i ena våra livs största affärer.
    Vi ger våra varma rekommendationer till alla som funderar på att sälja!" Läs mer
  • 2019-04-30

Jessica Elisabeth T skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi är jättenöjda med Christian Karatas som hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Även fast han åkte på semester så löste han alla dokument och övrigt som vi behövde för en snabb försäljning. Han hjälpte oss även med kontakten med styrelsen i föreningen och löste godkännande för köparen på rekordtid så vi kunde få försäljningen klar fort. Vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-04-27

Emmeli P skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Trevlig. Svarar snabbt i telefon och ordnar allting väldigt bra o snabbt. En cool o kompetent mäklare med sinne för humor.

Köpte bostad av Joe. Läs mer
  • 2019-04-26

Johan H skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag jobbar själv med försäljning/service och kan själv verkligen uppskatta när man stöter på personer som levererar enligt konstens alla regler. Joe är ett sådant fall.

Vi har sedan en lång tid tillbaka haft en dialog med Joe om att först värdera och sedan sälja vår lägenhet. Joes genuina driv för att hjälpa oss igenom vårt livs största affär har lyst igenom sedan första sekund. Hur genuint? Jag gissar att det nog i Joe fall handlar om 10-12 timmar om dagen i snitt. Det är, i alla fall i min värld, definitionen av DRIV.

Joe är även definitionen av "serviceminded". Alltid proffsigt, med en rejäl dos energi och glädje i all dialog.
    Ett sant nöje att rekommendera Joe. Läs mer

Mirja A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är det självklara valet om du letar efter en mäklare som leder dig tryggt genom en försäljning, från första mötet till sista underskrift. Är otroligt nöjd och imponerad av Joes driv, tålamod och ständigt glada humör. Han gav allt och lite till genom hela processen och utfallet blev bättre än förväntat!
    Vill därför starkt rekommendera er att ringa Joe när det är dags att sälja! ✨ Läs mer

Lana ali ahmed A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    "Vi blev rekommenderad mäklaren Joe Maatouk på Bronze Fastighetsförmedling av en granne. Vi är mer än nöjd att vi följde denna rekommendation.
    Tack för en personlig, snabb och bra försäljning av vårt hus. Joe är en mycket bra mäklare som är super duktig på att hålla kontakten och informera både via mejl och telefon. Uppdaterad information genom hela processen, bjuder verkligen på sin tid vare sig han är ledig eller har arbetstid. Joe är en förtroendeingivande och seriös mäklare på alla vis. Det är väldigt enkelt och smidigt att samarbeta och han ser hela tiden till sina kunders bästa. Att han också har en stor lokal kännedom är av stor betydelse för trovärdigheten i ”säljpratet”. Vi kan varmt rekommendera Joe!"

Imponerande. Betyget är 5/5 stjärnor

Lana & Kiarash Läs mer

Anders F skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Har aldrig haft nöjet att träffa Joe.
    Däremot Philip Bentssson, som får högsta betyg.
    MVH
    Anders Feuk Läs mer

Anna Christina T skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Hej! Väldigt proffsigt och trevligt bemötande på alla sätt. Återkopplar alltid snabbt på våra frågor. Läs mer
  • Milad R

2019-04-23

Milad R skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en fantastik mäklare!

Vi ringde Joe.

Vi ger våra varma rekommendationer till alla som funderar på att sälja! Läs mer

Mahshad Arvin M skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag blev rekommenderad Joe utav en vän som gick i god för att Joe skulle vara den bästa i branschen. Han har nog aldrig haft mer rätt. Joe var helt suverän under hela processen och förmedlade en trygghet som var ovärderlig.

Joe var väldigt mån om att alla parter skulle vara nöjda, vilket han verkligen lyckades med.

Lägenheten såldes innan visning till ett fantastiskt pris, jag kunde inte ha varit nöjdare.

Joe, tack snälla för all hjälp! Läs mer

Sonya G skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Sålt en tvåa när det varit en väldigt dålig marknad men som lovat fick vi bud över det vi köpte för. Jättebra bemötande! Läs mer
  • 2019-04-22

Marianne K skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sålt 3:a i Annedal köpt 2:a i fabriksparken Sundbyberg.
    Christian har varit lyhörd och tillmötesgående.
    Han har varit bra på alla sätt som jag har förväntat mig.
    Han har varit till stor hjälp han är kunming.

Sammanfattning Christian är en bra o trevlig person. Läs mer
  • 2019-04-10

Chris A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Pålitlig, kunnskapsrik och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-04-11 Caroline H svarar Chris A
    Tack och jag hoppas verkligen du kommer stortrivas med din nya bostad i härliga Mariehäll! Allt gott
  • Robin Bengt Axel C

2019-04-09

Robin Bengt Axel C skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är definitivt det självklara valet när du ska välja mäklare! Riktigt professionell, alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för att göra dig som säljare nöjd med försäljningen. Han levererar och håller en ständigt uppdaterad under hela processen.

Vi kommer alltid att välja Joe Maatouk som mäklare i framtiden! Läs mer
  • Sophia A

2019-04-08

Sophia A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline höll mig kontinuerligt uppdaterad under hela processen, var lyhörd, flexibel och alltid tillgänglig. Jag upplevde henne som en väldigt engagerad, social kompetent och proffsig mäklare. Utöver de ordinarie visningarna som var så tog hon sig an privatvisningar med glädje och stor energi.

Jag rekommenderar varmt Caroline vidare och ger henne bästa möjliga betyg Läs mer
    2019-04-08 Caroline H svarar Sophia A
    Det värmer verkligen att få läsa detta. Stort tack för ert förtroende och för ett väl genomfört samarbete i er affär.
  • 2019-04-07

Emmelie W skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är utan tvekan rätt person att välja till din mäklare! Han ingav ett proffesionellt och ärligt intryck rakt igenom vår affär. Täta bra avstämningar och god tillgänglighet, både för mig som säljare men även mot intressenter, var något jag värderade högt och absolut utan tvekan något Joe levererade. Att han dessutom överträffade mina förväntningar redan vid första mötet underlättade mitt val att välja just honom. Välj Joe du också, han kommer inte att göra dig besviken! Läs mer
  • 2019-03-30

Mattias S skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en eminent mäklare som levererade bortom mina förväntningar när jag sålde min bostadsrätt. Bostadsrätten blev såld innan den öppna visningen till ett pris som var rekord i föreningen. Hans höga känsla av service och kvalité genom hela processen gjorde att jag kände mig säker på att jag valt rätt mäklare. Jag vill ge Joe mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-03-30

Marcus S skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Valde att sälja med Joe i Solna och han lyckades precis som alltid att överträffa målen. En profisionell mäklare med ett grymt bra driv!
    Tack Joe för en riktigt bra försäljning! / Marcus Läs mer
  • 2019-03-25

Ann-Jessica T skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vis visning av bostaden blev jag bemött av Christian som visade stor kunskap om området och föreningens arbete. Christian var engagerad vid försäljningen av den bostad som jag slutligen köpte.
    Tillgänglig på telefon och sms under hela budgivningen. Läs mer
  • 2019-03-25

Nicklas A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en etta i Vasastan, rödabergsgatan.

Joe var mycket proffsig och hade ett välkomnande bemötande Läs mer
  • 2019-03-23

Nicole P skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe hjälpte oss att sälja vår lägenhet och var väldigt lyhörd och uppmärksam på våra behov.
    Han är positiv, rak och gör det lilla extra!
    I denna svåra marknad gjorde Joe en korrekt bedömning vilket ledde till att våra förväntningar låg på rätt nivå.
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare! Läs mer
  • 2019-03-12

Madeleine A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe skötte vår lägenhetsförsäljningpå ett föredömligt sätt! Jag upplever honom som mkt professionell, hårt arbetande och ödmjuk - jag skulle alla gånger anlita honom igen. Han får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Andreas A

2019-03-12

Andreas A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe hjälpe mig att sälja en nyproducerad tvåa. Jag var tvungen att sälja eftersom jag hunnit köpa en annan lägenhet tillsammans med min flickvän. Ett svårt uppdrag eftersom lägenheten skulle sälja på ritning. Han lyckades sälja lägenheten, om än till ett lägre pris än överenskommet. Läs mer
  • 2019-03-11

Danijela L skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe was/is very professional, focused, clear, friendly and positive! Läs mer
  • 2019-03-06

Daniella H skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en mäklare som alltid har ett leende på läpparna. Med egenskaper som starkt engagerad, lättillgänglig och påläst bland flera gjorde han hela vår kontakt och process trygg. Joe överträffade alla mina förväntningar som man kan ha på en mäklare. Jag har vid flera tillfällen hört talas om honom som en väldigt duktig mäklare, men att han skulle lyckas att få mig som säljare att uppleva resultat som taget ur 2015 års bostadsmarknad under ett tufft år som 2019 visar vilken skicklighet och kunskap han besitter! Joe har alla mina rekommendationer och kommer att vara den första jag ringer vid nästa bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-03-05

Daniel Gustavsson skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe Maatouk ger service i världsklass! Han överträffade alla mina förväntningar i dagens marknad. Han kan sitt jobb som handen i handsken! Med det sagt vill jag ge Joe de allra bästa rekommendationera!

/D Läs mer
  • 2019-03-03

André B skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Har aldrig upplevt en bättre service som köpare tidigare. Joe flög upp mig till Stockholm och ordnade med alla resor kring köpet och tog sig tiden att visa mig runt i delar av staden. Den dagen jag säljer blir valet av mäklare lätt. Läs mer
  • Johan A

2019-03-01

Johan A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    När man gör genomför en av de viktigaste affärerna i livet så behöver man en person som Joe! Hög servicenivå, hårt arbetande och med stor ödmjukhet kännetecknar Joe.
    Joe tog över vår försäljning efter att en annan mäklare inte lyckats sälja vår lägenhet. Han lyckades ro i land affären efter hårt arbete och vi är jättenöjda.

Högsta betyg! Läs mer
  • Mona H

2019-02-28

Mona H skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är otroligt driven, proffsig och lätt att ha och göra med. Han gav snabb respons på många frågor från min sida. Tack Joe för att du hjälpte mig att hitta en riktig drömbostad 😁! Läs mer
Caroline Hanell
Christian Karatas