Bronze Fastighetsförmedling , sid 2

Tulegatan 16, 172 78 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 229 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling

• 2020-09-01

Alexander S skrev om Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi gjorde ett gediget förarbete och träffade många mäklare innan vi fick tips om Gustav från en bekant.

Det kändes väldigt bra efter vårt första möte och vi valde att fortsätta med honom. Ett väldigt bra beslut visar det sig.

Gustav är en fantastisk mäklare som tog sig an oss och vår lägenhet med ett engagemang, strategi och en energi vi aldrig sett hos någon annan mäklare, varken vid tidigare försäljningar eller hos dem vi träffade inför försäljningen av lägenheten.

Tydligt att han gjorde allt han kunde - och han verkar kunna en hel del - för att vi skulle få en smidig och bekväm försäljning med bra betalt.

När andra lägenheter i området stod still på Hemnet körde Gustav två förhandsvisningar med sitt interna nätverk som resulterade i ett nytt föreningsrekord.

Gustav, du får våra absolut varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-09-01 Gustav E svarar Alexander S
    Nöjet har varit helt på min sida och jag är så oerhört glad över att se er tacksamhet, det betyder verkligen mycket för mig! Stort tack för ert förtroende och ser fram emot att se ert nästa boende!
  • 2020-08-31

Rosanna S skrev om Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi gav Gustav förtroendet att sälja vår lägenhet och är väldigt nöjda! Han var väldigt professionell, höll oss uppdaterade och gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Vi kan verkligen rekommendera Gustav och kommer gärna anlita honom igen. Läs mer
    2020-09-01 Gustav E svarar Rosanna S
    Tusen tack för ert förtroende Rosanna, mycket glad för er skull!
    Gustav E gillar detta
  • Hampus F

2020-08-31

Hampus F skrev om Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet på 56 kvm i Vasastan, Stockholm. Vi kände oss sedda och hörda av mäklaren redan från början, kände stort tillit, och hela processen från visning till kontraktskrivning gick väldigt smidigt. Läs mer
    2020-09-01 Gustav E svarar Hampus F
    Tack snälla Hampus för ert förtroende, vet att ni kommer stortrivas i lägenheten. Vi ses på tillträdet!
    Gustav E gillar detta
  • William G

2020-08-28

William G skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Mycket vänligt bemötande.
    Acceptabel kunskap avseende fastighetsfrågor. Läs mer
  • Arash B

2020-08-26

Arash B skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    She has done great job in both showing the flat and organizing all the paperwork required to sign the contract. Läs mer
    2020-08-26 CAROLINE H svarar Arash B
    Thank you Arash and congratulations!
    Arash B gillar detta
  • Yasamin K

2020-08-26

Yasamin K skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    We have bought an apartment in Sundyberg and Caroline was the broker. The level of engagement and energy that she put on this was priceless. She explained to us everything by details with so much passion, she was quick and honest. We are more than happy to recommend her. Läs mer
    2020-08-26 CAROLINE H svarar Yasamin K
    Thank you i am so happy for you and welcome to your new home!
  • 2020-08-25

Veli-matti S skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Det bästa med Christian är att han inte bara säljer men också lyssnar. Han hjälpte oss även med att bedömma våran nya lägenhet innan budgivningen. Gav oss en realistisk bild av hur resan kommer att se ut. Läs mer
  • Maxime G

2020-08-24

Maxime G skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    I spoke with Caroline after a viewing that was unfortunately cancelled.
    She then helped me finding new apartments to visit, so I decided to continue working with her.
    And around ten days later, and a couple of visit, I was very impressed by an apartment.
    I then made an offer, and the morning after it was accepted, and in the afternoon, I was signing for a wonderful place that fully corresponded to what I was looking for.
    The whole signing process went smoothly with Caroline guiding me through all documents. Läs mer
    2020-08-26 CAROLINE H svarar Maxime G
    I’m so glad for you that we finally found your dream home! Thank you for letting me help you!

Niklas B skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline gör det extra jobbet som krävs för en lyckad försäljning. Supernöjd! Läs mer
    2020-08-25 CAROLINE H svarar Niklas B
    Tusentack!! Var ett nöje att hjälpa er

Nareg V skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en 2a i 40 kvm med kanon pris.
    Gabriel är en super bra och schysst mäklare.
    Starkt rekommenderars 😊 Läs mer

Arash L skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Överpresterande och oerhört proffsig! Läs mer
  • 2020-08-23

Anupam R skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel is very helpfull, prompt and skilled in his job Läs mer
  • 2020-08-21

Håkan S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Mkt bra förhandlare. Hjälper till med allt. Läs mer

Bolormaa A skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel Youhanoun är en otroligt skicklig och snäll mäklare. Läs mer
  • Daniel A

2020-08-20

Daniel A skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    En oerhört flexibel o proffsig mäklare som hjälpte mej med allt jag behövde under hela processen med ätte bra bemötande .
    Med vänliga hälsningar en jätte nöjd kund . Läs mer

Debolina M skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    We bought an apartment, our first apartment in Stockholm.
    Gabriel is very professional as well as friendly. It was easy to communicate with him. He speaks good English and has clear communication. He was available whenever we had questions. Our experience was pretty smooth. Läs mer

Susanne J skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Proffsig mäklare med bra koll på prisläget i området. Caroline jobbar hårt för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Läs mer
    2020-08-22 CAROLINE H svarar Susanne J
    Tack snälla ni, så glad för er skull!
  • 2020-08-13

Amir K skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Han sålde vår lägenhet utan annonsering på hemnet via privatvisning till hans kunder. Gabriel överträffade alla förväntningar som vi hade. Mitt i Corona krisen så valde vi att sälja och vi är väldigt glada att vi valde Gabriel som mäklare. Vi kände oss trygga hela tiden och han är väldigt lyhörd, lätt att få tag på och uppdaterar en löpande om läget. Vi rekommenderar Gabriel flera gånger om! Det finns en anledning till att han är en av de mest anlitade mäklarna i området. Ett proffs på det han gör." Läs mer
  • 2020-08-12

daniel n skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi köpte en lägenhet. Gabriel bemötte oss på ett professionellt och trevligt sätt. Gabriel skötte kommunikation kring och själva affären utmärkt. Gabriel känns kunnig och förtroende ingivande. Läs mer
  • 2020-08-11

Nina H skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag kan varmt rekommendera Gabriel. Han var påläst och gjorde hela processen till en behaglig upplevelse där han tog hand om allt så som en duktig mäklare förväntas göra. Jag som säljare kunde bara luta mig tillbaka och låta honom sköta insamling av data, visningar och förhandling. Gabriel var flexibel, lyhörd och smidig - en riktig stjärna! Läs mer
  • 2020-08-11

Josef N skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi köpte en lägenhet på Armegatan11A, Solna.
    Vi blev väldigt väl bemötta av mäklaren
    Mäklaren visade att han hade en god kännedom om sin bransch när han förklarade för säljare natt de inte fick ta sig med garderoben i walk in closet.
    Vi behandlades med respekt och vi blev bemötta av värme,och gästvänlighet av mäklarna Gabriel Youhanoun och Marianna Maatouk. Läs mer
  • 2020-08-09

Katarina W skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpt: Lägenhet
    Bemött: Professionellt, moget, seriöst och ödmjukt
    Förväntningar: Seriöst intryck
    Sammanfattning: Skulle köpa av Gabriel igen, och med glädje rekommendera honom för potentiella försäljare Läs mer
  • 2020-08-08

Johan S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Rekord snabb försäljning. Gabriel sålde lägenheten samma dag han la ut den på hemnet. Han privatvisa lägenheten och sålde den till samma kund en timme efter till ett rekordpris! Rekommenderas till alla Läs mer
  • 2020-08-07

Bahram B skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har sålt min lägenhet på Åsvägen.
    Jag har träffat en skön o ärligt o lyhörd Gabriel samt han lugn o en bra lyssnare, man kan alltid bli än bättre han själv vet bättre hur man bli det 😊🌹för att har en bra coach o flera engagerade assistanter som hjälper honom på sin byrå. Jag rekomendera honom varmt o har 1000 procent förtroende för honom. All lycka önskar Gabriel Youhanoun.
    Bahram Bidar

20200807 Läs mer
  • 2020-08-07

Kholoud B skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en lägenhet 2a.
    Mäklaren Gabriel Youhanoun hjälpte mig, han bemöt oss med respekt lyssnade ordentlig på oss vad vi önskar och vill, han är så bra snabb flexibel, han anpassade sig efter vår tid, var alltid tillgängligt och svara på alla frågor, har mycket tålamod, han är verkligen väldigt bra mäklare som jag rekommenderar för alla.
    Mvh Kholoud Brahim Läs mer
  • 2020-08-03

Sepideh A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    En fantastisk och driven person som bemöter en med professionalitet! Läs mer
    2020-08-11 CAROLINE H svarar Sepideh A
    Tack snälla, önskar dig all lycka!
  • 2020-08-03

Masoud A skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi sålde en lägenhet om 3 rum

Vi hade en bra uppfattning om Gabriel från första mötet. Han kändes proffsig hade en bra strategi om hur försäljningen skulle genomföras. Man fick känslan av att han skulle jobba aktivt i flera kanaler för att försäljningen skulle bli så lyckad som möjligt, vilket bringande hopp om en bra försäljning i annars hopplösa corona-tider.

Budgivningen slutade i ett knivigt läge där Gabriel visade prov på mycket skickligt bemötande och förhandlingsmetodik med anbudsgivarna.

Under vägen har han varit behjälplig med saker kring försäljning och haft bra kontakt/återkoppling med oss.

Varmt rekommendera Läs mer
  • 2020-07-31

Gabriel E skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Proffsig, saklig och enkel att ha att göra med Läs mer
    2020-08-03 CAROLINE H svarar Gabriel E
    Tack detsamma! Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • 2020-07-28

Ibrahim Y skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Efter en noggrann jämförelse av flertalet mäklare, var Christian det absolut självklara valet. Han är professionell, tydlig, trevlig och extremt kunnig. Processen gick smidigt och var extremt genomtänkt. Här lämnades inget åt slumpen!
    Lägenheten såldes över förväntan och han var väldigt duktig på återkoppling och visade stort engagemang.
    Jag kommer utan tvekan att anlita honom igen, tack för hjälpen Christian Läs mer
  • 2020-07-06

Ramin F skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline Hanell var min mäklare när jag skulle sälja min bostadsrättslägenhet. Av alla fantastiska egenskaper som Caroline Hanell innehar så finns det en egenskap som konstant syns i spotlighten över allt annat och det är att hon är BRUTALT ärlig. På första mötet så var jag väldig tydlig och berättade om att jag vill att hon ska vara 400% realistisk med mig. Hon lägger alla kort på borden och håller inte tillbaka något dvs. hon hypar inte din bostad och kör någon säljtaktik på vad hon planerar eller på drömsiffror som inte ens existera bortom horisonten. Håller hon inte med dig så kontrar hon tillbaka med input och förklarar varför hennes föreslag och rekommendation är rätt metod och lösning. Värderingen av lägenheten var helt korrekt och slutpriset är matchad inom ramen som hon har bestämt från första början. Jag kan helhjärtat rekommendera Caroline Hanell och om du fortfarande tvekar efter att ha läst den här recensionen/review eller är osäker - var inte det! Vill du ha en driven, seriös och galet ambitiös mäklare som gör sitt yttersta för dig och ditt objekt? Sluta slösa tid på andra och kontakta henne på en gång! Caroline Hanell levererar - på riktigt!! Läs mer
    2020-07-08 CAROLINE H svarar Ramin F
    Tusentack för dina fina ord, det här värmer verkligen ENORMT, är så glad att se er nöjda med er affär och upplevelsen av mig som er mäklare! Ni har också varit fantastiska som säljare, tack för ett bra samarbete! :D
  • 2020-07-06

Sara L skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en tvåa i Abrahamsberg av mäklaren Caroline Hanell. Jag fick ett otroligt bra bemötande av Caroline som verkligen gjorde allt för att jag som köpare skulle bli så nöjd som möjligt. Då detta var mitt första bostadsköp var hon till stor hjälp och jag kände mig väldigt trygg. Läs mer
    2020-07-08 CAROLINE H svarar Sara L
    Så glad för din skull och tack snälla för de fina orden och hoppas du kommer stortrivas!
  • 2020-07-04

Wissam S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi sålde en lägenhet med hjälp av Gabriel, han är en lyhörd och kompetent mäklare som dessutom är enkel att få tag på!

Jag skulle absolut rekommendera Gabriel som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-30

Mitulbhai G skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Professional, friendly, trustworthy, Lovely to talk too and Great Experience!

Mr. Gabriel is one of the best estate agents we ever come across. We bought our flat through him. He guided us through the whole process during our first meeting and suggested a couple of recommendations on property deals. He was always easy to deal with, highly responsive, pleasant, contactable and available, even after the sale he helped out with a few things. We found him as an honest and straightforward professional; a man of his words. There was excellent communication throughout the process. I sincerely recommend him. Moreover, He explained the terms of a comprehensive legal purchasing agreements in English.

If we decide to sell in the future, Mr Gabiel will be our first point of call. We had a great experience with him in a challenging property market and I am thankful to him.

Thank you Mr. Gabriel, I truly appreciate how open and honest you were through the time spent looking at the property we ended up purchasing.

Cheers!

Best Regards,
    Mitul Shah Läs mer
  • 2020-06-29

Maikel M skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel skötte processen på ett mycket bra sätt och jag kände hela tiden ett professionellt och seriöst bemötande. Då detta var mitt första lägenhetsköp kändes det tryggt att ha en mäklare som guidade mig igenom hela processen från start till slut. Allt som allt är jag jättenöjd och kunde inte önska mig en bättre mäklare, jag uppskattade hur Gabriel såg till att hela processen genomfördes på ett extremt smidigt sätt. Läs mer
  • 2020-06-25

Cihan E skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    I bought an apartment with Caroline. She treated me very kindly and friendly as if she was selling a house to her best-friend. She was responsive and punctual. We sealed the deal less than 24h after the showing thanks to her hard work and communication with the seller. Thanks for everything again. Läs mer
    2020-07-08 CAROLINE H svarar Cihan E
    Im happy for you and thank you so much for your kind words! Hope you will like your new home!
  • 2020-06-25

Annelie G skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpt 4 i Annedal med fantastiskt uteplats.
    Caroline var enormt trevlig, kunnig och effektivt vilket är egenskaper jag uppskattar. Mycket trevligt bemötande och humor, härligt.
    Mina förväntningar på mäklare är; koll på läget, inte för säljinriktade, trevliga. Detta uppfyllde Caroline med bravur. Läs mer
    2020-07-08 CAROLINE H svarar Annelie G
    Så glad för er skull, tack för de fina orden och hoppas ni kommer stortrivas!
  • 2020-06-22

Nimisha M skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel Youhanoun had been super supportive when we run through the process of buying apartment. He has been easily reachable & provided guidance as required, helped executing entire process smooth.

Five star to him for being nice, genuine & the support he provided thoroughly. Läs mer
  • 2020-06-17

Evelyn K skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel har sålt min lägenhet och gjort det med bravur! Han är proffsig och ärlig, vilket uppskattas. Han har hjälp mig genom hela processen och verkligen gett det lilla extra. Har köpt och sålt tidigare men aldrig mött en mäklare i den här klassen! Läs mer
  • 2020-06-17

Olivia A skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Fick hjälp av Gabriel att köpa en etta i Sundbyberg. Tycker att han direkt gav ett pålitligt och empatiskt intryck, det tyckte även mitt sällskap. Han var engagerad på visningen och väldigt informativ, och hjälpsam under budgivningen då han gav mig råd och tips kring hur jag kunde tänka gå tillväga , snabb att återkoppla och mån om att det skulle lösa sig på bästa sätt för alla parter. Är överlag väldigt nöjd, har inget som jag tycker sköttes dåligt. Läs mer
  • Sakari H

2020-06-12

Sakari H skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Can highly recommend Caroline. The whole process went really fast and smoothly - After the bid was accepted in late afternoon, she organized all papers to be signed already in the same evening.

Great and fast communication between the seller and buyer. She kept me well informed on what is needed and when. She has always been promptly available for any help.

Big recommendation, thanks! Läs mer
    2020-06-12 CAROLINE H svarar Sakari H
    This makes my job amazing, I’m really glad for you and I know that you will love your new apartment!
  • 2020-06-12

Michael Jakob R skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Positiv och hårt arbetande mäklare som går den extra milen för att få till en bra försäljning. Läs mer
    2020-06-17 CAROLINE H svarar Michael Jakob R
    Tusetack Jakob, jag är väldigt glad för er skull!
  • 2020-06-11

Hanna Charlotta T skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Super härlig och kunnig mäklare. Hon fanns alltid där för oss. Klok, kunnig och proffsig. Rekommenderar starkt Caroline! Läs mer
    2020-06-12 CAROLINE H svarar Hanna Charlotta T
    Tusentack för era fina ord, är så glad att se er nöjda med ert nya drömboende!
  • 2020-06-07

Felicia T skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline sålde min lägenhet i "The Bronze" husen i Mariehäll. En glad, härlig, positiv och envis mäklare som verkligen gör sitt yttersta för en lyckad försäljning. Överträffade mina förväntningar, både med sin otroliga energi som aldrig verkar ta slut, och med sin otroliga vinnarskalle, men också med slutpriset i dessa "coronatider". Heja dig! Läs mer
    2020-06-12 CAROLINE H svarar Felicia T
    Tack snälla Felicia, jag blir oerhört glad att de dig nöjd med affären! Fantastiskt samarbete!
  • 2020-06-04

Hevar M skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte nyligen en bostadsrätt i centrala Stockholm där Gabriel var mäklare.

Jag uppfattade Gabriel som väldigt tillmötesgående, kompetent och pålitlig.
    Han gjorde en fantastik insats och var väldigt mån om att båda parterna skulle vara nöjda.
    Han överträffade alla förväntningar jag hade, allt ifrån; frågor innan visningen, visningen, budgivningen samt avtalsskrivningen. Hela processen sköttes utomordentligt snyggt och smidigt.

Kan inget annat än att rekommendera honom starkt! Läs mer
  • Runar F

2020-06-04

Runar F skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Energisk
    Trevligt bemötande
    Rekommenderas Läs mer
  • 2020-06-03

Szymon M skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    super friendly, very responsive and totally on issues Läs mer
  • 2020-05-29

Andreas K skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi köpte ett radhus och det låg egentligen inte längre ute för försäljning, men efter ett mycket bra samarbete med Christian lyckades vi tillslut få en visning och vidare ett köp! Christian visade en extraordinär service, förståelse och vilja!

Äkta bror! :D Läs mer
  • 2020-05-27

Beatrice N skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    När jag skulle sälja min etta i Mariehäll jämförde jag flera mäklare men fastnade för Caroline efter att ha träffat henne och lagt upp en gemensam plan. Under hela processen har hon varit tillgänglig, kommit med idéer och varit uppmärksam på mig som säljare. Det slutade även med en bra försäljning som ett kvitto på ett bra jobb. Jag kan därför varmt rekommendera Caroline! Läs mer
    2020-06-12 CAROLINE H svarar Beatrice N
    MEN WOW jag är Såå glad för er skull, stort grattis!! :D
  • 2020-05-18

Ashwinipriya J skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    I met Gabriel during one of my first apartment visings. Gabriel quickly understood my expectations and directed me to the right apartment. The negotiations were far quick for the deal and finalized in a couple of days. Gabriel is well versed and experienced well in maintaining a healthy balance between the seller and buyer expectations about the final apartment price. Although I was a newbie and was a bit skeptical of many things in the process, he made sure I get optimum clarification with my queries. He also helped me in getting good interest rates from the bank. Gabriel has my highest recommendation.

- Ashwini Jeggari Läs mer
  • 2020-05-08

Björn J skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel är en mycket positiv och driven mäklare som får saker gjorda snabbt och effektivt.
    Han finns tryggt vid din sida under hela processen för att stötta, förklara och svara på frågor. Läs mer
Gabriel Youhanoun
Caroline Hanell