Bronze Fastighetsförmedling

Bronze Fastighetsförmedling , sid 2

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 967 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling 2

• Nasim K
    • Ulriksdal
    2022-06-28 Verifierad kund
    Kändes väldigt bra och tryggt med Joe som mäklare. Han avspeglar självsäker och är extrem kunnig om marknaden och alltid gav en ärlig kommunikation. Sålde min lägenhet i en trög marknad och gav sitt bästa.kan varmt rekommendera Joe!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-06-15 Verifierad kund
    Christian är pålitlig, alltid tillgänglig och en mycket skicklig mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-06-15 Verifierad kund
    Very quick response, honest, eager to help customers
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-06-12 Verifierad kund
    Joe är kunnig, engagerad och det kändes tryggt att ha honom som mäklare. Han är snabb på återkoppling och trevlig. Vi är supernöjda med honom som mäklare.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Joe var oerhört hjälpsam och var väldigt transparent under hela processen, vilket uppskattas oerhört mycket när man gör en sådan stor affär. Allt gick super smidigt, från visning till kontraktsskrivning! Man märkte att Joe var väldigt kunnig och ville det bästa för både säljarna och oss köpare. Jag rekommenderar honom väldigt starkt!
    • Vällingby Centrum
    2022-06-11 Verifierad kund
    Professionell och mycket hjälpsam. Snabb på att svara på frågor. Tillgänglig.
  • Jane S
    2022-06-10 Verifierad kund
    Tydlig, vänlig!
    Gick emot oss angående styling som andra mäklare vi var i kontakt med sa att det är i stort sett ett måste.
    Hans förklaring var
    Dessa vackra golv mot vita väggar talar för sig själv.
    Inget skall störa med möbler och tavlor.

Vi såg själva det då alla foton lades ut.
    Tack Joe, vi är mer än nöjda.

Tillägg; Jag är syster med Marianne jag och min dotter Denise har fullmakt som kontaktat och valt Joe Matook av flera andra.
    Med vänlig hälsning,
    Jane Sannemo
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-06-07 Verifierad kund
    Joe är en av dom absolut proffsigaste mäklarna jag träffat! Blev en rekordsnabb försäljning trots en orolig tid på bostadsmarknaden. Rekommenderar honom starkt!
    2022-06-03 Verifierad kund
    Tack vare Joes fantastiska försäljning av vår bostad till ett mycket bra pris så kan vi äntligen gå i pension. Tack!!
    • Centrala Sundbyberg
    2022-06-02 Verifierad kund
    Snabb, proffesionell och levererade ett föreningsrekord 👌
    2022-06-02 Verifierad kund
    2022-05-31 Verifierad kund
    Joe har varit en exemplarisk mäklare från dag 1. Han är snabb på att ge återkoppling, ärlig och tydlig och har alltid en backup-plan ifall något oförutsett skulle hända. Jag har under hela processen känt att vår försäljning varit i trygga händer - vilket resultatet också visade när Joe löste försäljningen på ett effektivt och bra sätt för båda parter. Rekommenderas varmt!
    2022-05-31 Verifierad kund
    Professionalism från början till slut.

Många snackar, vissa levererar, Joe tillhör den senare.

Skötte upplägget helt efter våra önskemål och på ett exemplariskt sätt hela vägen.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Om du ska köpa en lägenhet, välj Joe. Om du ska sälja en lägenhet, välj Joe. Jag har gjort båda och tro mig - det går inte att hitta en bättre mäklare. Det gjordes med några års mellanrum men Joe fortsätter att konstant leverera mot högt uppsatta mål/krav.

Joe arbetar strukturerat enligt sin detaljerade plan där han är kommunikativ, lyhörd och alltid snabb på att återkoppla. Han är alltid tillgänglig, ärlig och påläst - vilka är tre viktiga egenskaper som en mäklare ska ha. Han har bra överblick men även koll på de minsta detaljerna.

Trots en svalare bostadsmarknad och hårda krav vad gäller försäljningspris och tillträde lyckades Joe lösa vår försäljning på ett imponerande sätt.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Joe har ett enastående driv, professionellt arbetssätt och ett fantastiskt engagemang. Joe överträffade våra förväntningar på alla plan. Otroligt kunnig, påläst och alltid kommunikativ. Joe har ett stort nätverk och bred kunskap om både område och marknad.
    Vår smidiga process gick extremt snabbt och Joes arbetssätt var alltid välplanerat, proaktivt och väldigt proffsigt.

Joe är utan tvekan den bästa mäklaren vi samarbetat med. Vi är så glada och tacksamma att vi träffade Joe!!! Givet val av mäklare! Upplevelsen och försäljningen var oslagbar.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Med flertalet lägenhetsförsäljningar i Stockholm i bagaget med olika mäklare kan vi tydligt konstatera att Joe är den som överlägset levererat bäst resultat, service och professionellt bemötande. Joe har förutom god lokalkännedom en mycket bra känsla för marknaden och hur säljplan skulle läggas upp från start till mål utefter våra förutsättningar.
    Vi kan varmt rekommendera Joe!
    2022-05-28 Verifierad kund
    Bra bemötande! Joe tog tillvara på mina intressen som köpare. En mäklare som är både på säljarens och köparens sida.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bartek Stojanowski en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-05-28 Verifierad kund
    Mycket vänligt och trevligt bemötande, hjälpsam och snabb i respons. Kunnig och professionell.
  • skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-05-27 Spontant omdöme
    Gabriel is very nice and helpful, easily accessible when it comes to questions & thoughts. Very pleased with the experience of my purchase. He represents both buyers and sellers in a good way! .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-05-26 Verifierad kund
    Det var vår första försäljning och vi träffade flera mäklare innan vi fick kontakt med Gabriel. En trygg och förtroendeingivande relation och som hjälpte oss hela vägen till en lyckad försäljning. Kan inte annat än rekommendera Gabriel.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-05-26 Verifierad kund
    We had a wonderful experience with Gabriel Youhanoun. He was very responsible and genuine.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bartek Stojanowski en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-05-26 Verifierad kund
    Trots svårt utgångsläge i en lite trögare bostadsmarknad genomförde Bartek Stojanowski vid Bronze Fastighetsförmedling försäljningen av min lägenhet till största belåtenhet, både för säljare och köpare. Ett kungligt genomförande! Han var lyhörd, snabb i återkopplingen, påläst och förtroendeingivande. Under hela processen kände jag att jag var i trygga händer, att min försäljning var viktig och att jag var en betydelsefull kund. Jag rekommenderar Bartek Stojanowski och Bronze Fastighetsförmedling på det allra, allra varmaste!
    2022-05-26 Verifierad kund
    Joe är mycket kompetent och professionell i sin yrkesutövning. Möter upp klientens önskemål och ser till att hålla en underrättad under hela processen. Med Joe som mäklare finns det inget som heter dumma frågor vilket är väldigt uppskattat när man är ny till att sälja lägenheter. Jag kommer absolut att söka mig till Joe när jag ska sälja bostäder i framtiden.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Min allra första egna försäljning. Helt novis och på rekommendationer anlitade jag Joe Maatouk, Bronze Fastighetsförmedling för uppdraget. Vilken tur! Från allra första början kände jag mig väl omhändertagen och så trygg att jag för en gångs skull släppte kontrollen. Jag fick alltid snabb återkoppling när jag skickade iväg funderingar.
    Även efter Riksbankens nya räntebesked som satte bostadsmarknaden i gungning fortsatte Joe med största beslutsamhet och vek inte en tum från mina ursprungliga önskemål. Jag kände verkligen att min försäljning var viktig och att jag var en betydelsefull kund. Jag rekommenderar Joe och Bronze Fastighetsförmedling på det allra, allra varmaste!
    2022-05-25 Verifierad kund
    I en skakig marknad skiljer sig mäklarna verkligen som mest. Från att haft kö på visningen till att fåtal dyker upp samt från skenade budgivningar till långa och utdragna processer blir valet av mäklare oerhört avgörande. Vi fick dels Joe på rekommendation men gjorde en egen bedömning. Valet föll snabbt på honom.

Marknaden kräver idag mycket mer från mäklarna i form av god retorik, fingertoppskänsla, strategi men framförallt förhandlingskunskaper. Allt detta hade vår mäklare Joe. Vi är dig evigt tacksam som på kort tid lyckats skapa en dröm från vad vi trodde skulle sluta som en mardröm.

Vi önskar med det sagt rekommendera Joe till alla som vill ha en dedikerad mäklare som inte ”pratar” utan faktiskt gör jobbet! Nu kan vi längta till vårt hus igen.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Joe is the ultimate professional and made the purchase of the apartment very easy.

He was clear throughout what was required, and to have signed the documents within 48 Hours is a testament to Joes work ethic

I wouldn't hesitate to recommend him to buyers or sellers in the future

Thanks for all your hard work Joe
    2022-05-25 Verifierad kund
    Bra o proffsigt bemötande och jobbade hårt för att få till en affär i en lite trögare marknad. Blev ett bättre affär än jag räknat med.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Väldigt proffesionellt bemötande. Också trevlig och lätt att kontakta.
  • Cristelle B
    2022-05-20 Verifierad kund
    Joes bemötande har varit professionellt ifrån första stund, han är noggrann och snabb i sin kommunikation!

Han har varit inkännande i vad vi som säljare eftersökte och har igenom hela processen jobbat utefter våra önskemål, oerhört lyhörd. Han kommer med konkreta råd och tips, något som vi uppskattade enormt.

Då Joe redan har många etablerade kontakter och ett fantastiskt attraktivt spekulantregister var det enkelt för honom att förmedla vår lägenhet! Han ser till att alla blir nöjda och jobbar med en enorm precision och skicklighet.

Vi kan lita på honom som mäklare eftersom han under hela processen hållit vad han lovat.

Genom sitt sätt att arbeta kunde vi snabbt sälja vår lägenhet till ett bra marknadsvärde!

Jag rekommenderar Joe till alla som går i sälj eller köptankar då han alltid kan leverera den bästa servicen för alla som han är i kontakt med. Helt enkelt en riktigt grym mäklare att räkna med!
    2022-05-20 Verifierad kund
    Joe Maatouk är proffsig, engagerad och det känns tryggt att ha honom som mäklare. Han är tillgänglig, återkopplar snabbt och är fokuserad och påläst. Kort och gott en mycket bra mäklare som jag varmt kan rekommendera.
  • Eva E
    2022-05-19 Verifierad kund
    Joe är den i särklass bästa mäklaren jag träffat. Han är så engagerad och omtänksam vilket gör att jag har känt mig så trygg igenom hela processen.

Jag litar 100% på honon och skulle aldrig vilja sälja eller köpa en lägenhet igen utan att ha Joe vid min sida.

Hela affären har skötts så proffsigt och allt är dokumenterat. Jag kan bara varmt rekommendera Joe som din mäklare, grattis säger jag bara till dig då!
    2022-05-19 Verifierad kund
    Påläst och driven. Bra uppföljning efter affären och tillgänglig under hela processen. Rekommenderas!
    • Vällingby Centrum
    2022-05-18 Verifierad kund
    Joe är bäst! Han är lyhörd, ordentlig och framförallt så känner man sig alltid säker och trygg med honom. Oavsett om du är köpare eller säljare. Joe gjorde affären smidig och effektiv! Rekommenderar honom alla dagar i veckan!
    2022-05-18 Verifierad kund
    Jag kan inte annat än att rekommendera Joe! Till skillnad från många mäklare som endast förlitar sig på öppna visningar och hoppas på det bästa gjorde Joe precis tvärtom.

Redan i första mötet hade han potentiella köpare till vår lägenhet i bakhuvudet och mycket riktigt var den såld inom 48h och alla våra önskemål var uppfyllda. Pricken över i:et var att köparen var minst lika nöjd som oss!

Joe var väldigt ärlig med förväntningar men också lyhörd och flexibel. Vi kände att vi fick en skräddarsydd process baserad på våra förutsättningar (som ganska snabbt ändrades under den korta tiden vi samarbetade), men han löste allt galant och med ständig återkoppling.

Det var ett nöje att jobba med ett riktigt proffs och vi kan varmt rekommendera Joe till alla som går i sälj- eller köptankar!
  • skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-05-09 Spontant omdöme
    Jag är supernöjd med Gabriel och rekommenderar honom varmt till andra ska som ska sälja.
    lyhörd, kunnig ,flexibelt med tider engagerad sig mycket snabbt och verkligen hjälpte mig mycket tidigare än jag kunde tänka mig .Han är absolut bästa mäklaren jag mött.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Joe sålde våran lägenhet och jag och min sambo var väldigt nöjda med både bemötande och den slutliga produkten av försäljningen. Joe är professionell i sin roll som mäklare och vi skall absolut använda oss av bronze fastighetsförmedling och Joe vid framtida försäljningar.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Joe är en jätte trevlig person, hjälper och svarar fort så det är uppskattat när man köper en bostad!
    2022-05-08 Verifierad kund
    Var väldigt trevlig och bra på att sälja in bostaden. Var dock på tok för snabb med att boka in avtalsskrivning så att jag inte hann kontakta banken innan, vilket gjorde att jag stressade ihjäl mig efteråt.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra och snabb kontakt, alltid tillgänglig. Trevligt och proffsigt bemötande.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Gabriel var allt vad man önskar att få för mäklare, lyhörd, kunnig, engagerad. Han är absolut bästa mäklaren jag mött. Han är ödmjuk mot uppdraget och tar arbetet seriöst. Behöver jag anlita mäklare igen så skulle jag direkt ta kontakt med honom.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väldigt tillgänglig och gav aldrig några falska förhoppningar, slutade med att vi sålde för föreningsrekord!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Som köpare av min första bostad så är allt inte självklart, det är läskigt att ta sig in i bostadsbranchen och brottas med folk som kanske är lite mer erfarna, men Gabriel hjälpte en verkligen att genomföra köpet genom ett proffsigt, samordnat beteende och vägledde en genom en väldigt hetsig marknad!
    Stort tack!
    • Vasastan/Östermalm
    2022-05-01 Verifierad kund
    Gabriel upplevde jag som mycket professionell men även inkännande och med värme om både kund och säljare. Jag är mycket nöjd med hela processen.
    • Råsunda
    Hej
    Jag rekommenderar väldigt stark.
    Jag är nöjd med försäljning av min lägenhet som Joe gröt åt mig.
    Det var väldigt snabbt inom 24 timmar klart.
    Han är väldigt trevligt och bra erfarenhet.

Jeffrey
    • Vasastan
    2022-04-29 Verifierad kund
    Efter en noga undersökning bland flertalet toppresterande mäklare i Vasastan vann Joe vårt förtroende snabbt. En mycket begåvad och professionell mäklare som utmärkte sig i alla kategorier.
    Processen för att sälja var mycket smidig trots oroligheter på marknaden kring ränta etc. Men Joe höll oss lugna och följde sin plan. Information och uppdateringar kom löpande. Det var även väldigt tydligt att hans intresse låg i samtliga inblandade parter vilket resulterade i en trygg försäljning för alla. Lägenheten såldes även till ett nytt föreningsrekord. Vi är mycket nöjda och rekommenderar varmt att ta kontakt med Joe om du funderar på att sälja eller köpa din bostad i Stockholm innerstad.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Gabriel är extrem kunnig och påläst mäklare. Han levererar resultat samtidigt som han är ödmjuk och in lyssnande. Att anlita honom som mäklare var bästa beslutet i denna process.
    2022-04-29 Verifierad kund
    - Gabriel var alltid tillgängligt och inlyssnande under hela processen.
    - Vi hade förväntningar att mäklaren ska vara engagerad och bäst säljare och Gabriel levde upp till dem.
    - Vi hade möte med flera mäklare och är så glad att vi valde Gabriel.
    • Flysta
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Joe! Hela vår process med försäljningen var väldigt smidig! Försäljningspriset var över förväntan.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bra bemötande! Representerar både köpare och säljare på ett bra sätt!
    • Vasastan
    2022-04-27 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare i världsklass! Skötte affären exemplariskt i alla moment.