Bronze Fastighetsförmedling

Bronze Fastighetsförmedling , sid 2

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 467 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-04-07
    Christian är definitivt det självklara valet när du ska välja mäklare! Riktigt professionell, alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för att göra dig som säljare nöjd med försäljningen. Han levererar och håller en ständigt uppdaterad under hela processen.

Vi kommer alltid att välja Christian som mäklare i framtiden!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rami Akkawi en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-04-04
    Han är sjukt bra på att göra en latte!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-03-31
    Jag köpte en bostadsrätt där Marianna var mäklare och det gick riktigt snabbt och smidigt. Köpte innan lägenheten lades ut till försäljning på tips från Marianna och fick snabbt komma på visning och vi hade en bra och tydlig kommunikation. Skrev kontrakt samma dag som visningen och kan absolut rekommendera Marianna.
    Tack snälla Elenor, hoppas du kommer trivas i ditt nya hem :) Marianna Maatouk
    2021-03-30
    Vi fick ett bra bemötande av en mäklare som var saklig och verkar vara kompetent. Vi är nöjda och kan varmt rekommendera henne.
    Tack Arne, kul och höra att ni är nöjda! Marianna Maatouk
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-03-30
    Otroligt skicklig försäljare, mäklare som bara ser möjligheterna. Gabriel får en affär att bli lyckligt bra. Vi är supernöjda med han.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Järvastaden
    2021-03-30
    Har sålt vår bostadsrätt. Fick ett professionellt bemötande i alla led. Mäklaren lyssnar in ens förväntningar och beskriver bostadsmarknaden i området. Allt för att man ska få en realistisk bild av utbud och efterfrågan.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Fick hjälp och svar på alla våra frågor, alltid snabb återkoppling och lätt att få tag på.
    En hårt jobbande mäklare som jag verkligen kan rekommendera.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-03-30
    Lyssna noga nu, Marianna är mäklaren som du vill ha som säljare exakt lika mycket som köpare. Hennes glada inställning och charm får dig att gilla henne direkt, hon blir under processen inte bara din rådgivare och mäklare men också en vän. Hon är alltid tillgänglig, alltid positiv och extremt förtroendeingivande. Jag kan inte tänka mig en bättre förmedlare i en bostadsaffär. Tusen tusen tack Marianna för hjälpen med min försäljning, det betyder så sjukt mycket. Jag kan inte tacka dig nog.
    Tack snälla för dina fina ord Erik, tacksam över att få hjälpa till! Marianna Maatouk
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-03-30
    Köpte en lägenhet med hjälp av Caroline och är supernöjd! Väldigt bra kommunikation och trevligt bemötande. Köpet gick snabbt och smidigt. Hade verkligen rekommenderar att båda sälja och köpa med Caroline!
    Kul tack för era varma ord och stort grattis igen till er affär och er nya fina lägenhet! Caroline Hanell
    2021-03-30
    Vi kan varmt rekommendera Gabriel som mäklare. Gabriel är trevlig, lojal, noggrann, lyhörd och skicklig mäklare. Vidare uppskattade vi uppföljning under hela säljperioden. Han inkluderade och bollade med oss, vilket kändes genuint.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-03-30
    Gustav var professionell från start till slut. Som köpare kände vi oss trygga och hörda :-) allt gick smidigt och vi är supernöjda!
    • Östermalm
    2021-03-29
    Vi kan varmt rekommendera Gustaf som mäklare. Trevlig, noggrann och lyhörd för vad vi behövde när vi köpte lägenhet. Svarar snabbt på både samtal och sms. Han såg till att processen gick smidigt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-03-27
    Gustav är sannolikt en av Sveriges absolut bästa mäklare. Som person är han otroligt ödmjuk och bra på att lyssna. Samtidigt är han otroligt resultatinriktad och ingen kan mäta sig med hans förmåga att få till en bra affär. En annan kvalité jag satte stort pris på var hans förmåga att alltid återkoppla väldigt snabbt och hans kapacitet att planera in precis allt som behövdes. Han har en väldigt bred kompetens inom hela mäklaryrket och fastighetsmarknaden. Han har en fantastisk energi och mycket positiv inställning i alla lägen. Han kan göra det omöjliga möjligt. Han är fenomenal på att bygga goda förtroendeingivande relationer. Han har en perfekt balans mellan att vara en god säljare men samtidigt relationsbyggare.
    2021-03-27
    Gustav sålde rekord på vår bostad på Hagastaden! Det förklarar ALLT!! Så otrolig kompetent, ödmjuk och professionell i sin yrkesroll. Han är helt enkelt BÄST!
    MVH Gudmundsson
    2021-03-26
    Jeg har solgt en borett.
    Gabriel har forslått og gitt gode tips.
    Han har vært aktiv med informasjon.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Järvastaden
    2021-03-26
    Jag blev proffsigt bemött och fick snabb återkoppling hela tiden. Joe är en supertrevlig och positiv person som brinner för sitt yrke vilket syntes i hans presentation i objektet. Är väldigt nöjd med mäklaren och köpet av min lägenhet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-03-26
    Gabriel är väldigt informativ och tydlig. Han gjorde våran affär lätt att genomföra och hjälpte oss förstå besluten.
    Vi hoppas att han är tillgänglig när vi säljer.
  • Ida B
    2021-03-26
    Joe är den absolut bästa mäklaren jag haft! Han tog in våran lägenhet underhand, tog bara några dagar innan vår lägenhet var såld med ett ÖVERLÄGSET rekord i hela området och överträffade alla våra förväntningar!!! Rekommenderar Joe till alla jag känner som vill göra en GRYM affär! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    2021-03-26
    Väldigt smidig och trygg affär kan utlovas med Gabriel. Som man säger på engelska, ”it was a pleasure doing business” med honom! Tillgänglig med kort varsel, svar på alla frågor och stenkoll på alla fronter!
    • Råsunda
    2021-03-25
    Joe var ständigt engagerad under hela processen. Först väldigt tillmötesgående när jag förklarade att jag behövde se den aktuella lägenheten omgående för att kunna delta. Dagen efter lägenheten lagts upp visade han mig runt i lägenheten berättade om solläge och diskuterade ideér för framtida köksrenovering etc. Vid kontraktsskrivning förklarade han tydligt processen från att vi signerat fram till inflytt och vad som ska ske när.
    • Råsunda
    2021-03-25
    Jag har fått höra från många att han är Sveriges utan tvekan bästa mäklare men trodde verkligen inte det var på den nivån. Jag är fortfarande chockad över hur snabbt och hur bra affär Joe lyckades med! Jag hade under 4 veckors period träffat mer än 8-10 olika mäklare men det var Karisman och hans personlighet när jag träffade honom första gången fick mig att välja honom direkt.

Jag försökte sälja min bostad tidigare med en annan mäklare, många spekulanter och stort intresse men fick in några skambud.

Joe behövde en spekulant och mindre än 24 timmar att sälja min bostad utan visningarna och med ett pris jag är mer än nöjd med och verkligen över förväntan. Otroligt ödmjuk och målmedveten. Ärlig som få och väldigt bestämd, återkopplar och behandlar en som om du är hans enda och viktigaste kund även om han är populär i området och har hur mycket annat som helst. Han har otrolig bred kompetens inom hela branschen. Han har outstanding relationsförebyggande personlighet och jag kommer aldrig använda mig av en annan mäklare i framtiden. Enda jag ångrar är att jag inte valde honom redan förra året!

Det är verkligen den bästa erfarenheten jag har haft av en mäklare. Är helt ärligt fortfarande chockad över hur enkelt smidigt han gjorde hela affären för mig. TACK Joe!
    2021-03-25
    "Kan varmt rekommendera Christian! Han är kompetent, lyhörd med högt driv samt målmedveten. Jag är oerhört tacksam för hans arbete och att han lyckades sälja lägenheten innan visning och dessutom med försäljningsrekord i föreningen!
    • Vasastan/Östermalm
    2021-03-21
    Jag köpte en lägenhet som Joe Maatouk förmedlade och kunde inte vara mer nöjd som köpare med Joe, han svarade alltid snabbt på frågor, var tillmötesgående och guidade mig genom hela processen! Rekommenderar verkligen Joe!
    2021-03-21
    Köpt en superfin två av Marianne som var väldigt trevlig!
    Återigen, stort grattis till ditt nya hem! Jag hoppas du kommer trivas bra :) Marianna Maatouk
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-03-20
    ”Jag är så glad och tacksam att jag anlitade Caroline! Redan på mitt första möte kände jag att hon hade driv för sitt jobb. Hon har en fantastiskt energi och det syns tydligt att hon brinner för sitt jobb , hon gör sitt bästa för att vi kunder ska bli nöjda .Hon är både trevlig och genuin , kämpar verkligen som att det är hennes bostad som skall säljas. Kommer absolut anlita Caroline igen i framtiden , skulle varmt rekommendera henne som mäklare ✨
    WOW tusentusentack för att jag fick ditt fulla förtroende och att du fick lägenheten såld så smidigt! Grattis igen! Ser fram emot fler samarbeten! Caroline Hanell
    2021-03-20
    Vi köpte av Gabriel. Professionell och trevlig!
    2021-03-19
    Vilken guldstjärna till mäklare! Marianna har varit helt fantastisk sedan dag ett. Hon är otroligt professionell, kunnig, har super bra koll på området samt en jättehärlig utstrålning. Hon är dessutom tävlingsinriktad och strävar efter det absolut bästa! Vid kontraktsskrivning hade Marianna som mål att slå rekord i området - och JA! Hon lyckades. Min lägenhet såldes för rekordpris, på EN dag, innan visning!
    Vill ni anlita en mäklare som verkligen KAN sin grej - Hör av er till Marianna, för hon är helt fantastisk!
    Tack snälla för dina fina ord Shilan, Var ett nöje att få samarbeta med dig. Marianna Maatouk
    2021-03-19
    Jag skrev igår kontrakt på en lägenhet och blev otroligt bra bemött av Caroline Hanell på Bronze Fastighetsförmedling. Jag ville ha en snabb och smidig affär och det var precis vad Caroline fick det att bli. Det är mycket som ska matcha för att lägenhetsköpet ska kännas 100% och det var precis vad Caroline fick det att bli! Tusen tack och jag kan rekommendera henne till alla som är ute efter att sälja eller köpa!
    Så kul att du är nöjd! Och att allt gick snabbt och smidigt! :) Grattis igen! Caroline Hanell
    2021-03-18
    Kan med starka rekommendationer rekommendera Joe som gjort ett fantastiskt jobb från börja till slut. Vi kände oss väldigt trygga hela vägen under processen med Joe han gjorde ett superjobb verkligen !!
    • Vasastan/Östermalm
    2021-03-18
    Joe Maatouk har överträffat alla mina förväntningar vad gäller försäljningen av min lägenhet på Birger Jarlsgatan.
    Alltid tillgänglig med professionellt bemötande och med 100 procent fokus på att uppnå mina önskemål. Jag hade inte kunnat vara mer nöjd med varken processen, resultatet eller mäklare.
    Joe och Bronze Fastighetsförmedling har mina varmaste rekommendationer!
    2021-03-15
    Vi sålde våran lägenhet med Caroline som mäklare. Allt fungerade mycket smidigt under försäljningen av vår bostad och vi kände oss trygga med henne hela tiden. Caroline satte ribban högt och vi blev mycket nöjda med försäljningen. Vi kommer definitivt anlita henne igen.
    Stooooort grattis igen är så glad för er skull och tack för att jag fick äran att hjälpa er!! Caroline Hanell
    2021-03-15
    Vi har sålt en del bostäder genom åren men vi har aldrig varit mer nöjda med en mäklare än med Caroline. Hon överträffade våra förväntningar och engagerade sig verkligen i försäljningen av vår lägenhet! Från första mötet till försäljning har Caroline funnits bara ett samtal bort. Alltid snabb återkoppling och en sån härlig energi som smittar av sig. Jag rekommenderar verkligen att anlita henne om du går i säljtankar!
    Så glad för er skull, stort tack igen för ert fulla förtroende och grattis till er! Caroline Hanell
    2021-03-15
    Vi är så glada och tacksamma att vi anlitade Caroline! Redan på vårt första möte kände vi att hon var helt rätt mäklare för oss. Hon sålde vår lägenhet snabbare än vi någonsin hade kunnat tro, 3 dagar! Caroline har en fantastisk energi och det är tydligt hur mycket hon brinner för sitt yrke och att säkerställa att hennes kunder blir 100 % nöjda. Vi kommer definitivt att anlita Caroline i framtiden!
    Stort tack WOW är så glad för er skull, nu kan ni börja ert nya kapitel i livet. GRATTIS IGEN! :D Caroline Hanell
    Gustav Enhörning hjälpte mig att sälja min etta på 79 park,

Jag tycker han skötte hela processen på ett proffsig och hjälpsamt sätt. Han lyssnade på vad jag som säljare hade för krav och bemötte det med en positiv inställning!
    Gustav var alltid lättillgänglig och tillmötesgående.

Som mäklare får han 5 av 5 getingar

Jag kan rekommendera Gustav till alla framtida säljare!!
    2021-03-13
    Vi sålde vår lägenhet samma dag som den visades. Caroline är nog det bästa som hänt den svenska mäklarvärlden sedan Fredrik Eklund. 👏😀
    Underbart att ha fått ert fulla förtroende, är så glad för er skull! Grattis igen! Caroline Hanell
    2021-03-12
    Sålt en 2a på 50kvm i Mariehäll

Caroline var proffsig och vi fick ett pris vi var nöjda med

Mäklaren levde upp till våra Förväntningar
    Tack och stort stort grattis!! Caroline Hanell
    2021-03-11
    Köpt lägenhet via Caroline. Tydlig och rak på sak. Bra kommunikation, svarade alltid. Vi är nöjda!
    Stort grattis igen och hoppas ni kommer stortrivas! Trevlig helg! Caroline Hanell
    2021-03-11
    Jag köpte en lägenhet av Caroline och hon har varit tydlig genom hela processen och sett till att både jag som köpare samt säljarna är väldigt nöjda med affären! Jag kommer absolut kontakta Caroline i framtiden när det är dags för försäljning!
    Tusentack Emelie för dina varma ord, är så glad att vi äntligen hittade din drömbostad! Caroline Hanell
    2021-03-11
    Sålde en lägenhet med Caroline, hon var väldigt engagerad och flexibel under försäljningen med ett snabbt avslut! Rekommenderas!
    Tack för en väl utfört affär, mycket mycket glad för er skull! Caroline Hanell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Barkarby
    2021-03-11
    Jag har köpt en etta på 23 m2 med free uthyrning möjligheter. Det har fungerat bra med Christian Karatas så länge Affären är inte avslutat än.
    2021-03-10
    Man får känsla att man pratar med sin kompis när man pratar med Caroline.
    Hon är så duktig, professionell, positiv och affärsdriven.

Jag bokade en privat visning med Caroline och jag fick alla relevanta information om bostaden. Allt gick så smidigt med budgivningen, kommunikationen och transparenta svar.

Jag kan absolut rekommendera att anlita min nya vän/mäklare Caroline.

Caroline tack för all hjälp med att få köpa drömbostaden!

//Y
    WOW! Tack snälla du och jag är så glad att vi äntligen hittade din drömbostad åt dig! Stort grattis!! Caroline Hanell
    2021-03-09
    Glad och positiv mäklare . Var klart tidlig vid påskrivning . Kan varm rekomendera Caroline

mvh
    Gaetan Draper
    Tack Gaetan, hoppas du kommer stortrivas i din nya bostad!! Caroline Hanell
    2021-03-09
    Efter fyra misslyckade försök till försäljning med andra mäklare tog jag in Caroline, som sa att hon skulle få den såld till mitt önskade pris. Vilket hon också gjorde, kan inte vara något annat än nöjd med hennes insats.
    Det är skillnad på mäklare och mäklare, Caroline är en i toppen.
    Tack igen snälla för en otroligt grym affär! Stort grattis! WOW! Caroline Hanell
    Hej,

Tack Caroline, Du är en mycket professionell mäklare! Du är en mycket positiv, sympatisk agent. Vi är väldigt glada att vi köpte den här lägenheten! Tack för ditt samarbete och vi önskar dig lycka till i din framtida karriär!

Med vänliga hälsningar
    Ewa Czerwony,
    Radoslaw Ksiazek
    Tack för ditt förtroende i ert köp av er drömbostad och grattis igen! Caroline Hanell
    • Östermalm
    2021-03-06
    Professionell, trevlig och tålmodig när PostNord krånglade!
  • Ahmed D
    • Barkarby
    2021-03-04
    Gabriel var fantastik mäklare och har otroligt sikt på
    Fastighetsmarknaden, han är värt det.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Betim Meha en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Solna
    2021-03-03
    Betim är en mycket seriös och engagerad mäklare, som göra allt för att både säljare och köpare ska känna sig sedda och viktiga för honom.
    Han kommer med idéer och förslag som är väl genomtänkta.
    Rekommenderar honom till alla som vill köpa eller sälja
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bronze Fastighetsförmedling
    • Lilla Essingen
    2021-02-24
    Extremt duktig mäklare, faktiskt bästa jag någonsin varit i kontakt med. Erik fixade vårt drömpris (vilket ingen tidigare mäklare lyckats göra) på några dagar. Med andra ord väldigt skicklig och proffsig mäklare! Erik kommer gå långt!
    2021-02-23
    Mycket driven, positiv och kunnig. Rekommenderar starkt. 10/10.
    Tack snälla för en supertrevlig och grym affär! Stort grattis! Caroline Hanell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bronze Fastighetsförmedling
    • Lilla Essingen
    2021-02-18
    Riktigt duktig mäklare. Gick snabbt som attan! #detgörskillnad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bronze Fastighetsförmedling
    • Södermalm
    2021-02-17
    Väldigt bra bemötande och servicemind