Bronze Fastighetsförmedling , sid 2

Tulegatan 16, 172 78 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 201 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling

• 2020-02-26

Marsel M skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag köpte en lägenhet av Gabriel och kunde inte vara mer nöjda med bemötandet jag fått från honom. Proffsig, vänlig och tydlig, allt jag behöver i en mäklare vid premiärköp utav lägenhet. Kommer varmt rekommendera Gabriel till vänner och bekanta samt hålla honom i minnet för nästa eventuella köp/sälj!
    Tack för allt, en sann krigare! Läs mer
  • REBECCA R

2020-02-14

REBECCA R skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    5 av 5 möjliga!
    Caroline brinner verkligen för det hon gör och det visar hon tydligt, väldigt professionell och härligt bemötande, skulle VARMT rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-23 CAROLINE H svarar REBECCA R
    TACK SNÄLLA, känns underbart att ni är så nöjda med ert köp av huset! Vi håller kontakten!
  • 2020-02-06

Mohamed Mahmoud S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag sålde min lägenhet. Bemötandet av mäklaren var mycket professionellt och han levde upp till förväntningarna. Jag rekommenderar verkligen honom som mäklare till alla som vill sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • 2020-02-05

Sofia L skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline har varit fantastisk! Hon är driven, hon vill sälja och hon vågar sikta högt! Caroline levererar över förväntan och jobbar som alla mäklare bör göra! Hon är och kommer bli farlig för er andra mäklare, en toppmäklare utan dess like!!! Läs mer
    2020-02-07 CAROLINE H svarar Sofia L
    Tack själv är väldigt glad att ni båda är nöjda! Hoppas även ni trivs med ert nya hem! Ser fram emot fler samarbeten framöver. Ta hand om er!
  • 2020-02-03

Anders Erik H skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Affären är inte helt klar än; jag tillträder bostaden först om några månader, men hittills är jag helt nöjd med Gabriels insats! Han förklarade innehållet i kontraktet noga, och bemötte mig på ett trevligt sätt. Jag kan absolut rekommendera honom. Läs mer
  • Sven Nicolas A

2020-01-30

Sven Nicolas A skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Exemplariskt bemötande! Kan inte hitta något att anmärka på Läs mer
  • Eva Y

2020-01-30

Eva Y skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag skulle sälja min bostadsrätt i Ursvik och valde då Gabriel som mäklare, och det var det absolut bästa valet jag kunde göra. Gabriel är en stjärn mäklare som gör sitt jobb proffesionellt och riktigt bra service. Jag är super nöjd med Gabriels arbete som han utförde. Jag hade tidigare två andra mäklare men Gabriel var den absolut BÄSTA! Kommer rekommendera vidare honom till andra som går i sälj eller köp tankar. Gabriel du är grym på det du gör! Läs mer
  • 2020-01-30

Yasin B skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sålde min lägenhet till ett pris som jag varit nöjd men och det gick väldigt snabbt,rekommenderar Gabriel och BRONZE fastighetsförmedling starkast,väldigt duktiga :) Läs mer
  • 2020-01-29

Stefan N skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vilken stjärna!

Jag sålde min lägenhet via Caroline Hanell, i konkurrens med 5 andra mäklare på väletablerade byråer i Stockholm.

Caroline stack ut med att hon verkligen ville sälja min lägenhet, som om det vore sin egen!

Caroline är rak, tydlig och noggrann och hela processen gick fantastiskt bra!

Jag ger Caroline 6 av 5 och kommer att använda henne i fortsättningen. Läs mer
    2020-02-07 CAROLINE H svarar Stefan N
    Tack själv är väldigt glad att du är nöjd! Det är min eftersträvan i alla uppdrag! :D Ser fram emot fler samarbeten framöver!
  • Erica R

2020-01-23

Erica R skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte en lägenhet via Caroline Hanell i Mariehäll. Caroline är ett riktigt proffs. Jag har aldrig träffat en mäklare som brinner så mycket för sitt yrke. Hon är en duktig mäklare som för övrigt är en så härlig tjej. Allt var över förväntan och jag kommer att rekommendera alla som ska sälja att ta ett möte med henne. Läs mer
    2020-01-28 CAROLINE H svarar Erica R
    Fantastiskt att läsa detta, är riktigt glad för er skull och dessutom att ni har köpt Mariehälls finaste lägenhet! Så kul att få hjälp er hitta ert nya drömhem! Ser fram emot att hjälpa er sälja i framtiden :)
  • ERIK ARMIN S

2020-01-21

ERIK ARMIN S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Bästa mäklaren jag varit i kontakt med, och då har jag mer än 10 bostadsaffärer i bagaget. Lyhörd, noggrann och rak. Inga konstigheter eller frågetecken, och de få jag hade redde han ut på nolltid. Rekommenderas verkligen! Kommer definitivt att använda mig av Gabriel för mina framtida bostadsaffärer! Läs mer
  • 2020-01-21

Waldemar G skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Efter ett flertalet misslyckade försök lyckades Gabriel sälja våran bostad till ett drömpris. kunnig, representativ
    och engagerad . Mycket driven med ambitioner att göra ett bra jobb för sin uppdragsgivare

En riktig professionell mäklare som jobbar efter affärsmässighet. Snabb att informera om varje steg i försäljningsprocessen. Stor social kompetens.
    Jag är mycket nöjd !
    Kan absolut rekommendera honom och skulle utan tvekan använda mig av honom igen om det någon gång i framtiden skulle bli aktuellt med någon ny försäljning för mig Läs mer
  • 2020-01-20

Deborah G skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Så trevlig och härligt bemötande. Professionell men samtidigt varm och personlig! Läs mer
    2020-01-28 CAROLINE H svarar Deborah G
    Tack snälla så härligt att se dig så här fantastiskt nöjd efter ditt köp :D
  • VENUS A

2020-01-15

VENUS A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag sålde precis min lägenhet tillsammans med mäklaren Caroline som är den absolut bästa mäklaren jag träffat. Hon har varit proaktiv från start och gjort allt (plus lite till) för att jag ska bli så nöjd som möjligt. Sålde min lägenhet innan fotografering & visning och fick precis det bud jag önskade. Tack Caroline för att du stöttat mig i den här resan! Läs mer
    2020-01-15 CAROLINE H svarar VENUS A
    Tack snälla Venus det har varit fantastiskt att hjälpa dig och du är verkligen en riktig drömsäljare!
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Ta hand om er!
  • 2019-12-31

Jonas B skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Seriös, påläst och bra engagemang. Läs mer
    2019-12-31 CAROLINE H svarar Jonas B
    Tack Jonas, hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet!
  • 2019-12-18

Arun K skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel helped me to find the exact house what we were looking for in the good location. Läs mer
  • 2019-12-16

Iman S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag skulle rekommendera alla som vill sälja sin bostad att kontakta Gabriel, precis som jag gjorde. Gabriel är en oerhört engagerad mäklare som höll mig uppdaterad under hela försäljningsprocessen, vilket jag verkligen uppskattar. Gabriel lyckades även, med en hel del kämpande, sälja min lägenhet för mer än vad jag förväntade mig att kunna få!

Tack Gabriel. Vi lär höras igen! :) Läs mer
  • 2019-12-14

Ridouan B skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sålt min 60 kvm i hallonbergsplan
    Jag har blivit bemött bra
    Jag fick va jag vill önskade
    Jag tycker att han vad duktig och riktig krigare
    Mkt duktig mäklare Läs mer
  • 2019-12-07

Emine G skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline, en så professionell mäklare som strävar efter klientens bästa.
    Försökte sälja min lägenhet med en annan välkänd och mest sålda mäklarbyrå utan lycka, trots flera planerade och icke planerade visningar. Mötet med Caroline från Bronze var inte alls planerat men hon gav sånt förtroende och självsäkerhet så jag gick ut med försäljningen med henne. Caroline sålde min lägenhet för exakt det priset jag hade önskat trots att jag visste att det kunde bli väldigt svårt. Rekommenderar Caroline Hanell starkt till andra som vill sälja bostad. Caroline är den mäklare som man borde anlita för en lyckad affär. Läs mer
    2019-12-07 CAROLINE H svarar Emine G
    Nöjet har varit på min sida och jag är så fantastisk glad över att se er tacksamhet, det betyder verkligen allt för mig! Stort tack för ert förtroende och ser fram emot er nästa försäljning!
  • Sebastian M

2019-12-05

Sebastian M skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en lägenhet

Jag blev väldigt bra bemött av Caroline

Upplevelsen var väldigt bra, trevlig och väldigt hjälpsam genom hela köpet Läs mer
    2019-12-06 CAROLINE H svarar Sebastian M
    Tack själv Sebastian, så kul att se dig nöjd med köpet! :D
  • 2019-12-02

Poonam S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel was highly friendly and had a personal involvement in evaluating the apartment. His patience in listening to us and providing us the most of information is highly commendable.
    He has great insight in the real estate field and spirits to persuade the buyers.
    I am happy to be his client. Läs mer
  • 2019-11-30

Dana M skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel är en otroligt proffsig och engagerad mäklare som vi har varit mycket nöjd med under hela försäljningsprocessen! Vi har sålt vår bostad,utan tvekan säga att Gabriel har sköt affären på bästa möjliga sätt! Gabriel är en målmedveten och förtroendegivande fastighetsmäklare som har gjort allt för att tillmötesgå våra högt ställda krav, med en tuff marknad som motvind. Vi kan varmt rekommendera Gabriel och kommer rekommendera honom till alla i vår bekantskap, med ett gott samvete om att vi rekommenderar en person som håller vad han lovar, alltid är tillgänglig, väldigt serviceinriktad och professionell i sin yrkesroll. Vi är mer än nöjda och ser fram emot att göra våra nästkommande affärer tillsammans med Gabriel ✍️🍾🥂 Läs mer

Sara R skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    ”Skam den som som ger sig”, sa Gabriel och det har verkligen varit tur för oss att Gabriel har drivits av detta motto. Han är tillgänglig, fokuserad och servicemedveten - allt man kan önska sig hos en mäklare. Han ger sig inte förrän han har hittat vad du söker! Läs mer

Semira S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    En väldigt målinriktad, professionell, trevlig, kunnig och smidig mäklare, som fick sålt på lägenheten snabbt, till det önskade slutpriset, och jobbade för att både göra mig (säljare) och köparen så nöjda som möjligt, han är dessutom alltid tillgänglig i princip hela tiden. Rekommenderar Gabriel starkt! " Läs mer

Savan H skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel är helt fantastisk!
    Engagerad och lyhörd med kunden i fokus! Det var ett nöje att sälja min lägenhet! Läs mer
  • Lovisa L

2019-11-18

Lovisa L skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Mäklarna som ”walk the extra mile” för sina kunder! De slår målbilder och förväntningar! ⭐️ Rekommenderar varmt Bronze och Christian Karatas vid försäljning/köp av boende, han genomförde visningar av klass och var ett fantastiskt bollplank när vi tog olika beslut längst vägen till försäljning. Att vi dessutom fick en försäljning i rekordpris är mycket tack vare Christians hårda arbete! Läs mer
    Lovisa L gillar detta
  • 2019-11-11

Rickard H skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline gjorde ett utmärkt jobb.
    Jag sålde min lägenhet via henne och var nöjd rakt igenom hela processen.
    Hon lyssnade på mig och mina önskemål och levererade sedan. Läs mer
    2019-11-26 CAROLINE H svarar Rickard H
    Är så glad att läsa detta, det har varit en ära att hjälpa dig med din försäljning!
  • 2019-11-08

John K skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Oerhört nöjd med Caroline's jobb på alla sätt och vis! Läs mer
    2019-11-26 CAROLINE H svarar John K
    Tusentack nöjet var på min sida att få hjälpa dig!
  • Stephanie G

2019-11-08

Stephanie G skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en bostad via Caroline som är supertrevlig, påläst, snabb på att svara, tydlig och omtänksam. Hon var mån om att tillgodose både säljarens och köparens (mina) förväntningar.
    Det har varit väldigt enkelt att köpa bostad via Caroline. Läs mer
    2019-11-26 CAROLINE H svarar Stephanie G
    Stephanie, tusentack till dina varma ord! Kunder som du är varför jag älskar mitt jobb!
  • 2019-11-07

Kjell Christian Jon S skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Snabb och smidig affär, levde upp till och över våra förväntningar! :) Läs mer
    2019-11-26 CAROLINE H svarar Kjell Christian Jon S
    Tack snälla och kul att kunna hjälpa er!

Osman A skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel var otrolig proffsig i sitt bemötande i alla kontakter och mycket kunnig. Han höll verkligen sitt ord.
    Kan inte ha haft en bättre mäklare! Läs mer

Arash A skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    I’ve bought an apartment in ‘Hellonbergsplan6’. As a broker, Gabriel treated very kindly and gave me enough information about the apartment and the region. He gave me all the information I need about the terms and conditions in English when signing the agreement. I think he is very experienced in his field and I would recommend him to my friends and colleagues. Läs mer
  • 2019-11-04

Daniel T skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Väldigt kunnig mäklare med god lokalkännedom väldigt driven mäklare som gör sitt yttersta att förmedla lgn. Läs mer
  • 2019-11-03

Chao H skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Mr Gabriel is an agent with passion, patience, and professional competence. He replies quickly, conveys precisely, and convinces with wonderful negotiation skills. In addition, he cares for both seller and buyer.

I will come back with more details.

M. Gabriel est un agent qui a une compétence professionelle, il est assez passionné, et en même temps il me sert avec patience. Son capabilité de répondre vitement, de envoyer son message precisement, de convaincre utilisant son talent de négocier est exceptionel. Le plus important est qu'il pense à les deux parties, en cherchant une solution optimale.

Je reviendrai afin d'ajouter des détails après que je accéder l'apparte. Läs mer
  • 2019-11-02

Bahram M skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Christian lyckades sälja min bostadsrätt i en mycket svår marknad. Han är en professionell och mycket kompetent mäklare. Levde upp till alla våra förväntningar och såg till att bostaden blev såld i denna marknad. Rekommenderar honom starkt om man vill ha en riktigt bra mäklare.

Hämta Outlook för iOS Läs mer
  • 2019-11-01

Magid T skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har sålt min lägenhet, Mäklaren var professorligt och hade bra kännedom av området. Han uppfyllde alla mina förväntningar och höll vad som han hade lovat. Kommer att rekommendera honom för hans insats. Läs mer
  • Micaela Hanna T

2019-10-30

Micaela Hanna T skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline är en riktig stjärn mäklare!
    Proffsig , tillgänglig och gav mig ett lugn genom hela processen. Då jag tidigare försökt sälja min lägenhet med en annan mäklare som misslyckades var ja lite nervös inför detta! Men det var i onödan.
    Vill man ha bra betalt anlitar man Caroline! Hon är super! Läs mer
    2019-11-26 CAROLINE H svarar Micaela Hanna T
    WOW Micaela, du har varit en fantastisk stjärn-uppdragsgivare! Helt underbar upplevelse att få hjälpa dig! :D
  • Imran S

2019-10-30

Imran S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Bought Apartment
    He is very nice, friendly, hard working and result oriented.
    I wanted to find an apartment and he helped me to find it.
    It was a good experience because every time i talked with him he gave me the feeling of security and I think he helped us to make a deal which was for a win win to everyone involved i.e. Seller, buyer and broker. Läs mer
  • Caroline K

2019-10-29

Caroline K skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    När vi skulle sälja vår lägenhet valde vi att jämföra med 3 olika byråer och mäklare, valet föll snabbt på Gabriel.

Gabriel skötte hela processen mycket professionellt. Vi kände oss som säljare MYCKET trygga med Gabriels information och handlingar. Förväntningar på Gabriel uppfylldes till100%!

Gabriel inger ett lugn i sitt arbete och ingenting kändes oklart eller på något vis konstigt. Kommer med största glädje både kanske anlita men helt säkert rekommendera Gabriel för min omgivning!
    Tack Gabriel för ett gediget arbete och ett mycket fint bemötande!! Läs mer
  • 2019-10-28

Mariana Mariam M skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Min upplevelse av Christian som mäklare var fantastisk. Christian speglar ett ideal av vad man som kund hoppas finna hos en mäklare. Han är professionell, kunnig, trygg och lämnar inget åt slumpen. Vill ni ha en mäklare som lägger ner kropp och stjäl i sitt arbete är Christian utan tvekan den mäklare ni eftersöker. Jag är super nöjd och tacksam över hans hårda arbete, han levererade ett slutpris jag bara kunde drömma om och kommer i framtiden alltid vända mig till honom. Christian får mina absolut varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-10-24

Adis G skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel är en mycket kunnig, lyhörd och engagerad mäklare. Kommunikationen var utmärkt och han la ner mycket tid under hela processen. Rekommenderar honom starkt och kommer använda honom igen! Läs mer
  • Fredrik S

2019-10-24

Fredrik S skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline satte sig innerligt in i vår situation och agerade därefter. Lyhörd på önskemål och tankar, samt rak och tydlig i kommunikation både mot oss som säljare samt mot köpare. Läs mer
    2019-11-26 CAROLINE H svarar Fredrik S
    Tack snälla och nöjet var på min sida, det betyder mycket för mig att se er nöjda efter affären! :D
  • 2019-10-17

Kit Ping O skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    we brought a 2 bedrooms apartment in Solna, and we are very happy with that. Läs mer
  • 2019-10-17

Stefan B skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel sålde mig en lägenhet centralt i Solna.

Professionell, trevlig, noggrann och kunnig.

Snabb återkoppling och smidigt allting helt enkelt.

Rekommendera Gabriel och Bronze varmt. Läs mer
  • 2019-10-15

Amanda L skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en lägenhet på Katrinebergsvägen och kunde inte vara mer nöjda med bemötandet jag fått från Christian. Proffsig, vänlig och tydlig, allt jag behöver i en mäklare vid premiärköp utav lägenhet. Kommer varmt rekommendera Christian till vänner och bekanta samt hålla honom i minnet för nästa eventuella köp/sälj! Läs mer
  • 2019-10-14

Linda Camilla M skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi är väldigt tacksamma för all hjälp vi har fått med försäljningen av vårt hus!
    Allt var toppbetyg! Fantastiskt bemötande, bra återkoppling och man märker att de brinner för det dom gör och ger det lilla extra.
    Högsta betyg till hela teamet på Bronze! Läs mer
    2019-11-26 CAROLINE H svarar Linda Camilla M
    Tack, jag är tacksam att ha fått hjälpa er med er försäljning! :)
    Fastighetsbyrån Nynäshamn, CAROLINE H gillar detta
  • 2019-10-14

Markus M skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Väldigt nöjd med Caroline och resten av Bronze! Borde egentligen heta Golden istället för Bronze :) Ni har förverkligat våra drömmar, stort tack för allt
    // Markus M Läs mer
    2019-11-26 CAROLINE H svarar Markus M
    Ni är anledningen till att jag älskar att ha otroligt trevliga kunder, tusentack!
  • 2019-10-12

Maja A skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sveriges bästa mäklare Christian hjälpte oss både att köpa och sälja! Vi kände oss mer än trygga med honom, han är en väldigt ödmjuk, varm, tålmodig och förstående mäklare. Vi kan inte vara mer nöjda och rekommenderar Christian till alla!! Tusen tack bästa Christian! Läs mer
  • 2019-10-12

Anastasios A skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Bästa mäklare Christian hjälpte oss både att köpa och sälja!
    Vi kände oss mer än trygga med honom, han är en väldigt ödmjuk och förstående mäklare. Vi kunde inte vara mer nöjda och rekommenderar Christian till alla!
    Tusen tack för ett grymt utfört arbete. Läs mer
  • 2019-10-11

David B skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte en bostadsrätt i Huvudsta. Väldigt professionellt bemötande under hela processen. Läs mer
Caroline Hanell
Gabriel Youhanoun