C N Elservice, Christer Robin

4.0

4 omdömen om C N Elservice, Christer Robin

Lars-Göran J
Skrev om C N Elservice, Christer Robin

CN Elservice har utfört elinstallationer i nya kontorsrum till full belåtenhet på vårt kontor. Dessa installationer omfattade kabeldragning, montering av eluttag, armaturer m m. Även uppmätning och reparation av datauttag utfördes. Har bara hört positiva kommentarer om Christer´s bemötande under den tid som dessa arbeten utfördes. Kan verkligen rekommendera CN Elservice för professionellt utförda arbeten av en kunnig och trevlig elektriker!

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Per O
Skrev om C N Elservice, Christer Robin

Måste bara skriva och berätta om en suverän elektriker som heter Christer. Vi har renoverat kök o badrum, han har gjort allt det elektriska till full belåtenhet. Tex. uppsättning av armatur, spotlights, nya o fler eluttag, kabeldragning, installation av jordfelsbrytare mm. förutom det kommit med en massa bra tips och råd under vägen.Vi är supernöjda med ALLT!

Lars M
Skrev om C N Elservice, Christer Robin

Jag har anlitat CN Elservice och Christer Robin till ca 20 olika el-jobb under de senaste 15 åren. Jag har alltid varit mycket nöjd med resultatet, med priset, med kvaliteten på arbetet & produkterna, och med tidsåtgången för samtliga arbeten! Ofta har jag fått förslag från Christer på installationer/produkter som varit mycket bättre och billigare än det jag hade tänkt mig. Christer är alltid mycket hjälpsam och vänlig! Jag har fått otaliga goda råd från Christer. Det är ett rent nöje att rekommendera CN Elservice! Följande...

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
cathrine H
Skrev om C N Elservice, Christer Robin

Han jobbar fruktansvärt ineffektivt. Glömmer att ta med delar och känns inte som en professionell elektriker. Lämnar proppskåp öppet med sladdar som leder ström. Skulle inte rekommendera denna firma. I frågasätter man nåogt blir han fly förbannad och otroligt otrevlig vilket visar på att han inte är ärlig.