Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Kungälv Car Clinic - Kungälv

Car Clinic - Kungälv

Smedmästaregatan 2, 442 34 Kungälv — Visa karta

Car Clinic hittar du i Kungälv och erbjuder en professionell bilverkstad där du kan få hjälp med allt från bilvård, däck och service, allt utförs av erfaren personal med gedigen kunskap. Vi har branschens mest moderna utrustning vilket gör att vi kan erbjuda ett mycket professionellt resultat där vi kan garantera hundra procent kvalitét.

Vår viktigaste tillgång är att vi vill tillgodose dina önskemål och kunna leverera riktigt bra kvalité på våra tjänster. Därför arbetar vi ständigt för att vara uppdaterade med den senaste tekniken och utbildningarna för våra medarbetare. Våra mål är att tillgodose våra kunders förväntningar, men helst överträffa dem!

Varmt välkommen till oss på Car Clinic!
Lör: 10:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Car Clinic - Kungälv

• Endre S skrev om Car Clinic - Kungälv
    Enkelt snabbt och bra resultat! Läs mer
    Leo J gillar detta
  • Abo M skrev om Car Clinic - Kungälv
    Kvalité är bara förnamnet.
    Mycket bra verkstad Läs mer
  • Monica L
    Monica L skrev om Car Clinic - Kungälv
    Underbara killar o service & duktiga ,noggranna på sitt jobb , rekommenderar starkt att gå hit 👍 Läs mer
  • Richard A skrev om Car Clinic - Kungälv
    Aldrig några problem, har alltid tid. Ren bil varje gång och löser det man ber om. Kanonkillar jag starkt rekommenderar. Läs mer
  • Alazzawy A
    Alazzawy A skrev om Car Clinic - Kungälv
    Vi har haft våra bilar på rekond och tvätt regelbundet hos er och sist fick vi byta kamremmen för tösas bil. Otroligt duktiga är ni

Rekommenderar er utan tvekan! Läs mer
  • Irené M skrev om Car Clinic - Kungälv
    Bara belåten. Trevlig personal. Jag har besökt verkstaden några gånger och ämnar fortsätta med detta. Har även rekommenderat verkstaden till bekantar. Hälsningar Irene Läs mer
  • Zlatan H skrev om Car Clinic - Kungälv
    Bästa kund service ever och bra jobb på så kort tid är super nöjd Läs mer
  • Kerstin E skrev om Car Clinic - Kungälv
    Jag är nöjd med er service och arbete med min bil. Hoppas kunna anlita er framöver och fortsätta vara nöjd. Hls Kerstin ericson Läs mer
  • Louvisa W skrev om Car Clinic - Kungälv
    Trevliga och duktiga. Varit nöjd varje gång hittills! Läs mer
  • Solayman A skrev om Car Clinic - Kungälv
    Bra bemötande och service. Bra priser Läs mer
  • Abdulghani I skrev om Car Clinic - Kungälv
    Byte av bromsbelägg samt koll av dolda skador på bilen. Erfarna mekaniker och ett fantastiskt bemötande! Tack carclinic!

Mvh: En trogen kund Läs mer
  • Leo J skrev om Car Clinic - Kungälv
    Bästa av dom bästa! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Katerin L skrev om Car Clinic - Kungälv
    Jag har varit en trogen kund hos dom sen 2015 och har regelbundet lämnat min bil på service, reparation och även för bilrekond. jag kan säga att jag har varit lika nöjd varje gång och rekomenderar detta stället staaaarkt!!! Läs mer
  • Khodr S skrev om Car Clinic - Kungälv
    Driver en Bilfirma i kungälv och har ett gott samarbete med de här killarna. De servar och åtgärdar alla fel på ett proffesionellt sätt. Rekommenderas starkt !! Läs mer
  • Sirah H
    Sirah H skrev om Car Clinic - Kungälv
    Bättre bilverkstad finns inte!! Biltvättarnas är nog den bästa i hela Sverige och väldigt bra priser! Jätte trevlig personal också! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Kungälv:

Rollsbovägen 48, 44240, KUNGÄLV