Carexpress

Stenkolsgatan, 417 07 Göteborg — Visa karta

Södra Ågatan 20B, 43135, Mölndal
Speedy Bilservice Lackarebäck, Mölndal
Pia G:
Snabb och mycket bra service! Bra återkoppling efter felsök,kändes tryggt att ha bilen hos er!

Bilverkstäder nära Carexpress:

Deltavägen 4, GÖTEBORG
Charles H:
Mycket trevligt bemötande av personalen på mekonomen. Snabb och smidig service på bilen.

TAGENEVÄGEN 62, Hisings Kärra
Vi på BVV bil erbjuder förmånliga möjligheter till delbetalning. Läs mer ›
Magnus B:
Jag hoppas inte att det är sista gången jag köper en bil där. Fantastiskt team allihop. Väldigt nöjd.

BÖGATAN 46, Göteborg
Välkommen till Eco Bilvård. Hos oss får du bra service, personlig kontakt och et... Läs mer ›
Anders E:
Kontaktade Eca Bilvård för att få hjälp med ett trasigt däck. Några timmar senare hade jag två (!) nya på plats! Frågade då om E B kunde gör...

Fiskhamnsgatan 6, Göteborg
Varmt välkommen till Fryshusets Bilverkstad, Nöjd kund är vår trygghet! Läs mer ›
Carola S:
Bra service. Trevlig personal.

Läs vad 1 kund tycker om Carexpress

• Fredrik L
    Fredrik L skrev om Carexpress
    Företaget är ett stort skämt! Lämnade in bilen på service med oljebyte, när den va klar hade dom skrivit upp tre saker som behövde bytas/repareras. Bl.a. Bromsskivor och bromsbeläggen fram och att det var nästintill körförbud. När vi tittade närmare behövde de inte alls bytas utan kunde köras med minst ett par år till. Använd inte carexpress i Göteborg, dom vill bara lura dig på pengar!!

Stenkolsgatan, 417 07 Göteborg