Carinas Städ och Allservice

1.0

6 omdömen om Carinas Städ och Allservice

Klas E
Skrev om Carinas Städ och Allservice

Riktigt usel städfirma. Jag bokade flyttstädning och det var damm och grus på golven samt utanför lägenhetsdörren. Alla fönster på lägenheten hade sträckmärken kvar från fönsterskrapor och det var vertikala smutsdroppar som torkat fast i rutorna. Dom var renare innan firman vart där. Sen hade dom inte lagt på vattenlåset ordentligt i duschrummet, så det luktade kloak i hela lägenheten. Fönsterbrädorna var inte ens avtorkade. Sedan när man skriver till dom och skickar bildbevis så tjafsar dom emot med flera meddelanden...

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Ralf Alexander M
Skrev om Carinas Städ och Allservice

Enormt dålig, undvik! Anlitate för att utföra en flyttstädning, fick aldrig en bekräftelse, men dem kom. Fick sedan klagomål från nya ägarna till fastigheten att städningen inte var tillräcklig, damm kvar på många ytor, vattenlås inte rengjorda. Otrevligt bemötande när jag ringde företaget, och uppenbarligen ingick inte vissa tjänster som egentligen hör till en flyttstädning. Man skulle boka dessa separat. Men vi fick aldrig den upplysningen vid bokningen och en skriftlig bekräftelse/offert saknas.

Victoria U
Skrev om Carinas Städ och Allservice

Dåligt bemötande, kan inte städa rent. De sa en summa för flyttstädningen, men när räkningen kom var det 1100kr dyrare. Ska ni anlita en städfirma ta inte Carinas städ(Kristianstad)// Lena N

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Lina Johanna Christin J
Skrev om Carinas Städ och Allservice

Sämsta skräpföretaget någonsin! Akta er för att anlita dem! Jag bokade flyttstäd! Städade urdåligt, glömde städa toaletterna så det fick jag själv städa. Allt var slarvigt städat! Deras kompensation var 150 kr!! De går inte att få tag på, de erbjöd sig att komma o städa toaletterna flera dagar senare när en som heter Niclas mailade mig. Då hade redan de nya ägarna till vårt hus flyttat in. Urdåligt o skamligt!

Kristina W
Skrev om Carinas Städ och Allservice

Oseriöst och dåligt skött allting.

Malene G
Skrev om Carinas Städ och Allservice

Uselt bemötande och dåligt städat. Dyrt. Vi kände oss väldigt lurade. Tog betalt innan inspektion. Borde gå en kurs i städning och kundvård.