Alla kategorier Barnpassning Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Carolas Hemservice

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, 113 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Carolas Hemservice - ett litet företag med desto större hjärta!

Vill du komma hem till en skinande ren och välstädad bostad? Då ska du kontakta oss. Vår filosofi är att bara det bästa är bra nog och vi vill alltid göra det lilla extra. Vårt mål är att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och följa dem i livets alla skeden. Vi är också övertygade om att ett rent hem skapar harmoni, minskar stress och ger massor av hälsofördelar.

Vi som arbetar tillsammans är inte bara kollegor utan även nära vänner som har roligt på arbetet. Dessutom känner vi stor yrkesstolthet.

Läs vad 107 kunder tycker om Carolas Hemservice

• Gun_lis W
    Gun_lis W skrev om Carolas Hemservice
    Carolas Hemservice har visat sig vara perfekta för oss. Vi har oregelbundet behov av städhjälp. Kommunikationen med
    Carola är utmärkt. Det viktigaste är dock att vi har förmånen av att få samma städerska hela tiden. Hon gör ett mycket bra jobb.
    Familjen Wenell Läs mer
  • Mia L
    Mia L skrev om Carolas Hemservice
    De var helt otroliga! Det var en stor tvåa som inte hade städats på många år, med ingrodd smuts i badrum och kök.
    Av alla städfirmor jag kontaktade var Carola en av de få som insåg vad som krävdes. De fixade hela lägenheten på utsatt tid och det blev skinande rent! Fakturan kom på utsatt tid med överenskommet pris.
    Dessutom var de trevliga och hade på bra musik när de städade!
    Jag kan verkligen rekommendera Carolas hemservice! Läs mer
    Carola F gillar detta
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Carolas Hemservice
    Jag ringde Carola och bokade en grovstädning hemma hos mina föräldrar. Det var min julklapp till dem. På utsatt tid kom Carola och med sig hade hon 3 kollegor. De började kl 9 och slutade inte städa förrän allt var skinande rent - också i alla skåp, kylskåp, lådor- och då var klockan långt efter 16. Detta trots att de bara tog betalt för 5 h. Carola och hennes kollegor har gjort ett fantastiskt jobb. De tog sitt uppdrag på allvar och jag och mina föräldrar kunde fira jul i en mycket städad lägenhet. Jag rekommenderar Carola till alla som söker dn seriös städfirma. Läs mer
  • Oskar G
    Oskar G skrev om Carolas Hemservice
    Väldigt nöjda med flyttstädning - bra kommunikation, grundligt utfört, smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Carolas Hemservice
    Väldigt fin upplevelse rakt igenom, från initialt bemötande till ett snabbt och engagerat första möte. Resultat av både utökad städning och vid ett andra tillfälle grovstädning var fantastiskt. Gediget arbete med ett strålande resultat. Tack! Läs mer
  • Jenny V
    Jenny V skrev om Carolas Hemservice
    Beställde en storstädning inför att jag skulle hyra ut min lgh i andra hand, och blev otroligt nöjd! Det var rent precis överallt! Utöver det så var Carola även supertrevlig och tillmötesgående. Kanske ”måste” jag nu fortsätta anlita dem, när det blev så bra :-) Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Carolas Hemservice
    Trevligt och professionellt vid kontakt och sen utfördes arbetet jättebra och noggrant. Läs mer
  • Lina G
    Lina G skrev om Carolas Hemservice
    Beställde en storstädning och är jättenöjd. Strålande rent och ordning i skåpen. Kommer fortsätta med veckostädning.
    Snabb och trevlig kontakt och väldigt bra städat! Läs mer
  • Josefine E
    Josefine E skrev om Carolas Hemservice
    Vi fick ett toppenbemötande av Carola. Hon gjorde ett första hembesök redan dagen efter vi ringt och var sedan snabb med att skicka olika offertalternativ till oss. Vi valde alternativet storstädning inklusive fönsterputsning och det genomfördes redan en vecka efter att vi haft första kontakten. Vi blev jättenöjda med storstädningen och kommer fortsätta med veckostädning efter detta. Carola är väldigt serviceminded, flexibel och snabb på att svara. Vi kan verkligen rekommendera hennes städservice! Läs mer
  • Cajsa W
    Cajsa W skrev om Carolas Hemservice
    Carolas städservice levererar nästa nivå jämfört med andra städfirmor. Carola är professionell och vet hur god kundservice skall gå till. Hemmet blev som nytt när de har varit hos oss och de gör alltid det lilla extra. Rek. till alla jag känner! Supernöjd! Läs mer
  • Loannis K
    Loannis K skrev om Carolas Hemservice
    Trevlig personal, artig och duktig! Jag rekommenderar de starkt !! Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Carolas Hemservice
    Att släppa in någon som ska vara i ens hem medan man inte är där är lite nervöst. Carolas Hemservice ger bra personlig service, Carola är en engagerad chef med bra personal. Den som utför städningen är noga, trevlig och känns trygg Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Carolas Hemservice
    Vi tycker att Carola och hennes team var helt fantastiska!
    Det känns som att vi har fått en helt ny lägenhet :-)

// Anders &. Jennie Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Carolas Hemservice
    Väldigt seriös aktör som sköter uppdragen med stort engagemang och mycket energi. Kundkontakten var felfri och fokus låg helt på att leverera ett perfekt resultat. Aldrig haft det så fint hemma! Läs mer
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Carolas Hemservice
    Storstädningen utfördes över all förväntan. Carolas Hemservice gjorde verkligen ett strålande jobb. Allt gick snabbt och smidigt med ett fantastiskt resultat. T.o.m plastpåsarna under diskbänken sorterades. Kommer att anlita Carolas igen vid behov och jag rekommenderar de varmt om ni letar efter en städfirma i Stockholm. Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Carolas Hemservice
    Superfint städat och mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • Gitte L
    Gitte L skrev om Carolas Hemservice
    Vi beställde en storstädning av Carola, resultatet blev fantastiskt. Jag tycker att jag städar bra men det är skillnad när proffs gör det, man kan spegla sig i kaklet i badrummet, ugnen glänser. Det var också väldigt skönt att få köksskåpen urtorkade och organiserade. Likaså att få fönstren putsade medans man satt på jobbet. Jag kunde med glädje rekommendera dem till min granne som hade träffat på dem i trappen. Läs mer
  • Paula G
    Paula G skrev om Carolas Hemservice
    Underbar storstädning! Med stor flit, musik och charm fick Carola och hennes team vårt hem skinande rent. Hela hemmet doftade vårluft.
    Nu gläder vi oss åt veckorstädningen varje gång. Rekommenderas varmt. Tack! Läs mer
  • Axel J
    Axel J skrev om Carolas Hemservice
    Vi beställde städning i samband med visning av lägenheten, och blev otroligt nöjda! Riktigt bra bemötande, personlig service och anpassat efter våra behov och önskemål. Kan varmt rekommendera Carolas Hemservice och vi kommer också att fortsätta att anlita dem för andra tjänster. Läs mer
  • Marja D
    Marja D skrev om Carolas Hemservice
    Vi beställde en storstädning med fönsterputsning och det går inte att bli mer nöjd med resultatet! Städningen överträffade alla våra förväntningar med råge. Carola och hennes kollegor gjorde vårt hem så otroligt rent och fint att jag bara gick runt och gapade när jag kom hem. Carola är dessutom fantastiskt enkel att göra affärer med. Hon var den enda av alla jag kontaktade som gjorde ett hembesök innan hon lämnade sin offert. Detta företag kan jag verkligen rekommendera! Läs mer
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Carolas Hemservice
    Helnöjd med både bemötande och framförallt resultatet.
    Det blir riktigt rent helt enkelt. Läs mer
  • David W
    David W skrev om Carolas Hemservice
    Carolas Hemservice var så mycket mer än bara städning. De tog eget ansvar och överträffade våra förväntningar något oerhört. Det märktes verkligen att de tyckte att det var kul att göra kunderna nöjda och att det var viktigt för dem. Vi uppskattar att det är ett litet familjärt bolag och att Carola själv var med på plats och städade. Vårt hem har aldrig varit så rent som nu och vi kommer fortsätta anlita Carolas Hemservice varje månad framöver. Läs mer
  • Christina D
    Christina D skrev om Carolas Hemservice
    Fantastiskt trevligt bemötande och en väldigt noggrann och grundlig städning. Vår lägenhet har aldrig varit så ren som efter att Carola och hennes kollegor genomförde en storstädning. Carolas Hemservice kännetecknas verkligen av såväl professionalitet som omsorg! Jag kan verkligen rekommendera Carola! Läs mer
  • Marjo K
    Marjo K skrev om Carolas Hemservice
    Verkligen trevlig personal och resultatet på storstädning var fantastiskt! Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Carolas Hemservice
    Carolas hemservice städade våran lägenhet inför en visning. Vi är supernöjda! Carola och hennes team är proffsiga, nogranna och väldigt enkla att ha att göra med. Carola kom själv innan visningen för att titta på lägenheten och ge oss en quote, och lägenheten var efter städningen skinande ren. Jag kan varmt rekommendera Carolas hemservice!! Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Carolas Hemservice
    Vi anlitade Carolas Hemservice för storstädning inför försäljning av vår lägenhet. Fantastiskt engagemang, allt blev skinande rent! Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Carolas Hemservice
    Jag anlitade Carola och hennes gäng för storstädning efter stambyte. Är så himla nöjd med resultatet - min lägenhet har nog aldrig varit så ren och fin! Supertrevlig och omsorgsfull kontakt och ett jättefint resultat. Jag rekommenderar verkligen Carolas hemservice och kommer självklart att vända mig till dem igen vid städbehov. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Carolas Hemservice
    Vi anlitade Carolas Hemservice för en städning av vår 2:a i Vasastan innan visning. Redan vid första mötet märkte vi att Carola tog uppdraget på fullaste allvar och hade en mycket seriös attityd. Vi hade fullt förtroende för henne och hennes team efter det, något som vi gjorde helt rätt i då resultatet blev mycket bra! Vi letade noga efter en vettig städfirma då vi haft vänner med tråkiga erfarenheter av halvseriösa aktörer tidigare. Efter att ha anlitat Carolas Hemservice kommer vi dock aldrig behöva bekymra oss över detta igen, utan rekommendera dem till alla, och givetvis fortsätta att själva använda oss av dem! Läs mer
  • Helena K
    Helena K skrev om Carolas Hemservice
    Bemötandet har varit jättebra från början. Först med hembesök inför offert då Carola gick igenom lägenheten och mina önskemål. Hon återkom snabbt med en offert med olika alternativ som vi diskuterade. Genomförandet var över förväntan! Underbart att kliva in i en välstädad lägenhet. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Carolas Hemservice
    Jag kan verkligen rekomonderade Carola. Mycket noggrant städat, snabb återkoppling och besök innan första städningen.Fick ett papper där det stod klart och tydlig vad som ingick i städningen Läs mer
  • Gustaf S
    Gustaf S skrev om Carolas Hemservice
    Mycket rent och härliga människor. Jämfört med ett bolag jag tidigare hade är Carolas städning mycket bättre. Rekommenderar till alla. Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Carolas Hemservice
    Det här var absolut den bästa städfirma jag anlitat. Både i form av bemötande och kvalitet på själva städningen. Ja, det här är rätt beslut om du sitter och väljer mellan olika firmor, lovar. Läs mer
  • Sebastian F
    Sebastian F skrev om Carolas Hemservice
    Anlitade Carolas Hemservice för en grundstämning: wow, vilket jobb!!!

Köket var skinande rent ändå upp till över skåpen, och skåpen i sin tur var rensade på varor som blivit dåliga och prydligt ordnade. Övriga lägenheten var lika kliniskt omsörjd in till den minsta vrå - inklusive avrinning från dusch och handfat.

Kan varmt rekommendera Carola och gänget! Läs mer
  • Claes E
    Claes E skrev om Carolas Hemservice
    Jag har bara lovord: professionellt bemötande, lätta att nå och, viktigast av allt, mycket bra och grundlig städning. (Vi hade en grovstädning). Läs mer
  • Ji V
    Ji V skrev om Carolas Hemservice
    Städningen var bra men för det första var hon 30min sen till första mötet och jag var tvungen att kontakta henne för att veta att hon blev sen.
    Städningen kan jag inte klaga på MEN jag har försökt att kontakta henne på mail angående vidare städning. Inget svar där. Väntade en vecka och får sedan enbart fakturan på mail. Jag mailar henne igen om att vi vill ha städning 2ggr i veckan och inget svar nu från henne en månad senare. Jag kan inte rekommendera henne tyvärr. Läs mer
    2016-12-07 Carola F svarar Ji V
    Hej Ji!

Ber om ursäkt för att du inte har fått den återkoppling du önskade. Jag missade tyvärr ditt mejl och jag har nu vidtagit åtgärder för att detta inte ska hända igen.

Med vänlig hälsning,

Carola
  • Annika D
    Annika D skrev om Carolas Hemservice
    Hej!

Jag hade förväntat mig att i alla fall bli kontaktad när jag har skickat en intresseförfrågan till företaget. Men nu har det gått en vecka och inget svar. Tråkigt.

Med vänlig hälsning
    Annika Läs mer
    2016-11-29 Carola F svarar Annika D
    Hej Annika

Vi beklagar för detta händelse, men vi gick igenom hela var inkorgen och vi hittade inte mail från dig, eller skickad igenom Reco's intern formulär. Hoppas du har hittad en städfirma för dina önskemål, men om vi är på bra tid du kan ställa frågor till carolashemservice@gmail.com

Tack
    Carola
    2016-11-29 Annika D svarar Carola F
    Tack Carola! Då är det Reco som har gjort ett misstag på något sätt, eftersom det är flera andra som inte har svarat oss. Jag är intresserad av att låt er städa, har hört att ni är bra.
    Jag hör av mig!

Vänliga hälsningar!
    Annika
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Björn H
    Björn H skrev om Carolas Hemservice
    Utmärkt städning och professionell kontakt!
    Anlitade Carolas hemservice efter att ha varit ngt missnöjd med tidigare leverantör. Första storstädningen var rejäl och noggrann, efterkommande veckostädning också utan brister. Lyssnar på feedback och kundorienterad!

Björn Högberg Läs mer
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Carolas Hemservice
    Vi är mycket nöjda med Carolas Hemservice städtjänster. Bemötandet har varit proffsigt och hemmet var i det närmaste kliniskt rent efter deras storstädning. Läs mer
  • Angelica Å
    Angelica Å skrev om Carolas Hemservice
    Väldigt bra storstädning och trevlig kontakt! En städfirma som känns seriösa. Läs mer
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Carolas Hemservice
    Jättenöjd med både bemötande och resultat! Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Carolas Hemservice
    Trevligt och professionellt bemötande vid första kundkontakt. Mina förväntningar på den grundliga storstädningen (inkl. fönster, wc, kök, golv m.m.) som beställdes infriades med råge. Utöver städningen tvättades mattor, filtar och gardiner samt att saker och möbler iordningställdes på ett väldigt trevligt sätt. Slutintrycket var att lägenheten kändes mycket fräsch och precis som man vill ha den när man kommer hem från jobbet. Vi kommer troligtvis att nyttja företaget för återkommande städning. Läs mer
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Carolas Hemservice
    Punktliga, noggranna och tillmötesgående! Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Carolas Hemservice
    Våra fönster behövde verkligen putsas eftersom vi inte hunnit göra det själva under lång tid. Vi fick snabb och trevlig respons från Carola och vi fick hjälp med detta inom en vecka. Nu är fönstren skinande rena! Vi kommer garanterat anlita Carolas Hemservice igen för t ex fönsterputsning och storstädning. Läs mer
  • Laco L
    Laco L skrev om Carolas Hemservice
    Riktigt bra service och städning!
    Enkelt och smidigt att boka. Trevlig kontakt.
    Jag uppskattar att de är flexibla och att man slipper binda upp sig i något städabonnemang. Läs mer
  • Malika L
    Malika L skrev om Carolas Hemservice
    Det var en fröjd att komma hem efter utförd storstädning. Allt var tipp topp. Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Carolas Hemservice
    Jag håller till fullo med de lovord som Carolas Hemservice fått. Om du är ute efter en wow-känsla när du kommer hem från jobbet till ett välstädat hem med skinande golv har du hittat rätt om du anlitar Carola. Du kommer också få ett bemötande i toppklass. Jag kan med nöje lämna mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Sadaf M
    Sadaf M skrev om Carolas Hemservice
    Bokade fönsterputs och städning, är supernöjd, kommer definitivt anlita dem framöver. Små detaljer som uppskattas såsom fin bäddning, sortering etc.! Tack! Läs mer
  • Ricardo V
    Ricardo V skrev om Carolas Hemservice
    Carola har ett mycket trevligt bemötande och en tillmötesgående inställning. Lägenheten blev skinande ren och vi anlitar henne gärna igen! Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Carolas Hemservice
    Proffsigt, väl utfört arbete och trevligt bemötande! Jag kommer absolut att använda mig av Carolas hemservice igen!

- Peter N Läs mer
  • Jari K
    Jari K skrev om Carolas Hemservice
    Utmärkt arbete och jättebra kontakt. Visste inte ens att man kunde få en lägenhet så ren och städad. Läs mer

Vanadisvägen 10, 113 46 Stockholm