Alla kategorier Barnpassning Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Carolas Hemservice

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, 113 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Carolas Hemservice - ett litet företag med desto större hjärta!

Vill du komma hem till en skinande ren och välstädad bostad? Då ska du kontakta oss. Vår filosofi är att bara det bästa är bra nog och vi vill alltid göra det lilla extra. Vårt mål är att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och följa dem i livets alla skeden. Vi är också övertygade om att ett rent hem skapar harmoni, minskar stress och ger massor av hälsofördelar.

Vi som arbetar tillsammans är inte bara kollegor utan även nära vänner som har roligt på arbetet. Dessutom känner vi stor yrkesstolthet.

Läs vad 129 kunder tycker om Carolas Hemservice

• Alexandra W skrev om Carolas Hemservice
    Har haft hjälp varannan vecka med städning. Arbetet har varit mycket väl utfört. Proffsigt och glatt bemötande då vi varit i kontakt med företaget och behövt ändra eller lägga till någon tjänst. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Carolas Hemservice! Läs mer
  • Birgitta H skrev om Carolas Hemservice
    Efter en omgång storstäd har vi fortsatt med Carolas hemservice och städ varannan vecka. Vi är så nöjda! Det städas mycket noggrant och det är så lyxigt att komma hem till ett hem som verkligen känns rengjort! Läs mer
  • Ingrid S skrev om Carolas Hemservice
    Jag beställde hemstädning 5 timmar. Med tanke på resultatet kan jag säga att det såg ut som en rejäl storstädning. Fantastiskt rent och snyggt och det där lilla extra fick jag också - rengöring av spisfläkt samt ett nytt filter till densamma, utan att begärt det. Elizabet och Miguel var dessutom två mycket duktiga och trevliga personer. Företaget kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Johan R skrev om Carolas Hemservice
    Vi beställde halv-storstädning inför en stor fest hemma. Under kontakten både före och under städningen var alla hjälpsamma, trevliga och professionella. På den aktuella dagen fick firman lite problem med sjuk personal men löste det och kom som utlovat om än med lite senare start och slut. Alla jobbade dock stenhårt och resultatet blev helt fantastiskt. Huset har aldrig varit renare och vi är jättenöjda. Över förväntan och klart att rekommendera, vi hittar fortfarande (oväntade) ställen där vi ser att de har gjort rent. Läs mer
  • Ann-Kristin H skrev om Carolas Hemservice
    Alla universums stjärnor vill jag ge till Carolas Hemservice.
    Supertrevliga, oerhört noggranna och fantastiskt bra flyttstädning. Är mycket nöjd och rekommenderar detta företag med varmt hjärta Läs mer
  • Ambjörn K
    Ambjörn K skrev om Carolas Hemservice
    Carola hemstäd gör det lilla extra för ett utmärkt resultat, och städningen har varit perfekt! Carola har i alla steg haft en snabb kommunikation och brunnit för att jag ska bli nöjd med servicen. Läs mer
  • Ulrika D skrev om Carolas Hemservice
    Det är ett nöje att ha med Carolas Hemservice att göra - enkelt att få kontakt och vi uppskattar att de välkomnar feedback på utförda tjänster i syfte att bli bättre.

Vi har anlitat Carolas hemservice för både städning och fönsterputs är på det hela taget mycket nöjda med resultatet! Läs mer
  • Carl Johan S skrev om Carolas Hemservice
    Carola har hanterat mig personligen hela vägen från det tillfället jag tog kontakt med henne till den stund då det var dags för städningen. Carola har alltid varit kontaktbar och tillmötesgående med svar på frågor som man har varit osäker över.
    Resultatet av själva städningen är också helt magiskt bra. Jag tog en grov städning av lägenheten och resultatet blev att jag hade fått åter den fräscha lägenhet som jag flyttat in i. En massa smådetaljer som Carola med personal fixat var pricken över i:et. Lagt handdukar snyggt, vikt ihop kläder på ett smart sätt, ställt i ordning matvaror och förändrat vårt hem till ett så mycket mer trivsamt sådant! De detaljerna som gjordes betyder att Carola med personal inte går med moppen och svabbar igenom allt så snabbt man kan utan att man går igenom allt omsorgsfullt och med känsla. Det var nog det bästa med städningen.
    Fortsättningsvis kommer jag ha städning 2ggr/månanden, med veckostädning. Ser fram emot nästa gång!

Varma hälsningar,
    Carl Johan Skoog Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om Carolas Hemservice
    Trevliga, noggranna och proffsigt.
    Jag kan varmt rekommendera Carola hemservice. Läs mer
  • Maria P skrev om Carolas Hemservice
    Bästa kvalitet på fönsterputsning och trevligt bemötande, kan inte bli bättre. Tack Carolas Hemservice! Läs mer
  • Andreas S skrev om Carolas Hemservice
    Alltid mycket snabba svar på mail och sms. Jag har också alltid varit väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • Lena N skrev om Carolas Hemservice
    Utmärkt fönsterputsning och veckostädning hos min mamma. Läs mer
  • Jerome M skrev om Carolas Hemservice
    Mycket professionell och trevlig service, vi är supernöjda! Läs mer
  • Robert F skrev om Carolas Hemservice
    Från början mycket bra bemötande, känns genuint och att dom vill göra oss nöjda. Hjälpsamma och gör ett mycket bra jobb! Läs mer
  • Kia B skrev om Carolas Hemservice
    Snabbt och proffsigt bemötande ända från start. Carola tog sig tid, med kort varsel, att besöka oss innan första hemstädningen och vi hade ett bra samtal. Kommunikationen och punktligheten är något vi värderar högt och det har städteamet skött väl. Städningen är på hög nivå, det märks att de tar sitt arbete och kundens nöjdhet på allvar. Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Carolas Hemservice
    Mkt professionella och trevliga! det kom 3 personer första gången och gjorde väldigt fint hos oss. Nu kommer vi ha Carola & co. varannan vecka och känner oss fantastiskt nöjda med det. Läs mer
  • Jenny L skrev om Carolas Hemservice
    Carolas Hemservice sköter vår veckostädning alldeles utmärkt. De är pålitliga, informerar tydligt och lämnar ett bra resultat.
    Vi är jättenöjda!
    Jenny, barnfamilj i villa med veckostädning Läs mer
  • Victor E skrev om Carolas Hemservice
    Carola är superhjälpsam och vill alltid kundens bästa. Läs mer
  • Fritjof A skrev om Carolas Hemservice
    Väldigt trevliga och exceptionellt dedikerade. Det märks att de på riktigt vill göra ett bra jobb. Rekommenderas varmt :) Läs mer
  • Tina F
    Tina F skrev om Carolas Hemservice
    Beställde storstäd för att sen genomföra veckovisa städningar. Proffsigt bemötande, och väl genomfört i steg 1. Carola är passionerad och helt rätt person att driva denna typ av företag. Mån om kundnöjdhet och kvalitet. Nu återstår att se att veckostädnignarna uppfyller förväntningarna. Läs mer
    2018-03-12 Carola F svarar Tina F
    Hej Tina,

Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster och bemötandet från oss.Hoppas att ni blir lika nöjda med veckostädningen.

Allt gott

Carola
    Huvudansvarig

Hola Tina,

Muchas gracias, quedamos encantados y enamorados cada vez que tenemos la oportunidad de brindar nuestros servicios a clientes como ustedes, que confian en nuestra empresa!!

Buen fin de semana!!

Saludos cordiales

Carola y su equipo!!
  • Emelie T skrev om Carolas Hemservice
    Jag ringde och kontaktade er genom e bekant som har er. Och det gällde en flyttstäd.

Leveransen mottagande har varit så himla bra. Det var direkt kontakt och var en express leverans.

Och allt var väldigt fint och rent efter ni hade varit där. Läs mer
  • Sanna F skrev om Carolas Hemservice
    Carolas hemservice överträffade alla våra förväntningar. Vi valde att testa städhjälp för första gången för att få livspusslet att gå ihop lite enklare. Vi bokade först in en storstädning av kök och badrum men kom hem till en helstädad lägenhet (!). Kommer nu fortsätta med veckostädningar och vet inte hur vi någonsin ska kunna städa själva efter att ha såna proffs här som gjort det åt oss! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Gun_lis W skrev om Carolas Hemservice
    Carolas Hemservice har visat sig vara perfekta för oss. Vi har oregelbundet behov av städhjälp. Kommunikationen med
    Carola är utmärkt. Det viktigaste är dock att vi har förmånen av att få samma städerska hela tiden. Hon gör ett mycket bra jobb.
    Familjen Wenell Läs mer
  • Mia L
    Mia L skrev om Carolas Hemservice
    De var helt otroliga! Det var en stor tvåa som inte hade städats på många år, med ingrodd smuts i badrum och kök.
    Av alla städfirmor jag kontaktade var Carola en av de få som insåg vad som krävdes. De fixade hela lägenheten på utsatt tid och det blev skinande rent! Fakturan kom på utsatt tid med överenskommet pris.
    Dessutom var de trevliga och hade på bra musik när de städade!
    Jag kan verkligen rekommendera Carolas hemservice! Läs mer
  • Sofia T skrev om Carolas Hemservice
    Jag ringde Carola och bokade en grovstädning hemma hos mina föräldrar. Det var min julklapp till dem. På utsatt tid kom Carola och med sig hade hon 3 kollegor. De började kl 9 och slutade inte städa förrän allt var skinande rent - också i alla skåp, kylskåp, lådor- och då var klockan långt efter 16. Detta trots att de bara tog betalt för 5 h. Carola och hennes kollegor har gjort ett fantastiskt jobb. De tog sitt uppdrag på allvar och jag och mina föräldrar kunde fira jul i en mycket städad lägenhet. Jag rekommenderar Carola till alla som söker dn seriös städfirma. Läs mer
  • Oskar G skrev om Carolas Hemservice
    Väldigt nöjda med flyttstädning - bra kommunikation, grundligt utfört, smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • Robert L skrev om Carolas Hemservice
    Väldigt fin upplevelse rakt igenom, från initialt bemötande till ett snabbt och engagerat första möte. Resultat av både utökad städning och vid ett andra tillfälle grovstädning var fantastiskt. Gediget arbete med ett strålande resultat. Tack! Läs mer
  • Jenny V skrev om Carolas Hemservice
    Beställde en storstädning inför att jag skulle hyra ut min lgh i andra hand, och blev otroligt nöjd! Det var rent precis överallt! Utöver det så var Carola även supertrevlig och tillmötesgående. Kanske ”måste” jag nu fortsätta anlita dem, när det blev så bra :-) Läs mer
  • Peter W skrev om Carolas Hemservice
    Trevligt och professionellt vid kontakt och sen utfördes arbetet jättebra och noggrant. Läs mer
  • Lina G skrev om Carolas Hemservice
    Beställde en storstädning och är jättenöjd. Strålande rent och ordning i skåpen. Kommer fortsätta med veckostädning.
    Snabb och trevlig kontakt och väldigt bra städat! Läs mer
  • Josefine E skrev om Carolas Hemservice
    Vi fick ett toppenbemötande av Carola. Hon gjorde ett första hembesök redan dagen efter vi ringt och var sedan snabb med att skicka olika offertalternativ till oss. Vi valde alternativet storstädning inklusive fönsterputsning och det genomfördes redan en vecka efter att vi haft första kontakten. Vi blev jättenöjda med storstädningen och kommer fortsätta med veckostädning efter detta. Carola är väldigt serviceminded, flexibel och snabb på att svara. Vi kan verkligen rekommendera hennes städservice! Läs mer
  • Cajsa W skrev om Carolas Hemservice
    Carolas städservice levererar nästa nivå jämfört med andra städfirmor. Carola är professionell och vet hur god kundservice skall gå till. Hemmet blev som nytt när de har varit hos oss och de gör alltid det lilla extra. Rek. till alla jag känner! Supernöjd! Läs mer
  • Loannis K skrev om Carolas Hemservice
    Trevlig personal, artig och duktig! Jag rekommenderar de starkt !! Läs mer
  • Magnus E skrev om Carolas Hemservice
    Att släppa in någon som ska vara i ens hem medan man inte är där är lite nervöst. Carolas Hemservice ger bra personlig service, Carola är en engagerad chef med bra personal. Den som utför städningen är noga, trevlig och känns trygg Läs mer
  • Anders H skrev om Carolas Hemservice
    Vi tycker att Carola och hennes team var helt fantastiska!
    Det känns som att vi har fått en helt ny lägenhet :-)

// Anders &. Jennie Läs mer
  • Maria B skrev om Carolas Hemservice
    Väldigt seriös aktör som sköter uppdragen med stort engagemang och mycket energi. Kundkontakten var felfri och fokus låg helt på att leverera ett perfekt resultat. Aldrig haft det så fint hemma! Läs mer
  • Marcus J skrev om Carolas Hemservice
    Storstädningen utfördes över all förväntan. Carolas Hemservice gjorde verkligen ett strålande jobb. Allt gick snabbt och smidigt med ett fantastiskt resultat. T.o.m plastpåsarna under diskbänken sorterades. Kommer att anlita Carolas igen vid behov och jag rekommenderar de varmt om ni letar efter en städfirma i Stockholm. Läs mer
  • Camilla B skrev om Carolas Hemservice
    Superfint städat och mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • Gitte L skrev om Carolas Hemservice
    Vi beställde en storstädning av Carola, resultatet blev fantastiskt. Jag tycker att jag städar bra men det är skillnad när proffs gör det, man kan spegla sig i kaklet i badrummet, ugnen glänser. Det var också väldigt skönt att få köksskåpen urtorkade och organiserade. Likaså att få fönstren putsade medans man satt på jobbet. Jag kunde med glädje rekommendera dem till min granne som hade träffat på dem i trappen. Läs mer
  • Paula G skrev om Carolas Hemservice
    Underbar storstädning! Med stor flit, musik och charm fick Carola och hennes team vårt hem skinande rent. Hela hemmet doftade vårluft.
    Nu gläder vi oss åt veckorstädningen varje gång. Rekommenderas varmt. Tack! Läs mer
  • Axel J skrev om Carolas Hemservice
    Vi beställde städning i samband med visning av lägenheten, och blev otroligt nöjda! Riktigt bra bemötande, personlig service och anpassat efter våra behov och önskemål. Kan varmt rekommendera Carolas Hemservice och vi kommer också att fortsätta att anlita dem för andra tjänster. Läs mer
  • Marja D skrev om Carolas Hemservice
    Vi beställde en storstädning med fönsterputsning och det går inte att bli mer nöjd med resultatet! Städningen överträffade alla våra förväntningar med råge. Carola och hennes kollegor gjorde vårt hem så otroligt rent och fint att jag bara gick runt och gapade när jag kom hem. Carola är dessutom fantastiskt enkel att göra affärer med. Hon var den enda av alla jag kontaktade som gjorde ett hembesök innan hon lämnade sin offert. Detta företag kan jag verkligen rekommendera! Läs mer
  • Magnus C skrev om Carolas Hemservice
    Helnöjd med både bemötande och framförallt resultatet.
    Det blir riktigt rent helt enkelt. Läs mer
  • David W skrev om Carolas Hemservice
    Carolas Hemservice var så mycket mer än bara städning. De tog eget ansvar och överträffade våra förväntningar något oerhört. Det märktes verkligen att de tyckte att det var kul att göra kunderna nöjda och att det var viktigt för dem. Vi uppskattar att det är ett litet familjärt bolag och att Carola själv var med på plats och städade. Vårt hem har aldrig varit så rent som nu och vi kommer fortsätta anlita Carolas Hemservice varje månad framöver. Läs mer
  • Christina D skrev om Carolas Hemservice
    Fantastiskt trevligt bemötande och en väldigt noggrann och grundlig städning. Vår lägenhet har aldrig varit så ren som efter att Carola och hennes kollegor genomförde en storstädning. Carolas Hemservice kännetecknas verkligen av såväl professionalitet som omsorg! Jag kan verkligen rekommendera Carola! Läs mer
  • Marjo K skrev om Carolas Hemservice
    Verkligen trevlig personal och resultatet på storstädning var fantastiskt! Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Lisa Ö skrev om Carolas Hemservice
    Carolas hemservice städade våran lägenhet inför en visning. Vi är supernöjda! Carola och hennes team är proffsiga, nogranna och väldigt enkla att ha att göra med. Carola kom själv innan visningen för att titta på lägenheten och ge oss en quote, och lägenheten var efter städningen skinande ren. Jag kan varmt rekommendera Carolas hemservice!! Läs mer
  • Per L skrev om Carolas Hemservice
    Vi anlitade Carolas Hemservice för storstädning inför försäljning av vår lägenhet. Fantastiskt engagemang, allt blev skinande rent! Läs mer
  • Lena B skrev om Carolas Hemservice
    Jag anlitade Carola och hennes gäng för storstädning efter stambyte. Är så himla nöjd med resultatet - min lägenhet har nog aldrig varit så ren och fin! Supertrevlig och omsorgsfull kontakt och ett jättefint resultat. Jag rekommenderar verkligen Carolas hemservice och kommer självklart att vända mig till dem igen vid städbehov. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Carolas Hemservice
    Vi anlitade Carolas Hemservice för en städning av vår 2:a i Vasastan innan visning. Redan vid första mötet märkte vi att Carola tog uppdraget på fullaste allvar och hade en mycket seriös attityd. Vi hade fullt förtroende för henne och hennes team efter det, något som vi gjorde helt rätt i då resultatet blev mycket bra! Vi letade noga efter en vettig städfirma då vi haft vänner med tråkiga erfarenheter av halvseriösa aktörer tidigare. Efter att ha anlitat Carolas Hemservice kommer vi dock aldrig behöva bekymra oss över detta igen, utan rekommendera dem till alla, och givetvis fortsätta att själva använda oss av dem! Läs mer

Vanadisvägen 10, 113 46 Stockholm