Alla kategorier Barnpassning Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Carolas Hemservice
Rekommenderat företag 2016 - Carolas Hemservice
Rekommenderat företag 2015 - Carolas Hemservice

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, 113 46 Stockholm — Visa karta

Vår filosofi är att bara det bästa är bra nog och vi vill alltid göra det lilla extra. Vi vill bygga långsiktiga relationer med våra kunder och följa dem i livets alla skeden. Vi är också övertygade om att ett rent hem skapar harmoni och minskar stress samt att det även skapar hälsofördelar.

Vi som arbetar tillsammans är inte bara kollegor utan även nära vänner som har roligt på arbetet samt att vi känner en stark yrkesstolthet.

Läs vad 72 kunder tycker om Carolas Hemservice

• Annika D
    Annika D skrev om Carolas Hemservice
    Hej!

Jag hade förväntat mig att i alla fall bli kontaktad när jag har skickat en intresseförfrågan till företaget. Men nu har det gått en vecka och inget svar. Tråkigt.

Med vänlig hälsning
    Annika
    2016-11-29 Carola F svarar Annika D
    Hej Annika

Vi beklagar för detta händelse, men vi gick igenom hela var inkorgen och vi hittade inte mail från dig, eller skickad igenom Reco's intern formulär. Hoppas du har hittad en städfirma för dina önskemål, men om vi är på bra tid du kan ställa frågor till carolashemservice@gmail.com

Tack
    Carola
    2016-11-29 Annika D svarar Carola F
    Tack Carola! Då är det Reco som har gjort ett misstag på något sätt, eftersom det är flera andra som inte har svarat oss. Jag är intresserad av att låt er städa, har hört att ni är bra.
    Jag hör av mig!

Vänliga hälsningar!
    Annika
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Björn H
    Björn H skrev om Carolas Hemservice
    Utmärkt städning och professionell kontakt!
    Anlitade Carolas hemservice efter att ha varit ngt missnöjd med tidigare leverantör. Första storstädningen var rejäl och noggrann, efterkommande veckostädning också utan brister. Lyssnar på feedback och kundorienterad!

Björn Högberg
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Carolas Hemservice
    Vi är mycket nöjda med Carolas Hemservice städtjänster. Bemötandet har varit proffsigt och hemmet var i det närmaste kliniskt rent efter deras storstädning.
  • Angelica Å
    Angelica Å skrev om Carolas Hemservice
    Väldigt bra storstädning och trevlig kontakt! En städfirma som känns seriösa.
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Carolas Hemservice
    Jättenöjd med både bemötande och resultat!
  • Johan H
    Johan H skrev om Carolas Hemservice
    Trevligt och professionellt bemötande vid första kundkontakt. Mina förväntningar på den grundliga storstädningen (inkl. fönster, wc, kök, golv m.m.) som beställdes infriades med råge. Utöver städningen tvättades mattor, filtar och gardiner samt att saker och möbler iordningställdes på ett väldigt trevligt sätt. Slutintrycket var att lägenheten kändes mycket fräsch och precis som man vill ha den när man kommer hem från jobbet. Vi kommer troligtvis att nyttja företaget för återkommande städning.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Carolas Hemservice
    Punktliga, noggranna och tillmötesgående!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Carolas Hemservice
    Våra fönster behövde verkligen putsas eftersom vi inte hunnit göra det själva under lång tid. Vi fick snabb och trevlig respons från Carola och vi fick hjälp med detta inom en vecka. Nu är fönstren skinande rena! Vi kommer garanterat anlita Carolas Hemservice igen för t ex fönsterputsning och storstädning.
  • Laco L
    Laco L skrev om Carolas Hemservice
    Riktigt bra service och städning!
    Enkelt och smidigt att boka. Trevlig kontakt.
    Jag uppskattar att de är flexibla och att man slipper binda upp sig i något städabonnemang.
  • Malika L
    Malika L skrev om Carolas Hemservice
    Det var en fröjd att komma hem efter utförd storstädning. Allt var tipp topp.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Carolas Hemservice
    Jag håller till fullo med de lovord som Carolas Hemservice fått. Om du är ute efter en wow-känsla när du kommer hem från jobbet till ett välstädat hem med skinande golv har du hittat rätt om du anlitar Carola. Du kommer också få ett bemötande i toppklass. Jag kan med nöje lämna mina allra bästa rekommendationer.
  • Sadaf M
    Sadaf M skrev om Carolas Hemservice
    Bokade fönsterputs och städning, är supernöjd, kommer definitivt anlita dem framöver. Små detaljer som uppskattas såsom fin bäddning, sortering etc.! Tack!
  • Ricardo V
    Ricardo V skrev om Carolas Hemservice
    Carola har ett mycket trevligt bemötande och en tillmötesgående inställning. Lägenheten blev skinande ren och vi anlitar henne gärna igen!
  • Peter N
    Peter N skrev om Carolas Hemservice
    Proffsigt, väl utfört arbete och trevligt bemötande! Jag kommer absolut att använda mig av Carolas hemservice igen!

- Peter N
  • Jari K
    Jari K skrev om Carolas Hemservice
    Utmärkt arbete och jättebra kontakt. Visste inte ens att man kunde få en lägenhet så ren och städad.
  • Oskar E
    Oskar E skrev om Carolas Hemservice
    Mitt sms till Carola efter deras besök - "Hej Carola! Jag blev jättenöjd, det ser så fint ut :) Hälsa Moises, ett stort tack. Ni var så trevliga människor, hoppas vi ses igen.
    Hälsningar,
    Oskar"
  • Emilie Å
    Emilie Å skrev om Carolas Hemservice
    Riktigt bra städning! Nogranna och gjorde det där lilla extra!
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Carolas Hemservice
    Jättefint och noggrant jobbat!! Jag blev så glad när jag kom hem till ett så superfint och nystädat hem. Fönsterputsningen var också helt fenomenal. Jag har haft olika städfirmor, men Carola är helt enkelt bäst och framförallt mån om mina önskemål och mitt hem. ☺️☺️
  • Lena B
    Lena B skrev om Carolas Hemservice
    Jag är så nöjd! Skinande rent överallt o framförallt då i kök samt badrum där jag bad om att lägga extra resurser på. Ugnen såg ut som helt ny! Helt underbart att få komma hem till en sådan fräsch lägenhet😄👍. Jag kommer definitivt att boka en ny tid för städning. Nästa gång får det även bli fönstertvätt.
  • David N
    David N skrev om Carolas Hemservice
    Väldigt fint utförd städning! Man kan spegla sig i ytor som tidigare var rejält (och lite genant) smutsiga. Den personliga kontakten före och efter städning var också väldigt bra och omtänksam. Kan varmt rekommenderas för alla som vill få en rejäl och välbehövlig genomkörning!
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Carolas Hemservice
    Vi har använt Carolas Städservice i ett par månader nu och är väldigt nöjda med resultatet! De är noggranna, engagerade och måna om sina kunder :)

Rekommenderas varmt!
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Carolas Hemservice
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande och en leverans som överträffade alla förväntningar.
  • Rainer T
    Rainer T skrev om Carolas Hemservice
    Mycket bra! Kan inte vara bättre.
  • Emma S
    Emma S skrev om Carolas Hemservice
    Carola städade min lägenhet inför en visning och den vart så glänsande och fin att jag knappt ville sälja längre! Fick även en riktigt bra försäljning och det hade definitivt med en bra städning att göra!
    Carola är mycket trevlig och lätt att ha och göra med också!
    Hon städar även min frisörsalong och vi är lsigt nöjda med henne där! Salongen är alltid tipptopp efter hennes besök!
    Rekommenderar varmt!
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Carolas Hemservice
    Bästa städfirman någonsin! Jag längtar tills dom kommer hit igen! Carola är trevlig och noggrann och jag är såklart jätte jättenöjd!!
  • Eva S
    Eva S skrev om Carolas Hemservice
    Jag har blivit bra bemött från och med beställning tom genomförande av tjänsten. Tjänsten avsåg flyttstädning. Jag rekommenderades att anlita Carolas av en släkting. Flyttstädningen utfördes till min största belåtenhet, helt och hållet enligt de anvisningar jag lämnat och på den tid vi kommit överens om
  • Björn R
    Björn R skrev om Carolas Hemservice
    Carola gjorde en storstädning hos oss och vi är supernöjda! Skinande rent och snyggt i hela lägenheten. Ugnen blev som ny :-)
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om Carolas Hemservice
    Vi anlitade Carolas Hemserice för flyttstädning av vår tvåa i Vasastan. Supernöjda med städningen och det trevliga bemötandet. Rekommenderar Carolas Hemservice starkt och skulle inte tveka att anlita dom igen!
  • Afra F
    Afra F skrev om Carolas Hemservice
    Bokade storstädning. Kunde inte blivit nöjdare.
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Carolas Hemservice
    De var riktigt noggranna, jag hade aldrig kunnat flyttstädat bättre själv!
  • Agneta T
    Agneta T skrev om Carolas Hemservice
    Fick ett bra bemötande från Carolas hemservice vid första kontakten och det blev rent och fint, framförallt i kök och badrum vilket var det primära.
  • Emma E
    Emma E skrev om Carolas Hemservice
    lite rörligt innan väl städningen kom igång, men resultatet är klanderfritt :)
  • Jan E
    Jan E skrev om Carolas Hemservice
    Jättebra service. Noggranna, trevliga, lyhörda för önskemål och miljövänliga. Mycket nöjd.
  • Karolina E
    Karolina E skrev om Carolas Hemservice
    Rekommenderar verkligen Carolas Hemservice. Vi är så nöjda med hemstädningen.
    Carola och hennes medarbetare är väldigt proffsiga, engagerade och serviceinriktade och ger alltid ett gott bemötande. Och det ger mig som kund trygghet med att anlita dem.
  • Christian H
    Christian H skrev om Carolas Hemservice
    Carola är mkt duktig, effektiv och serviceinriktad! Utöver att göra ett väldigt bra städjobb har hon bra koll på vilka medel som är bra/dåliga för miljö/allergier och ger en massa bra små tips för hemmet. Vi är mkt nöjda!
  • Linda S
    Linda S skrev om Carolas Hemservice
    Bra och professionellt bemötande. Lätt att boka tider. Bokade två storstädningar inklusive fönsterputs. Har inget att anmärka på. Mycket nöjda.
  • Anna S
    Anna S skrev om Carolas Hemservice
    Har aldrig haft en bättre & mer serviceinriktad städhjälp!
    Så oerhört proffsig & effektiv!
  • Rosie N
    Rosie N skrev om Carolas Hemservice
    Professionella och proffsigt utförd städning. Mycket nöjd. Känner mig trygg med Carolas hemstädning.
  • Lina H
    Lina H skrev om Carolas Hemservice
    Vi använder Carolas Hemservice som städbolag på kontoret och vi är mycket nöjda! Vi kan varmt rekommendera Carolas Hemservice!
  • Saga L
    Saga L skrev om Carolas Hemservice
    Trevlig och bra service. Arbetet gick snabbt och effektivt.
  • Marianne V
    Marianne V skrev om Carolas Hemservice
    Carola och hennes team gjorde storstädning hos mig. De gjorde ett utmärkt arbete och jag är mycket nöjd.
    Marianne
  • Nils A
    Nils A skrev om Carolas Hemservice
    Helt enkelt grymt! Carola själv är personligt engagerad med ett jäkla driv och en enorm vilja att leverera service.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Carolas Hemservice
    Jag skulle vilja ge mina varmaste rekommendationer att anlita Carolas Hemservice. Hon och hennes team gör ett mycket noggrant arbete och lämnar ens hem i toppskick. Utöver det är Carola en väldigt trevlig person och mycket tillmötesgående och flexibel.
  • Johan H
    Johan H skrev om Carolas Hemservice
    jag är väldigt nöjd med jobbet och kommunikationen har funkat jättebra. Jag kan varmt rekommendera Carolas Hemservice!
    Började med en storstädning och fortsatte med städning varannan vecka.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Carolas Hemservice
    Carola är en supertrevlig och glad tjej som dessutom alltid gör ett väldigt bra och noggrant jobb.
    Jag är jättenöjd med hennes arbete hos mig och rekommenderar henne utan att tveka till er som vill ha hjälp med städning och fönsterputs.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Carolas Hemservice
    Vi har börjat anlita Carolas Hemservice och de har hittills genomfört 2 städdagar hos oss. Vi har fått ett personligt och mycket trevligt bemötande och dessutom varit mycket nöjda med resultatet. Vi kommer själva att fortsätta anlita Carolas Hemservice under 2015 och kan varmt rekommendera deras tjänster till andra.
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Carolas Hemservice
    Tycker Carolas Hemservice funkar kanon.
    Allt flyter på hur smidigt som helst.
    Kör varannan vecka.
    Kommunikationen via mail och SMS är perfekt.
    Lägger man fram sängkläder så är det bäddat när man kommer hem:)
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Carolas Hemservice
    Vi tycker att Carolas hemservice fungerat kanonbra, dom är flexibla, pålitliga, duktiga, prisvärda. Vi anlitar dom för städhjälp en gång i månaden och det är alltid samma personer som kommer och städar.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Carolas Hemservice
    Carolas Hemservice kom hem till mig i december 2014 efter jag efterfrågat städhjälp. Skulle iväg på 3 veckors semester och har haft fullt upp tiden innan dess. Önskade en fin grundlig städning av hela lägenheten så man får ett fint välkomnande väl tebax från resan.
    Vid inspektionen efter städningen som tog 5 timmar så var jag ner än nöjd och eftersom dom uppfyllde alla min krav o önskemål så blir det 5/5.
    Trevligt bra bemötande, bra pris och pålitlig anser jag.
    /Marcus
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Carolas Hemservice
    har bara gott att säga om hur uppdraget utförts. mycket bra kommunikation och lyhörda för önskemål. Funderar ni på att anlita hushållsnära tjänster ska ni vända er till Carola.

Stefan i Vasastaden.

Vanadisvägen 10, 113 46 Stockholm