Casa Bongiorno

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.0

Om företaget

Varmt välkomna till restaurang Casa Buongiorno i Huddinge Centrum (fd Primo Ciao Ciao)! Kom förbi och upplev en smakrik resa genom det traditionella italienska köket. Här finns ett matutbud som passar alla. Vare sig det är pizza, pasta, enkelt vegetarisk eller lyxiga skaldjur.

6 omdömen om Casa Bongiorno

Visar 6 omdömen med 4.0 i snittbetyg
David N
Skrev om Casa Bongiorno

Godaste pizzan i hela Huddinge.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Jättetrevligt och mysigt! Bra service och god mat! Väldigt trevligt att man får ta med sig hunden in!

Caroline C Caroline C
Läs mer omdömen
ULF BIRGER E
Skrev om Casa Bongiorno

Riktigt dåliga pizzor. En av de två pizzor vi beställde skulle haft scampi som huvudingrediens, men det var små svenska, smaklösa räkor. Båda pizzorna hade alldeles för mycket tomatsås som dränkte övriga ingredienser. Inte ens pizzabotten var god. Den sämsta pizzan vi har ätit på länge. Underbetyget förstärks dessutom av det relativt höga priset.

svahn p
Skrev om Casa Bongiorno

Jag älskar deras pastarätter!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8051 omdömen 4.3 av 8051 omdömen
BadgeTenYears

Fantastiskt god och lyxig lunch med otroligt fin och trevlig service! Högsta betyg! Extra plus för det goda kuvertbrödet!

Bosse
Skrev om Casa Bongiorno

Firade vår bröllopsdag här. Maten var i världsklass. Personalen var väldig trevlig och gav bra service. Att frun tyckte om den romantiska miljön var ett extra plus. Verkligen Huddinges bästa restaurang. Tack ska ni ha.

Linda
Skrev om Casa Bongiorno

Fantastisk god mat i en mysig och fräsch miljö. Trevlig personal med bra service. Ganska romantiskt ställe med mycket levande ljus. Är prisvärd med tanke på vad man får. Har testat hämtmaten och dagens lunch - lika gott som på kvällen. Rekommenderas verkligen.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4117 omdömen 4.0 av 4117 omdömen
Badge2024

Vårt bord var inte färdigt när vi kom, även då det var bokat och säkerställt sen långt tidigare, vi hade sittning kl 20.00-22.30 och vi fick

Isabelle R Isabelle R
Läs mer omdömen
Rot Rör AB
Skrev om Casa Bongiorno

Huddinges bästa pizzor avspeglas tyvärr i priset men mysig miljö med bra personal och lätt att parkera gör det ändå mycket prisvärt.

Filtrera omdömen