Celmar Bygg AB

5.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Celmar Bygg AB

• 2020-08-27

Fredrik D skrev om Celmar Bygg AB
    Celmar utförde omfattande om- och utbyggnation av vårt 30-talshus.
    Den detaljerade offerten kom att stämma bra med den slutliga kostnaden.
    Utförandet kännetecknades av hög fackmannamässighet, ordning och reda och killarna var alltid punktliga.
    Celmar är lösningsorienterade och bemötandet var rakt igenom bra och dialogen alltid konstruktiv och trevlig. Läs mer
  • Reco tipsar!
    LPT Construction AB
    4.3 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä"
  • 2020-08-02

Mats T skrev om Celmar Bygg AB
    Vi gjorde en tillbyggnad och omfattande renovering av vårt 20-tals hus. Från start till mål så har vi haft en positiv upplevelse av Celmar. De är professionella och var väldigt måna om att vi skulle bli nöjda med alla delar av bygget. Både kalkyl för timmar och material stämde förvånansvärt väl i slutändan. Killarna är riktigt duktiga hantverkare och lämnar inget åt slumpen. Läs mer
  • Victor F

2018-08-28

Victor F skrev om Celmar Bygg AB
    När vi skulle göra omfattande ombyggnation samt utbyggnad av vår villa i Gamla Enskede anlitade vi efter rekommendation från bekanta Celmar Bygg AB. Allting har gått enligt budget och plan och resultatet är klart över förväntan. De är professionella, mycket noggranna och punktliga. De arbetar hårt och allting runtomkring sköts effektivt då de har egna maskiner och lastbilar för att frakta varor och material. Läs mer
  • Reco tipsar!
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2018-08-28

Mats L skrev om Celmar Bygg AB
    Vi har använt Celmar Bygg flera gånger när vi har renoverat vårt hus. De har gjort badrum, slagit ut väggar, flyttat på dörrar, målat om inomhus och utomhus, rivit och byggt ny altan, tvättat tak, byggt ett garage mm. Jag kan bara säga att vi är jättenöjda med resultaten av deras jobb. De överträffar våra förväntningar varje gång. De har yrkesskickligt folk och följer alla byggnormer. Det går att hitta billigare firmor, men då får man inte denna kvalitet. Offerterna är detaljerade och stämmer väldigt bra i slutändan. Vi kan varmt rekommendera denna firma. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Joanna E Joanna E tycker:
“PJ har lagt in fiskbensparkett...” Läs mer