Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Farsta Fagersjö Celmar Bygg AB

Celmar Bygg AB

Skrakgränd 1, 123 49 Farsta — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Celmar Bygg AB

• Victor F
    Victor F skrev om Celmar Bygg AB
    När vi skulle göra omfattande ombyggnation samt utbyggnad av vår villa i Gamla Enskede anlitade vi efter rekommendation från bekanta Celmar Bygg AB. Allting har gått enligt budget och plan och resultatet är klart över förväntan. De är professionella, mycket noggranna och punktliga. De arbetar hårt och allting runtomkring sköts effektivt då de har egna maskiner och lastbilar för att frakta varor och material. Läs mer
  • Mats L skrev om Celmar Bygg AB
    Vi har använt Celmar Bygg flera gånger när vi har renoverat vårt hus. De har gjort badrum, slagit ut väggar, flyttat på dörrar, målat om inomhus och utomhus, rivit och byggt ny altan, tvättat tak, byggt ett garage mm. Jag kan bara säga att vi är jättenöjda med resultaten av deras jobb. De överträffar våra förväntningar varje gång. De har yrkesskickligt folk och följer alla byggnormer. Det går att hitta billigare firmor, men då får man inte denna kvalitet. Offerterna är detaljerade och stämmer väldigt bra i slutändan. Vi kan varmt rekommendera denna firma. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Mörtnäs Hagväg 1, Lokal 4, 13936, Gustavsberg