Celmar Bygg AB

Celmar Bygg AB

7 omdömen om Celmar Bygg AB

MIKAEL J
Skrev om Celmar Bygg AB

Eftersom jag tidigare arbetat som både hantverkare och arbetsledning inom bygg själv så har jag höga krav på både planering, tidsplan, budget och genomförande. Celmar Bygg genomförde hela vårat stora projekt utan att missa på någon punkt. Bra dialog genom hela projektet som sträckte sig över 1,5 år resulterade i ett utmärkt utfört arbete med många skickliga hantverkare på plats som löste de mest komplicerade uppgifter. Ett mycket kunnigt byggföretag att lita på helt enkelt!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
FRIDA H
Skrev om Celmar Bygg AB

Tryggt, proffsigt, väldigt effektivt och med stor noggrannhet genomförde Celmar Bygg AB en invändig renovering av vårt hus. Målning, tapetsering, badrumsrenovering med absolut toppbetyg. Genom hela processen var Celmar Bygg väldigt trygga, punktliga och noggranna. Tydlig arbetsledning och bra kommunikation. De gjorde alltid sitt yttersta att leverera det vi önskade. Alla som arbetade för Celmar hos oss verkade ha en stor yrkesstolthet. Det kändes att de hade ett bra slutresultat i fokus genom hela processen. Vi kommer absolut att anlita Celmar igen och rekommenderar dem varmt.

James William S
Skrev om Celmar Bygg AB

Vi anlitade Celmar Bygg för ett stort ombyggnation av vår villa i 2018 och även flera gånger efter dess. Vi är mer än nöjd. Det absolut största skillnaden med Celmar är kvalitén på deras personal- alla vill göra saker med hög kvalité och med en bra arbetstempo - det betyder att man kan lita på dem och behöver inte kontrollera hela tiden, som vi har behövt göra med andra byggbolag. Det är värt hur mycket som helst, och de alltid kommer med bra förslag. Värmt rekommenderar!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Fredrik D
Skrev om Celmar Bygg AB

Celmar utförde omfattande om- och utbyggnation av vårt 30-talshus. Den detaljerade offerten kom att stämma bra med den slutliga kostnaden. Utförandet kännetecknades av hög fackmannamässighet, ordning och reda och killarna var alltid punktliga. Celmar är lösningsorienterade och bemötandet var rakt igenom bra och dialogen alltid konstruktiv och trevlig.

Mats T
Skrev om Celmar Bygg AB

Vi gjorde en tillbyggnad och omfattande renovering av vårt 20-tals hus. Från start till mål så har vi haft en positiv upplevelse av Celmar. De är professionella och var väldigt måna om att vi skulle bli nöjda med alla delar av bygget. Både kalkyl för timmar och material stämde förvånansvärt väl i slutändan. Killarna är riktigt duktiga hantverkare och lämnar inget åt slumpen.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Victor F
Skrev om Celmar Bygg AB

När vi skulle göra omfattande ombyggnation samt utbyggnad av vår villa i Gamla Enskede anlitade vi efter rekommendation från bekanta Celmar Bygg AB. Allting har gått enligt budget och plan och resultatet är klart över förväntan. De är professionella, mycket noggranna och punktliga. De arbetar hårt och allting runtomkring sköts effektivt då de har egna maskiner och lastbilar för att frakta varor och material.

Mats L
Skrev om Celmar Bygg AB

Vi har använt Celmar Bygg flera gånger när vi har renoverat vårt hus. De har gjort badrum, slagit ut väggar, flyttat på dörrar, målat om inomhus och utomhus, rivit och byggt ny altan, tvättat tak, byggt ett garage mm. Jag kan bara säga att vi är jättenöjda med resultaten av deras jobb. De överträffar våra förväntningar varje gång. De har yrkesskickligt folk och följer alla byggnormer. Det går att hitta billigare firmor, men då får man inte denna kvalitet. Offerterna är detaljerade och stämmer väldigt bra i slutändan. Vi kan varmt rekommendera denna firma.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L