Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Christers Salong Kompassen HB

Kungsgatan 58, 411 08 Göteborg — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Christers Salong Kompassen HB

• Emelie W
    Emelie W skrev om Christers Salong Kompassen HB
    Jag gick ditt och bad om rådgivning för att ljusa upp mitt hår. Hon la i blekning och brände sönder det och sedan ville att jag skulle betala för en klippning. Blev väldigt illa bemött av tjejen som brände sönder mitt hår. Chefen fanns i salongen men kom aldrig fram och bad om ursäkt för vad som har hänt. Är fruktansvärt ledsen för mitt förstörda hår och hur jag blev behandlad... Läs mer
  • John E skrev om Christers Salong Kompassen HB
    Bra service och jag blev väldigt nöjd med min klippning! Trevlig personal! Läs mer
  • Emmy J skrev om Christers Salong Kompassen HB
    Klippte och slingade mitt hår hos en tjej som heter Lisa. Hur grym som helst! Hon visste precis hur jag ville ha det. Nu har jag hittat min favorit frisör :) Läs mer
  • Bengt N skrev om Christers Salong Kompassen HB
    Helt ok, prisvärt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Magnus . skrev om Christers Salong Kompassen HB
    Har klippt mig på Christers Hair sedan 2004. Personalen är trevlig som både är duktiga frisörer och kunniga inom hårvårdsprodukterna. Alltid lika trevligt att gå att klippa sig, och man vet redan innan att man kommer bli nöjd.
    Rekommenderar dem starkt. Läs mer
  • Linnea K skrev om Christers Salong Kompassen HB
    Bra läge ifrån shopping och spårvagn, trevliga frisörer som gillar småsnack, och BRA frisörer framförallt! Alltid lika nöjd när jag lämnar salongen, rekommenderar dessa starkt! Läs mer
  • Elin A skrev om Christers Salong Kompassen HB
    Klippte mig här förra veckan och inte nog med att man fick en bra klippning, man fick ett mycket trevligt samtal med frisören! Håller med alla förestående rekommenderare! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • sabina a skrev om Christers Salong Kompassen HB
    Jag klipper mig inte ofta, men när jag gör så är det helt klart Christers jag går till... trevlig frisör (tar alltid samma) och alltid trevligt samtal. Att resultaten blir bra behöver jag väl knappast säga... Perfektion och moderiktiga är förnamnet! Läs mer
  • Jacob J skrev om Christers Salong Kompassen HB
    Profisionella frisörer som alltid har ett leende på läpparna och som levererar förväntad slutprodukt. Då inpirationen tryter hos mig, kommer frisörerna på Christers Hair med goda ideér. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marcus B skrev om Christers Salong Kompassen HB
    Jag har klippt mig där sedan 3 januari 2005 och gillar deras personliga och flexibla stil. Vissa gånger går jag bara in och sätter mig och låter min frisör göra vad han vill. Andra gånger har jag själv någon idé som han hjälper mig att förverkliga. Oavsett om jag har en egen idé eller inte kommer jag alltid ut nöjd. Deras öppna och trevliga bemötande har gjort att jag ofta tittar in mellan mina klipptider för att bara slänga några ord eller ge mina årliga kanelbullar på kanelbullens dag. Rekommenderas varmt! Läs mer

Bästa frisörerna i Göteborg:

Västra Hamngatan 13A, 41117, GÖTEBORG