Alla kategorier Lokalvårdare Södermanland Eskilstuna Cleaning Services Eskilstuna

Cleaning Services Eskilstuna

Klostergatan 20, 633 52 Eskilstuna — Visa karta

Cleaning Services hjälper dig som företagare eller privatperson till en vardag med mindre stress och renare rum. Genom att hjälpa dig med tidsbesparande och hygienvänliga tjänster inom städning ser vi till att rengöra och städa kontoret, bohaget, fastigheten eller andra områden innanför din fastighets väggar. Genom ett flexibelt arbetssätt och en god tillgänglighet får du en aktör värd att lita på och vi strävar alltid efter att bemöta dig med den högsta servicegraden och med glädje som ledord. Med många tusentals kvadratmeter rutin står vi nu redo att hjälpa dig med ditt städuppdrag! Glöm inte att vi alltid har fasta priser på flyttstädning!
Storvretsvägen 56H, 14234, SKOGÅS
Ludwa Städ
Jeanette S:
Ludwa städ har varit proffesionella från första början. Det är alltid samma person som kommer varje gång och man kan lita på att de kommer i...

Läs vad 19 kunder tycker om Cleaning Services Eskilstuna

• Jan M
    Jan M skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Mycket trevlig personal. Utfört flyttstädningen på ett mycket föredömligt sätt. Betyg 5 på alla sätt
  • Doris P
    Doris P skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Snälla och trevliga personal. Jag behövde flyttstädning inom 2-3 dagar och det varit ingen problem med detta. Kommit i god tid, trevliga och snälla. Städat ordentlig och fint. Bara tagit inte bort flera kartonger som vi kommit överens att dom ska kasta. Alt fint gjord, vid besiktningen varit inga problem... varit roligt också för att personalen klarade städat alt so fint, men på diskbänk varit några fläckar från medel som har torkat sig.
    I alla fall...väldigt fint gjort. :)
  • Mimmi F
    Mimmi F skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Utmärkt service! Kunnig och trevlig personal! Städningen var perfekt och väldigt prisvänligt!!
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Bokade till flyttstäd, superbra personal och ett väl utfört arbete!
  • Robert H
    Robert H skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Väldigt nöjd med resultatet! Personalen var väldigt trevliga, detta företag kan jag varmt rekommendera till andra!
  • Axel B
    Axel B skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Väldigt nöjd med Cleaning Services. Både duktiga, proffsiga och trevliga
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Grymt jobb utfört i samband med mitt lägenhetsbyte, klockren flyttstädning!
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Noggranna i städningen. Gick bra att kommunicera med städerskan även fast hon inte kunde klockren svenska. Bra bemötande och seriöst företag. Kommer anlita dem igen.
  • Bashar M
    Bashar M skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Jag köpte flyttstädning, jag blev super nöjd med den snabba servicen från telefonsupporten till att städarna kom och städade. Mycket nöjd med deras arbete. Absolut värt priset!
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Otroligt bra bemötande! Trots sista minuten förfrågan fixade de städningen med glänsande resultat. Rekommenderas varmt!
  • My N
    My N skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    uTFÖRLIG besskrivande mail om vad som görs under en flyttstäd
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Seriöst företag med väldigt trevlig och kunnig personal. Jag kommer definitivt att anlita er igen under min nästa flytt! Tack för ett bra jobb / Torbjörn
  • Sasan S
    Sasan S skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Smidiga, enkla och sätter kvalitén i fokus. CS gjorde ett mycket bra jobb! stort tack!
  • Dogge H
    Dogge H skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Gick ju riktigt smidigt! Personalen var till och med trevlig och det har jag haft problem med tidigare...
    Ska verkligen anlita CSE igen. / Dogge
  • Catta S
    Catta S skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Jag tycker att det är ett mycket bra företag och jag är mycket nöjd med servicen och min städhjälp. Är aldrig några problem om jag eller dom behöver byta dag eller liknande och aldrig svårt med kommunikationen.
  • Patric S
    Patric S skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Mycket trevlig personal.
  • Björn S
    Björn S skrev om Cleaning Services Eskilstuna
  • Else-Britt S
    Else-Britt S skrev om Cleaning Services Eskilstuna
    Verkar mycket seriös, gjorde ett bra arbete till rimligt pris.
  • Victor E
    Victor E skrev om Cleaning Services Eskilstuna