Coff Entreprenad AB

5.0 i betyg av av 1 omdömen
Ställer du krav på service, kvalitet och pris när du ska välja byggbolag? Det tycker vi på Coff Entreprenad att du ska!

Vi är ett kundorienterat byggföretag som är specialiserade inom mark och anläggning och vi strävar efter att hålla konkurrenskraftiga priser samt leverera bra kvalitet med hög service. Vi vill ha öppen kommunikation med dig som kund både inför och under projektet, det minskar missförstånd och gör det enkelt att diskutera förändringar.

Vi hjälper dig från idé till handling, från första spadtag till färdigt hus. Framförallt arbetar vi inom fem områden: projektering, projektledning, till- och nybyggnation, mark & trädgård samt mark & anläggning.

Vill du anlägga din drömträdgård, bygga en pool eller behöver du dränera under huset? På vår hemsida kan du läsa mer om vilken typ av uppdrag vi ofta utför, eller varför inte kontakta oss med dina planer? Vi ger dig gärna en offert!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 1 kund tycker om Coff Entreprenad AB