Alla kategorier Elektronikkomponenter Skåne Malmö Conrad Elektronik Norden AB

Skeppsgatan 19, 211 11 Malmö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Conrad Elektronik Norden AB

• Tobias S
    Tobias S skrev om Conrad Elektronik Norden AB
    Varan finns inte i lager som fanns enligt hemsidan vid beställning. Helt oacceptabelt!!!

Nu verkar det ta till efter jul, vilket gör allting helt värdelöst...

Undvik!
  • Axel F
    Axel F skrev om Conrad Elektronik Norden AB
    Usch! Conrad Elektronik Norden är en rysare. Kundtjänsten suger, attityden gentemot kunderna suger, betalningarna strular (nu har de dragit beloppet tre gånger och trots att jag har sagt till dem upprepade gånger så får jag inte tillbaka pengarna och ordern var på > 1600 kronor så det blir en hel del pengar att ligga ute med.) Produkterna (2 st) var riktigt skit! Den ena lossnade bakstycket på av sig själv, de andra höll en vecka. De är helt ovilliga att ta ansvar för garantin! Det slutade med att jag tog kontakt med VDn som bröt på danska tror jag det var. Han var värst av dem allihop. Intressant nog så tycks det som att de skriver sina positiva recensioner på PrisJakt själv. Titta på formuleringarna så ser ni mönster. Jag ångrar att jag inte kom till Reco.se innan jag handlade av dem. Reco kan man lita på.
  • Andy M
    Andy M skrev om Conrad Elektronik Norden AB
    Det här verkar vara ett lite väl struligt företag att handla ifrån. Jag har dålig erfarenhet att en kundtjänst som känns väldigt ointresserad att hjälp till. Dessutom är det minst 2 veckors leverans. Inte 6 dagar som dom säger...
  • Anna S
    Anna S skrev om Conrad Elektronik Norden AB
    Beställde saker i slutet av oktober och efter några veckor kom de men var trasiga och jag fick returnera. Returporto fick jag stå för och än har jag inte fått nån ny produkt. Försökte ringa idag men telefonen går inte att komma fram på... I fortättningen handlar jag från seriösare företag
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Conrad Elektronik Norden AB
    Efter noga övervägande av vilket element jag skulle köpa kom nästa dilemma, att hitta rätt webbshop. Jag valde mellan två men valet föll på Conrad.se pga Sigges kommentar. Det visade sig att de har lager i Tyskland som skickar allt med lastbilar till Sverige på onsdagar och fredagar. För mig var det inget större problem och Conrads kundtjänst på telefon var väldigt tillmötesgående. En vecka efter min beställning fick jag mitt element.
  • Sigge
    Sigge skrev om Conrad Elektronik Norden AB
    Otroligt urval av artiklar som näppeligen finns ngn annanstans i Sverige. Inga lågpriser men desto bättre kvalitet!
    Ibland strular det med logistiken vid leverans men då brukar man vara generös i sitt kundbemötande.

Skeppsgatan 19, 211 11 Malmö