Coolstuff

3.1

9 omdömen om Coolstuff

Fredrica  S
Skrev om Coolstuff

Jag beställde innan den deadline de skrivit på hemsidan (för att få paket skickade innan julafton). Jag betalade dessutom extra för expressleverans. Resultat: förväntad leverans 2 januari! Som ett skämt.

JANNA B
Skrev om Coolstuff

De skriver på varje artikel som att man får leverans till dörren men sen i kassan måste man betala ca 200 kr extra även om ordern är flera tusen kronor. Inte ens matsmart är så snikna, har inte flesta andra gratis hemleverans iaf över 500kr? Den här sk*tfirman spelar det ingen roll hur mycket du handlar för och hur tungt så måste du släpa hem det från ombud Om du inte betalar ca 200 kr extra. I övrigt är priserna på produkterna typ 3 dubbla sitt värde, t e x tyngdtäcke som bara får handtvättas för 1200 kr och uppåt när...

TANJA S
Skrev om Coolstuff

Väldigt nöjd! Roliga prylar och bra support!

Georges Cristian D

Best store ever! Presenter för alla åldrar och många praktiska bra att ha saker.

TANJA S och Georges Cristian D gillar detta
Björn G
Skrev om Coolstuff

Kärlek. Språket..., och den underbara attityden går igen om man någon gång har med kundtjänst att göra, favoriten alla kategorier. Kul och oftast bra prylar har de också fortfarande. Men det var ännu roligare för en massa år sedan när folk ofta inte hört tals om presenterna man kunde köpa till dem här. Leveranser funkar perfekt.

Fredrik A
Skrev om Coolstuff

Beställde härifrån innan jul, fick trasiga produkter och skickade tillbaka direkt för att kunna få ersättningsprodukter innan julafton, o komplett order kommer då med avsakand av två produkter. Efter många mail utan svar får jag produkterna som saknats försent. Betsällde födelsdagspresent nu i januari där dem hade packat in en glasflaska i en kartong så liten att korken på flaskan stack ut i sidan av kartongen och hade därför gått sönder när den kom till mig. Svar att dem skulle skicka ut en ny direkt men det hjälpte inte...

Fredrik A
Skrev om Coolstuff

Först var varorna inte ordentligt packade så glasflaskorna hade spruckit och läckt ut på övriga varor. När jag fick ersättnings varorna så var inte alla saker jag beställt med trotts att dem fanns i lager. När jag försökte maila med dem om det vart det mer av en monolog då jag var dag skickade nytt mail men aldrig fick något svar.

Jan E
Skrev om Coolstuff

Snabba leveranser! Bra bemötande också!

Malin
Skrev om Coolstuff

Jag beställde två mindre varor som skickades som brev (trots att det i orderbekräftelsen stod att det skickades som postpaket och att smsavi skulle gå ut). När brevet inte kom fram kontaktade jag företaget som snabbt skickade ut en ny leverans!