Alla kategorier Postorder Skåne Malmö Coolstuff AB

Bjurögatan 44, 211 24 Malmö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Coolstuff AB

• Björn G
    Björn G skrev om Coolstuff AB
    Kärlek. Språket..., och den underbara attityden går igen om man någon gång har med kundtjänst att göra, favoriten alla kategorier. Kul och oftast bra prylar har de också fortfarande. Men det var ännu roligare för en massa år sedan när folk ofta inte hört tals om presenterna man kunde köpa till dem här. Leveranser funkar perfekt.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Coolstuff AB
    Beställde härifrån innan jul, fick trasiga produkter och skickade tillbaka direkt för att kunna få ersättningsprodukter innan julafton, o komplett order kommer då med avsakand av två produkter. Efter många mail utan svar får jag produkterna som saknats försent.
    Betsällde födelsdagspresent nu i januari där dem hade packat in en glasflaska i en kartong så liten att korken på flaskan stack ut i sidan av kartongen och hade därför gått sönder när den kom till mig. Svar att dem skulle skicka ut en ny direkt men det hjälpte inte då även den kom försent. Det är det sämsta företaget jag varit med om, slut på chanser från min sida och jag kan inte rekommendera någon att handla från dem.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Coolstuff AB
    Först var varorna inte ordentligt packade så glasflaskorna hade spruckit och läckt ut på övriga varor. När jag fick ersättnings varorna så var inte alla saker jag beställt med trotts att dem fanns i lager. När jag försökte maila med dem om det vart det mer av en monolog då jag var dag skickade nytt mail men aldrig fick något svar.
  • Jan E
    Jan E skrev om Coolstuff AB
    Snabba leveranser! Bra bemötande också!
  • Malin
    Malin skrev om Coolstuff AB
    Jag beställde två mindre varor som skickades som brev (trots att det i orderbekräftelsen stod att det skickades som postpaket och att smsavi skulle gå ut). När brevet inte kom fram kontaktade jag företaget som snabbt skickade ut en ny leverans!

Bjurögatan 44, 211 24 Malmö