Jess

99 omdömen om Jess

Axel S

Jess är väldigt trevlig, skicklig och lyhörd. Rekommenderar henne starkt!

Svar från Jess

Hej Axel! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Jess. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Jenny A

Very good haircut. Super happy/ Edvard 11

Svar från Jess

Hi Jenny! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! Best wishes, Creative Headz 🥰

Jessica B

Otroligt kunnig, lyhörd. Super duktig och proffsig.

Svar från Jess

Hej Jessica! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Jess. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Adam B

Otroligt trevlig och professionell tjej. Gjorde ett utmärkt jobb, 10/10, återkommer gärna!

Svar från Jess

Hej Adam! 🤗 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Jess. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Allan S

Trevligt och respektfullt bemötande. Klippningen blev väldigt bra.

Svar från Jess

Hej Allan! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌟

David M

Svar från Jess

Hej David! 🌟Tack för din recension, den uppskattas massor. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Susanne S

Jess gjorde slingor och klippte mig. Jag är supernöjd☀️

Svar från Jess

Hej Susanne! ❤️ Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Härligt att du känner dig nöjd med Jess. Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Lisa J

Väldigt nöjd! 😊 Jess levererade perfekta ljusa slingor, nyansering och klippning utifrån en bild jag visade henne. Hon var trevlig och professionell. Mitt hår kändes fräscht och friskt efter besöket 🌟

Svar från Jess

Hej Lisa! 🔥 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Jess! Allt gott, Creative Headz 😊

Henning M

Jess är riktigt grym. Förutom att hon är en fantastisk frisör så är hon trevlig, charmig och mån om att ge en verklig serviceupplevelse. Jag rekommenderar Jess starkt och hoppas fler tar chansen att klippa sig hos henne.

Svar från Jess

Hej Henning! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Jess. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Michelle B

Bara positivt att säga <3 Kom in på salongen spontant efter att ha blivit missnöjd hos en annan frisör, Jess bokade in en tid åt mig nästkommande dag och försäkrade mig om att det var enkelt att ordna (slingor som blivit fläckiga och orangea). Hon ordnade mitt hår snabbt och smidigt. Var lugn och informativ. Toppbetyg!

Svar från Jess

Hej Michelle! 🌸 Wow vad kul att du känner dig nöjd med ditt besök hos oss. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼