Elie

20 omdömen om Elie

Sedan starten hos Reco 2024
Marte S

Tillmötesgående, glad och varm med barn! Han hade en plan och genomförde den aååå fint. Min son kommer nog inte att vilja gå till någon annan frisör på ett tag!

Maria L

Min dotter blev jättenöjd med Ellies klippning. Trevlig och duktig!

Saga D

Blev bemött bra och levde upp till förväntningarna!

Helena S

Elie tog hand om min 13 åriga dotter på ett superproffsigt sätt!

David B

Han va FANTASTISK han klippte mitt hår så bra han lyssnade på det jag sa gav mig tips på vad jag kan göra i framtiden för att se till så mitt hår ser bra ut. Ellie va en av dem BÄSTA frisörer jag har någonsin haft!

MARTINA B

Grym frisör som kan sitt jobb.

Emma H

Alltid så så trevlig och rar. Blev supernöjd med min klippning och vistelse!! Bästa frisören

Svar från Elie

Hej Emma! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Elie. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Valentina L

I had my hair cut from Elie and I was very pleased with the result. He is competent, passionate about his work, and nice.

Svar från Elie

Hi Valentina!! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Elie. You're always welcome. Best wishes, Creative Headz ❤️

Jana C

Elie var väldigt trevlig och otroligt duktig. Jag blev supernöjd med både klippningen och med min nya balayage. Han förstod verkligen exakt vad jag var ute efter. Jag har redan rekommenderat honom till flera av mina vänner!

Svar från Elie

Hej Jana! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Elie. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Niklas R

Väldigt nöjd! Professionell och mer noggrann än många andra frisörer. Rekommenderas starkt.

Svar från Elie

Hej Niklas! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 💜