Ct Tak & Bygg

Ct Tak & Bygg

Ring 08-410 672 70 cttak.se

Hos oss på CT Tak & Bygg AB är du i trygga händer. Vi är ett företag som uteslutande väljer kvalitet före kvantitet. Vi arbetar fokuserat med ett område i taget för att kunna hålla en hög kvalitet i alla moment av takomläggningen. Allt från en god kundrelation till service och konkurrenskraftiga priser. Vi ser till att ha god kommunikation under hela takomläggningen.

9 omdömen om Ct Tak & Bygg

Stefan E
Skrev om Ct Tak & Bygg

Professionellt från offert till faktura. Ct Tak har hög kvalitet i både kontakt och framförallt i utförande. Resultatet blev snyggt och tomten var helt ren efter arbetet. Kan verkligen rekommendera Ct Tak & bygg AB.

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 78 omdömen 4.2 av 78 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Martin D
Skrev om Ct Tak & Bygg

Ct tak & bygg är ett mycket pålitlig och kunnigt företag som gav mig ett proffsigt utförande arbete och ett mycket trevligt bemötande. Arbetet utfördes någrant och snabbt på utlovad tid. Jag kan verkligen rekommendera Ct Tak & bygg AB. Med vänlig hälsning // Martin Dahl

Kjell B
Skrev om Ct Tak & Bygg

Vi är mycket nöjda med hur CT TAK & BYGG har bedrivit verksamheten när dom renoverade vårat tak,höll rent och snyggt och var väldigt lyhörda för våra önskningarna. Resultatet levde verkligen upp till våra förväntningar, så vi kan absolut rekomendera andra som går i renoveringstankar att anlita CT TAK & BYGG för arbetet. Nöjd kunder/ Kjell

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

David Ö
Skrev om Ct Tak & Bygg

Väl utfört jobb. Professionellt bemötande hela vägen från offert till färdigt resultat. Snabbt och snyggt. Mycket nöjd! Rekommenderas!

Carina L
Skrev om Ct Tak & Bygg

Trevligt bemötande av arbetsledare och takläggare. Arbetet utfördes snabbt och professionellt.” -Johan & Carina Lundgren

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Per J
Skrev om Ct Tak & Bygg

Vi är jättenöjda med vårt nya tak. Den enda firman som kom ut snabbt och lämnade en komplett offert. Snyggt jobb in i sista detalj.” -Per & Anna Johansson

Louise J
Skrev om Ct Tak & Bygg

Vi kan varmt rekommendera CT TAK & BYGG som bytte tak på vårat hus. Det blev snyggt och killarna var snabba och städade efter sig. Hälsningar/Louise

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Jonas S
Skrev om Ct Tak & Bygg

Vi känner oss mycket nöjda med taket. Det var en bra kommunikation under arbetets gång med förklaringar till hur vissa arbeten utfördes med hänsyn till säkerhet och garanti. Arbetet flöt på bra hela tiden och det var städat och snyggt./ Jonas

Jonas S gillar detta
Ann E
Skrev om Ct Tak & Bygg

Den första kontakten var en besiktning, med uppföljning snabb offert. Fick stort förtroende för företaget! Bestämde mig omgående för att anlita CT Tak & bygg. Snabb leverans ,trevlig personal på plats. Slutresultatet blev över förväntan.

Takrenoverarna i Stockholm AB
4.5/5 i betyg av 228 omdömen 4.5 av 228 omdömen

Snabba, bra bemötande, serviceinriktade, bra arbete genomfört.