Alla kategorier Takläggare Stockholms län Stockholm Farsta Ct Tak & Bygg

Ct Tak & Bygg

Linnégatan 15, 114 47 Stockholm — Visa karta

Hos oss på CT Tak & Bygg AB är du i trygga händer. Vi är ett företag som uteslutande väljer kvalitet före kvantitet. Vi arbetar fokuserat med ett område i taget för att kunna hålla en hög kvalitet i alla moment av takomläggningen. Allt från en god kundrelation till service och konkurrenskraftiga priser. Vi ser till att ha god kommunikation under hela takomläggningen.
Pilotgatan 2, 12832, Skarpnäck
Zolle B:
EMJ Service håller vad de lovar och levererar kvalitet. Proffsigt och smidigt i alla led, jag (och vår BRF) rekommenderar de starkt!

Takläggare nära Ct Tak & Bygg:

Pilotgatan 2, Skarpnäck
Zolle B:

Svarvarvägen 12, Skogås
Välkomna! Läs mer ›
Jonas L:
Vi anlitade Villatakspecialisten för att byta papp, läkt under takpannor, samt byta vindskivor, på vårt hundra år gamla hus. Enligt deras re...

Svarvarvägen 12, SKOGÅS
Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert! Läs mer ›
Leif W:
Det har funnits anmärkningar på taksäkerheten på fastigheten. Vi anlitade då en besiktningsman som skrev protokoll för vad som skulle åtgärd...

Speditionsvägen 37, Länna
Marie B:
Siltis var en viktig del för oss när vi skulle hitta lösning på det som vara var tankar från början. Nogsamt genomfört, ordning och reda, hå...
Öppet just nu
Lör: 09:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Ct Tak & Bygg

• Stefan E
    Stefan E skrev om Ct Tak & Bygg
    Professionellt från offert till faktura. Ct Tak har hög kvalitet i både kontakt och framförallt i utförande. Resultatet blev snyggt och tomten var helt ren efter arbetet. Kan verkligen rekommendera Ct Tak & bygg AB.
  • Martin D
    Martin D skrev om Ct Tak & Bygg
    Ct tak & bygg är ett mycket pålitlig och kunnigt företag som gav mig ett proffsigt utförande arbete och ett mycket trevligt bemötande. Arbetet utfördes någrant och snabbt på utlovad tid. Jag kan verkligen rekommendera Ct Tak & bygg AB.
    Med vänlig hälsning
    // Martin Dahl
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Ct Tak & Bygg
    Vi är mycket nöjda med hur CT TAK & BYGG har bedrivit verksamheten när dom renoverade vårat tak,höll rent och snyggt och var väldigt lyhörda för våra önskningarna.
    Resultatet levde verkligen upp till våra förväntningar, så vi kan absolut rekomendera andra som går i renoveringstankar att anlita CT TAK & BYGG för arbetet.
    Nöjd kunder/ Kjell
  • David Ö
    David Ö skrev om Ct Tak & Bygg
    Väl utfört jobb. Professionellt bemötande hela vägen från offert till färdigt resultat. Snabbt och snyggt. Mycket nöjd! Rekommenderas!
  • Carina L
    Carina L skrev om Ct Tak & Bygg
    Trevligt bemötande av arbetsledare och takläggare. Arbetet utfördes snabbt och professionellt.” -Johan & Carina Lundgren
  • Per J
    Per J skrev om Ct Tak & Bygg
    Vi är jättenöjda med vårt nya tak. Den enda firman som kom ut snabbt och lämnade en komplett offert. Snyggt jobb in i sista detalj.” -Per & Anna Johansson
  • Louise J
    Louise J skrev om Ct Tak & Bygg
    Vi kan varmt rekommendera CT TAK & BYGG som bytte tak på vårat hus. Det blev snyggt och killarna var snabba och städade efter sig.
    Hälsningar/Louise
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Ct Tak & Bygg
    Vi känner oss mycket nöjda med taket. Det var en bra kommunikation under arbetets gång med förklaringar till hur vissa arbeten utfördes med hänsyn till säkerhet och garanti.

Arbetet flöt på bra hela tiden och det var städat och snyggt./ Jonas
    Jonas S gillar detta
  • Ann E
    Ann E skrev om Ct Tak & Bygg
    Den första kontakten var en besiktning, med uppföljning snabb offert. Fick stort förtroende för företaget! Bestämde mig omgående för att anlita CT Tak & bygg. Snabb leverans ,trevlig personal på plats. Slutresultatet blev över förväntan.

Linnégatan 15, 114 47 Stockholm