Ct Tak & Bygg

Linnégatan 15, 114 47 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 9 omdömen

Hos oss på CT Tak & Bygg AB är du i trygga händer. Vi är ett företag som uteslutande väljer kvalitet före kvantitet. Vi arbetar fokuserat med ett område i taget för att kunna hålla en hög kvalitet i alla moment av takomläggningen. Allt från en god kundrelation till service och konkurrenskraftiga priser. Vi ser till att ha god kommunikation under hela takomläggningen.
Lör: 09:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Ct Tak & Bygg

• 2016-10-02

Stefan E skrev om Ct Tak & Bygg
    Professionellt från offert till faktura. Ct Tak har hög kvalitet i både kontakt och framförallt i utförande. Resultatet blev snyggt och tomten var helt ren efter arbetet. Kan verkligen rekommendera Ct Tak & bygg AB. Läs mer
    BM VillaTak
    4.9 / 5 i betyg — 132 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v"
  • 2016-10-02

Martin D skrev om Ct Tak & Bygg
    Ct tak & bygg är ett mycket pålitlig och kunnigt företag som gav mig ett proffsigt utförande arbete och ett mycket trevligt bemötande. Arbetet utfördes någrant och snabbt på utlovad tid. Jag kan verkligen rekommendera Ct Tak & bygg AB.
    Med vänlig hälsning
    // Martin Dahl Läs mer
  • 2016-09-30

Kjell B skrev om Ct Tak & Bygg
    Vi är mycket nöjda med hur CT TAK & BYGG har bedrivit verksamheten när dom renoverade vårat tak,höll rent och snyggt och var väldigt lyhörda för våra önskningarna.
    Resultatet levde verkligen upp till våra förväntningar, så vi kan absolut rekomendera andra som går i renoveringstankar att anlita CT TAK & BYGG för arbetet.
    Nöjd kunder/ Kjell Läs mer
    Pettersson Tak & Bygg i Haninge
    4.5 / 5 i betyg — 126 omdömen
    Badge2018
    "Första kontakten var ett personligt möte. Fick ett stort förtroende för företaget. Blev mycket bra informerad om företaget och dess uppbyggn"
  • 2016-09-30

David Ö skrev om Ct Tak & Bygg
    Väl utfört jobb. Professionellt bemötande hela vägen från offert till färdigt resultat. Snabbt och snyggt. Mycket nöjd! Rekommenderas! Läs mer

Carina L skrev om Ct Tak & Bygg
    Trevligt bemötande av arbetsledare och takläggare. Arbetet utfördes snabbt och professionellt.” -Johan & Carina Lundgren Läs mer
    Erikas Tak & Bygg AB
    4.7 / 5 i betyg — 111 omdömen
    Badge2017
    "Absolut bästa takläggare man kan tänka sig!🙏Ett seriöst företag!fick ett bra förtroende på en gång! Arbetade snabbt o ordentligt trots det"
    Gunilla G

Per J skrev om Ct Tak & Bygg
    Vi är jättenöjda med vårt nya tak. Den enda firman som kom ut snabbt och lämnade en komplett offert. Snyggt jobb in i sista detalj.” -Per & Anna Johansson Läs mer

Louise J skrev om Ct Tak & Bygg
    Vi kan varmt rekommendera CT TAK & BYGG som bytte tak på vårat hus. Det blev snyggt och killarna var snabba och städade efter sig.
    Hälsningar/Louise Läs mer
    Vesivek
    4.8 / 5 i betyg — 165 omdömen
    Badge2019
    "Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e"
    Patrick S
  • 2016-09-26

Jonas S skrev om Ct Tak & Bygg
    Vi känner oss mycket nöjda med taket. Det var en bra kommunikation under arbetets gång med förklaringar till hur vissa arbeten utfördes med hänsyn till säkerhet och garanti.

Arbetet flöt på bra hela tiden och det var städat och snyggt./ Jonas Läs mer
    Jonas S gillar detta
  • 2016-09-26

Ann E skrev om Ct Tak & Bygg
    Den första kontakten var en besiktning, med uppföljning snabb offert. Fick stort förtroende för företaget! Bestämde mig omgående för att anlita CT Tak & bygg. Snabb leverans ,trevlig personal på plats. Slutresultatet blev över förväntan. Läs mer
    Villatakexperten
    4.9 / 5 i betyg — 110 omdömen
    Badge2019
    "Sällan jag rekommenderar hantverkare/entreprenörer men det här gänget kan jag verkligen rekommendera! De har lagt om mitt säteritak som utgj"
    Christoffer K

Bästa takläggarna i Stockholm: