Jarla Trafikskola Vasastan

Jarla Trafikskola Vasastan

About company

Välkommen till Jarla Trafikskola Vasastan, f.d Dahlbergs Bilskola. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors riksförbund och är FR 2000-certifierade. Vi följer riksförbundets regler och rekommendationer och certifieringen innebär att vi har ett ledningssystem som standard när det gäller kvalité och miljö. Transportstyrelsen...

209 omdömen om Jarla Trafikskola Vasastan

Nina R
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Mycket nöjd med min utbildning hos Jarla trafikskola (Odenplan). Har blivit fint bemött av alla. Fick assistans att sätta ihop ett schema som fungerade för mig med "varannan vecka liv". Speciellt tacksam är jag för min körlärare Sokrates. Jag hade INTE klarat detta utan honom. Han är pedagogisk, lugn och har tålamod. Han är även social, ödmjuk och trevlig men har alltid fullt fokus på bilkörningen. Upplevde det som att han genuint bryr sig om att alla hans elever skall ha de bästa förutsättningarna för att kunna ta körkort....

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Emil C
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Gillar verkligen hur det utformat utbildningen och den utbildningsplan som de la fram från början kändes spontant dyr men till syvende och sist var det värt varenda korvöre, omöjligt att misslyckas om man följer deras plan. Körde med Petter och kan varmt rekommendera honom!

Viktor B
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Väldigt nöjd med min utbildning hos Jarla! Jag körde med både Sokrates och Petter. Båda var tydliga och pedagogiska i deras sätt att lära ut. Vi körde några gånger i veckan i ungefär 3mån och jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Rekommenderas varmt!

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Petter B
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Mycket nöjd med min intensivutbildning med Ali på Jarla Odenplan. Bra pedagogik och upplägg på intensivutbildningen. Klarade uppkörningen på första försöket.

Laura Å
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Jag tog manuellt körkort på första försöket efter att ha tagit 17 lektioner samt kört en hel dem hemma. Jag övningskörde med Heval och rekommenderar verkligen honom. Han var väldigt pedagogisk och peppande men ändå tydlig med utvecklingsområden. Körskolan har även varit väldigt hjälpsamma med bokningar och avbokningar då mitt schema varit väldigt svajigt. Väldigt nöjd med hela min övningskörningsperiod!!

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Sebastian Peter F
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Superbra trafikskola! Gick på en annan skola tidigare och misslyckades två gånger med uppkörningen. Jag bytte då till den här och äntligen lyckades! Heval är super pedagogisk, lugn, och viktigast, ärlig om hur man kör och hur duktig man är. Jag kan starkt rekommendera honom och skolan!!

Elias S
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Heval var en superbra lärare! Han är lugn och pedagogisk. Jag kände mig alltid trygg med honom när jag övningskörde. Jag klarade uppkörningen på första försöket!

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Hanna Lovisa Iréne K
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Jag tog körlektioner med Sokrates på Jarlas trafikskola på odenplan! Jag hade knappt suttit bakom ratten innan och klarade att ta körkortet i Stockholms innerstad på bara 20 lektioner! Han är bestämd men RÄTTVIS och VÄLDIGT BRA på att lära ut, väldigt pedagogisk! Såg fram emot varje körlektion med honom och det skulle aldrig gått att ta körkortet så snabbt utan honom! Rekommenderar starkt Sokrates :) Jag köpte ett paketpris på Jarla trafikskola med 20 lektioner där allt ingick och det var superbra!

Astrid G
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Jag kan varmt rekommendera Dahlbergs bilskola/Jarla trafikskola Vasastan och min körskollärare Heval. Förra veckan fick tog jag körkort med manuell bil på min första uppkörning. Jag hade inga förkunskaper och har inte haft någon möjlighet att övningsköra hemma, så jag är så glad och lättad, och evigt tacksam för min otroliga körskollärare Heval. Han har lärt mig allt jag kan och förberett mig på bästa möjliga sätt för uppkörning och för att ta mig ut i trafiken. Jag har fått så fint bemötande från trafikskolan, de är lätta...

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Neféli Carita Artemis M S
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Stort tack Jarla trafikskola för mycket pedagogisk och stimulerande körskoleutbildning. Jag hade inga förkunskaper innan jag började ta lektioner hos Jarla trafikskola och har kört endast några enstaka gånger utanför körskolan. Jag körde med fantastiska Heval. Tack vare hans engagemang, goda struktur, pedagogiska lektioner och mycket användbara tankesätt att förhålla sig till under körningen, lyckades jag klara både uppkörningen och teoriprovet på första försöket. Heval fick mig dessutom att tycka att körande är mycket roligt...

Elin P
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Med Sokrates och Jarla Trafikskola klarade jag både teori och uppkörning på första försöket och hade körkortet i hand på ca 3 månader! Efter en testlektion så la Sokrates upp en plan på hur vi skulle köra för att förse mig med mitt efterlängtade körkort. Planen höll väl hela vägen! Jag har verkligen Sokrates att tacka för tydliga instruktioner, massa tricks och knep. Innan min uppkrning hade jag en "test-uppkörning" med Ali , och att just göra det med en ny trafiklärare och få ännu fler tips på min körning kände jag...

ERIC M
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Klarade uppkörningen på första försöket efter mina körlektioner med Sokrates hos Jarla! Jag tog 22 lektioner med Sokrates vilket gick superbra. Han är engagerad, förklarar pedagogiskt, tydlig i sin kommunikation, och väldigt kunnig. Stort tack! All övrig personal jag stötte på hos Jarla trafikskola var professionella, och webbtjänsterna funkade bra. Rekommenderar.

CAROLINE N
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Klarade uppkörningen i dag, på första försöket. Tack Per, Theo, Nasser och Heval! Ni är grymma hela bunten!

ELEFTERIOS I
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Köpte fastpris paket och klarade uppkörningen på första försöket! Körde med Sokrates och Dejan och båda var fantastiska. De skapade en lugn stämning i bilen samtidigt som dem var aktiva under lektionen och gav mig löpande feedback. Det gjorde att jag ständigt utvecklades och lärde mig av mina misstag. hälsningar och tack från en som från början trodde att det aldrig skulle gå!

Casper Steven Angel H
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Stort tack till er alla på trafikskolan! Alltid lika trevliga och härliga. Speciellt Heval som har hjälpt hämta hem körkortet. Heval är en super trevlig och pedagogisk lärare som verkligen kan anpassa lektionerna och utbildningen till elevens bästa! Med Heval som körlärare såg man framemot nästa lektion och att hela tiden lära sig något nytt. Kan starkt rekommendera körskolan och lärarna!

ISABELLE S
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Tack Jarla för att jag satte körkortet idag! Flera av lärarna, med Jojje i täten senaste tiden, har varit till stor hjälp! Sjukt härliga & pedagogiska, tack!

Channa Helena L
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Jag skulle verkligen rekommendera Jarla trafikskola. Det är välorganiserat, god kommunikation och mycket flexibelt. Jag har kört med flera olika lärare men framförallt med Jojje. Finns inga ord för att beskriva hur tacksam jag är över att jag har haft turen att få honom som lärare. Han är noggrann, pedagogisk och har lärt mig tips och knep som jag kommer ta med mig resten av livet. Han anpassar körningen efter dig och dina behov och ser direkt vad man behöver utveckla. Han är inte bara otrolig som lärare utan också som...

Rodolfo Hiram Sogno B
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Extremt nöjd med Jarla Trafikskola Vasastan! Bra organisation för att lyckas med körkortet. Hade tur att ha Jojje som lärare, tror att det är svårt att inte matcha med honom, som lärde mig många tips och efter en analys av min körning fokuserade och prioriterade dem olika momenten för att nå en trygg, säker och samtidigt rolig körning. RECOmmenderar honom 100%. Stor tack! Rodolfo

Kevin L
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Det är bara för mig att instämma i de många föregående positiva recensioner. Efter att ha prövat andra bilskolor där jag inte känt mig bekväm så hade jag tur nog att rekommenderas denna trafikskola på Roslagsgatan 4, och matchas ihop med Heval som lärare. Med Hevals betryggande lugna pedagogik så försvann all spänning jag kände inför att pröva ännu en ny körskola. När jag fick köra med Heval så upptäckte jag hur stimulerande det kan vara att framföra en bil. Tack vare hans fantastiska insats som lärare så kunde jag denna...

SOFIA O
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Klarade uppkörningen igår i Järfälla! Tack vare Heval på Dahlbergs trafikskola - den bästa pedagogen som jag har träffat och ett otroligt engagemang i sina elever. Var väldigt rädd för bilkörning i början, men fick hjälp att överkomma den rädslan och har nu börjat älska att köra bil. Vill också tacka Nassir för all körning sista veckan innan uppkörning. Kunnig, lugn och erfaren. Sen såklart ett stort tack till Maria och Theo för klippande och klistrande med mitt oregelbundna schema. Kommer sakna er! Mvh Sofia

LAMIN-ELIAS C
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

WAOW VILKEN SKOLA! Hade Heval som körlärare & bokade 4 lektioner strax innan jag hade uppkörning. Jag spenderade hela sommaren på att öva & kände mig riktigt säker på min förmåga. Insåg riktigt snabbt att jag inte var helt redo, som tur var så hade jag VÄRLDENS BÄSTA KÖRLÄRARE som metodiskt & lugnt gick igenom vad förarprovet kollar på. Fick körkortet idag på första försöket, & känner att detta inte skulle vara möjligt utan heval! Tack Heval, Tack Dahlbergs bilskola!

JOHANNES D
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Jarla trafikskola, Jag körde med Jojje och DAMN han var en sån bra lärare! Jag tog 23 lektioner på denna skola och Jojje var extremt pedagogisk och den perfekta nivån av sträng och var väldigt bra att peka ut vad man behövde jobba på och hur man skulle jobba på det. Om man vill lyckas på första uppkörning en så ska man ha Jojje som lärare!

Alva Cecilia D
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

JARLA TRAFIKSKOLA, vägen till körkortet. Jag körde med Jojje som är handledare där och wow, så pedagogisk och systematisk. Jag fick lära mig massa knap och allt gick i ett snabbt men pedagogiskt tempo och han anpassade undervisningen till de antalet lektioner jag betalat för, vilket var sköt. Rekommenderar starkt!

VIKTOR G
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Stort tack till Heval som hjälpte mig få körkortet på 27 lektioner! Jag behövde knappt köra utöver lektionerna eftersom att Heval är så otroligt dedikerad och pedagogisk. Han engagerar sig verkligen för eleven, på hans lektioner är inte en minut slösad. Han analyserar konstant och ger mycket bra feedback. Han har dessutom mycket bra kunskap om hur de tänker på uppkörningen och vilka saker de får eleven att kugga på. Jag är övertygad om att det är hans förtjänst att jag tog körkortet på första försöket!

SARA K
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Jag tog alla lektioner via Dahlbergs och körde inget privat. Det var så värt det! Alla lektioner och moment planerades in dag 1 precis som jag önskade! De har varit flexibla och tillmötesgående hela vägen. Särskilt nöjd är jag att jag fick Ali som körlärare. Hans mål var inte bara att jag ska klara uppkörningen utan att jag ska bli en trygg bilförare. Dessutom har vi haft så roligt under tiden. Redan efter första lektionen sa jag till mina vänner att det är som att ta en fika med en kompis när man kör bil med Ali! Jag...

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Tack Sara! Roligt att du tycker att din körkortsutbildning hos oss varit bra och att du känner dig säker som bilförare. Grattis till körkort och njut av sommaren. Ta hand om dig!

SOFIA C
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Tog körkort igår allt tack vare JOJJE ! Satte mig i förarsätet för första gången 3mån tidigare och visste inte skillnad på gas och broms… Jojje var pedagogisk, proffsig, engagerad och trodde på att jag skulle lyckas mer än vad jag själv gjorde vilket hjälpte mig! Jojje är ärlig och noggrann han släpper inte sina elever för ens de når 100% på varje moment. Dessutom hade vi så kul alla dessa timmar i bilen! Stort tack Jojje för att du hjälpte mig till mitt körkort! Rekommenderar varmt Jojje som handledare om du vill ta ett snabbt och effektivt körkort

MICHAEL K
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Med kökortet i hand, kan jag säga att jag är väldigt nöjd med mitt val av trafikskola, men mest av allt är jag så glad att jag hade Ali som trafiklärare. Ali fick mig att slappna av och njuta av att köra bil. Innan var jag spänd och hade ångest över att ta körkort. Men Ali fick mig att tycka om att köra bil och var väldigt duktig på att lära mig dom kunskaper jag saknade inom min körning. Jag kan faktiskt sakna mina körlektioner med Ali ibland. Jag rekommenderar starkt Nya Dahlbergs skolan och speciellt Ali!

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Hej Michael! Vilket fint omdöme Michael har vi fått av dig. Vi ska se till att han läser detta! Grattis till körkortet. Ta hand om dig!

Vera Alma Margareta A
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Idag fick jag mitt körkort tack vare min fantastiska lärare; Heval! Körde upp i Farsta och klarade mig på första försöket. Heval är klok, pedagogisk och får en att känna sig lugn bakom ratten. Rekommenderar alla att boka lektioner hos denna trafikskola och framförallt med Heval. Tusen tack Heval!

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Tack Vera! Vi är så glad att körkortet är i din hand nu, ta hand om dig och så ses vi ute på vägarna.

Agnes Helmsjö O
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Äntligen har jag mitt körkort i handen och är ute på vägarna själv! Det är svårt att beskriva med ord hur tacksam jag är tack vare Dahlbergs Bilskola och The one and only, Heval! Han är alltid positiv, pedagogisk, lugn, noggrann och engagerad. Om det är något som jag undrat över eller velat övat extra på, har vi tränat på det kanske 5 gånger till. Heval har alltid varit noga med att jag ska skapa en förståelse för min körning så att jag blir en trygg förare och tycker att det är roligt att köra bil! Extra tack till trafikskolan...

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Tack Agnes! Härligt att det gick så bra, det var jätte kul att följa dig på vägen till körkort. Kör försiktigt nu och ta hand om dig.

Shayan K
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Jag är super nöjd och tacksam med min resa för att fixa ett körkort! Speciellt tacksam över att få lära mig med den absolut bästa läraren någonsin, Heval! Pedagogisk, lugn, ärlig och rolig är bara några få av hans positiva egenskaper. Gick från att vara rädd för att starta bilen till att längta för att få sitta bakom ratten, allt tack vare Heval. En lärare man verkligen kan lita på att berätta sanningen för att faktiskt fixa det! Extremt tacksam för allting och för en oerhört rolig period!

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Hej Shayan! Vi ska verkligen se till att Heval, läser detta och suger i sig av allt beröm från dig. Grattis till körkortet, kör försiktigt nu och så ses vi ute på vägarna. Ta hand om dig!

Karl Theodor G
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Är väldigt nöjd med min upplevelse med Dahlbergs Bilskola och särskilt med min lärare Heval. Fantastiskt bra pedagog och fin människa. Kändes väldigt tryggt att lära sig köra med honom. Han var hjälpsam och stöttande men vågade också ge ärlig feedback - om han säger att du inte är redo för en uppkörning kan du lita på det. Han tog mig runt i området där jag skulle köra upp och förberedde mig på alla de svåraste situationerna som kunde uppstå på en uppkörning. Han hjälpte mig också förstå mina styrkor och vad jag behövde...

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Hej Theodor, Grattis körkortet! Härligt att höra att du uppskattade vår fantastiska lärare Heval! Nu kan ni vinka till varandra från varsin bil! Ta hand om dig!

MIO M
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Kan varmt rekommendera denna bilskola. För tre månader sen hade jag aldrig suttit bakom en ratt, men har fått oerhört mycket hjälp av Heval som har varit en fantastisk mentor när det kommer till körningen. Jag körde runt 25 lektioner och nästan ingenting privat, men klarade uppkörningen med manuell på första försöket tack vare många trevliga lektioner tillsammans med Heval. Han är pedagogisk, lugn och trivsam att köra med och är väldigt bra på att hela tiden utmana en att bli bättre och pusha en till nya moment så man...

Klara Linnea T
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Kan varmt rekommendera lektioner med Heval och Wisam, bättre lärare går inte att hitta! Hade aldrig klarat uppkörningen utan deras hjälp, de är fantastiska! Utbildningen var lite knackig i början, med andra lärare på skolan, men så fort jag fick köra med Heval så utvecklades jag så mycket och fixade uppkörningen. Det finns ingen bättre lärare än Heval! Körde även en lektion på slutet med Wisam som även han var en otroligt bra lärare och trots endast en lektion med mig, så förstod han exakt vad jag behövde förbättra och...

BJÖRN ANTON H
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Kan rekommendera Heval tusen gånger om! Någon som är mer lugn, trygg och omtänksam får man leta efter - Heval bryr sig verkligen! Har övningskört enbart med Heval och Dahlbergs, ingenting privat, och klarade körkortet på ~25 lektioner. Mycket, mycket nöjd!

Karin V
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Idag hämtade jag ut mitt körkort på posten. En plastbricka som inte ser så mycket ut för världen, men som innebär nya möjligheter och en obeskrivlig frihetskänsla för mig. Jag vet att jag har kämpat för det här körkortet, men jag vet också att jag inte hade klarat min uppkörning i fredags om det inte vore för Heval. Hans arbetsmoral, pedagogiska färdigheter och engagemang var avgörande för att jag skulle få det här körkortet i handen. Heval är en genomfantastisk människa som höjt mitt självförtroende och självkänsla och...

MIRA L
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Jag tog mitt körkort genom Dahlbergs trafikskola och jag tycker att det har varit en väldigt trevlig upplevelse rakt igenom. Väldigt trevlig personal och bra bilskola. Ett extra tack till Heval som hjälpte mig hela vägen för att nå fram till att bli godkänd. Väldigt bra pedagogiskt, väldigt snäll och trevlig. Finns inget dåligt att säga om varken skolan eller Heval!:)

MARIELLE G
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Tog mitt körkort (manuell) på första försöket efter att ha kört med Dahlbergs bilskola. Den jag främst vill tacka är min körlärare Heval, tror få körlärare bryr sig så mycket om sina elever som Havel gör. Han lärde mig alla moment noggrannt, tog sig tid att anpassa utbildningen och lektionerna utefter mina behov, gav mig bra råd att öva på mellan lektionerna och såg till att jag var välförberedd till alla prov. Fick aldrig känslan att man försökte sälja fler lektioner än nödvändigt och fick enormt mycket stöd och pepp under...

Carl Martin B
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Lyckades ta mitt körkort på första försöket tack vare denna fina skola och dess lärare! Min huvudsakliga lärare, Heval, hjälpte mig hela vägen med att verkligen förstå vad som krävs för att bli en bra förare. Utbildningsplanen passade mig perfekt och Heval såg till så att jag verkligen förstod hur jag låg till i de olika momenten. Även de andra lärarna som jag jobbade med (Theo och Eva) samt Maria i receptionen bemötte mig alltid trevligt och professionellt. Jag kan starkt rekommendera Dahlbergs bilskola om man vill...

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Tack Carl för dina fina ord! Stort Grattis till körkortet från alla oss på Jarla. Ta hand om dig!

EMMA L
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Dahlbergs var den tredje skola jag gick på och det är tveklöst tack varje deras begåvade utbildare och framförallt Theo som jag idag ÄNTLIGEN tog körkort! Han satte tillsammans med mig upp en plan anpassad för mig och mitt utgångsläge. Utvecklades tio gånger mer med honom på en bråkdel av tiden jag lagt på de andra skolorna. Är gravid och har haft en del hälsoutmaningar relaterat till detta vilket har påverkat körningen - också här har han verkligen varit en klippa gällande tålamod, proffsighet och empati. Fantastisk...

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Tack Emma! Grymt jobbat! Vi önskar dig all lycka till och kör försiktigt :) Ta hand om dig och bebisen.

PAULINA B
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Om du funderar på att ta körkort rekommenderar jag tveklöst Dahlbergs bilskola. Här jobbar ett härligt team som är superengagerade i sina elever och tar hand om alla steg hela vägen till körkortet. När jag mötte utmaningar i processen fick jag all hjälp, förståelse och pepp som behövdes för att ta mig framåt och vidare. Det är inte en enkel sak att ta körkort, kraven har höjts i jämförelse med bara några år sedan. Dalhlbergs har förstås koll på exakt vad du behöver fokusera på för att lyckas. Jag fick mitt körkort efter...

PAULINA B gillar detta
Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Tusen tack för din fina rekommendation Paulina! Det var ett nöje att få träffa dig och ha dig som elev hos oss. Stort Grattis och hoppas att vi ses ute på vägarna. Varm hälsningar från oss alla.

JENNY H
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Först och främst, stort tack till Dahlbergs! Personalen jobbar hårt och såg till att jag hade en bra planering med lektioner samt att jag var väl förberedd inför proven. Jag körde mest med Heval som tog till vara på varenda sekund under lektionen och hade en väldigt effektiv planering. Jag kände att jag alltid hade utvecklats efter hans lektioner och fått något nytt att reflektera över inför nästa lektion. Mängdträningen inför uppkörningen var verkligen avgörande för min del och bidrog till att jag hämtade hem det på...

JULIA M
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Min väg till körkortet har varit givande och rolig tack vare Heval. Med honom som lärare lär du dig allt du förväntas kunna. Heval är professionell, tydlig och stöttande. Han hjälper dig hela vägen fram och försöker aldrig sälja på dig mer lektioner än nödvändigt. Om du ska ta lektioner via Dahlbergs Bilskola rekommenderar jag honom starkt!

JO A
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Jag är väldigt glad att jag valde Dahlbergs! Skolan känns både personlig, professionell och investerad i ens utbildning. Min körlärare Heval är en absolut stjärna, en både varm och pedagogisk lärare som genuint bryr sig om ens utveckling. Han gjorde det möjligt att ta körkort på kort tid och på första försöket. Tusen tack till Theo, Ina och alla på Dahlbergs, och framför allt Heval! Vi ses!

Martin R
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Stort tack till teamet på Dahlbergs Bilskola som hjälpte mig med körkortet! Det var långa väntetider till både teoriprovet och uppkörningen, men personalen tog fram ett flexibelt lektionsschema som fungerade bra trots pandemitider. Dahlbergs Bilskola har sin fokus på eleverna, och jag kände mig alltid välkommen att komma med frågor och funderingar. Jag sökte mig till flera bilskolor, men jag valde Dahlbergs Bilskola genom att köra en startlektion med traffikläraren Heval som från första början var mycket pedagogisk, varm,...

LISA C
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

En bilskola med eleven i fokus? - Dahlbergs Bilskola säger jag bara! Klarade allting på första försöket och det är nu 6 dagar sedan jag tog mitt körkort. Dimmans röst, "släpp gasen, titta upp, spegel- och avsökningsrutinerna!", sitter så långt in att jag nästan blir galen på mig själv när jag kör, men det är nog bäst så! Med Dahlbergs så lovar jag att eleven står i fokus och att det är "enkelt - hela vägen". Jag kan inte nog rekommendera alla som funderar, Dahlbergs Bilskola är den rätta vägen att köra!!! Stort tack...

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Stort grattis till körkortet, Lisa! Och vilket beröm.. Tack så väldigt mycket :) Vi är jätteglada över att trivts så bra med oss och att vi fått vara med dig på vägen till körkortet. Njut av körkortet och ta hand om dig. Varma hälsningar från oss på Dahlbergs Bilskola.

Anna M
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Ska ni välja ngn som hjälper er i mål - välj detta gäng!! Har hållit på i olika omgångar hur länge som helst med mitt körtkort, men det var inte förrän jag kom till Dahlbergs som det blev verklighet!! Jag är evigt tacksam till hela teamet på skolan som verkligen helhjärtat engagerat sig i min utbildning och att jag skulle lyckas bärga hem "lappen". Proffsiga, kunniga och enormt hjälpsamma, alla jag träffat under mina månader.. Ett stort tack till Ina för allt fix och don med tider för lösa mitt kaos med heltidsjobb, möten...

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Stort grattis, Anna :) Vad glada vi blir för att du trivts så bra med oss och Heval är ju verkligen en pärla! Tack för att du valde oss som utbildare och för att vi fått vara med dig på vägen till körkortet. Njut av det nu och kör klokt. Ta hand om dig och ha en riktigt härlig sommar! Varma hälsningar från alla oss på Dahlbergs Bilskola.

KAROLINA J
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Ska du ta körkort så ska du göra det genom Dahlbergs! Jag är så nöjd med all personal som har varit super och trots pandemin löst alla problem på ett smidigt sätt. Hade flera lärare pga covid men måste säga att alla var pedagogiska, trevliga och väldigt kunniga. Theo min huvudlärare är otroligt kunnig, super tacksam för hans sätt! Ina som sitter i receptionen är snabb på att lösa tider och höra av sig samt super trevlig! Tog mitt körkort (teori och praktisk) på första försöket. Säger en del! Stort tack alla på Dahlbergs :)

KAROLINA J gillar detta
Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Stort, stort grattis fina Karolina till körkortet! Vi är väldigt tacksamma för att vi fick vara med dig på vägen till körkortet och att du trivts med oss. Kör klokt, ta hand om dig och ha en riktigt härlig sommar. Varma hälsningar från hela gänget på Dahlbergs Bilskola.

Linus John Einar H
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Supernöjd hela vägen till körkortet! Allt har sköts proffsigt, det har varit lärorikt och en väldigt trevlig resa. Stort tack till hela teamet bakom Dahlbergs!

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Stort grattis till körkortet, Linus! Vi är glada att du trivts med oss och att vi fick vara med dig på vägen till körkortet. Ha en härlig sommar och kör klokt! Varma hälsningar fån oss alla.

Tilde a
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Om ni ska köra med Dahlbergs bilskola, vilket jag starkt rekommenderar så kör med bästa Heval! Kunde inte önskat mig en bättre lärare. Så pedagogisk, varm, stöttande och peppande!! Fler borde ta efter Hevals sett att vara som person och lära ut! Så tacksam för män som honom!

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Stort grattis till körkortet, Tilde! Vi är glada att du gillade läraren och tacksamma för att du valde oss som utbildare. Njut av körkortet nu och ha en superhärlig körkortssommar. Vänliga hälsningar /Dahlbergs Bilskola

MARKUS M
Escribió sobre Jarla Trafikskola Vasastan

Jag vill rikta ett stort tack till gänget på Dahlbergs Bilskola som banade min väg till körkortet! Trots struliga pandemitider med lång väntetid till uppkörning hjälpte fantastiska Ina mig att sätta upp en plan som vi sedan arbetade efter. När jag först hörde av mig till Dahlbergs vågade jag bara hoppas på att jag skulle få en så klockren körlärare som Heval. Jag kan inte tänka mig en mer pedagogisk, lyhörd, självförtroendeingivande och (lagom) utmanande handledare när det kommer till att lära sig köra bil. Verkligen en...

Svar från Jarla Trafikskola Vasastan

Stort grattis, Markus! Vad glada vi blir att du trivts så bra med oss. Vi är jätteglada över att fått vara med dig på vägen till körkortet och tacksamma för att du valde oss som utbildare. Ta hand om dig och njut av Clapton. Kör klokt! Varma hälsningar från alla oss på Dahlbergs Bilskola.