Läs vad 154 kunder tycker om Dahlbergs Bilskola 2

• 2021-01-10
    Körkort tack vare en lyhörd, flexibel, kunnig och ärlig körskola! Jag har haft svårt med körkortet på grund av rädsla i trafiken och med hjälp av er, och ett särkilt tack till Theo- så har jag övervunnit rädslan! Theo har med sitt tålamod, erfarenhet och kunskap stärkt mig i processen och varit hjälpsam i alla dess delar. Stort tack Theo!
    Även de andra trafiklärarna som jag har kört med har varit professionella och jag har alltid känt mig i trygga händer.
    Stort tack till alla på Dahlbergs! Jag rekommenderar varmt denna fantastiska körskola.
    HELEN D
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Stort grattis till körkortet och den överkomna rädslan för att köra bil. Och tack för de fina orden! Vi är väldigt glada att vi fick dela den processen med dig och hoppas verkligen att du är ute och kör på egen hand nu. Tuta om du åker förbi utanför :) God fortsättning på körkortsåret 2021 och ta hand om dig. Med vänliga hälsningar, alla vi på Dahlbergs Bilskola.

• 2020-11-19
    Jag är toknöjd! Allt var smidigt och enkelt, från ändringar av lektioner till frågor m.m.
    Stort grattis Daniel! Vi är glada att du är toknöjd och att vi fått hänga med dig under din utbildning. Kör klokt och ta hand om dig. Hälsningar från alla oss på Dahlbergs Bilskola.

• 2020-11-07
    Igår tog jag mitt körkort, och vill speciellt tacka min lärare Heval, på Dahlbergs Bilskola.
    Lugn, vänlig, uppmärksam, pedagogisk och mot slutet med skärpa så att jag klarade mig på första uppkörningen.
    Så glad att jag fick ha dig som lärare.
    Stort grattis till körkortet Lovisa! :) Vi är glada att du trivts med oss och din lärare. Fortsätt att lära dig nu på egen hand och kör försiktigt. Tack för att du valde oss som utbildare. Hälsningar från alla oss på Dahlbergs Bilskola.

• 2020-10-26
    Jag är väldigt nöjd med min upplevelse på Dahlbergs Bilskola. Det var tacksamt till en början att få alla moment organiserade och bokade av Ina och är väldigt tacksam över engagemanget från henne och körlärare Heval att få in alla moment och lektioner i mitt knepiga schema.

Att ha Heval som körlärare var en "game-changer", redan första lektionen upplevde jag ett lugn och självförtroende i min körning som inte funnits tidigare. Jag är tveksam till att jag skulle ha klarat teoriprov och körprov på första försöket på om jag inte hade haft Heval som instruktör.

Jag är väldigt tacksam för min upplevelse på Dahlbergs och rekommenderar den gärna!
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Stort grattis Mikaela, Vad roligt att du trivts med oss. Vi är glada att vi fick hjälpa dig på vägen till körkortet! Ta hand om dig och kör försiktigt. Hälsningar från alla oss på Dahlbergs Bilskola.

• 2020-10-22
    Jag har bara positiva saker att säga om Dahlbergs bilskola. Bra bemötande och väldigt välgenomtänkt kursplan. Jag klarade teori och körprov på första försöket efter 30 lektioner med min körlärare Heval.

Heval är en fantastisk pedagog som visade stort intresse för mig som elev och mina egna förutsättningar för att lära mig köra bil. Heval förmedlar körglädje och man dras med av hans entusiasm och vilja att förstå och hantera olika trafiksituationer.
    Stort grattis till körkortet, Björn! Att greja det första försöket med manuellt växlad bil i unga 54 år är faktiskt inte lätt. Vi är glada över att du trivts med oss och att du valde oss som utbildare. Ta hand om dig och kör klokt! Hälsningar från alla oss på Dahlbergs Bilskola.

• 2020-10-12
    Jag klarade både teorin och förarprovet på första försöket efter runt 25 körlektioner. Jag hade väldigt begränsad möjlighet till privat träning så det blev en del mängdträning med Dahlbergs också.

Min körlärare var Heval, och jag kan inte säga annat än att han är en ytterst skicklig instruktör. Jag hade under en lång tid känt mig väldigt stressad över att köra bil, det kändes obehagligt och stressigt i trafiken. Redan efter första lektionen med Heval började det släppa. Han anpassade lektionerna efter min bekvämlighetsnivå samtidigt som han trappade upp utmaningsnivån i precis rätt takt. Hans lugna och metodiska pedagogik fick mig snabbt att börja se fram emot lektionerna och att lära mig köra bil.

Resten av personalen på bilskolan är också väldigt trevliga, och man känner sig välkommen när man småpratar med dem innan en lektion.

Tack för en rolig resa mot mitt körkort Dahlbergs, jag önskar er all lycka i framtiden!
    Så kul att du varit nöjd, Navid! Stort grattis till körkortet. Och vad roligt att vi fick vara med att ändra en negativ känsla till positiv! Tack för att vi fick vara med om det och att du valde oss som utbildare. Ta hand om dig och tuta när du kör förbi. Hälsningar från gänget på Dahlbergs Bilskola.

• 2020-09-11
    Fick idag mitt körkort på första försöket efter drygt 20 lektioner, topp klass körskola och lärare. Speciellt tack till Heval och Dimman som tog mig från 0 tidigare erfarenhet till körkort under ett par veckors lektioner absolut grymma lärare! Rekommenderar starkt till alla som vill ta sitt körkort.
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Stort grattis till ditt körkort, William! Vad härligt att du trivts med oss. Tack för att vi fick utbilda dig. Njut av körkortet och kör klokt. Vänliga hälsningar från oss på Nya Dahlbergs Bilskola.

• 2020-08-16
    Klarade både uppkörning och teoriprov på första försöket och hade inte gjort det utan Haval som körlärare! Han är en väldigt varm person som alltid sätter eleven först och ger väldigt bra körtips. Som elev på Dahlbergs får du en väldigt bra körutbildning till ett pris som är väl värt pengarna. Personalen i receptionen är otroligt trevliga och hjälpsamma. De hjälpte mig med planeringen av hela utbildningen precis så att det passade mig perfekt. Kan varmt rekommendera Dahlbergs Bilskola för dig som vill ta körkortet och samtidigt bli en väldigt bra och trafiksäker förare!
  • 2020-07-27
    Stort tack Dahlbergs bilskola, ni har överträffat mina förväntningar från början till slut!

Framför allt vill jag tacka min fantastiska lärare Heval, utan dig hade jag inte klarat detta. Du är bäst! Du har förutom att stötta och peppa, gett mig alla de verktyg jag behöver för att bli en bra och säker förare. En investering för livet.

Vill även tillägga att jag har kört med alla lärare och måste säga att alla är sjukt proffsiga och duktiga. Alltid trevligt bemötande i receptionen etc. Ni är alla fantastiskt duktiga på det ni gör.

Jag gjorde en hel del research innan jag valde skola. Efter att ha varit på en handledarkurs på Dahlbergs kände jag direkt att det var rätt.

Till dig som funderar på Dahlbergs så rekommenderar jag att ni kontaktar skolan, ni kommer förstå vad jag menar med att personalen är engagerad och ger er förutsättningarna att lyckas.
    Lycka till!
  • 2020-07-22
    Jag hade kuggat mitt körprov tidigare och giltighetstiden på mitt kunskapsprov höll på att rinna ut. i panik mejlade jag olika trafikskolor och Dahlbergs Bilskola var först som svarade. De tog väl hand om mig från dag ett. Maria på kontoret bokade en start lektion och ett körprov direkt och jag fick köra med bästa Salwan. Salwan förstod både styrka och brister i min körningen och rättade allt under några lektioner på ett väldigt kort tid. Jag klarade mitt uppkörningen i Järfälla tack vare Salwan och Dahlbergs Bilskola. Jag kan varmt rekommendera denna skolan till alla. Grymt bra skolan och fantastiska personal!
  • 2020-07-16
    Bästa bilskolan och bästa personalen!! Alla lärare är otroligt duktiga och min körlärare Häval är bäst !! Tjejerna i receptionen glada och hjälpsamma !! Tack alla för all tålamod!!
  • 2020-07-14
    Jeg kan anbefalte Dahlbergs Bilskola på det sterkeste og spesielt stor takk til min kjøreskolelærer Häval. Takket være min kunnskapsrike og pedagogiske lærer kjente jeg meg lugn og trygg gjennom hele prosessen. Han var tydelig på hva som kreves og hvordan vi skulle ta oss dit, og stilte opp på kvelder og helger for å sørge for at vi kom i mål. Jeg kunne virkelig ikke ha bedt om en bedre lærer! Tilogmed norsk snakker og forstår han perfekt! 😊

Jeg klarte teori og oppkjøring på første forsøk og vil virkelig takke Häval og kjøreskolen for all hjelp!
  • 2020-07-03
    Bästa trafikskolan och de bästa lärarna! 😍
    Tack SALWAN för att du stod ut med mig och trodde på mig från början till slutet.
    Du måste vara bäst eftersom du kunde lära en "gammal hund" att sitta haha.
    Tack Theo för att du guida mig rätt och för all stöttning från skolan.
    Tack Maria i receptionen.
    Är så glad för att jag valde er fantastiska utbildning 🥰
    Ni är grymma 🤩
    PIA R
  • 2020-06-07
    Jag kan varmt rekommendera Dahlbergs bilskola!

Dahlbergs sätter eleven i fokus och ger det stöd just du behöver för att lyckas ta ditt kortkort och bli en trygg bilförare på sikt. Jag satte tillsammans med min huvudlärare upp ett mål om att ta körkortet på tre månader, och började livrädd förste lektionen med krypkörning på parkeringen vid Sjöhistoriska museet. Tre månader senare är körkortet mitt med all den frihet som kommer med det. Mot förmodan har jag haft (och har nu) kul på vägen!

Dahlbergs två främsta styrkor är lärarnas pedagogiska skicklighet och genuina engagemang för att eleven ska lyckas. Jag fick möjlighet att köra med tre lärare: Salwan, min huvudlärare, Dimitrios och Theo, alla oerhört skickliga och med skarp blick för vad just du som elev behöver för att utvecklas till en bra trafikant och förare - tekniskt, kunskapsmässigt och personligt.

Jag är 52 år och hade aldrig suttit bakom ratten innan vi rullade ut på parkeringen vid Sjöhistoriska.
    Tack, Team Dahlbergs!
  • 2020-05-28
    Dahlbergs bilskola har överskridit alla mina förväntningar. De är genuina och fantastiskt proffsiga. Jag har kört med fler skolor och kan med säkerhet säga att Dahlberg är den enda skolan som kommer vara raka vägen till körkortet. Salwan var min lärare och kan inte rekommendera honom tillräckligt. Det är en perfekt körskola (och lärare) i alla avseenden och ser inte varför man inte skulle välja dem. Går du genom Dahlbergs kommer du inte bara ta körkort utan också bli en riktigt bra förare! Oändligt tacksam för deras hjälp.
  • 2020-05-13
    Rekommenderas väldigt starkt! Alla personaler är väldigt trevliga, välutbildade och vill alltid elevens bästa. Jag körde med Salwan och är väldigt nöjd. Jag fick hjälp, tips och allt möjligt för att känna mig säker när jag kör. Ur en helhetsbild skulle jag säga att Dahlbergs trafikskola är oerhört bra!
  • 2020-02-25
    Jag klarade lyckligt nog både teori och uppkörning på första försöket båda på samma dag. Detta tack vare min fantastiska lärare Häval. Dagen då jag hade mina prov kände jag mig väldigt säker och trygg. Jag kände mig även väldigt trygg och bekväm med trafikskolan. Jag kan varmt rekommendera denna bilskola om du vill lära dig att köra bekvämt och med en fungerande struktur. 💫
    DARIAN DANA R
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Stort grattis i efterskott på 18-årsdagen och stort grattis till körkortet. Snyggt jobbat! Tack för att du valde oss som utbildare och vad glada vi blir att du trivts så bra med oss. Kör klokt och njut av körningen nu. Ta hand om dig! Varma hälsningar från oss på Dahlbergs Bilskola.

• 2020-01-16
    Jag började från absolut noll, aldrig ens suttit bakom ratten. Hade Dejan som lärare, trodde aldrig jag skulle klara det. Dejan va den absolut bästa läraren jag någonsin haft, jag såg fram emot varenda lektion även fast det va så intensivt då jag jobbade och tog kursen samtidigt. Klarade allt på första försöket utan några problem alls med 3 veckors intensivkurs och det tack vare Dejan och Teamet på Dahlbergs. Vill tacka Dejan, Ina, Selma, Salwan och Theo för en fantastisk upplevelse och en kurs som verkligen funkar. Värt varenda krona!
    RALPH T
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Supergrattis till ditt körkort! Så bra kämpat :) Vi är väldigt glada över att du trivdes med oss och att det gick så bra med den tidspress som ändå rådde. Njut av ditt körkort och kör klokt! Varma hälsningar från oss på Dahlbergs Bilskola.

• 2019-11-27
    Jag är så lycklig idag, tog körkortet igår! Är så tacksam över Salwan som hjälpt mig fram till körkortet genom att peppa och stötta - och antagligen velat slita sitt hår ibland ;). Bättre lärare kan man inte ha! Klarade teorin och uppkörningen på första försöket. Dahlbergs är bästa körskolan, de tar hand om allt! Tack även till Selma och Ina, riktiga pärlor!
    MARIA H
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jättestort grattis till ditt efterlängtade körkort, Maria! Du (och Salwan;) ) har kämpat på så bra och vi är så glada över att du är nöjd med din utbildning hos oss. Ta hand om dig och njut av körkortet! Varma hälsningar från oss på Dahlbergs Bilskola.

• 2019-11-21
    Bokade fem lektioner i anslutning till uppkörningen och klarade det på första försöket!
    RUBEN F
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Stort grattis till körkortet, Ruben! Vi hoppas du trivts med oss och vi tackar för att du valde att komma till oss för lite tips och råd inför din privatbokade uppkörning :) Varma hälsningar från oss på Dahlbergs Bilskola.

• 2019-11-18
    Jag klarade både teori och körprovet på första försöket. Selma är en stjärna i receptionen väldigt trevlig och hjälpsam!
    Men den STORA stjärnan på bilskolan är Häval! Kan varmt rekommendera honom. Lugn och fin människa som stöttar och alltid ställer upp! Dra vinst lotten och ta körkortet med Häval🌟
    Ida A
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Stort grattis till körkortet, Ida. Vad glada vi blir att du varit nöjd! Kör försiktigt och ha en riktigt fin tid framöver bakom ratten. Varma hälsningar från oss på Dahlbergs Bilskola.

• 2019-10-21
    Jag anlitade Dahlbergs bilskola helt utan erfarenhet av att köra bil, jag fick alltså börja från absolut nybörjarnivå. Dahlbergs sydde ihop en bra deal för mig och det slutade med att jag klarade både teori och praktik på första försöket. Jag är supernöjd med bilskolelärarna och personalen på Dahlbergs. De är duktiga på att lära ut och dessutom väldigt trevliga människor som är roliga och givande att umgås med samtidigt som man lär sig att köra bil. De är flexibla och tillmötesgående för eventuella problem som kan uppstå på vägen fram mot ett körkort. Rekommenderar Dahlbergs Bilskola med varm hand, ni är bäst!
    Christopher
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Stort tack för att du valde oss som utbildare och stort grattis till körkortet, Christopher! Vi är glada att du trivts med oss och hoppas du får njuta av körkortet i många, många år framöver. Ha en fin höst och tut om du far förbi oss. Varma hälsingar från oss på Dahlbergs.

• 2019-09-14
    Jag har kommit till Dahlbergs med erfarenhet av en annan bilskola och fullspäckat eget schema. Jag fick direkt exakt det stödet jag behövde. Stort tack till min instruktör Andre för professionalism och otrolig stöttning hela vägen och fantastiska Selma som var min högra hand i all planering. Tack för att ni ser individen, bryr er och ser till att man når målet! Grym bilskola helt enkelt.
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Hej på dig Olga Stort tack till dig, du har fått göra den stora jobbet, väldigt duktig elev. Ta han om dig och ditt körkort. Varma hälsningar Dahlbergs Bilskola :)

• 2019-08-21
    Proffsigt! Läste av mig som förare.
    Gjorde mig trygg och lugn.
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Hej Emil Jätte kul att höra att du kände dig trygg och lugn. Ta hand om dig och ditt körkort. Mvh; Dahlbergs Bilskola :)

• 2019-04-17
    Köpte fast pris stor packet.
    Bönotande har vart jätte bra både av min lärare och i receptionen.
    Målet blev att jag ska klara körkort och det blev så. Min lärare Andre var den bästa som jag kunde ha. Dahlbergs körskola kan jag värkligen att rekomnedra vidare
  • 2019-03-22
    Jag är jättenöjd med Dahlbers bilskola. Jag bokade in mig på Fast Pris och klarade uppkörningen på första försöket. Jag körde med Dimman och han var grym som lärare. Även Selma i receptionen är superhärlig att ha och göra med.
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Hej Isabelle Stort tack för dom fina orden.Super kul att du trvides hos oss:) Mvh;Selma med Dahlbergs bilskola

• 2019-02-22
    Min kompis rekommenterade mig om Dahlberg skolan. Jag hade ett parket kurs som kostade ca. 28000 i totalt. Kurs är bra och du kan ibland ha olika lärare. Lärare kallas Teo och Salman är bra.
  • 2019-01-15
    jättenöjd, trevlig personal i receptionen och duktiga körlärare.
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Hej Malin Jätte kul att höra att du trivdes hos oss .Stort tack för fina komplimanger . Kör lugnt och ta hand om dig . Mvh :Alla från Dahlbergs bilskola :)

• 2018-10-24
    Jag tog hela mitt körkort på Dahlbergs Bilskola och är väldigt nöjd.

Professionella, lugna och vänliga lärare. Jag kände mig alltid lugn och var aldrig orolig att göra fel. Jag körde med tre olika lärare och tycker mig därför ha fått en bra bild av företaget som helhet.

Dessutom bjuder de på kaffe medan man väntar!

Rekommenderar 100 procent / Mattias
  • 2018-10-23
    Jag gick på fast pris hos Dahlbergs och fick genom det ett schema på alla lektioner och prov framöver. Detta passade mig väldigt bra då jag även jobbar heltid och behövde kunna planera min tid ordentligt.

Efter ca 7 veckor klarade jag både teoriprovet samt uppkörningen på första försöket, mycket tack vare lektionerna och förberedelserna jag fick på Dahlbergs.

Dessutom är det alltid trevlig stämning och bemötande i receptionen.

Kan rekommendera dom varmt.
    Michael A
  • 2018-10-23
    Möttes alltid av hög energi och glada tillrop. Hade en mycket pedagogisk lärare som följde mig genom hela utbildningen och fick därmed en fullständig utbildning som var väl anpassad för mig.
    Gunilla
  • 2018-09-25
    Jag gjorde min utbildningskontroll på Dahlbergs trafikskola, han sågade mig fullständigt och skrev nästan ett A4 papper långt utlåtande om hur dålig jag var på att köra bil, trots att min lärare sagt att jag var redo för uppkörning. Han fick mig att tappa självförtroendet fullständigt. Som tur var hade jag en grym körlärare som trodde på mig och tyckte absolut jag var redo för uppkörning. Ja gjorde uppkörningen veckan efter och klarade det galant. Men mycket tråkigt att man ska behöva bli så nedtryckt av någon när man faktiskt blev godkänd av en riktig inspektör bara en vecka senare!
  • 2018-09-12
    Jag tog körlektioner på Dahlbergs och jag är supernöjd! Jag fick all den hjälp jag behövde och varje lektion anpassades efter min personliga utveckling. Finns ingenting negativt att påpeka om varken körskolan eller körläraren och därför rekommenderar jag starkt att man ska ta sitt körkort på Dahlbergs Bilskola!!
  • 2018-07-26
    Jag har tagit et flertal lektioner på denna skola (körkort bil) och är mycket nöjd! Självklart, som på alla körskolor är det ganska dyrt men sättet de jobbar på gör att det krävs färre lektioner. Pågrund av detta jämnar det ut sig i slutändan! Jag vill speciellt tacka min lärare Theo som gav mig självförtroende och hjälpte mig ta körkortet på första försöket. Den teori hjälpen man får gjorde att jag över klarade teorin på första försöket! Skulle rekommendera denna skola om någon frågade mig! Tack till Dahlbergs Bilskola!
    Fabian
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Fabian kom ihåg att det var du som fick kämpa ,du är super duktig . kul att du trivdes hos oss:) Mvh:Theo

• 2018-07-25
    Dahlbergs engagerar sig verkligen och har hjälpt mig jättemycket!! Speciellt tack till Mange, och till Selma i receptionen :)
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Hej Ella vi är super glada att höra hur nöjd du är .Tack för dom fina orden . ta hand om dig och kör försiktigt :)

• 2018-04-05
    Bästa, bästa, bästa!

Dahlbergs bilskola besitter den härligaste personalen med go stämning och extremt bra lärare! När det kommer till ombokningar eller avbokningar av lektioner så finns Selma i repan som alltid ställer upp som en stjärna!

Jag skulle rekommendera Dahlbergs bilskola alla dagar i veckan!
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Tack så hjärtligt bästa ,bästa Elin :)

• 2018-03-06
    Tack världens bästa Dahlbergs Bilskola för den smidiga, pedagogiska och raka vägen till körkortet. Selma, världens underbaraste receptionist, som alltid hjälper till med alla bokningar på Elevcentralen när man själv har mycket att hålla reda på i huvudet. Jag skulle även vilja rikta ett stort och varmt tack till världens bästa bilskolelärare Eric P som alltid har varit väldigt förståndig och pedagogisk och gjorde så att jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket. Utan er hjälp hade jag inte fått mitt körkort, tack än en gång Sveriges bästa bilskola för den fantastiska servicen och det fantastiska bemötande som jag fick uppleva under min tid på Dahlbergs Bilskola.

Hoppas vi ses på vägarna
    Varma Hälsningar Maria Berntsson
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Hej fina fina Maria :) Tack så mycket för dom fina orden ,kul att du var nöjd . Vi ses ute på vägarna super varma hälsningar från oss på Dahlbergs bilskola :)

• 2018-01-30
    I would like to thank Dahlbergs Bilskola for the great proffesional service i recieved whilst doing my swedish drivers licence. The instructors were of high quality. Thanks Dimman, Patrik and Erik.
    In particular I would like to thank Selma who organised all of my bookings and other important matters that needed to be fixed while i was going through the process of getting my licence.
    I can highly recommend Dahlbergs Bilskola to help you get your drivers Swedish Drivers licence!
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Hi, Brett Thanks for the fine words :) Drive carefully . sincerely from Dahlberg's driving school :)

• 2018-01-18
    For an English speaking expat living in Stockholm who want to learn driving, look no further. I have been learning with Dahlbegs Bilskola teacher Eric P from zero till I got the licence. He's extremely patient and professional with teaching, and speaking very good English. He has solutions for every problem I have with my driving and help me solve it in a most clear way. The lessons not just focus on getting licence but also establishing good driving habits. The teaching schedule is also well structured and detailed to points. Highly recommended!
    Yunchen
  • 2017-12-11
    Kan varmt rekommendera Dahlbergs bilskola. De är professionella, seriösa och framför allt väldigt härliga och trevliga.
    Tusen tack Selma för du alltid är så glad och hjälpsam.
    Tack bästa Patrik för roliga och lärorika lektioner och för att du hjälpte mig ta körkort på första försöket! :)

//Susanne A
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Vi är så glada är du är nöjd Susanne.Tack för dom fina orden. Kör försiktigt och ta hand om dig! God jul & Gott Nytt År önskar Patrik,Selma med Dahlbergs bilskola :)

• 2017-11-28
    Jag är supernöjd med allt från upplägg till körlektioner och påminnelser om att plugga till teoriprov .
    Super !
    Emma
  • 2017-11-22
    Jag valde Dahlbergs bilskola och ångrar mig inte en sekund! Alltid lika trevliga och hjälpsamma! Och supersnälla lärare! Tack vare Eric & Patrik har jag nu körkort!! Rekommenderar till alla som tycker det är viktigt att inte bara lära sig utan att också ha kul på vägen!
  • 2017-10-24
    Dimitrios är världens bästa körlärare! På bara 6 lektioner gav han mig självförtroendet och alla lärdomar som krävdes för uppkörningen! Trevligt och professionellt bemötande från början till slut!
    Jakob
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Stort grattis och tack för dom fina orden:) Kör försiktigt! önskar dig alla från Dahlbergs bilskola:)

• 2017-08-10
    Exceptionell service, snabb återkoppling, bra personal och lärare, bra priser på intensivutbildningar.
    Valle
  • 2017-08-09
    Superproffsiga på alla sätt! Kan verkligen rekommenderas!
  • 2017-05-08
    Min upplevelse av Dahlbergs Bilkskola har i sin helhet varit bra. Jag hade önskat att det ofrivilliga bytet av lärare som skedde hade hanterats bättre. Jag känner att jag absolut fått vad jag betalat för så att säga, men att det ändå lagts ner väldigt mycket pengar.
  • 2017-04-29
    Duktiga lärare som vet vad de gör och är sjukt pedagogiska! Rekommenderar starkt!!
  • 2017-04-19
    På exakt 8 veckor lotsade personalen på Dahlbergs bilskola mig fram till ett körkort. Med bara liten möjlighet till privat körträning är det oerhört viktigt att körskolans lektioner håller hög kvalitet. Jag skulle säga att de håller absolut högsta kvalitet på Dahlbergs. Med hjälp av sammanlagt 22 lektioner och den s.k. Risk 1:an (också den på Dahlbergs) klarade jag både teori- och körprovet på första försöket. Man har en och samma lärare under ca 90 procent av tiden, vilket skapar trygghet. Min lärare Dimman var helt fantastiskt bra. Sista veckan består mycket av att finslipa inför körprovet, genomföra kunskapsprov och till och med köra pass som är som uppkörningar. Då träder ofta en annan lärare in, och det är pedagogiskt smart. Min lärare Eric var också han fantastiskt duktig. Utöver det rent pedagogiska är det extremt viktigt att stämningen är bra på körskolan. Elever som kommer dit kan vara stressade, nervösa, allmänt krävande eller bara pratglada. Med andra ord är receptionen en viktig plats. Självklart för att få information om olika saker som gäller ens utbildning men också för en kort pratstund. På Dahlbergs finns Selma. Utan henne hade jag som heltidsarbetande småbarnspappa aldrig kunnat hålla koll på alla datum eller skött kontakterna med Trafikverket och Gillingebanan. Hon har även alltid tid för ett uppmuntrande och roligt samtal, både i receptionen och på telefon. Det här var tveklöst den bästa utbildning jag gått.
    Börje
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Tack så himla mycket kära Börje för dom fina orden/komplimanger vi är super glada att du är nöjd med oss på Dahlbergs bilskola. Stort grattis. Kör försiktigt! önskar dig alla från Dahlbergs bilskola

• 2017-03-28
    Så trevlig och kunnig personal! Rekommenderar varmt Dahlsberg trafikskola.
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Vi är så glada är du är nöjd Caroline. Tack för din fina kommentar.Vi är också glada över att ha dig som vår elev ,alltid glad och super duktig. Om du har vägarna förbi kom in så tar vi en kopp kaffe ...:). Kör försiktigt :) Mvh:Selma :)

• 2017-02-07
    Bra bemötande och utbildningen var grundlig, jag fick prova på det mesta. Dom bokade in allt enligt mina mål och jag klarade uppkörningen på första försöket. Ganska dyra lektioner men nu i efterhand känns det värt det.
    Jonas
    skrev om Dahlbergs Bilskola
    Vi är så glada är du är nöjd Jonas! Tack för fin kommentar. Kör försiktigt och ta hand om dig!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte