Dahlbergs Bilskola

Roslagsgatan 4, 113 55 Stockholm — Visa karta

Dahlbergs Bilskola fyller snart 100 år! Vi etablerades 1928! Det är inte många trafikskolor som har den gedigna och långa erfarenheten som vi har att skryta med.

Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors riksförbund och är FR 2000-certifierade. Vi följer riksförbundets regler och rekommendationer och certifieringen innebär att vi har ett ledningssystem som standard när det gäller kvalité och miljö. Transportstyrelsen är vår tillsynsmyndighet som givetvis godkänt vår utbildningsplan.

Vi utbildar förare för både manuellt körkort och för automatkörkort och du kan välja att gå en vanlig traditionell utbildning eller om du vill ha en intensivutbildning.

Vi tillhandahåller även introduktionskurs för handledarskap, riskutbildningarna och individuell teori.

Välkomna till oss!

Läs vad 133 kunder tycker om Dahlbergs Bilskola

• Christopher

2019-10-21

Christopher skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag anlitade Dahlbergs bilskola helt utan erfarenhet av att köra bil, jag fick alltså börja från absolut nybörjarnivå. Dahlbergs sydde ihop en bra deal för mig och det slutade med att jag klarade både teori och praktik på första försöket. Jag är supernöjd med bilskolelärarna och personalen på Dahlbergs. De är duktiga på att lära ut och dessutom väldigt trevliga människor som är roliga och givande att umgås med samtidigt som man lär sig att köra bil. De är flexibla och tillmötesgående för eventuella problem som kan uppstå på vägen fram mot ett körkort. Rekommenderar Dahlbergs Bilskola med varm hand, ni är bäst! Läs mer
  • 2019-09-14

Olga skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag har kommit till Dahlbergs med erfarenhet av en annan bilskola och fullspäckat eget schema. Jag fick direkt exakt det stödet jag behövde. Stort tack till min instruktör Andre för professionalism och otrolig stöttning hela vägen och fantastiska Selma som var min högra hand i all planering. Tack för att ni ser individen, bryr er och ser till att man når målet! Grym bilskola helt enkelt. Läs mer
    2019-10-04 Dahlbergs Bilskola svarar Olga
    Hej på dig Olga
    Stort tack till dig, du har fått göra den stora jobbet, väldigt duktig elev.
    Ta han om dig och ditt körkort.
    Varma hälsningar
    Dahlbergs Bilskola :)
  • 2019-08-21

Emil skrev om Dahlbergs Bilskola
    Proffsigt! Läste av mig som förare.
    Gjorde mig trygg och lugn. Läs mer
    2019-09-13 Dahlbergs Bilskola svarar Emil
    Hej Emil
    Jätte kul att höra att du kände dig trygg och lugn.
    Ta hand om dig och ditt körkort.
    Mvh; Dahlbergs Bilskola :)
  • 2019-04-17

Anna skrev om Dahlbergs Bilskola
    Köpte fast pris stor packet.
    Bönotande har vart jätte bra både av min lärare och i receptionen.
    Målet blev att jag ska klara körkort och det blev så. Min lärare Andre var den bästa som jag kunde ha. Dahlbergs körskola kan jag värkligen att rekomnedra vidare Läs mer
  • 2019-03-22

Isabelle skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag är jättenöjd med Dahlbers bilskola. Jag bokade in mig på Fast Pris och klarade uppkörningen på första försöket. Jag körde med Dimman och han var grym som lärare. Även Selma i receptionen är superhärlig att ha och göra med. Läs mer
    2019-04-09 Dahlbergs Bilskola svarar Isabelle
    Hej Isabelle
    Stort tack för dom fina orden.Super kul att du trvides hos oss:)
    Mvh;Selma med Dahlbergs bilskola
  • 2019-02-22

Yuan skrev om Dahlbergs Bilskola
    Min kompis rekommenterade mig om Dahlberg skolan. Jag hade ett parket kurs som kostade ca. 28000 i totalt. Kurs är bra och du kan ibland ha olika lärare. Lärare kallas Teo och Salman är bra. Läs mer
  • 2019-01-15

Malin skrev om Dahlbergs Bilskola
    jättenöjd, trevlig personal i receptionen och duktiga körlärare. Läs mer
    2019-01-31 Dahlbergs Bilskola svarar Malin
    Hej Malin
    Jätte kul att höra att du trivdes hos oss .Stort tack för fina komplimanger .
    Kör lugnt och ta hand om dig .
    Mvh :Alla från Dahlbergs bilskola :)
  • 2018-10-24

Mattias W skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag tog hela mitt körkort på Dahlbergs Bilskola och är väldigt nöjd.

Professionella, lugna och vänliga lärare. Jag kände mig alltid lugn och var aldrig orolig att göra fel. Jag körde med tre olika lärare och tycker mig därför ha fått en bra bild av företaget som helhet.

Dessutom bjuder de på kaffe medan man väntar!

Rekommenderar 100 procent / Mattias Läs mer
  • Michael A

2018-10-23

Michael A skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag gick på fast pris hos Dahlbergs och fick genom det ett schema på alla lektioner och prov framöver. Detta passade mig väldigt bra då jag även jobbar heltid och behövde kunna planera min tid ordentligt.

Efter ca 7 veckor klarade jag både teoriprovet samt uppkörningen på första försöket, mycket tack vare lektionerna och förberedelserna jag fick på Dahlbergs.

Dessutom är det alltid trevlig stämning och bemötande i receptionen.

Kan rekommendera dom varmt. Läs mer
  • Gunilla

2018-10-23

Gunilla skrev om Dahlbergs Bilskola
    Möttes alltid av hög energi och glada tillrop. Hade en mycket pedagogisk lärare som följde mig genom hela utbildningen och fick därmed en fullständig utbildning som var väl anpassad för mig. Läs mer
  • 2018-09-25

Oskar L skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag gjorde min utbildningskontroll på Dahlbergs trafikskola, han sågade mig fullständigt och skrev nästan ett A4 papper långt utlåtande om hur dålig jag var på att köra bil, trots att min lärare sagt att jag var redo för uppkörning. Han fick mig att tappa självförtroendet fullständigt. Som tur var hade jag en grym körlärare som trodde på mig och tyckte absolut jag var redo för uppkörning. Ja gjorde uppkörningen veckan efter och klarade det galant. Men mycket tråkigt att man ska behöva bli så nedtryckt av någon när man faktiskt blev godkänd av en riktig inspektör bara en vecka senare! Läs mer
  • 2018-09-12

Elsa skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag tog körlektioner på Dahlbergs och jag är supernöjd! Jag fick all den hjälp jag behövde och varje lektion anpassades efter min personliga utveckling. Finns ingenting negativt att påpeka om varken körskolan eller körläraren och därför rekommenderar jag starkt att man ska ta sitt körkort på Dahlbergs Bilskola!! Läs mer
  • Fabian

2018-07-26

Fabian skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag har tagit et flertal lektioner på denna skola (körkort bil) och är mycket nöjd! Självklart, som på alla körskolor är det ganska dyrt men sättet de jobbar på gör att det krävs färre lektioner. Pågrund av detta jämnar det ut sig i slutändan! Jag vill speciellt tacka min lärare Theo som gav mig självförtroende och hjälpte mig ta körkortet på första försöket. Den teori hjälpen man får gjorde att jag över klarade teorin på första försöket! Skulle rekommendera denna skola om någon frågade mig! Tack till Dahlbergs Bilskola! Läs mer
    2018-08-16 Dahlbergs Bilskola svarar Fabian
    Fabian kom ihåg att det var du som fick kämpa ,du är super duktig .
    kul att du trivdes hos oss:)
    Mvh:Theo
  • 2018-07-25

Ella skrev om Dahlbergs Bilskola
    Dahlbergs engagerar sig verkligen och har hjälpt mig jättemycket!! Speciellt tack till Mange, och till Selma i receptionen :) Läs mer
    2018-08-16 Dahlbergs Bilskola svarar Ella
    Hej Ella
    vi är super glada att höra hur nöjd du är .Tack för dom fina orden .
    ta hand om dig och kör försiktigt :)
  • 2018-04-05

Elin skrev om Dahlbergs Bilskola
    Bästa, bästa, bästa!

Dahlbergs bilskola besitter den härligaste personalen med go stämning och extremt bra lärare! När det kommer till ombokningar eller avbokningar av lektioner så finns Selma i repan som alltid ställer upp som en stjärna!

Jag skulle rekommendera Dahlbergs bilskola alla dagar i veckan! Läs mer
    2018-04-05 Dahlbergs Bilskola svarar Elin
    Tack så hjärtligt bästa ,bästa Elin :)
  • 2018-03-06

Maria B skrev om Dahlbergs Bilskola
    Tack världens bästa Dahlbergs Bilskola för den smidiga, pedagogiska och raka vägen till körkortet. Selma, världens underbaraste receptionist, som alltid hjälper till med alla bokningar på Elevcentralen när man själv har mycket att hålla reda på i huvudet. Jag skulle även vilja rikta ett stort och varmt tack till världens bästa bilskolelärare Eric P som alltid har varit väldigt förståndig och pedagogisk och gjorde så att jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket. Utan er hjälp hade jag inte fått mitt körkort, tack än en gång Sveriges bästa bilskola för den fantastiska servicen och det fantastiska bemötande som jag fick uppleva under min tid på Dahlbergs Bilskola.

Hoppas vi ses på vägarna
    Varma Hälsningar Maria Berntsson Läs mer
    2018-03-07 Dahlbergs Bilskola svarar Maria B
    Hej fina fina Maria :)
    Tack så mycket för dom fina orden ,kul att du var nöjd .
    Vi ses ute på vägarna
    super varma hälsningar från oss på Dahlbergs bilskola :)
  • 2018-01-30

Brett skrev om Dahlbergs Bilskola
    I would like to thank Dahlbergs Bilskola for the great proffesional service i recieved whilst doing my swedish drivers licence. The instructors were of high quality. Thanks Dimman, Patrik and Erik.
    In particular I would like to thank Selma who organised all of my bookings and other important matters that needed to be fixed while i was going through the process of getting my licence.
    I can highly recommend Dahlbergs Bilskola to help you get your drivers Swedish Drivers licence! Läs mer
    2018-02-02 Dahlbergs Bilskola svarar Brett
    Hi, Brett
    Thanks for the fine words :) Drive carefully .
    sincerely from Dahlberg's driving school :)
  • Yunchen

2018-01-18

Yunchen skrev om Dahlbergs Bilskola
    For an English speaking expat living in Stockholm who want to learn driving, look no further. I have been learning with Dahlbegs Bilskola teacher Eric P from zero till I got the licence. He's extremely patient and professional with teaching, and speaking very good English. He has solutions for every problem I have with my driving and help me solve it in a most clear way. The lessons not just focus on getting licence but also establishing good driving habits. The teaching schedule is also well structured and detailed to points. Highly recommended! Läs mer
  • 2017-12-11

Susanne skrev om Dahlbergs Bilskola
    Kan varmt rekommendera Dahlbergs bilskola. De är professionella, seriösa och framför allt väldigt härliga och trevliga.
    Tusen tack Selma för du alltid är så glad och hjälpsam.
    Tack bästa Patrik för roliga och lärorika lektioner och för att du hjälpte mig ta körkort på första försöket! :)

//Susanne A Läs mer
    2017-12-14 Dahlbergs Bilskola svarar Susanne
    Vi är så glada är du är nöjd Susanne.Tack för dom fina orden. Kör försiktigt och ta hand om dig!
    God jul & Gott Nytt År önskar Patrik,Selma med Dahlbergs bilskola :)
  • 2017-11-28

Emma skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag är supernöjd med allt från upplägg till körlektioner och påminnelser om att plugga till teoriprov .
    Super !
    Emma Läs mer
  • 2017-11-22

Vilma skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag valde Dahlbergs bilskola och ångrar mig inte en sekund! Alltid lika trevliga och hjälpsamma! Och supersnälla lärare! Tack vare Eric & Patrik har jag nu körkort!! Rekommenderar till alla som tycker det är viktigt att inte bara lära sig utan att också ha kul på vägen! Läs mer
  • Jakob

2017-10-24

Jakob skrev om Dahlbergs Bilskola
    Dimitrios är världens bästa körlärare! På bara 6 lektioner gav han mig självförtroendet och alla lärdomar som krävdes för uppkörningen! Trevligt och professionellt bemötande från början till slut! Läs mer
    2017-10-30 Dahlbergs Bilskola svarar Jakob
    Stort grattis och tack för dom fina orden:)
    Kör försiktigt!
    önskar dig alla från Dahlbergs bilskola:)
  • Valle

2017-08-10

Valle skrev om Dahlbergs Bilskola
    Exceptionell service, snabb återkoppling, bra personal och lärare, bra priser på intensivutbildningar. Läs mer
    valle D gillar detta
  • 2017-08-09

Malin skrev om Dahlbergs Bilskola
    Superproffsiga på alla sätt! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2017-05-08

Emilie skrev om Dahlbergs Bilskola
    Min upplevelse av Dahlbergs Bilkskola har i sin helhet varit bra. Jag hade önskat att det ofrivilliga bytet av lärare som skedde hade hanterats bättre. Jag känner att jag absolut fått vad jag betalat för så att säga, men att det ändå lagts ner väldigt mycket pengar. Läs mer
  • 2017-04-29

Ernst skrev om Dahlbergs Bilskola
    Duktiga lärare som vet vad de gör och är sjukt pedagogiska! Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Börje

2017-04-19

Börje skrev om Dahlbergs Bilskola
    På exakt 8 veckor lotsade personalen på Dahlbergs bilskola mig fram till ett körkort. Med bara liten möjlighet till privat körträning är det oerhört viktigt att körskolans lektioner håller hög kvalitet. Jag skulle säga att de håller absolut högsta kvalitet på Dahlbergs. Med hjälp av sammanlagt 22 lektioner och den s.k. Risk 1:an (också den på Dahlbergs) klarade jag både teori- och körprovet på första försöket. Man har en och samma lärare under ca 90 procent av tiden, vilket skapar trygghet. Min lärare Dimman var helt fantastiskt bra. Sista veckan består mycket av att finslipa inför körprovet, genomföra kunskapsprov och till och med köra pass som är som uppkörningar. Då träder ofta en annan lärare in, och det är pedagogiskt smart. Min lärare Eric var också han fantastiskt duktig. Utöver det rent pedagogiska är det extremt viktigt att stämningen är bra på körskolan. Elever som kommer dit kan vara stressade, nervösa, allmänt krävande eller bara pratglada. Med andra ord är receptionen en viktig plats. Självklart för att få information om olika saker som gäller ens utbildning men också för en kort pratstund. På Dahlbergs finns Selma. Utan henne hade jag som heltidsarbetande småbarnspappa aldrig kunnat hålla koll på alla datum eller skött kontakterna med Trafikverket och Gillingebanan. Hon har även alltid tid för ett uppmuntrande och roligt samtal, både i receptionen och på telefon. Det här var tveklöst den bästa utbildning jag gått. Läs mer
    2017-04-28 Dahlbergs Bilskola svarar Börje
    Tack så himla mycket kära Börje för dom fina orden/komplimanger vi är super glada att du är nöjd med oss på Dahlbergs bilskola.
    Stort grattis. Kör försiktigt!
    önskar dig alla från Dahlbergs bilskola
    Börje gillar detta
  • 2017-03-28

Caroline skrev om Dahlbergs Bilskola
    Så trevlig och kunnig personal! Rekommenderar varmt Dahlsberg trafikskola. Läs mer
    2017-03-31 Dahlbergs Bilskola svarar Caroline
    Vi är så glada är du är nöjd Caroline. Tack för din fina kommentar.Vi är också glada över att ha dig som vår elev ,alltid glad och super duktig.
    Om du har vägarna förbi kom in så tar vi en kopp kaffe ...:). Kör försiktigt :)
    Mvh:Selma :)
  • Jonas

2017-02-07

Jonas skrev om Dahlbergs Bilskola
    Bra bemötande och utbildningen var grundlig, jag fick prova på det mesta. Dom bokade in allt enligt mina mål och jag klarade uppkörningen på första försöket. Ganska dyra lektioner men nu i efterhand känns det värt det. Läs mer
    2017-02-09 Dahlbergs Bilskola svarar Jonas
    Vi är så glada är du är nöjd Jonas! Tack för fin kommentar. Kör försiktigt och ta hand om dig!
  • Natalia G

2017-01-31

Natalia G skrev om Dahlbergs Bilskola
    Måste tyvärr VARNA, speciellt för "Körkort till fastpris"-erbjudandet. Jag betalade 27.000. Vilket oerhört slöseri med både tid och pengar. Utbildningen hanterades ansvarslöst, på ett arrogant och icke-lyhört sätt. Från första testet, som skulle avgöra om man kunde tillräckligt för att få börja (det kunde jag inte alls, men fick gärna börja ändå). Skickades iväg till första uppkörningen långt innan jag var klar, trots att jag vid upprepade tillfällen sa det till min lärare. Slöseri med pengar och energi (avgifterna för körtest ingår inte, kostar 800 utan bil och 1200 med trafikverkets bil varje gång). Och hör på det här: morgonen innan uppkörning nr 2, när jag hade en lektion med skolans lärare, fick jag lära mig ett sätt att signalera i rondell som sedan totalt sågades av trafikinspektören som kuggade körningen! Jag påpekade detta till läraren och trafikinspektören, de diskuterade detta lite lättsamt framför mig och sedan gick alla hem. Bara det att jag betalade ett par tusen extra för att bli kuggad på ett mer effektivt sätt. Skolan tog inget ansvar för det överhuvudtaget. Jag bad om att få en till uppkörning inkluderat, det var ett blankt nej från läraren som skulle be sin chef kontakta mig. Det hände naturligtvis aldrig. Nu i retrospekt hade det varit absolut klokast för mig att köra privat och ta ett par lektioner för att stämma av. Låt inte er luras, betala så lite som möjligt för lektionerna. För alla "utbildningar" ska pengarna in vid starten. Och så fort pengarna är inne är det inte så noga med resten. Så var smarta, gå inte på "skräddarsydda utbildningar" som ska hjälpa er "undvika mer kostnader i samband med körkort". Var inte en idiot som jag! Läs mer
    2017-02-28 Dahlbergs Bilskola svarar Natalia G
    Tack för din feedback, Natalia!

Vi är otroligt ledsna för att din upplevelse hos oss inte mötte dina förväntningar. Vi har sedan starten av Dahlbergs Bilskola byggt vårt varumärke och framgång på nöjda elever, det var också anledningen till att våra trafiklärare bokade in körlektioner utanför ordinarie arbetstid för att ge dig maximala förutsättningar.

Vi tror på dig!
    Vi hade aldrig tillåtit dig att köpa detta paket om vi inte visste att du klarar av det. Om vi ser till din utveckling så har det gått helt i linje med vad vi utlovat, du kan framföra en bil och är redo för uppkörningen. Det enda du behöver träna på är dina nerver och de kan vi inte hjälpa dig mer med. Självklart kan man köpa ”extra” lektioner om man önskar, men rent körmässigt är detta ingenting du behöver.

Tillsammans med oss skrev du på ett avtal med exakt vad som ingick i utbildningen för att du ska vara införstådd med vad som ingår. Precis som du nämnde inledningsvis så vad dina förkunskaper mycket låga, processen försvårades när du på kort varsel avbokade flertalet lektioner eftersom det krävs en intensiv körning i detta paket. Vi tar alltid fullt ansvar för våra elever, men vi kan inte trolla utan det gäller för eleven att vara mentalt förberedd för sin uppkörning.

Vi är där vi är idag för att vi tar till oss feedback från elever och ständigt ser till att följa STR riktlinjer vad som ska ingå för att du ska få rätt förutsättningar för att klara ditt körkort tillsammans med oss.

Avslutningsvis är vi glada att du valde oss på Dahlbergs och att du ger oss feedback om hur din upplevelse var tillsammans med oss. Vi strävar alltid efter 100% nöjda elever.

Du är givetvis varmt välkommen att kontakta oss så går vi igenom hela din körtid hos oss tillsammans.
    Vi önskar dig en trevlig dag och kör försiktigt!

Hälsningar
    Vännerna på Dahlbergs Bilskola
  • 2017-01-19

Elias E skrev om Dahlbergs Bilskola
    Mycket proffsigt bemötande, dom vill dock tjäna så mycket pengar på dig så möjligt så stå på dig och våga säga nej du behöver inte bara köra på körskolan, kör även privat. Eric är den bästa handledaren Läs mer
  • 2016-12-14

Mikaela A skrev om Dahlbergs Bilskola
    Är riktigt nöjd med Dahlbergs. Alltid proffsigt bemötande, Eric (läraren) kändes seriös och noggrann. Enda nackdelen var att man var tvungen att använda elevcentralens teoripaket. Otroligt komplicerat koncept, och alla är inte stöpta i samma form. Trivdes bättre med boken och en teoriapp i iPaden. Men i övrigt; jättebra trafikskola! Läs mer
    2016-12-15 Dahlbergs Bilskola svarar Mikaela A
    Tack, Mikaela.

Vi är så glada för dig att det gick bra och att du trivts under din utbildning med oss!

(När det gäller teori-delen så tycker alla olika och vi kan erbjuda den digitala plattformen som du tyckte var komplicerat, likväl som vanliga teoripaket med böcker och körkortsfrågorna. Den digitala plattformen är relativt ny och utvecklas ständigt. Vi framför att du (fast utan ditt namn så klart) upplever den som komplicerad så STR får input om hur eleverna upplever Premium för att framöver förenkla och bättra användarupplevelsen)

Kör klokt och njut av körkortet. God jul och Gott nytt år!
  • 2016-12-02

Marie skrev om Dahlbergs Bilskola
    Min upplevelse har varit jättebra! Jag kan verkligen rekommendera Dahlbergs bilskola. Stort tack till Erik som hjälpte mig hela vägen fram till körkortet! Läs mer
    2016-12-05 Dahlbergs Bilskola svarar Marie
    Vad roligt :) Tack för det, Marie. Stort grattis. Kör försiktigt!
  • 2016-12-02

Nicky skrev om Dahlbergs Bilskola
    Bästa lärarna! Man lär sig allt grundligt, bra tålamod! 31 årig elev som precis fått körkort :) Läs mer
    2016-12-05 Dahlbergs Bilskola svarar Nicky
    Stort grattis, Nicky! Bra jobbat :) Kör försiktigt.
  • 2016-11-21

Karin G skrev om Dahlbergs Bilskola
    Bra lärare och taktik till lärandet. Läs mer
    2016-11-24 Dahlbergs Bilskola svarar Karin G
    Tack, Karin :) Lycka till med körkort och bebis. Kör försiktigt!
  • 2016-11-18

Jennifer skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag har haft en bra upplevelser på Dahlbergs Bilskolan. Lärarna var kunniga, trevliga och positiva. De jobbade hårt så att jag skulle var bra utbildad inför uppkörningen. Läs mer
    2016-11-21 Dahlbergs Bilskola svarar Jennifer
    Tack, Jennifer. Ta hand om dig och kör klokt :)
  • 2016-11-04

Teodor T skrev om Dahlbergs Bilskola
    Mycket bra bemötande, utlärande och även bra deadlines! Tack! Läs mer
    2016-11-04 Dahlbergs Bilskola svarar Teodor T
    Tack Teodor! Grattis igen :) Trevlig helg!
  • Nathalie B

2016-10-24

Nathalie B skrev om Dahlbergs Bilskola
    Dahlbergs bilskola really succeded my expectations. I had heard horror stories of the process of getting the driving license but they made it a breeze. They helped me a lot with scheduling in spite my very busy work life, they really take care of the small (and big) details to consider during the tests, and they do this with a smile :).
    I would recommend this school to anyone that wants to get their driver license in Sweden, and have fun at the same time. Läs mer
    2016-10-26 Dahlbergs Bilskola svarar Nathalie B
    Thank you so much Nathalie! Take care of yourself and drive carefully :)
  • 2016-10-21

Fabian Å skrev om Dahlbergs Bilskola
    Dahlbergs bilskola har behandlat mig fruktansvärt bra från första stunden jag klev in genom dörren.
    Vill speciellt tacka Eric som kört med mig dag ut och dag in, samt Ida som skött alla bokningar och och utan problem bytt tider oxh körtillfällen!
    Tog körkort på första försöket och det är mycket tack vare Dahlbergs!
    Stort tack för allt! Läs mer
    2016-10-24 Dahlbergs Bilskola svarar Fabian Å
    Vi är så glada är du är nöjd Fabian! Tack för fin kommentar. Kör försiktigt och ta hand om dig!
  • 2016-10-19

Sofié M skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag rekommenderar Dahlbergs till alla som är ute efter ett proffesionellt bemötande, kunniga utbildningsledare och en trevlig miljö att ta körkort i! Bästa veckorna någonsin, har verkligen haft kul och lärt mig så mycket på ett effektivt sätt när jag gick intensivkurs. Bästa betyget till Dahlbergs bilskola! Läs mer
    2016-10-19 Dahlbergs Bilskola svarar Sofié M
    Tack Sofié! Det har varit så kul att ha dig här hos oss! :) Njut av körkortet!
  • 2016-10-18

Kim K skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag tog automatkörkort med Dahlbergs Bilskola.
    Jag började i mitten av augusti och hade körkortet i handen inom två månader.
    Allting har fungerat perfekt och jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2016-10-19 Dahlbergs Bilskola svarar Kim K
    Tack Kim! Vi är glada att du är nöjd :) Grattis igen!
  • 2016-10-12

Malin D skrev om Dahlbergs Bilskola
    Tack Akram och Dahlbergs bilskola för all tänkbar support i samband med att jag tog mitt körkort på första försöket, jag är mer än nöjd med allt! Läs mer
    2016-10-26 Dahlbergs Bilskola svarar Malin D
    Tack snälla Malin! Vi är så glada för din skull. Lycka till!
  • 2016-09-09

Otto H skrev om Dahlbergs Bilskola
    Hade enbart en lärare så kan inte kommentera där men den jag hade var superbra! Receptionen är alltid lika trevlig varje gång man frågar något! 10/10, would recommend Läs mer
    2016-09-12 Dahlbergs Bilskola svarar Otto H
    Grattis igen Otto!! Tack för ett fint inlägg. Njut av körkortet och ta hand om dig!
  • 2016-09-09

Jacob L skrev om Dahlbergs Bilskola
    Rolig och väldigt lång och lärorik! Trevlig personal! Läs mer
    2016-09-09 Dahlbergs Bilskola svarar Jacob L
    Tack så mycket Jacob! Grattis igen och kör försiktigt :)
  • 2016-09-08

Carolina R skrev om Dahlbergs Bilskola
    Väl strukturetat och ett gediget upplägg. Proffsiga instruktörer och trevligt och varmt mottagande i receptionen och bra hjälp och stöd per mail. Kommer absolut rekommendera Dahlbergs till min vänkrets och sätta barnen där när det är dags. Läs mer
    2016-09-09 Dahlbergs Bilskola svarar Carolina R
    Tack snälla Carolina! Stort grattis önskar vi alla från skolan. Ha en trevlig helg och ta hand om dig!
  • 2016-06-29

Astrid L skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag är nöjd men min tid hos Dalbergs Bilskola och tycker jag lärt mig mycket och på ett mer effektivt sätt än om jag endast hade övningskört hemma eftersom körskolan har en större uppfattning om vad som är viktigt att fokusera på. Jag upplever också att vi aktivt arbetat mot min uppkörning på ett smidigt sätt, steg för steg och sedan kollat närmare på de moment jag haft svårare för. Läs mer
    2016-06-30 Dahlbergs Bilskola svarar Astrid L
    Tack Astrid! Vi är glada att du är nöjd. Ha en skön sommar och ta hand om dig!
  • 2016-06-29

Anna L skrev om Dahlbergs Bilskola
    Fantastsikt bemötande från start.
    Fick hjälp med val av paket, samt teoriupplägg på ett proffsigt sätt, tack Ida!
    Ett stort tack till er fantastiska instruktörer som hjälp mig, givit mig konstruktiv kritik och boostat mitt självförtroende när det behövts. Utan er hade det aldrig gått så snabbt och smidigt...
    Kan varmt rekommendera Dahlbergs Bilskola! Läs mer
    2016-06-29 Dahlbergs Bilskola svarar Anna L
    Tack snälla Anna! Kul att få ha dig här! Ha en härlig sommar och kör så det ryker :)
    Dahlbergs Bilskola gillar detta
  • 2016-06-20

Corinne J skrev om Dahlbergs Bilskola
    Klarade teorin och uppkörningen på första försöket - mycket tack vare Dahlbergs! Läs mer
    2016-06-21 Dahlbergs Bilskola svarar Corinne J
    Grattis igen och ha en fin sommar!
    Dahlbergs Bilskola gillar detta
  • 2016-05-30

Lisa B skrev om Dahlbergs Bilskola
    Körskola med god service mitt i stan. Körskolans styrka är bra körlärare (jag körde med Eric) och mycket bra service i receptionen (Ida). Läs mer
    2016-05-31 Dahlbergs Bilskola svarar Lisa B
    Tack snälla Lisa! Ha en kanonbra sommar och kör försiktigt :)
  • 2016-05-20

Alexander G skrev om Dahlbergs Bilskola
    Superbra bilskola med bra inlärningsmetoder och väldigt bra planering!! Läs mer
    2016-05-26 Dahlbergs Bilskola svarar Alexander G
    Tack Alexander :-) Lycka till med körningen!

Roslagsgatan 4, 113 55 Stockholm