Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Dahlbergs Bilskola

Dahlbergs Bilskola

Roslagsgatan 4, 113 55 Stockholm — Visa karta

Dahlbergs Bilskola fyller snart 100 år! Vi etablerades 1928! Det är inte många trafikskolor som har den gedigna och långa erfarenheten som vi har att skryta med.

Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors riksförbund och är FR 2000-certifierade. Vi följer riksförbundets regler och rekommendationer och certifieringen innebär att vi har ett ledningssystem som standard när det gäller kvalité och miljö. Transportstyrelsen är vår tillsynsmyndighet som givetvis godkänt vår utbildningsplan.

Vi utbildar förare för både manuellt körkort och för automatkörkort och du kan välja att gå en vanlig traditionell utbildning eller om du vill ha en intensivutbildning.

Vi tillhandahåller även introduktionskurs för handledarskap, riskutbildningarna och individuell teori.

Välkomna till oss!

Läs vad 111 kunder tycker om Dahlbergs Bilskola

• Valle
    Valle skrev om Dahlbergs Bilskola
    Exceptionell service, snabb återkoppling, bra personal och lärare, bra priser på intensivutbildningar.
  • Malin
    Malin skrev om Dahlbergs Bilskola
    Superproffsiga på alla sätt! Kan verkligen rekommenderas!
  • Emilie
    Emilie skrev om Dahlbergs Bilskola
    Min upplevelse av Dahlbergs Bilkskola har i sin helhet varit bra. Jag hade önskat att det ofrivilliga bytet av lärare som skedde hade hanterats bättre. Jag känner att jag absolut fått vad jag betalat för så att säga, men att det ändå lagts ner väldigt mycket pengar.
  • Ernst
    Ernst skrev om Dahlbergs Bilskola
    Duktiga lärare som vet vad de gör och är sjukt pedagogiska! Rekommenderar starkt!!
  • Börje
    Börje skrev om Dahlbergs Bilskola
    På exakt 8 veckor lotsade personalen på Dahlbergs bilskola mig fram till ett körkort. Med bara liten möjlighet till privat körträning är det oerhört viktigt att körskolans lektioner håller hög kvalitet. Jag skulle säga att de håller absolut högsta kvalitet på Dahlbergs. Med hjälp av sammanlagt 22 lektioner och den s.k. Risk 1:an (också den på Dahlbergs) klarade jag både teori- och körprovet på första försöket. Man har en och samma lärare under ca 90 procent av tiden, vilket skapar trygghet. Min lärare Dimman var helt fantastiskt bra. Sista veckan består mycket av att finslipa inför körprovet, genomföra kunskapsprov och till och med köra pass som är som uppkörningar. Då träder ofta en annan lärare in, och det är pedagogiskt smart. Min lärare Eric var också han fantastiskt duktig. Utöver det rent pedagogiska är det extremt viktigt att stämningen är bra på körskolan. Elever som kommer dit kan vara stressade, nervösa, allmänt krävande eller bara pratglada. Med andra ord är receptionen en viktig plats. Självklart för att få information om olika saker som gäller ens utbildning men också för en kort pratstund. På Dahlbergs finns Selma. Utan henne hade jag som heltidsarbetande småbarnspappa aldrig kunnat hålla koll på alla datum eller skött kontakterna med Trafikverket och Gillingebanan. Hon har även alltid tid för ett uppmuntrande och roligt samtal, både i receptionen och på telefon. Det här var tveklöst den bästa utbildning jag gått.
    2017-04-28 Dahlbergs Bilskola svarar Börje
    Tack så himla mycket kära Börje för dom fina orden/komplimanger vi är super glada att du är nöjd med oss på Dahlbergs bilskola.
    Stort grattis. Kör försiktigt!
    önskar dig alla från Dahlbergs bilskola
    Börje gillar detta
  • Caroline
    Caroline skrev om Dahlbergs Bilskola
    Så trevlig och kunnig personal! Rekommenderar varmt Dahlsberg trafikskola.
    2017-03-31 Dahlbergs Bilskola svarar Caroline
    Vi är så glada är du är nöjd Caroline. Tack för din fina kommentar.Vi är också glada över att ha dig som vår elev ,alltid glad och super duktig.
    Om du har vägarna förbi kom in så tar vi en kopp kaffe ...:). Kör försiktigt :)
    Mvh:Selma :)
  • Jonas
    Jonas skrev om Dahlbergs Bilskola
    Bra bemötande och utbildningen var grundlig, jag fick prova på det mesta. Dom bokade in allt enligt mina mål och jag klarade uppkörningen på första försöket. Ganska dyra lektioner men nu i efterhand känns det värt det.
    2017-02-09 Dahlbergs Bilskola svarar Jonas
    Vi är så glada är du är nöjd Jonas! Tack för fin kommentar. Kör försiktigt och ta hand om dig!
  • Natalia G
    Natalia G skrev om Dahlbergs Bilskola
    Måste tyvärr VARNA, speciellt för "Körkort till fastpris"-erbjudandet. Jag betalade 27.000. Vilket oerhört slöseri med både tid och pengar. Utbildningen hanterades ansvarslöst, på ett arrogant och icke-lyhört sätt. Från första testet, som skulle avgöra om man kunde tillräckligt för att få börja (det kunde jag inte alls, men fick gärna börja ändå). Skickades iväg till första uppkörningen långt innan jag var klar, trots att jag vid upprepade tillfällen sa det till min lärare. Slöseri med pengar och energi (avgifterna för körtest ingår inte, kostar 800 utan bil och 1200 med trafikverkets bil varje gång). Och hör på det här: morgonen innan uppkörning nr 2, när jag hade en lektion med skolans lärare, fick jag lära mig ett sätt att signalera i rondell som sedan totalt sågades av trafikinspektören som kuggade körningen! Jag påpekade detta till läraren och trafikinspektören, de diskuterade detta lite lättsamt framför mig och sedan gick alla hem. Bara det att jag betalade ett par tusen extra för att bli kuggad på ett mer effektivt sätt. Skolan tog inget ansvar för det överhuvudtaget. Jag bad om att få en till uppkörning inkluderat, det var ett blankt nej från läraren som skulle be sin chef kontakta mig. Det hände naturligtvis aldrig. Nu i retrospekt hade det varit absolut klokast för mig att köra privat och ta ett par lektioner för att stämma av. Låt inte er luras, betala så lite som möjligt för lektionerna. För alla "utbildningar" ska pengarna in vid starten. Och så fort pengarna är inne är det inte så noga med resten. Så var smarta, gå inte på "skräddarsydda utbildningar" som ska hjälpa er "undvika mer kostnader i samband med körkort". Var inte en idiot som jag!
    2017-02-28 Dahlbergs Bilskola svarar Natalia G
    Tack för din feedback, Natalia!

Vi är otroligt ledsna för att din upplevelse hos oss inte mötte dina förväntningar. Vi har sedan starten av Dahlbergs Bilskola byggt vårt varumärke och framgång på nöjda elever, det var också anledningen till att våra trafiklärare bokade in körlektioner utanför ordinarie arbetstid för att ge dig maximala förutsättningar.

Vi tror på dig!
    Vi hade aldrig tillåtit dig att köpa detta paket om vi inte visste att du klarar av det. Om vi ser till din utveckling så har det gått helt i linje med vad vi utlovat, du kan framföra en bil och är redo för uppkörningen. Det enda du behöver träna på är dina nerver och de kan vi inte hjälpa dig mer med. Självklart kan man köpa ”extra” lektioner om man önskar, men rent körmässigt är detta ingenting du behöver.

Tillsammans med oss skrev du på ett avtal med exakt vad som ingick i utbildningen för att du ska vara införstådd med vad som ingår. Precis som du nämnde inledningsvis så vad dina förkunskaper mycket låga, processen försvårades när du på kort varsel avbokade flertalet lektioner eftersom det krävs en intensiv körning i detta paket. Vi tar alltid fullt ansvar för våra elever, men vi kan inte trolla utan det gäller för eleven att vara mentalt förberedd för sin uppkörning.

Vi är där vi är idag för att vi tar till oss feedback från elever och ständigt ser till att följa STR riktlinjer vad som ska ingå för att du ska få rätt förutsättningar för att klara ditt körkort tillsammans med oss.

Avslutningsvis är vi glada att du valde oss på Dahlbergs och att du ger oss feedback om hur din upplevelse var tillsammans med oss. Vi strävar alltid efter 100% nöjda elever.

Du är givetvis varmt välkommen att kontakta oss så går vi igenom hela din körtid hos oss tillsammans.
    Vi önskar dig en trevlig dag och kör försiktigt!

Hälsningar
    Vännerna på Dahlbergs Bilskola
  • Elias E
    Elias E skrev om Dahlbergs Bilskola
    Mycket proffsigt bemötande, dom vill dock tjäna så mycket pengar på dig så möjligt så stå på dig och våga säga nej du behöver inte bara köra på körskolan, kör även privat. Eric är den bästa handledaren
  • Mikaela A
    Mikaela A skrev om Dahlbergs Bilskola
    Är riktigt nöjd med Dahlbergs. Alltid proffsigt bemötande, Eric (läraren) kändes seriös och noggrann. Enda nackdelen var att man var tvungen att använda elevcentralens teoripaket. Otroligt komplicerat koncept, och alla är inte stöpta i samma form. Trivdes bättre med boken och en teoriapp i iPaden. Men i övrigt; jättebra trafikskola!
    2016-12-15 Dahlbergs Bilskola svarar Mikaela A
    Tack, Mikaela.

Vi är så glada för dig att det gick bra och att du trivts under din utbildning med oss!

(När det gäller teori-delen så tycker alla olika och vi kan erbjuda den digitala plattformen som du tyckte var komplicerat, likväl som vanliga teoripaket med böcker och körkortsfrågorna. Den digitala plattformen är relativt ny och utvecklas ständigt. Vi framför att du (fast utan ditt namn så klart) upplever den som komplicerad så STR får input om hur eleverna upplever Premium för att framöver förenkla och bättra användarupplevelsen)

Kör klokt och njut av körkortet. God jul och Gott nytt år!
  • Marie
    Marie skrev om Dahlbergs Bilskola
    Min upplevelse har varit jättebra! Jag kan verkligen rekommendera Dahlbergs bilskola. Stort tack till Erik som hjälpte mig hela vägen fram till körkortet!
    2016-12-05 Dahlbergs Bilskola svarar Marie
    Vad roligt :) Tack för det, Marie. Stort grattis. Kör försiktigt!
  • Nicky
    Nicky skrev om Dahlbergs Bilskola
    Bästa lärarna! Man lär sig allt grundligt, bra tålamod! 31 årig elev som precis fått körkort :)
    2016-12-05 Dahlbergs Bilskola svarar Nicky
    Stort grattis, Nicky! Bra jobbat :) Kör försiktigt.
  • Karin G
    Karin G skrev om Dahlbergs Bilskola
    Bra lärare och taktik till lärandet.
    2016-11-24 Dahlbergs Bilskola svarar Karin G
    Tack, Karin :) Lycka till med körkort och bebis. Kör försiktigt!
  • Jennifer
    Jennifer skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag har haft en bra upplevelser på Dahlbergs Bilskolan. Lärarna var kunniga, trevliga och positiva. De jobbade hårt så att jag skulle var bra utbildad inför uppkörningen.
    2016-11-21 Dahlbergs Bilskola svarar Jennifer
    Tack, Jennifer. Ta hand om dig och kör klokt :)
  • Teodor T
    Teodor T skrev om Dahlbergs Bilskola
    Mycket bra bemötande, utlärande och även bra deadlines! Tack!
    2016-11-04 Dahlbergs Bilskola svarar Teodor T
    Tack Teodor! Grattis igen :) Trevlig helg!
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Dahlbergs Bilskola
    Dahlbergs bilskola really succeded my expectations. I had heard horror stories of the process of getting the driving license but they made it a breeze. They helped me a lot with scheduling in spite my very busy work life, they really take care of the small (and big) details to consider during the tests, and they do this with a smile :).
    I would recommend this school to anyone that wants to get their driver license in Sweden, and have fun at the same time.
    2016-10-26 Dahlbergs Bilskola svarar Nathalie B
    Thank you so much Nathalie! Take care of yourself and drive carefully :)
  • Fabian Å
    Fabian Å skrev om Dahlbergs Bilskola
    Dahlbergs bilskola har behandlat mig fruktansvärt bra från första stunden jag klev in genom dörren.
    Vill speciellt tacka Eric som kört med mig dag ut och dag in, samt Ida som skött alla bokningar och och utan problem bytt tider oxh körtillfällen!
    Tog körkort på första försöket och det är mycket tack vare Dahlbergs!
    Stort tack för allt!
    2016-10-24 Dahlbergs Bilskola svarar Fabian Å
    Vi är så glada är du är nöjd Fabian! Tack för fin kommentar. Kör försiktigt och ta hand om dig!
  • Sofié M
    Sofié M skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag rekommenderar Dahlbergs till alla som är ute efter ett proffesionellt bemötande, kunniga utbildningsledare och en trevlig miljö att ta körkort i! Bästa veckorna någonsin, har verkligen haft kul och lärt mig så mycket på ett effektivt sätt när jag gick intensivkurs. Bästa betyget till Dahlbergs bilskola!
    2016-10-19 Dahlbergs Bilskola svarar Sofié M
    Tack Sofié! Det har varit så kul att ha dig här hos oss! :) Njut av körkortet!
  • Kim K
    Kim K skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag tog automatkörkort med Dahlbergs Bilskola.
    Jag började i mitten av augusti och hade körkortet i handen inom två månader.
    Allting har fungerat perfekt och jag är väldigt nöjd.
    2016-10-19 Dahlbergs Bilskola svarar Kim K
    Tack Kim! Vi är glada att du är nöjd :) Grattis igen!
  • Malin D
    Malin D skrev om Dahlbergs Bilskola
    Tack Akram och Dahlbergs bilskola för all tänkbar support i samband med att jag tog mitt körkort på första försöket, jag är mer än nöjd med allt!
    2016-10-26 Dahlbergs Bilskola svarar Malin D
    Tack snälla Malin! Vi är så glada för din skull. Lycka till!
  • Otto H
    Otto H skrev om Dahlbergs Bilskola
    Hade enbart en lärare så kan inte kommentera där men den jag hade var superbra! Receptionen är alltid lika trevlig varje gång man frågar något! 10/10, would recommend
    2016-09-12 Dahlbergs Bilskola svarar Otto H
    Grattis igen Otto!! Tack för ett fint inlägg. Njut av körkortet och ta hand om dig!
  • Jacob L
    Jacob L skrev om Dahlbergs Bilskola
    Rolig och väldigt lång och lärorik! Trevlig personal!
    2016-09-09 Dahlbergs Bilskola svarar Jacob L
    Tack så mycket Jacob! Grattis igen och kör försiktigt :)
  • Carolina R
    Carolina R skrev om Dahlbergs Bilskola
    Väl strukturetat och ett gediget upplägg. Proffsiga instruktörer och trevligt och varmt mottagande i receptionen och bra hjälp och stöd per mail. Kommer absolut rekommendera Dahlbergs till min vänkrets och sätta barnen där när det är dags.
    2016-09-09 Dahlbergs Bilskola svarar Carolina R
    Tack snälla Carolina! Stort grattis önskar vi alla från skolan. Ha en trevlig helg och ta hand om dig!
  • Astrid L
    Astrid L skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag är nöjd men min tid hos Dalbergs Bilskola och tycker jag lärt mig mycket och på ett mer effektivt sätt än om jag endast hade övningskört hemma eftersom körskolan har en större uppfattning om vad som är viktigt att fokusera på. Jag upplever också att vi aktivt arbetat mot min uppkörning på ett smidigt sätt, steg för steg och sedan kollat närmare på de moment jag haft svårare för.
    2016-06-30 Dahlbergs Bilskola svarar Astrid L
    Tack Astrid! Vi är glada att du är nöjd. Ha en skön sommar och ta hand om dig!
  • Anna L
    Anna L skrev om Dahlbergs Bilskola
    Fantastsikt bemötande från start.
    Fick hjälp med val av paket, samt teoriupplägg på ett proffsigt sätt, tack Ida!
    Ett stort tack till er fantastiska instruktörer som hjälp mig, givit mig konstruktiv kritik och boostat mitt självförtroende när det behövts. Utan er hade det aldrig gått så snabbt och smidigt...
    Kan varmt rekommendera Dahlbergs Bilskola!
    2016-06-29 Dahlbergs Bilskola svarar Anna L
    Tack snälla Anna! Kul att få ha dig här! Ha en härlig sommar och kör så det ryker :)
  • Corinne J
    Corinne J skrev om Dahlbergs Bilskola
    Klarade teorin och uppkörningen på första försöket - mycket tack vare Dahlbergs!
    2016-06-21 Dahlbergs Bilskola svarar Corinne J
    Grattis igen och ha en fin sommar!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Dahlbergs Bilskola
    Körskola med god service mitt i stan. Körskolans styrka är bra körlärare (jag körde med Eric) och mycket bra service i receptionen (Ida).
    2016-05-31 Dahlbergs Bilskola svarar Lisa B
    Tack snälla Lisa! Ha en kanonbra sommar och kör försiktigt :)
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Dahlbergs Bilskola
    Superbra bilskola med bra inlärningsmetoder och väldigt bra planering!!
    2016-05-26 Dahlbergs Bilskola svarar Alexander G
    Tack Alexander :-) Lycka till med körningen!
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag har inte haft möjlighet att köra privat, utan lärde mig allt på Dahlbergs bilskola. Deras bemötande var mycket professionellt och trevligt från första början. Dessutom är de väldigt flexibla och tillmötesgående. Jag är jättenöjd med Dahlbergs bilskola och skulle därför rekommendera den till alla som vill ta körkort.
    2016-05-19 Dahlbergs Bilskola svarar Sofia M
    Tack Sofia! Vi är så glada för din skull :) Bra jobbat! Ha en härlig sommar och kör försiktigt!
    2016-05-20 Sofia M svarar Dahlbergs Bilskola
    Tack snälla, det ska jag göra!! :)
    Ha en fin sommar ni med!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Dahlbergs Bilskola
    Trevligt bemötande från första testlektionen till uppkörningen, både ifrån Ida i receptionen till dom körlärare jag fick åka med. Jag fick testa totalt 3 körlärare under min tid och valde 1 av dom att lära ut mig.

Det ända jag har att klaga på är att mitt i sluttampen till körkortet fick jag byta lärare utan förvarning. Men han var minst lika bra så det gjorde inte så mycket.

Rekommenderar Dahlbergs bilskola starkt!
    2016-05-10 Dahlbergs Bilskola svarar Johannes B
    Tack Johannes! Vi är glada att du är nöjd :-) Ber om ursäkt för byte av lärare i slutet, det kan bli så ibland och speciellt när det är högsäsong och lärarnas scheman är kalasfulla. Hoppas du förstår! Grattis igen och ha en bra sommar!
  • Anja K
    Anja K skrev om Dahlbergs Bilskola
    Toppen! Alla var snälla o hjälpsamma.
    2016-05-10 Dahlbergs Bilskola svarar Anja K
    Tack Anja! Kör försiktigt och ha en bra sommar!
  • Frida S
    Frida S skrev om Dahlbergs Bilskola
    Bra upplägg, bra lärare och professionellt bemötande! Väl investerade pengar!
  • Malin H
    Malin H skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag är oerhört glad att jag valde Dahlbergs Bilskola då de var väldigt duktiga, pedagogiska och roliga att köra med ( Dimman och Johan som jag körde med har en stor portion av humor). Under min tid hos Dahbergs lärde jag mig mycket och nu är det så underbart skönt att ha körkort ( Ida mfl, tack för all stöttning!)
    2016-03-22 Dahlbergs Bilskola svarar Malin H
    Tack Malin! Vi är glada att vi har haft dig här hos oss :) Grattis igen och kör försiktigt!
  • Zandra A
    Zandra A skrev om Dahlbergs Bilskola
    Min uppfattning är att jag fick bästa möjliga utbildning i att lära mig köra bil på Dahlbergs Bilskola. Nu är jag rustad med kunskap och färdighet som räcker mycket längre än att "bara" klara en uppkörning. Jag är så nöjd att jag valde just dem!
    2016-03-07 Dahlbergs Bilskola svarar Zandra A
    Tack Zandra! Superstort grattis igen :) Må bäst!
  • Gabriel B
    Gabriel B skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jättebra körlektioner, lärde mig mycket. Bra bemötande från alla. Fick hjälp hela vägen, från första lektionen till körprovet. Kändes supertryggt!
    2016-02-26 Dahlbergs Bilskola svarar Gabriel B
    Stort tack Gabriel :) Grattis igen! Ta hand om dig och kör försiktigt.
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag bytte till Dahlbergs (eftersom jag inte var så nöjd med den första jag provade) och på Dahlbergs blev jag otroligt bra mött och omhändertagen direkt. Astrevliga, pedagogiska och hjälpsamma med allt man behöver få koll på. Är det något man undrar eller behöver hjälp med ringer man bara till deras supertrevliga kontorsansvariga receptionist (eller vad man ska kalla det) som löser allt. Annars fixar man med bokningar av lektioner å så själv på sajten, funkar mycket bra. Har kört med tre olika lärare, alla var riktigt bra. Kan verkligen rekommendera Dahlbergs. Inget att klaga på. Måste va Stockholms bästa trafikskola.
    2016-02-24 Dahlbergs Bilskola svarar Oskar L
    Tack snälla Oskar! Vi är så glada är du känner dig nöjd :) Grymt jobbat, skönt att äntligen få bränna runt själv :-) Ha det bra!
  • Oskar D
    Oskar D skrev om Dahlbergs Bilskola
    Fantastisk bilskola med extremt kompetent personal! Bra bemötande och bra utlärning. 10/10
    2016-05-10 Dahlbergs Bilskola svarar Oskar D
    Tack snälla Oskar! Jag trodde jag hade svarat på ditt inlägg men någonting buggade sig kanske, ledsen för det! Hoppas du njuter av körkortet :-) Ha en fin sommar!
  • Li V
    Li V skrev om Dahlbergs Bilskola
    Ida i repan är fantastisk och Dimman är en klippa!
    2016-02-03 Dahlbergs Bilskola svarar Li V
    DU är en klippa! Grymt jobbat Li! Vi kommer sakna dig :)
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Dahlbergs Bilskola
    Relativt dyrt men bortsett från det en super körskola!! Körde i huvudsak med Dimman och kan inte annat än rekommendera honom, det var en glädje att gå på körlektion med honom!
    2016-02-02 Dahlbergs Bilskola svarar Alexander E
    Tack Alexander! Vi är så glada för din skull. Kör försiktigt :) Dimman hälsar så mycket!
  • Paulina B
    Paulina B skrev om Dahlbergs Bilskola
    Mycket bra lärare och fantastisk service!
    2016-01-20 Dahlbergs Bilskola svarar Paulina B
    Tack Paulina!! Lycka till med körningen. Johan hälsar -" See you in court" ;-)
  • Felix B
    Felix B skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag är supernöjd! Väldigt duktig och peppad personal. Jag körde nästan bara med Dimman. Han är GRYM. Kunnig, erfaren, pedagogisk och väldigt trevlig.

Fem av fem växelspakar!
    2016-01-18 Dahlbergs Bilskola svarar Felix B
    Tack Felix! Kul att du är nöjd :) Dimman hälsar till dig! Lycka till med körningen.
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Dahlbergs Bilskola
    Från början till slut har jag varit supernöjd med Dahlbergs. De är professionella och trevliga. Lärarna är duktiga och personalen i receptionen väldigt hjälpsam och serviceminded. De har en bra hemsida där man enkelt kan boka tider, ha överblick över sina bokningar och ekonomin. Jag har gjort all min körning på Dahlbergs, hade ingen möjlighet till privat körning. Det har så klart inneburit att det blivit en hög kostnad. Men nu när jag har tagit körkortet, som jag klarade på första uppkörningen, så är det värt varenda krona!
    2015-12-21 Dahlbergs Bilskola svarar Åsa D
    Tack för fina ord Åsa! Stort grattis till ditt körkort. God jul :)
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag fick ett mycket bra bemötande från allra första början. Alla jag har har haft kontakt med den tiden då jag tog körkort har varit trevliga och hjälpsamma. Kan inte annat ge högsta betyg!!!!! Jag saknar min och Dimmans "tugg" i bilen och alla tråkningar och humor på hög nivå! Tummen upp och fortsätt på den inslagna vägen.
    2015-12-21 Dahlbergs Bilskola svarar Thomas W
    Tack Thomas! Vi är glada att du är nöjd :) Dimman hälsar!
  • Louise P
    Louise P skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag tycker det är en grym trafikskola med bra lärare! Jag köpte ca 20 lektioner, enkla och dubbla. Samt även tester och studiehäfte för boken. Jag fick hjälpen att använda mig av teorin samtidigt som jag körde och fick hjälp med allt jag behövde. Jag har inget negativt att säga om Dahlbergs trafikskola, utan bara positivt och rekommenderar den starkt. De utgår från hur du kan lära dig som bäst och gör körningen till något kul. Jag hade aldrig klarat både provet och uppkörningen på första försöken utan er! Ett grymt bra jobb, rekommenderar er till alla, helt klart!
    2015-12-14 Dahlbergs Bilskola svarar Louise P
    Tack snälla Louise :) Du har varit superduktig!! Kör försiktigt och ha en mysig jul!
  • Timmy
    Timmy skrev om Dahlbergs Bilskola
    Trevliga och kunniga, Dahlbergs är en bilskola som jag verkligen kan rekommendera!
    2015-12-09 Dahlbergs Bilskola svarar Timmy
    Tack för fin rekommendation Timmy! :) Grattis igen!
  • Julia B
    Julia B skrev om Dahlbergs Bilskola
    Rekommenderar starkt! Proffsigt bemötande och effektiv undervisning. Tack för hjälpen.
    2015-11-30 Dahlbergs Bilskola svarar Julia B
    Tack Julia och superstort grattis!! Ta hand om dig :-)
  • Helena R
    Helena R skrev om Dahlbergs Bilskola
    Superbra skola med seriöst och tydligt upplägg av körkortsutbildning. Trevlig och kompetent personal, som stöttade o handledde mig till att idag klara uppkörningen :)
    2015-11-30 Dahlbergs Bilskola svarar Helena R
    Tusen tack Helena! Det har varit ett nöje att ha dig här! Grattis igen och kör försiktigt :-)
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Dahlbergs Bilskola
    Jag är mycket nöjd med Dahlbergs bemötande mot mig, när jag kom dit så gjordes det en tydlig och ordentlig plan för mitt körkort, vilken följdes och målet nåddes. Alla på bilskolan är hjälpsamma och trevliga. Jag rekommenderar Dahlbergs till alla som ska ta körkort!
    2015-11-24 Dahlbergs Bilskola svarar Sofie G
    Grattis igen Sofie, så roligt! Tack för en fin rekommendation! Unna dig den där väskan, det är du värd :)
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Dahlbergs Bilskola
    Detta är absolut den bäst tänkbara bilskola som finns och kan rekommendera vidare.
    2015-11-23 Dahlbergs Bilskola svarar Stefan K
    Tusen tack Stefan! :) Ta hand om dig!
  • Clara S
    Clara S skrev om Dahlbergs Bilskola
    Mycket bra lärare som noggrant går igenom alla steg i utbildningen. De får en att känna sig bra och självsäker!

Roslagsgatan 4, 113 55 Stockholm