Dalens Trafikskola

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen — Visa karta

Här på Dalens Trafikskola i Enskede i Stockholm är vårt mål är att få din körkortsutbildning så lyckad, prisvärd och effektiv som möjligt. Vi erbjuder körkortsutbildningar för MC-kort, personbil i form av B-körkort och moped samt släpvagnstillägg om du behöver det.

Vår personal är tålmodig och pedagogisk för att du som elev ska kunna ta till dig utbildningen och känna dig trygg med dina nya kunskaper. Självklart är vi anslutna till Sveriges trafikskolors riksförbund. Varmt välkommen till oss om du ska ta körkort!

Läs vad 220 kunder tycker om Dalens Trafikskola

• 2019-08-01

Svante L skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tog A1 körkort på trafikskolan.
    Jag upplevde lärarna som trevliga och kunniga. Jag tyckte under lektionerna att de var lite väl stränga eller petiga ibland men det lönade sig verkligen eftersom allt som de lärde ut kom till användning under uppkörningen. De känns även väldigt medvetna om att lektionerna inte är gratos och de ser till att man får ut så mycket som möjligt under dem och att de inte bara låter tiden rinna iväg.

I sammanfattning tycker jag att det var en väldigt bra körskola, det enda jag skulle önaka var att de möjligen skulle kunna ge lite mer feedback under körningen så att man känner att man rör sig framåt i sin förmåga. Läs mer
    2019-08-01 Dalens Trafikskola svarar Svante L
    Hej Svante! Grattis till ditt MC-körkort och tack för den fina rekommendationen. Kul att du var nöjd med oss! Vi tar till oss av det som var mindre bra så att vi kan bli ännu bättre! Det var trevligt att ha dig här som elev, kör försiktigt. / Personalen på Dalens
  • 2019-07-03

INGELA K skrev om Dalens Trafikskola
    Att välja körskola är svårt då utbudet är stort. Det finns några saker som är viktiga för mig och det är att lärarna är pedagogiska genom att kontinuerligt ge ärlig och utvecklande feedback, Att dom visar ett gediget intresse för mig att jag ska lyckas i min körning, Att jag känner att dom själva brinner för det dom gör, så vi har kul ihop! Jag tog mitt MC kort på första provet för att Andreas och Jim gjorde allt ovan och lite till ✨ Jag kan varmt rekommendera Dalens Trafikskola så sluta leta! Boka in dig här 😀 Läs mer
    2019-07-04 Dalens Trafikskola svarar INGELA K
    Tack för dina vänliga ord, Ingela! Nu ser vi fram emot att få se dig på din egen MC inom kort! :-D

/Andreas m personal
  • 2019-06-09

Sofia G skrev om Dalens Trafikskola
    Suverän trafikskola. Täta avstämningar och god kontakt mellan lärare och elev. En extra tumme upp till Daniel, han är en klippa! Läs mer
  • 2019-06-03

Martin S skrev om Dalens Trafikskola
    Övningskörde med MC.
    Pedagogiska lärare som är samtidigt sköna och ödmjuka. Andreas var en pärla och hade ett grymt sätt att få in tips och feedback samtidigt som han hade ett oändligt tålamod.
    Rekommenderar dalens körskola men i synnerhet Andreas. Läs mer
  • 2019-06-03

Pontus P skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola var lösningsorienterade och hade fullt fokus på att hjälpa mig ta MC-kort. Inga otrevliga nasare som försöker kränga fler timmar än vad som behövs! 👍 Läs mer
    2019-06-03 Dalens Trafikskola svarar Pontus P
    Nej fattas bara! Tack Pontus för din rekommendation, och stort Grattis till körkortet. Hoppas du hittar en trevlig hoj som du kan åka ut och njuta på! / Personalen på Dalens
  • Anna-Lena B

2019-05-29

Anna-Lena B skrev om Dalens Trafikskola
    Tog BE kort. Engagerade och duktiga trafiklärare. Bra service. Jättenöjd 😊 Läs mer
    2019-05-29 Dalens Trafikskola svarar Anna-Lena B
    Tack Anna-Lena! Lycka till med allt du ska släpa runt på i sommar :-) Hälsningar Personalen på Dalens
  • 2019-05-24

Felix S skrev om Dalens Trafikskola
    Jättebra! Bra lärare och lärorika lektioner. Jag klarade mitt mc-kort på första försöket. Priserna känns något höga men med tanke på kvalitén så kändes det värt. Läs mer
  • 2019-05-23

Michelle R skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola har service i världsklass och mycket kompetenta körlärare! Läs mer
    2019-05-23 Dalens Trafikskola svarar Michelle R
    OjOj Michelle! Det var vackra ord du gav oss! Tusen tack för det och stort Grattis till ditt körkort!! Kör försiktigt och tuta när du kör förbi :-) / Personalen på Dalens
  • 2019-05-23

Florentin M skrev om Dalens Trafikskola
    Tog mc kort med Andreas. Jätte trevlig och superpedagogisk. Rekomenderas varmt. Läs mer
    2019-05-23 Dalens Trafikskola svarar Florentin M
    Tack Florentin! Grattis till körkortet, hoppas du får en skön MC-sommar! / Personalen på Dalens
  • 2019-05-17

Vera C skrev om Dalens Trafikskola
    Jag körde 30dagars intensivkurs och är mycket nöjd med mitt köp på dalens trafikskola! Hade två lärare med olika kvaliteer som kompletterade varandra mycket bra! Personalen och mina lärare var mycket måna om att jag skulle klara av att ta körkortet på den korta tiden! Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket! Mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-20 Dalens Trafikskola svarar Vera C
    Vera!! Tack för det omdömet, det värmer! Grattis till körkortet och ha nu en skön sommar med mycket bilkörning! / Personalen på Dalens
  • 2019-05-17

FABIAN H skrev om Dalens Trafikskola
    Jag körde halv-intensivt, köpte ett 30-lektionspaket med app men körde upp efter 18 lektioner och klarade det tack vare en fantastisk utbildning (fick såklart tillbaka pengarna för de andra lektionerna). Körde med Angelica mest, rekommenderar starkt! Körde även med Gustaf som jag även vill rekommendera, trevliga men samtidigt pedagogiska och det är väll det man är ute efter. Började köra i början av april och blev klar nu 5 dagar efter min födelsedag:) 10/10, 5/5 eller helt enkelt 100% nöjd Läs mer
    2019-05-20 Dalens Trafikskola svarar FABIAN H
    Tack Fabian för att du valde oss som Trafikskola! Det var mycket trevligt att ha dig här. Du hade en stark motivation och det gav resultat!!
    Vi tackar extra för den fina rekommendation som du gav oss. Ha en skön sommar! / Personalen på Dalens
  • Jimmy A

2019-05-16

Jimmy A skrev om Dalens Trafikskola
    Jätteglada och trevliga samt mycket kunniga och proffsiga! Rekommenderas!! Läs mer
    2019-05-16 Dalens Trafikskola svarar Jimmy A
    Hej Jimmy! Vi tackar för din fina rekommendation. Nu kan du dra släp så mycket du vill! Trevlig sommar / Personalen på Dalens
  • 2019-05-16

Liset M skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tog körkort för automat. Hade bästa körläraren, Daniel, som hjälpte mig igenom min kör-resa! Läs mer
    2019-05-16 Dalens Trafikskola svarar Liset M
    Liset du var grym! tack för dina fina ord och trevlig sommar önskar vi dig! / Personalen på Dalens
  • 2019-05-14

Kristian A skrev om Dalens Trafikskola
    Lärde mig köra mc från att aldrig ha suttit på en rullande. Metodisk och pedagogisk utbildning, lärde mig behärska maskinen snabbare än vad jag kunde föreställa mig. Läs mer
    2019-05-14 Dalens Trafikskola svarar Kristian A
    Tack Kristian! Det var roligt att höra att du trivdes med oss, vi trivdes väldigt bra med dig också och du är alltid välkommen in för lite MC-snack! Vi önskar dig en skön sommar! /Personalen på Dalens
  • 2019-04-30

Emma S skrev om Dalens Trafikskola
    GRYMT, bra lärare som är pedagogiska och som verkligen hjälper en med allt man behöver. Läs mer
    2019-04-30 Dalens Trafikskola svarar Emma S
    Tack snälla Emma för dina fina ord! Det var trevligt att ha dig här hos oss. Skön sommar med mycket bilkörning önskar vi dig! / Personalen på Dalens
  • 2019-04-26

Joel G skrev om Dalens Trafikskola
    Intensivkurs för körkort B. Kunniga lärare som var trevliga och förklarade bra vad och hur jag kunde förbättra min körning. Läs mer
    2019-04-29 Dalens Trafikskola svarar Joel G
    Tack för det Joel! Själv var du en hejare på både teori och körning. Snyggt jobbat och stort Grattis! / Personalen
  • 2019-04-14

Per-åke L skrev om Dalens Trafikskola
    Jag köpte BE-paketet.
    Allt har fungerat jättebra.
    Jag kan varmt rekomendera Dalens trafikskola Läs mer
    2019-04-15 Dalens Trafikskola svarar Per-åke L
    Toppen! Kul att höra ... Lycka till med släpandet! :-D
  • 2019-04-11

Yan L skrev om Dalens Trafikskola
    Ganska värma och hjälpsamma chefen och personalen! Bra tips för hur får man kör bra! Läs mer
    2019-04-12 Dalens Trafikskola svarar Yan L
    Tack för det, Yan! Lycka till med körningen!
  • 2019-04-11

Isabella A skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte 20 körlektioner för personbil. Blev SÅ bra bemött av alla, speciellt Madeleine och min körlärare Angelica! SÅ nöjd och glad! Läs mer
    2019-04-11 Dalens Trafikskola svarar Isabella A
    Söta Isabella! Vi kommer att sakna dig och din utstrålning här på skolan! Tack för de fina orden och ett jättestort Grattis till körkortet. / Personalen på Dalens
  • 2019-04-10

Hanna W skrev om Dalens Trafikskola
    Prisvärt med kompetenta trevliga lärare Läs mer
    2019-04-10 Dalens Trafikskola svarar Hanna W
    Tack för din fina rekommendation Hanna! Grattis till körkortet och lycka till med allt roligt och spännande du har framför dig.
  • 2019-04-09

Camilla B skrev om Dalens Trafikskola
    Jag har bara Dalens trafikskola att tacka för mitt körkort (och litegrann mig själv kanske :))! Särskilt tack till Martin som tragglade med mig tills det gick vägen! Har bara positiva saker att säga om alla jag träffade där; trevliga, duktiga och framförallt tålmodiga! Man kände sig alltid välkommen och trevligt bemött varje gång man steg innanför dörren. Läs mer
    2019-04-09 Dalens Trafikskola svarar Camilla B
    Camilla! Grattis till körkortet och tack snälla för varma och uppmuntrande ord! Du ska absolut tacka dig själv för en gedigen insats på din väg mot körkortet, bra kämpat! Välkommen in och fika någon gång! / Personalen på Dalens
  • 2019-04-08

Devavrat T skrev om Dalens Trafikskola
    Hello,

I will write this in English because that is the language I took the driving course in. I would like to say that Gustaf and Daniel were excellent with providing instructions in English which was my major requirement. Both myself and my wife took a driving license from this school in a span about 3-4 months since we did it one after the other.
    I had already taken some prior lessons privately and found that they complemented what I already learnt with their valuable inputs. Unlike some other experiences, the thing I like about the school is that they make an honest judgement about your abilities and are eager in trying to get you ready for the test and book the test rather than put you through more and more lessons.
    I also think that they did very well in handling the mental aspect of taking a driving license in Sweden. For someone who came from India and had driven for many years, it is the mental shift of driving in Europe that is most difficult than learning the rules. They were also extremely supportive when I didn't pass the test and did what was necessary to eagerly book the re-tests until I had passed.

I would recommend this school wholeheartedly to anyone who needs good driving instructions in English in the Enskede area and around. Läs mer
    2019-04-09 Dalens Trafikskola svarar Devavrat T
    Hello Devavrat!
    Congratulations to your drivings license! you did that very well. and we will also thank you for your very nice recommendation!
    It was nice to have you here with us and you are always welcome at any time you like! / The team of Dalens
  • 2019-04-05

Cornelia S skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tog en fyra veckors intensivkurs och tyckte att det var fantastiskt. Jag blev trevligt bemött av alla på körskolan och det överträffade alla mina förväntningar på upplägg av kurs, hjälp med teori, bemötande och körskolan i helhet. Rekommenderar körskolan till alla som ska ta körkort. Läs mer
    2019-04-09 Dalens Trafikskola svarar Cornelia S
    Tack söta Cornelia för de fina orden, de värmer oss alla i april-kylan!
    Stort Grattis till körkortet, du var målinriktad och jobbade på bra. Ha det bra och trevlig sommar med mycket bilkörning.
  • 2019-04-03

Henny H skrev om Dalens Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs på två veckor för att ta b-körkort till manuell bil. Min förväntning var såklart att jag skulle lyckas ta mitt körkort, vilket jag gjorde. Upplevelsen var dock över min förväntan, jag lärde mig otroligt mycket som jag inte själv hade reflekterat över. Mina lärare var supersnälla och bemötte mig alltid med ett leende på läpparna. De påpekade inte bara det jag gjorde fel och behövde träna på, utan även det jag gjorde rätt! Det hjälpte väldigt mycket i min självkänsla bakom ratten. Jag hade så himla kul under min två veckors intensivkurs! Läs mer
  • Fredrik A

2019-03-29

Fredrik A skrev om Dalens Trafikskola
    Jättebra service,bra lärare
    Kan verkligen rekommendera att gå till Dalens trafikskola om man vill ha ett körkort,dem ställer krav på sina elever så när du kommer där ifrån har du ett garanterat körkort Läs mer
  • Ricard N

2019-03-26

Ricard N skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte fem lektioner plus bil vid uppkörning. Utmärkt lärare. Klarade teori o uppkörning på första försöker. Mycket nöjd Läs mer
  • Per Andreas O

2019-03-20

Per Andreas O skrev om Dalens Trafikskola
    Trevliga och professionella! Tack Andreas och Angelica för att ni lotsade mig till mitt B96! Läs mer
  • 2019-03-19

Tove B skrev om Dalens Trafikskola
    Världens bästa trafikskola. Bra och engagerade lärare och serviceminded personal! Läs mer
    2019-03-19 Dalens Trafikskola svarar Tove B
    Söta Tove! Tack för dina fina ord, det var så rolig att ha dig här som elev!! Lycka till nu med körningen och tuta när du kör förbi...:-)
  • 2019-03-08

David T skrev om Dalens Trafikskola
    Bäst i test. Alla på Dalens Trafikskola är otroligt professionella och trevliga! Jim är en jättebra lärare. Läs mer
    2019-03-08 Dalens Trafikskola svarar David T
    Men, så trevligt! Tack för värmande ord, David!
  • 2019-03-07

Leon J skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket bra och kvalitativa körlektioner Läs mer
    2019-03-08 Dalens Trafikskola svarar Leon J
    Tack för det, Leon! Lycka till med körningen ...
  • 2019-03-07

Henrik R skrev om Dalens Trafikskola
    Bra, engagerade lärare. Allt på topp. Läs mer
    2019-03-07 Dalens Trafikskola svarar Henrik R
    Tack Henrik! Stort Grattis till ditt körkort. / Personalen på Dalens
  • 2019-02-25

Gwendoline L skrev om Dalens Trafikskola
    Gjorde intentsivkurs 2 veckor för körkort. Kan inte mer än rekommendera Dalens trafikskola. Alla som jobbar där är så otroligt varma, härliga och serviceminded. Det är nästan så man vill fortsätta övningsköra så man har en ursäkt att vara på trafikskolan haha! Läs mer
    2019-02-25 Dalens Trafikskola svarar Gwendoline L
    Det var gulligt sagt Gwendoline! Tack för de fina orden och ännu en gång Stort Grattis till körkortet! Du vet väl att du alltid är välkommen in till oss, kanske på en fika eller en pratstund. / Personalen på Dalens
  • 2019-02-19

Sara C skrev om Dalens Trafikskola
    Trevliga, flexibla och mycket kompetenta trafiklärare Läs mer
    2019-02-19 Dalens Trafikskola svarar Sara C
    Tack Sara, roligt att höra! Stort Grattis till ditt körkort, använd det väl! /Personalen på Dalens
  • 2019-02-14

Anna A skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte totalt 17 lektioner och bokade även uppkörningen med skolan. Jag hade två olika lärare, det skiljde sig stort på bemötandet. Den ena var negativ och påpekade irrelevanta saker. Den andra var hur mysig, förstående och kunnig som helst. Generellt är jag nöjd då jag faktiskt har ett körkort tack vare skolan. Läs mer
    2019-02-15 Dalens Trafikskola svarar Anna A
    Tack för de orden, Anna! Vi ska skärpa oss när det kommer till negativiteten! :-D
  • 2019-02-12

Åsa M skrev om Dalens Trafikskola
    Fantastisk lärare och jättebra bemötande från skolan! Läs mer
    2019-02-13 Dalens Trafikskola svarar Åsa M
    Tack Åsa för din fina rekommendation och stort Grattis till ditt körkort! / Personalen på Dalens
  • Waeota B

2019-02-11

Waeota B skrev om Dalens Trafikskola
    Jättenöjd med allting! Tack för allt. Läs mer
    2019-02-12 Dalens Trafikskola svarar Waeota B
    Tack själv Waeota! Det var trevligt att ha dig här hos oss, stort Grattis till ditt körkort!! Hälsningar från oss på Dalens
  • 2019-02-10

Peter H skrev om Dalens Trafikskola
    BE körkort
    Proffsig och välkomnande bemötande.
    Kände mig trygg under körningen med
    en handledare som gav förtroende. Läs mer
  • 2019-02-08

Rebecka H skrev om Dalens Trafikskola
    Jag började med att köpa en körlektion för att se hur jag skulle gå vidare efter det, jag valde dalens trafikskola för att jag bor ca 10 min gångavstånd ifrån så det skulle vara enkelt att ta sig dit och planera dagen efter körlektionerna.
    Min första körlektion gick jättebra! Jag fick en superbra lärare vid namn Jim och kände direkt att det var han som skulle hjälpa mig hela vägen. Efter det så köpte jag ett paket med körlektioner med Jim och vi började planera in hur vi skulle köra, jag körde ungefär 2 gånger i veckan från mitten av oktober till mitten av ca december. Sen hade vi ett upphåll till jul och nyår och då bokade jag även in min uppkörning 25/1. Januari kom och då körde vi två dubbellektioner och gick igenom det sista inför uppkörningen. När uppkörningsdagen kom så kunde tyvärr inte Jim följa med utan jag fick köra ditt med Daniel, det gick super! Kände mig minst lika trygg och lugn med honom som jag skulle ha gjort med Jim där. Han peppade upp mig, gav mig lite tips osv. Och jag klarade uppkörningen på första försöket! Jag är otroligt nöjd och tacksam för Dalens trafikskola som hjälpte mig äntligen få ta körkort, efter många år av prestationsångest så var det som bort blåst så fort jag kom dit! Jag rekommenderar alla att gå till Dalen för att få rätt hjälpmedel för att få körkort. Läs mer
    2019-02-08 Dalens Trafikskola svarar Rebecka H
    Ojojoj Rebecka! Det var inga dåliga vitsord du gav oss! Vi är så glada och tacksamma för att vi kunde leva upp till det som du förväntade dig av oss! Samtidigt som du naturligtvis gjorde ett strålande jobb själv. Stort Grattis till ditt körkort och hoppas du kommer att ha stor glädje av det i framtiden. / Personalen på Dalens
  • Lovisa S

2019-02-08

Lovisa S skrev om Dalens Trafikskola
    På Dalens trafikskola blev jag väldigt bra bemött av proffsiga lärare och annan hjälpande personal. Det kändes tryggt och säkert vilket är viktigt för att bli en bilförare! Utan Angelica vet jag inte hur allt hade gått, TACK Läs mer
    2019-02-08 Dalens Trafikskola svarar Lovisa S
    Lovisa Lovisa! Tack snälla för de varma och glädjande orden och stort Grattis till ditt körkort! Vi kommer att sakna dig här, med stora krav och målet starkt i sikte tog du dig fram till ett körkort. Bra jobbat! / Personalen på Dalens
  • 2019-01-24

Clara W skrev om Dalens Trafikskola
    Jag har varit supernöjd med Dalens trafikskola! Jag blev alltid trevligt bemött och min lärare var jättebra och pedagogisk. Har fått så bra hjälp med allt! Läs mer
    2019-01-24 Dalens Trafikskola svarar Clara W
    Fina Clara, tack för det! Det var så roligt att ha dig här, glad och go! Duktig med stor framåtanda! Stort Grattis till körkortet, det är du väl värd. / Personalen på Dalens
  • 2019-01-24

Krister N skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tog ett BE körkort och köpte deras paketlösning, mkt bra.
    Jag fick ett trevligt bemötande med kunnig och pedagogisk personal! Läs mer
    2019-01-24 Dalens Trafikskola svarar Krister N
    Hej Krister, tack snälla för dina vitsord! Stort Grattis till körkortet, du vet hur ett släp ska dras :-)) / Personalen på Dalens
  • Yonas J

2019-01-24

Yonas J skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafik skola va jätte bra hjälpte med allt ovh gjorde så att jag klara Båda proven på första gånger rekommender dem stort Läs mer
    2019-01-24 Dalens Trafikskola svarar Yonas J
    Tusen tack Yonas för din fina rekommendation! Vi tyckte det var mycket trevligt att ha dig som elev hos oss, ditt engagemang gav ett bra resultat utan krångel. Välkommen tillbaka om du önskar komplettera ditt körkort med fler behörigheter eller om du bara vill fika lite!!
    / Hälsningar från personalen på Dalens
  • 2019-01-23

Klara Å skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola hjälpte mig mycket på vägen mot körkortet, jättebra lärare och bra längd på lektionerna. Supernöjd! Läs mer
    2019-01-23 Dalens Trafikskola svarar Klara Å
    Tack snälla Klara för de fina orden! Stort Grattis till körkortet, hoppas det ger dig stor frihet och glädje i framtiden! / Personalen på Dalens
  • 2019-01-13

Tarifeh F skrev om Dalens Trafikskola
    Ni är bäst och jätte trevliga personal. Läs mer
    2019-01-14 Dalens Trafikskola svarar Tarifeh F
    Tusen tack Tarifeh för de fina orden! Du gjorde ett strålande jobb själv, bra kämparglöd!! / Personalen på Dalens
  • 2019-01-13

Martin A skrev om Dalens Trafikskola
    Duktiga, trevliga, kompetenta och bra på alla sätt. Jag kan varmt rekommendera Dalens Trafikskola Läs mer
    2019-01-14 Dalens Trafikskola svarar Martin A
    Tack Martin för din fina rekommendation och stort Grattis till körkortet. / Personalen på Dalens
  • 2018-12-20

Anders K skrev om Dalens Trafikskola
    Suverän support och tydliga instruktioner. Läs mer
    2018-12-21 Dalens Trafikskola svarar Anders K
    Tack för det, Anders! Lycka till med släpandet! :-D

• Amanda E

2018-12-18

Amanda E skrev om Dalens Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs på 3 veckor, och körde då intensivt två gånger om dagen.
    Mins förväntningar var att jag skulle lära mig snabbt och mycket och klara alla prov på första försöket! Och det gjorde jag!
    Trevliga körlärare som jag kände mig bekväm med! :) Läs mer
    2018-12-18 Dalens Trafikskola svarar Amanda E
    Hej Amanda! det glädjer oss att utbildningen motsvarade dina förväntningar, du själv gjorde ett strålande jobb. Stort Grattis till dig!
  • 2018-12-08

Ida L skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tyckte Dalens trafikskola var jättebra och jag är väldigt nöjd med den lärare som jag hade då Angelica verkligen hjälpte och lärde mig mycket; hon var väldigt pedagogisk och hon lyckades skapa ett avslappnat klimat under lektionerna så att man körde bättre (för man var inte lika nervös) samtidigt som man vågade göra fel som hon hjälpte en att lära sig av.
    Det var även bra att hon hjälpte mig planera min utbildning och pushade mig att köra upp när jag gjorde då jag skulle inte ha vågat bokat den tiden själv.

Utöver detta så tyckte jag att allt runt uppkörningen var väldigt bra, framför allt att man fick köra till Farsta själv då detta lugnade nerverna. Dubbellektionerna var även bra då man hann mycket under dem och landsvägskörningen, när man tillsammans med en annan bil var ute i flera timmar, var också lärorikt då man fick möjlighet att lära sig av andra elever. Läs mer
    2018-12-10 Dalens Trafikskola svarar Ida L
    Hej, Ida!

Tack för dina uppmuntrande ord ... Angelica tackar och hälsar! Hoppas du kommer få många långa sköna mil på egen hand!

• 2018-12-06

Munish N skrev om Dalens Trafikskola
    Very professional. Really enjoyed my driving lessons. Thanks to Gustaf and Daniel. Läs mer
    2018-12-10 Dalens Trafikskola svarar Munish N
    Cheers, Munish! Happy driving ... :-D
    /The Staff
  • 2018-12-04

Arne G skrev om Dalens Trafikskola
    Bemötande super bra fin lugn ut bildning super nöjd alla ni på Dahléns bilskolan önskar jag en go jul gott nytt år mvh Uffe Läs mer
    2018-12-04 Dalens Trafikskola svarar Arne G
    Vi tackar så mycket för det och önskar en God Jul tillbaka till dig! /Personalen på Dalens

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen