Dalens Trafikskola

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen — Visa karta

Här på Dalens Trafikskola i Enskede i Stockholm är vårt mål är att få din körkortsutbildning så lyckad, prisvärd och effektiv som möjligt. Vi erbjuder körkortsutbildningar för MC-kort, personbil i form av B-körkort och moped samt släpvagnstillägg om du behöver det.

Vår personal är tålmodig och pedagogisk för att du som elev ska kunna ta till dig utbildningen och känna dig trygg med dina nya kunskaper. Självklart är vi anslutna till Sveriges trafikskolors riksförbund. Varmt välkommen till oss om du ska ta körkort!

Läs vad 282 kunder tycker om Dalens Trafikskola

• 2020-10-16

Jonathan G skrev om Dalens Trafikskola
    Tagit både mitt B och BE genom Dalen och varit otroligt nöjd båda gångerna. Förtroendeingivande lärare och saklig utbildning! Läs mer
  • 2020-10-07

Linn H skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte lektioner och uppvärmning inför körprov. Det var väldigt bra körlärare och mycket lärorika lektioner. Rekommenderar! Läs mer
    2020-10-07 Andreas S svarar Linn H
    Det tackar vi för och GRATTIS!
  • 2020-09-29

PÄR J skrev om Dalens Trafikskola
    Efter att funderat på att ta A-körkort sökte Jag lämplig trafikskola, och föll för Dalens Trafikskola. Det visade sig för min del vara en lyckoträff. Lärarna är väldigt kompetenta och pedagogiska, med en mycket bra mix av personligheter. Man har mycket bra stöd i sin utbildning, ända tills Man fått sitt körkort. Idag va det så dax för förarprovet, och det gick vägen. Kan rekommenderar denna trafikskola starkt. Läs mer
    2020-09-29 Andreas S svarar PÄR J
    Tack för värmande ord, Pär, och grattis till körkortet! :-D
  • 2020-09-29

Pål E skrev om Dalens Trafikskola
    Proffsigt och ödmjukt. Är man klar så är man klar. Läs mer
    2020-09-29 Andreas S svarar Pål E
    MC-kort - som en promenad i parken :-D
    Stort GRATTIS Pål!
  • ULF F

2020-09-28

ULF F skrev om Dalens Trafikskola
    Har länge funderat på att ta MC-kort,så i Maj-Juni i år (2020) fixade jag lämplighetsintyg etc, körde mycket landsväg och en del annat,när jag letade efter en lämplig skola så dök Dalens upp på nätet och genom bekanta med mycket positiva erfarenheter från många håll,så jag började ta lektioner där vilket kompletterade och fullgjorde min utbildning inför provet som gick bra)) så MC-teamet Dalen har är väldigt bra på alla sätt, kan starkt rekommendera dem!! Läs mer
    2020-09-29 Andreas S svarar ULF F
    Kul att höra, Ulf! Grattis till körkortet - bra jobbat!
    /MC-gänget på Dalens
  • 2020-09-24

Christer A skrev om Dalens Trafikskola
    Tog A kortet, bra och trevligt bemötande, trevlig pedagogisk och kunnig lärare. Allt enligt förväntningarna. Läs mer
  • 2020-09-24

Johan E skrev om Dalens Trafikskola
    MC utbildning

Proffsig personal, trevligt bemötande och bra fordon samt utrustning.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-09-29 Andreas S svarar Johan E
    Tack för att vi fick förmånen att köra med dig Johan - hoppas det blev affär på Fottas ... :-D
  • 2020-09-18

Leo N skrev om Dalens Trafikskola
    Personalen var otroligt trevlig och bemötte mig bra, den ända kritiken som går att ge är att jag inte kände att jag fick tillräckligt tillit efter ett tag men utöver det så var det ett otroligt bra upplevelse Läs mer
    2020-09-30 Andreas S svarar Leo N
    Tack, Leo! Vi lovar att jobba på tilliten ...

Jonny A skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte motorcykel lektioner, både i trafik och på bana och lektionerna var väldigt pedagogiska tillsammans med kompetenta Lärare. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-09-16 Andreas S svarar Jonny A
    Tack, Jonny! Dina ord värmer - hoppas se dig på en egen MC snart 😃

Mikael K skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tog mitt MC-kort på Dalens Trafikskola och är mycket nöjd. Dalens trafiklärare har en proffsig men samtidigt en familjär attityd. Läs mer
    2020-09-16 Andreas S svarar Mikael K
    Tack, Mikael! Vi bugar och bockar och hoppas se dig i en kurva snart ... 🤗

Max H skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande, det gick snabbt och smidigt att ta mc-kort med hjälp av dalens ts Läs mer
    2020-09-16 Andreas S svarar Max H
    Kul att höra, Max! Mycket nöje med MC-kortet önskar vi 😃🏍
  • 2020-08-31

Minna W skrev om Dalens Trafikskola
    Lärarna är toppen! Familjärt men samtidigt professionellt bemötande av samtliga i personalen. Skulle absolut rekommendera Dalens trafikskola till andra <3 Läs mer
    2020-09-02 Andreas S svarar Minna W
    Tack, Minna! Det betyder allt för oss att du är nöjd :-D
  • Jacob W

2020-08-29

Jacob W skrev om Dalens Trafikskola
    Tog utbildning på tung mc hos Dalens trafikskola. Trevliga, kunniga mc lärare med glimten i ögat .
    Det gick att låna bra mc-kläder, nya fräscha motorcyklar att träna på.
    Mysig hemtrevlig körskola där jag kände mig hemma.
    Tack Dalens trafikskola som hjälpte mig att ta
    mc-kortet
    /Jacob Läs mer
    2020-08-31 Dalens Trafikskola svarar Jacob W
    Det var fina ord Jacob! Tack för det och ha nu många sköna turer på hojen! /Personalen på Dalens
  • 2020-08-28

Ella F skrev om Dalens Trafikskola
    Angelica var en superbra körlärare som var ett jättebra stöd för mig innan min uppkörning. De hade bra bilar och trevlig personal! Läs mer
    2020-09-02 Andreas S svarar Ella F
    Tack för det, Ella! Vi håller med om att Angelica är toppen :-D
  • 2020-08-27

Jennifer H skrev om Dalens Trafikskola
    Jag var jättenöjd när jag övningskörde med Angelica och Martin på Dalen 👍🏼 Läs mer
    2020-09-02 Andreas S svarar Jennifer H
    Vi lyfter på hatten och tackar! Lycka till på egen hand ...
  • 2020-08-27

Alicia N skrev om Dalens Trafikskola
    Min körskole upplevelse var helt perfekt! Bästa lärare Angelica hjälpte mig dit jag skulle! She deserves a raise! Helt fantastiskt. Läs mer
    2020-08-27 Dalens Trafikskola svarar Alicia N
    Tack Alicia! det var fina ord du gav oss. Vi är glada att ha haft dig som elev och hoppas du får många härliga körupplevelser. /Personalen på Dalens
  • YASIN A

2020-08-20

YASIN A skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tog hem A-kortet (MC) tack var det denna fantastiska skola med deras super trevliga personal och trafiklärare! ALLA är väldigt familjära och lägger tid på dig som elev för att du ska uppnå bästa resultat inför dina träningar. Tiderna har varit super och dem är väldigt flexibla med detta. Bästa är att man som elev kan boka sina egna lektioner på en elevcentral, där finns även kommentarer/feedback om vad som hänt under körningen och bör göras i fortsättningen. Mycket skratt och humor inkluderas också!

Jag vill tacka för tiden jag haft hos er och lite extra till Andreas som var min pedagog!

OBS! Det görs även MC träffar i skolan för dem gamla eleverna då o då och glider runt. Läs mer
    2020-08-20 Andreas S svarar YASIN A
    Tack för dina värmande ord, Yasin! Hoppas du får många härliga mil redan i år!

PS. 13 september kl. 09.00 drar vi på tur :-D
    YASIN A gillar detta
  • 2020-07-30

Anna H skrev om Dalens Trafikskola
    Jag köpte 3 paket med 5 körlektioner. Jag upplevde att alla var väldigt trevliga och tillmötesgående och jag utvecklades mycket snabbare i min körning än innan då jag testat en annan körskola. De hade bra, konkreta tips och övningar som jag tog med mig och övade på hemma och jag är mycket nöjd med Dalens trafikskola! Läs mer
    2020-08-04 Andreas S svarar Anna H
    Tack, Anna! Vi bugar och bockar ... Det betyder allt för oss att du är nöjd! 😃
  • 2020-07-24

Zamir C skrev om Dalens Trafikskola
    Bra service, priser och lärare! Läs mer
    2020-07-27 Andreas S svarar Zamir C
    Tack, Zamir! Hoppas på många sköna MC-mil i sommar :-D
  • KIM I

2020-07-01

KIM I skrev om Dalens Trafikskola
    Andreas är en grym lärare. Tog B-kortet med honom år 2000 och nu A-kortet 20 år senare. Av 4 Dalens-elever klarade alla uppkörningen på första försöket. Grymt betyg. Läs mer
    2020-07-01 Andreas S svarar KIM I
    Tack Kim, det värmer! Lättjobbat med så duktiga och intresserade elever 😃
  • 2020-06-26

Adrian B skrev om Dalens Trafikskola
    Jag har haft en väldigt rolig tid på Dalens trafikskola samtidigt som jag lärt mig väldigt mycket under en kort period. Alla lärare har alltid ett gott humör, vilket gör att man ser fram emot körlektionerna. Läs mer
  • 2020-06-26

Adam T skrev om Dalens Trafikskola
    Tog det efterlängtade MC-kortet med hjälp av Dalens trafikskola. Nöjd med upplägget som dessutom gick snabbare än vad jag själv trott.
    Stort tack till alla grymma instruktörer ni är fantastiska.
    // Adam ”93” Läs mer
  • 2020-06-08

Astrid L skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tog ungefär 30 lektioner med manuell bil med Angelica och Morgan. De är båda pedagogiska och det är väldigt bra att köra i områden där man sedan troligtvis kör upp! Rekommenderar Dalens trafikskola! Läs mer
  • 2020-06-08

Li V skrev om Dalens Trafikskola
    Kan rekommendera dalens trafikskola till alla som vill köra med en grym och trevlig personal!
    Det blev många skratt på vägen och jag upplever att Gustaf hade tålamod som en ängel! Pushade och motiverade och väldigt pedagogisk, kommer vara evigt tacksam!
    Överlag bra priser/ proffsigt bemötande av all personal på hela körskolan .
    Jag helnöjd med hela upplevelsen!
    // Li Läs mer
  • 2020-05-27

Olle A skrev om Dalens Trafikskola
    Toppen! Fick körkortet på första uppkörningen. Bra och trevliga lärare. Läs mer
  • Josefin Ö

2020-05-18

Josefin Ö skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte 4 lektioner för B96, alltså två dubbellektioner! Fick världens bästa körlärare Andreas Sund som bemötte mig väl och hade humor med sig i varje körfält vilket gjorde lektionerna både avslappnade och roliga. Han gav positiv feedback men var också konsekvent på vad man behövde öva mer på. Körlektionerna gav därför mer än förväntat då jag lärde mig massor och hade kul på vägarna. Personalen i ”butiken” var också trevliga och bemötte mig väl. Tack Dalen för att ni finns, utan er hade jag inte mött Andreas som fixade mitt körkort på första uppkörningen. Tack tack tack! Läs mer
  • Martin S

2020-05-12

Martin S skrev om Dalens Trafikskola
    Tog A kort. Extremt duktiga och pedagogiska trafiklärare. Hade förmånen att köra med Jim, Martin och Andreas. Jim körde jag med många lektioner, så extra tack till Jim. Men alla hade väldigt bra inputs. Så ska du ta MC kort, rekommenderar jag starkt Dalens Trafikskola! //Martin Läs mer
    2020-05-12 Andreas S svarar Martin S
    Vi tackar och bockar! Hoppas du får bästa MC-sommaren - väl värt!
    /MC-gänget på Dalens
  • 2020-05-07

Mai W skrev om Dalens Trafikskola
    Engagerade, proffsiga och pedagogiska trafiklärare hjälper dig nå målet! Mycket bra bemötande även av övrig personal vid frågor, bokningar, betalningar m.m. Tog B-körkort i april och är jättenöjd!
    Rekommenderar Dalens Trafikskola varmt!
    /Maj Läs mer
  • 2020-05-05

Deki T skrev om Dalens Trafikskola
    Pedagogisk personal bra på att lära ut.Alltid lugna och stödjande. Rekomenderar verkligen denna körskola. Läs mer
  • 2020-03-13

Aleksandar I skrev om Dalens Trafikskola
    Bra lärare och pedagogiska framför allt. På två lektioner fick jag tips och trick så pass så jag klarade min uppkörning!

Kände mig trygg under uppkörningen och de va motiverande att klara det Läs mer
  • 2020-03-13

Katarina S skrev om Dalens Trafikskola
    Trafiklärarna är pedagogiska, duktiga och professionella! Läs mer
  • 2020-03-11

Hanna W skrev om Dalens Trafikskola
    Så bra upplevelse med att ta mitt körkort! Fick stöd och pepp genom hela utbildningen och utan det skulle det tillslut inte ha gått! Läs mer
  • 2020-03-03

Malin K skrev om Dalens Trafikskola
    En otroligt bra körskola som verkligen ger en alla möjligheter för att lyckas ta körkortet! Läs mer
  • 2020-02-22

Klara R skrev om Dalens Trafikskola
    Fantastiska lärare och ett mycket trevligt bemötande! En bra trafikskola! Läs mer
    2020-03-09 Dalens Trafikskola svarar Klara R
    Vi är så glada att du tog ditt kort! Tack för ditt beröm. Vi tar åt oss... /Dalens personal
  • 2020-02-22

Adrian H skrev om Dalens Trafikskola
    Satta första på uppkörningen! Trevlig personal och bra hjälp Läs mer
    2020-03-09 Dalens Trafikskola svarar Adrian H
    Härligt Adrian! Grattis och tack för ditt omdöme. /Dalens personal
  • 2020-02-20

Viggo K skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket trevlig och genuin personal, fina lokaler och självklart en bra utbildning. Läs mer
    2020-02-20 Dalens Trafikskola svarar Viggo K
    Tack för det Viggo, det var också väldigt trevligt att ha dig här som elev. / Personalen på Dalens
  • 2020-02-20

Sara J skrev om Dalens Trafikskola
    Malin är en fantastisk körlärare! Rekomenderar körskolan överlag väldigt bra :) Läs mer
    2020-02-20 Dalens Trafikskola svarar Sara J
    Tack för ditt omdöme Sara! Stort Grattis till körkortet. Vi ses på vägarna! / Personalen på Dalens
  • SIMON B

2020-02-10

SIMON B skrev om Dalens Trafikskola
    Världsklass. Rekommenderar starkt denna bilskola. Härligt bemötande. Körledare som ser ens behov, Lägger upp en fungerande och möjlig plan för körkortet och vad som ska tränas på. Med en ända app sköts kommunikationen mellan körledaren där varje lektion får kommentarer där man får en redogörelse om vad som gjorts och vad som behövs finslipas. Samma app bokas nya lektioner och här finns också all teori i form av läsnyttig info samt olika prov. Helt perfekt för mig. Det blev ett dussin väll uppskattade lektioner och sedan skrev jag upp och körde upp på första försöken. Tack Dalens trafikskola. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-02-13 Andreas S svarar SIMON B
    Tack för ditt fina omdöme, Simon! Det betyder allt för oss att du är nöjd! :-D
  • 2020-02-09

Lukas B skrev om Dalens Trafikskola
    En toppentrafikskola! Jag hade prövat ett par andra skolor innan och varit missnöjd, men när jag kom till Dalens Trafikskola var det en helt annan grej.
    Angelica, som jag körde mest med, är grym. Hon lyckades få mig i form för att klara uppkörningen mycket snabbare än vad jag hade trott var möjligt.

Rekommenderar skolan och henne starkt! Läs mer
    2020-02-10 Andreas S svarar Lukas B
    Kul att du är nöjd, Lukas! Det betyder mycket för oss!

• 2020-02-09

Gabriel W skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte körlektioner hela vägen till körkortet, gick genom i teori hur man ska tänka innan man utförde. Tog oss säkert till körkorten. Trevlig personal, och levde upp till alla mina förväntningar så jag blev rekommenderad Dalens Trafikskola Läs mer
    2020-02-10 Andreas S svarar Gabriel W
    Tack, Gabriel! Vi önskar dig lycka till med din körning i framtiden :-D

• Pär Ö

2020-02-07

Pär Ö skrev om Dalens Trafikskola
    Paket för BE körkort.

Proffsigt, sakligt och lugnt bemötande.

Mycket bra körlärare som verkligen hjälpte till att rätta de skavanker jag hade lagt mig till med genom åren.
    Tack vare detta kände jag mig mycket väl förberedd inför uppkörningen som gick riktigt bra! /Pär Läs mer
    2020-02-10 Andreas S svarar Pär Ö
    Tack, Pär!

Lycka till med ditt släpande nu när du är certifierad!

• 2020-02-02

Chittraporn J skrev om Dalens Trafikskola
    Har fått jättefin upplevelse från er. Trafiklärarna o receptionen är jätteduktiga , kunniga, trevliga och hjälpsamma. Jag hade Malin. hon är fantastisk! Jag köpte 35 lektioner (manuell) Appen är jättebra för att lära sig teori. Jag har plockat bara från er app för teori. Jag fick godkänt båda kunskapsprov och körprov för första försöket. Läs mer
    2020-02-02 Andreas S svarar Chittraporn J
    Tack och grattis! Snyggt gjort att sätta båda proven på första försöket!
  • 2020-02-02

Björn M skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola är skolan på tå, snabb och lyhörd service med bra trafiklärare! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2020-02-02 Andreas S svarar Björn M
    Tack, Björn! Det betyder mycket för oss att du är nöjd! :-D
  • 2020-02-01

Vilma Å skrev om Dalens Trafikskola
    Hjälpsamma, trevliga och drivna. Rekommenderar verkligen denna körskola!! Läs mer
    2020-02-03 Dalens Trafikskola svarar Vilma Å
    Tack för dina fina ord, Vilma! Det betyder mycket för oss!
  • 2020-01-27

Mohammed A skrev om Dalens Trafikskola
    Jättebra skola, alltid trevligt bemötande och väldigt erfarna lärare.
    REKOMMENDERAS STARKT. Läs mer
    2020-01-27 Dalens Trafikskola svarar Mohammed A
    Tack fina Mohammed! det var trevligt att ha dig och Ahmed här hos oss. Stort Grattis till körkortet och ha det så bra! / Personalen på Dalens
  • 2020-01-26

Mikael L skrev om Dalens Trafikskola
    Tack för all hjälp är mycket nöjd med allt. Kan verkligen rekommendera denna trafikskola. Läs mer
    2020-01-27 Andreas S svarar Mikael L
    Vi lyfter på hatten och tackar tillbaka!
  • 2020-01-23

Mattias B skrev om Dalens Trafikskola
    BE-kortet gick som en dans tack vare den hjälp och uppmuntran jag fick av Dalen! Läs mer
    2020-01-23 Dalens Trafikskola svarar Mattias B
    Tack Mattias för det, kul att du var nöjd med oss. Stort Grattis till körkortet, nu kan du släpa dig runt så mycket du vill! / Personalen på Dalens
  • 2020-01-10

Nils N skrev om Dalens Trafikskola
    Jag köpte körlektioner, samt teoribok och speglar. På dalen blev jag väldigt väl bemött och jag kände att jag stod i fokus. Läs mer
    2020-01-10 Dalens Trafikskola svarar Nils N
    Tack för det, Nils! Lycka till med körningen på egen hand!
  • 2019-12-25

Karl B skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte ett paket med 8 lektioner plus några till. Körde med Gustaf som var säker o riktigt duktig. Hade körvana sen innan men med ett bra finslip från Gustaf tog jag kortet på första försöket! Läs mer
    2019-12-27 Dalens Trafikskola svarar Karl B
    Tack för ditt fina omdöme! Stort Grattis till körkortet! /Personalen på Dalens
  • 2019-11-24

Martin O skrev om Dalens Trafikskola
    Min ambition från början var att ta körkort på egen hand med några körlektioner som stöd. Efterhand fick körskolan mer helhetsansvar för min utveckling.

Körskolan har alltid varit bra på att anpassa sig till vad jag önskar och bättre än jag själv på att förstå vad jag behöver.

Mina förväntningar hade nog mest med min egen utveckling att göra. Att denna inte blev lika linjär och snabb som jag hoppats på beror antagligen snarast på mig själv än på lärare. Läs mer
    2019-11-25 Dalens Trafikskola svarar Martin O
    Tack för din rekommendation och kul att höra att det blev bra! Grattis till ditt körkort! /Personalen på Dalens

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen