Dalens Trafikskola

Dalens Trafikskola

Ring 08-39 32 11 www.dalenstrafikskola.com

Här på Dalens Trafikskola i Enskede i Stockholm är vårt mål är att få din körkortsutbildning så lyckad, prisvärd och effektiv som möjligt. Vi erbjuder körkortsutbildningar för MC-kort, personbil i form av B-körkort och moped samt släpvagnstillägg om du behöver det. Vår personal är tålmodig och pedagogisk för att du som elev...

365 omdömen om Dalens Trafikskola

Jan åke L
Skrev om Dalens Trafikskola

Gick en handledarkurs för bil för läraren Kjelle. Väldigt trevlig och lärorik kurs. Janne

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Kajsa B
Skrev om Dalens Trafikskola

Mycket bra handledarkurs. Tack Kjelle!

Michaela Erika Kristina S
Skrev om Dalens Trafikskola

Detta är min andra gång som jag går på handledarkursen och jag säkert säga att tack vare Kjell lärde jag mig betydligt mer denna gång. Det var avslappnat, lärorikt och framförallt roligt!

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Carl Richard Fredrik L
Skrev om Dalens Trafikskola

Om man vill ta körkort ska man göra det med den här killen han var as rolig och tyckte verkligen om att lära ut det här. Kanske en pik emot mig själv men hade varit toppen med ett A4 med vad alla böcker å redskap som finns för att hjälpa till. Jätte kul, tack Kjelle!

Richard S
Skrev om Dalens Trafikskola

Gick precis en handledarkurs hos Kjelle vid Enskede Dalen. Han fick 3 timmar att flyga förbi med humor, eftertanke och riktigt vass pedagogik! Önskar nästan att man behövde ta lappen igen så man kunde ha honom som lärare! Tusen tack Kjell, 10/10 Mvh stolt ägare av 2 nya backspeglar <3

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Maria Anita W
Skrev om Dalens Trafikskola

Kjell är pedagogisk och lär ut på ett intressant, engagerande och roligt sätt. Han är lugn och känns trygg!

Isak Alvar Loke W
Skrev om Dalens Trafikskola

Kjell var en fantastisk lärare och kursen var väldigt lärorik!

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Nora Hanna Elise W
Skrev om Dalens Trafikskola

Kjell var en otrolig lärare i handledarkursen. Lärorikt och intressant!

Marcus Emil Willhem F
Skrev om Dalens Trafikskola

Kjell, var en mycket bra lärare. Intressant och lärorikt. Rekommenderar till alla!

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Eric V
Skrev om Dalens Trafikskola

Superbra och trevliga lärare! Fick lära mig en hel del och fick massor av tips för att träna hemma. Rekommenderar starkt! Och extra stort tack till Daniel som tränade mig!!

Richard O
Skrev om Dalens Trafikskola

Har tagit A-, B- och BE-behörighet på Dalens Trafikskola. Trevliga och bra lärare. Är mycket nöjd.

Lina R
Skrev om Dalens Trafikskola

Tack för all stöttning och bra tips av mina pedagogiska lärare! Jag har även fått ett bra bemötande från alla i personalen. Tack framförallt till Daniel & Kjelle. Jag klarade det med er hjälp!

Mathilda F
Skrev om Dalens Trafikskola

Pedagogisk lärare som hjälper en att nå sitt mål. Jag är otroligt glad att jag valde Dalens trafikskola, kunde inte varit mer nöjd. Tog körkort för automat och hade en superbra lärare (Kjell) som lärde ut på ett bra och lugnt sätt. Tack vare honom har jag nu körkort!

Denis W
Skrev om Dalens Trafikskola

En seriös körskola med kompetent och trevlig personal. Stort tack till Morgan, och Dalen körskola, för all hjälp så att vi båda fixade körkortet. /Systrarna White

Filip F
Skrev om Dalens Trafikskola

Tack Dalens Trafikskola för en riktigt bra utbildning. Fantastiskt från start till mål. Kört med fyra olika trafiklärare och alla har varit superbra. Extra stort tack till Kjell och Daniel. Från att aldrig ha suttit bakom ratten till körkort på fyra månader, det hade inte gått utan er vägledning!

Zarah F
Skrev om Dalens Trafikskola

Blev mer än väl bemött av all personal och levde upp till alla mina förhoppningar om trafikskola och trafikskollärare. Behövde inte oroa mig länge då det kändes bra från första lektionen. Körde intensivt med samma lärare (Jan) och kunde inte önska något mer. Otroligt tacksam för allt och lycklig över att jag valde rätt! Rekommenderar absolut!

Mikael H
Skrev om Dalens Trafikskola

En trafikskola med personal som är pedagogiska och besitter hög kompetens. Kände mig väl förberedd inför båda proven efter körlektionerna hos dem. Rekommenderar starkt Dalens Trafikskola till folk som vill ta körkort:)

Fredrik J
Skrev om Dalens Trafikskola

Fantastiskt bra lärare. Rekommenderar verkligen Dalens.

Cameron L
Skrev om Dalens Trafikskola

Super körskola. Rekommenderas starkt.

Jennie N
Skrev om Dalens Trafikskola

Helt otroligt pedagogiska, duktiga och bra lärare!!! Bra hojar och tillgång till manöverbanor

Christoffer I
Skrev om Dalens Trafikskola

Tog först ett par lektioner för att sedan hoppa på intensivkursen. Riktigt nöjd med upplevelsen som helhet, bemötandet från personalen som var hjälpsamma när det behövdes och sedan trafiklärarna som var riktiga proffs! Jag kommer rekommendera Dalens Trafikskola vidare.

Cameron James L
Skrev om Dalens Trafikskola

Rekommenderas varmt. Trevlig, pedagogisk och kunnig personal enligt mig. Skulle lätt välja de om jag tänker fixa något mer behörighet. Mvh

Hari M
Skrev om Dalens Trafikskola

Bästa körskolan! Tack vare min duktiga, proffsiga och engagerade lärare Daniel, så lyckades jag nå mitt mål. Idag fick jag mitt körkort! Tusen tack för all hjälp, jag hade aldrig kunnat klara det utan Daniel min lärare. You are the best .😊 thank you again.

Alexander K
Skrev om Dalens Trafikskola

Min sambo hade tidigare år varit elev hos Dalens Trafikskola och var otroligt nöjd. Därav blev det ett enkelt val för mig då jag skulle ta A-körkortet. Det var aldrig någon oro över att Dalens Trafikskola skulle försöka dra ut på min utveckling för att sälja fler lektioner. Varje lektion hade tydliga mål och alltid fokus på min utveckling. Jag fick lära mig att köra motorcykel på ett säkert och tryggt sätt, jag blev inte bara lärd för att klara uppkörningen. Kan inget annat än varmt rekommendera Dalens Trafikskola, klockren trevlig personal som anpassar allt efter ens egna behov.

Sara H
Skrev om Dalens Trafikskola

Supertrevlig och kunnig personal. På första lektionen satte vi tillsammans upp mål för när jag skulle ta körkort och jobbade sedan mot det. Jag köpte 7st körlektioner (hade kört mycket hemma) +riskettan och risktvåan. Stort tack till er som gjorde resan till körkortet effektiv, lärorik och rolig.

Astrid J
Skrev om Dalens Trafikskola

Lyckade ta mitt b-körkort tack vare Dalens trafikskola. De var duktiga på att förklara vad man ska göra och hur man ska göra det. Ibland ritar de på papper och ibland får man sitta bredvid medans de visar hur man ska göra. De skriver på elevcentralen vad som man bör öva på till nästa lektion så att man vet vad man ska öva hemma. De var enkelt sagt bra och pedagogiska.

Benjamin I
Skrev om Dalens Trafikskola

Kunniga lärare som lär ut på ett sätt som gör det enkelt att ta till och använda i sin körning.

Johnas A
Skrev om Dalens Trafikskola

Mc körkort, proffsigt upplagt med landsvägskörning och köra på bana, trevliga instruktörer

Martin P
Skrev om Dalens Trafikskola

Kanon bra körskola med väldigt pedagogiska och duktiga körskole lärare.

Felicia D
Skrev om Dalens Trafikskola

Bemötandet hos företaget var toppen, jag blev bemött på ett bra sätt och kunde lätt skapa en bild av vilket nivå jag låg på tack vare den säkra miljön. Mina förväntningar var att jag successivt skulle utmanas och lära mig nytt i takt med att min lärare såg vart mina svårigheter låg och såg till att ge extra tid för detta. Jag köpte ett 10 pack körlektioner och några ytterligare lektioner för B-körkortet. Min lärare heter Jan och var toppen!

Linnéa G
Skrev om Dalens Trafikskola

Det är bra bemötanden och trevlig personal som är väldigt omtänksamma och vill allt för ens körkort precis som en ledare ska. Min upplevelse har varit toppen, har utvecklats mycket och tar med alla tips jag fått i trafiken!

Leo C
Skrev om Dalens Trafikskola

Sammanfattningsvis var min upplevelse positiv. Jag köpte ett körkortspaket med ett visst antal lektioner. Det gick smidigt att boka och lärarna var sköna o kunniga.

Janne S
Skrev om Dalens Trafikskola

Trevlig personal allt gick smidigt

Noah H
Skrev om Dalens Trafikskola

Proffsigt bemötande, duktiga lärare. Allt funkade bra från början till slut. Skulle rekommendera Dalens till alla som letar efter en körskola.

Paulina D
Skrev om Dalens Trafikskola

Jag skulle ta B-körkort vilket jag nu gjort! Köpte 10-pack lektioner tillsammans med deras app för att plugga teori. Appen var till stor hjälp, det var ett roligare sätt att plugga! Att ta riskettan och rikstvåan var även billigare och enklare via körskola. Alla hälsar på alla på trafikskolan och det är en väldigt trevlig och avslappnad miljö. Har också fått väldigt fin hjälp av Madeleine i receptionen. Jag tog mina lektioner med körskolläraren Jan som jag fick rekommenderad av en kompis. Lugn, tydlig och det märktes att...

Fredrik L
Skrev om Dalens Trafikskola

Körkortsutbildning. Seriöst och proffesionellt bemött under hela utbildningen. Fick god hjälp med ett upplägg av utbildning anpassat för mig. Pedagogiska, lyhörda och trevliga lärare. Kunder inte vara mer nöjd!

Carl A
Skrev om Dalens Trafikskola

Jag bytte trafikskola efter att ha misslyckats på min första uppkörning. På Dalens Trafikskola hjälpte de mig med bokningar, testlektioner och bedömde hur mycket jobb jag behövde lägga ner på körningen. Jag fick samma bil och samma lärare varje gång och klarade uppkörningen helt enligt planen! Jag kommer att rekommendera Dalen till alla som frågar!

CHRISTIAN O
Skrev om Dalens Trafikskola

Har varit på tre olika körskolor, tycker att den här var bäst. Är väldigt nöjd. Klarade uppkörning på första försöket

Alva N
Skrev om Dalens Trafikskola

Köpte 12 lektioner och lärde mig massor. Skön stämning och bra utnyttjad körtid. Bra tips o lättkörda bilar.

Therese S
Skrev om Dalens Trafikskola

Jag är supernöjd med min resa till körkortet med Dalens trafiksskola. Hade en del kött på benen när jag kom men behövde hjälp att just slutföra sista steget. Jag körde med Janne - Det kändes tryggt att köra med honom och gav tydliga tips och mål. Dessutom kunde vi snacka lite om vadsom under bilresorna så det kändes trevligt!

Jeanne C
Skrev om Dalens Trafikskola

Bra pedagogiska lärare. Hade ca 5 olika vilket var bra för alla har olika sätt att förklara o se på olika situationer, det var bra att kunna ta till sig förklaringar, tipps som passade ens eget sätt att tänka.

Max C
Skrev om Dalens Trafikskola

Jag köpte ungefär 20 lektioner, alla som jobbade på Dalens trafikskola var sjukt trevliga och Angelica min körskolärare är grym, väldigt skön och lugn och man utvecklas sjukt snabbt på kort tid!!

Filip L
Skrev om Dalens Trafikskola

Jag tog ett flertal körlektioner på Dalens trafikskola och är riktigt nöjd. Bra lärare och bra stämning på skolan.

Robin P
Skrev om Dalens Trafikskola

Jag är väldigt nöjd med min utbildning, lärarna är oerhört bra, trevliga och pedagogiska. Körlektionerna var väl värt pengarna och gav mig bästa möjliga förutsättningar för att klara uppkörning en. Jag kan starkt rekommendera Dalens Trafikskola och deras handledare.

Hanna S
Skrev om Dalens Trafikskola

Utbildningen på Dalens trafikskola var av mycket hög kvalitet. Jag köpte alla moment av dem och är mycket nöjd. Dessutom är alla körlärare och receptionister schysta och tillmötesgående. Jag fixade uppkörningen på första försöket.

Lilly Z
Skrev om Dalens Trafikskola

Jättebra skola med väldigt bra upplägg och undervisning. Stort tack till mina fantastiska lärare Daniel och Gustaf!

Elsa G
Skrev om Dalens Trafikskola

Så trevlig och fin personal som vill elevens bästa.

Kent N
Skrev om Dalens Trafikskola

Målet var att skaffa behörighet BE. All kommunikation med Dalens trafikskola är hela tiden positiv och uppmuntrande. Mina förväntningar var att få hjälp med att lära mig behärska fordonet och lära mig den teoretiska kunskapen på ett pedagogiskt sätt, vilket jag tycker att Dalens trafikskola lever upp till. Den finns alltid kaffe i bryggaren och ett varmt välkomnande när man besöker Dalens trafikskola. Jag kan rekommendera Dalens trafikskola!

Lilly R F Ø

Ellen V
Skrev om Dalens Trafikskola

Då mina möjligheter till att övningsköra privat var begränsade valde jag att boka in majoriteten av mina körlektioner hos Dalens trafikskola. Jag fick ett varmt och välkomnade bemötande från första lektion och mina lektioner var alltid utmanande så att jag verkligen kände att jag gjorde framsteg. Riskutbildning 1 som jag fick på trafikskolan var pedagogisk, upplägget kändes välplanerad och jag gick därifrån och kände att jag fått ny och användbar kunskap. När det gällde körlektioner så kände jag alltid att min lärare...