Rekommenderat företag 2016 - Dalens Trafikskola
Rekommenderat företag 2015 - Dalens Trafikskola

Dalens Trafikskola

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen — Visa karta

På Dalens Trafikskola i Stockholm är vårt mål är att få din körkortsutbildning så prisvärd och effektiv som möjligt. Vi erbjuder hjälp till till MC-kort, personbil (B-körkort) och moped samt även släpvagnstillägg. Vår personal är tålmodig och pedagogisk för att du som elev ska kunna ta till dig utbildningen och känna dig trygg med dina nya kunskaper. Välkommen!

Läs vad 58 kunder tycker om Dalens Trafikskola

• Carl R
    Carl R skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket proffesionell trafikskola. Tydlig planering av lektioner och uppföljning av genomförda lektioner.

Tack Angelica
    Angelica J, Dalens Trafikskola gillar detta
  • Matti B
    Matti B skrev om Dalens Trafikskola
    Superbra körskola! Schyssta och kunniga lärare.
    2016-11-07 Dalens Trafikskola svarar Matti B
    Tack Matti, det var roligt att höra! Med elever som du är ingenting några problem. Tack för morotskakan den var underbar! / Madeleine i receptionen
  • Ola H
    Ola H skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt trevliga och pedagogiska anställda! Lite dåliga på att ringa upp på telefon bara.
    2016-11-05 Andreas S svarar Ola H
    Tack för det Ola! Vi ska jobba på att bli bättre med telefonen ...
  • Monica S
    Monica S skrev om Dalens Trafikskola
    Fick väldigt oklara besked gällande möjlighet att ta intensivkurs, men rekommenderades att börja med att ta några lektioner. Blev sedan hängande i luften och fick köra med flera olika lärare, vilket gjorde att det dröjde innan det kunde tas ett samlat grepp om min utbildning. Den pedagogiska förmågan varierar mellan lärarna. De två kvinnliga lärarna är oerhört pedagogiska, peppande, får en att tro på sig själv, ger mycket och kreativ feedback!
    2016-10-20 Dalens Trafikskola svarar Monica S
    Hej! Tack för dina åsikter om oss, vi tar självklart till oss det och jobbar på att bli bättre. det ska inte gå till så som du beskriver utan ska vara tydligt och klart från början, dessutom så är 1 lärare bäst max 2 vilket man kan behöva ibland om det är ont om tider. /Dalens
  • David F
    David F skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket bra och pedagogiskt, lärare som visar och förklarar på enkelt sätt
  • Christian P
    Christian P skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket kunnig personal som möjliggjorde MC-kort på ett effektivt sätt
    2016-10-17 Andreas S svarar Christian P
    Tack, Christian! Hoppas vi ses i någon kurva snart! Lycka till med körningen!
  • Stephanie B
    Stephanie B skrev om Dalens Trafikskola
    Helt underbar trafikskola, kände mig som hemma första gången jag kom in dit! Helt fantastiskt personal o lärare med dock sjukt torr humor men de älska jag! Rekommenderar detta ställe till alla verkligen! <3
    2016-10-17 Andreas S svarar Stephanie B
    Tack, snälla Stephanie! Vi kommer sakna dig, men hoppas på återseende till avrostningen i vår. Ta även med bror och far din ... 😃
  • Elisabeth Y
    Elisabeth Y skrev om Dalens Trafikskola
    Trevliga och pedagogiska lärare. Receptionist som alltid är hjälpsam. Gott kaffe och bra stämning!
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Dalens Trafikskola
    Tog mc kort hos dalens trafikskola i juni, tyckte de var bra och trevliga lärare! Kan starkt recommendera dalens trafikskola för andra!
  • Lina L
    Lina L skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt rolig, proffsig och duktig personal! Trodde på mig när jag inte själv gjorde det :). Tack för ni hjälpte mig att ta körkort!
  • Carolin A
    Carolin A skrev om Dalens Trafikskola
    Bra och seriös körskola! Lugna och pedagogiska instruktörer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola rekommenderar jag starkt! Engagerade körlärare och ett bra upplägg med både körning och teori. Var inte omotiverad en enda lektion.
  • Lisen J
    Lisen J skrev om Dalens Trafikskola
    Väl mottagen. Kunnig personal. Rekomderat till andra
  • Robban S
    Robban S skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket bra trafikskola! Alla otroligt duktiga på att lära ut. Rekommenderas starkt!
  • Nadja W
    Nadja W skrev om Dalens Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med min utbildning. Min körskolelärare var mycket bra och pedagogisk.
  • Robin G
    Robin G skrev om Dalens Trafikskola
    Bra service! Trevlig personal och en riktigt kul upplevelse rekommenderar stort!
  • Kai H
    Kai H skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket bra och matnyttig kurs. Snabbt resultat.
  • Elin S
    Elin S skrev om Dalens Trafikskola
    En riktigt bra trafikskola. Härlig stämning och jättetrevliga och duktiga lärare!
  • Tone J
    Tone J skrev om Dalens Trafikskola
    Lärarna har varit stöttande och peppande och jag har lärt mig otroligt mycket på lektionerna. Bra att körskolans bil var liknande trafikverkets bil.

Användandet av elevcentralen behöver dock förbättras. Då jag på första försöket klarade min privatbokade uppkörning sa elevcentralen att jag kommit 11% i min praktiska utbildning
  • Karolina H
    Karolina H skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola var bra, de anpassade utbildningen efter mig och la fram förslag hur man kunde gå tillväga. Tog b körkort. Tycker dock att de kunde effektivisera utbildningen lite och ibland inte dra ut på det. Smidigt att boka lektioner och betala på nätet. I helheten så är jag nöjd.
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Dalens Trafikskola
    Jag är super nöjd med Dalens trafikskola. Började att övningsköra med dem i mitten på januari, körde ca 3 ggr/v, ingenting hemma och tog mitt körkort den 14 april på första försöket :) Alla är super trevliga, lättsamma och bra på att lära ut och det var inga problem att hitta lektionstider. Rekommenderar varmt!
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Dalens Trafikskola
    Extremt bra bemötande och professionella lärare!
    Kunde inte vara mer nöjd.
  • Erik M
    Erik M skrev om Dalens Trafikskola
    Bra lärare, proffsig känsla. Tydligare mål önskas för att strömlinjeforma utbildningen ännu mer.
  • Marjan E
    Marjan E skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola får full poäng av mig! undervisningar utfördes på pedagogiskt sätt.
    Dalens Trafikskola, Marjan E gillar detta
  • Per S
    Per S skrev om Dalens Trafikskola
    Är gravt hörselskadad, körläraren var tydlig så att jag hörde mestadels vad han sa under hela körtiden.... 👍

Trevligt bemötande & väldigt lugn. ☺

Morderna & Sköna bilar att köra med.☺

Körskolans lokal bjuder de på kaffe utan kostnad 😉

Rekommenderar verkligen stället 👍
  • Linus T
    Linus T skrev om Dalens Trafikskola
    Trevliga och väldigt duktiga på sitt jobb ! Förklarade mycket väl .
  • Linn H
    Linn H skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens Trafikskola får full poäng av mig. Jag är nöjd med all undervisning både i bilen och även teori lektionerna. Alla lärare har varit trevliga och bra. Sen så rekommendera jag att man köper till teori testerna som finns att göra på nätet. Klarade både teori och körning på första försöket. /Linn
  • Sonia L
    Sonia L skrev om Dalens Trafikskola
    Det var jättebra! Nash är en jättebra körlärare!
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Dalens Trafikskola
    Jättetrevlig personal, jag hade en jättebra lärare. Jag tog körlektionen och lärde mig väldigt mycket. Sammanfattning av upplevelsen var att den verkligen levde upp till mina förväntningar, professionell personal samtidigt som de var roliga.
  • Ellen G
    Ellen G skrev om Dalens Trafikskola
    Jag har varit nöjd med bemötandet av personalen på dalens under hela min tid där. Under tiden har jag fått hjälp med bokningar på de olika delarna (risk 2:an, landsvägskörning, teori och uppkörning) vilket har varit väldigt hjäpsamt.
    Som en helhet ä jag väldigt nöjd jämfärelsevis med mina förväntningar.
    Dalens Trafikskola, Andreas S gillar detta
  • Simon M
    Simon M skrev om Dalens Trafikskola
    Har varit supernöjd med utbildningen sedan dag 1. Kjelle var tydlig i sina instruktioner och anpassade lektionerna till mina behov. Har inte stött på ett enda problem.
  • Oscar K
    Oscar K skrev om Dalens Trafikskola
    Bra lärare som är trevliga och pedagogiska gjorde körutbildningen roligare än jag trodde den skulle vara. Utbildningen är strukturerad och lärarna noggranna så det blir hög kvalitet på varje körpass. Tack vare detta klarade jag både teoriprovet och uppkörning utan problem. Rekommenderas varmt!
    2016-02-11 Dalens Trafikskola svarar Oscar K
    Tack Oscar för de fina orden, vi suger åt oss allt vad vi kan. Ha det fint och kör försiktigt!
    Hälsningar från alla oss på Dalens
  • Nash G
    Nash G skrev om Dalens Trafikskola
    Jag kanske är lite partisk här men måste ändå tacka min chef Andreas för sitt tålamod med mig på BE-lektionerna! Har man kul på körningarna blir allt lättare!

Nu är man väldigt sugen på sin första BE-elev! :)
    /Nash, Trafiklärare på Dalens Trafikskola!
    Andreas S gillar detta
  • Annika H
    Annika H skrev om Dalens Trafikskola
    Ett jättetack till er! Äntligen har jag körkort! 😀 På knappa 3 månader fixade jag det. Ingen lätt resa men med fokus, kämparglöd och med den bästa trafikskola jag kan tänka mig så kunde det bara gå åt rätt håll.

Tack Dalens Trafikskola för ert tålamod för erat alltid trevliga bemötande och er lycka i era allas ögon när jag blev gokänd!!
    Er ärlighet och kunnighet går inte att mätas med andra trafikskolor. Madelene i receptionen, vilken klippa! Alltid glad, peppande och serviceminded ända ut i fingerspetsarna. Jag har haft så roligt hos er, med er. Varenda lektion har jag sett fram emot och längtat till. Jag vill inte ge er 5 stjärnor av fem möjliga utan 1000 stjärnor av 1000 möjliga 😊👍
    Önskar er en härlig helg!
    Hälsningar Annika Hedman
    2016-02-01 Dalens Trafikskola svarar Annika H
    Tack, snälla Annika!

Det värmer med så vackra ord ... Vi önskar dig lycka till med körningen i framtiden och med dina nya studier!

/Andreas och gänget
  • Sara F
    Sara F skrev om Dalens Trafikskola
    De hjälpte mig att nå mitt mål, före utsatt tid! De är flexibla och pedagogiska. Jag är jättenöjd!
  • Susanna G
    Susanna G skrev om Dalens Trafikskola
    Trevlig personal! Körde med Thomas för behörighet B. Kunnig, bra tålamod och peppande inför proven! Rekommenderas :) klarade båda proven på första försöket!
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Dalens Trafikskola
    Jag har blivit fantastiskt bra bemött ända från start och till slutet av min körutbildning. Alla i personalen på körskolan har alltid varit väldigt hjälpsamma och trevliga. Glatt bemötande varje gång man kommit dit och stöttande under hela körutbildningen. Kan varmt rekommendera körskolan till alla.
  • Lowe S
    Lowe S skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola är en trafikskola som ser dig som person och utgår ifrån dig och dina egenskaper!
    Super trevlig personal. Jag kommer absolut tillbaka när jag ska ta mitt MC-körkort! ☺
  • Petra B
    Petra B skrev om Dalens Trafikskola
    Jag är så himla nöjd och tacksam för den hjälp jag fått att ta mitt körkort! Det har varit en rolig resa, med stort engagemang från både lärare och receptionist. Då jag hade beslutat mig för att ta körkort till automatväxlad bil, var mina val av skola begränsade. Jag är verkligen glad att jag valde Dalens trafikskola och ingen annan. Rekommenderas å det starkaste!
    Petra
  • Ebba H
    Ebba H skrev om Dalens Trafikskola
    De var väldigt hjälpsamma med allt! Bra lärare, mycket pedagogiska och det var alltid en trevlig stämning!
  • Victor L
    Victor L skrev om Dalens Trafikskola
    Har tagit 21 körlektioner genom Dalens trafikskola med läraren Gustav.
    Tycker att körkolan har haft en väldigt pedagogisk läroplan och bra lärare, det var skönt med ett utbud av teorilektioner ifall man ville ha det. Prisvärda lektioner som levde upp till mina förväntningar. Rekommenderas starkt!
  • Zakarias W
    Zakarias W skrev om Dalens Trafikskola
    Hjälpsam och ger stort stöd vid körning och har mycket tålamod när man gör fel.
  • Anna L
    Anna L skrev om Dalens Trafikskola
    B-körkort. Har fått utbildning, pepp, stöd, utmaning, feedback och vänlighet för att ta körkort. Familjärt och seriöst. Det märks att ni tycker väldigt mycket om era jobb! Tack!!!
  • Peter S
    Peter S skrev om Dalens Trafikskola
    Bra, seriös trafikskola med lyhörda, trevliga och engagerade lärare.
  • Erik E
    Erik E skrev om Dalens Trafikskola
    Jag använde körskolan endast för körlektion. Jag fick hjälp med det jag behövde, läraren var bra. Jag har mitt körkort.
  • Max S
    Max S skrev om Dalens Trafikskola
    Innan jag körde min första lektion på dalens trafikskola så hade jag kört bil 3 gånger i mitt liv. 4 veckor senare så har jag mitt b-körkort, det säger ganska mycket om att dom kan lära ut effektivt och snabbt. I övrigt så är det ett skönt gäng som jobbar på skolan, man blir alltid bemött med ett leende när man kommer in och personalen var alltid hjälpsamma vad det än gällde.
    Rekommenderar dalens trafikskola starkt till dig som vill ta körkort, dem är proffs ;)
  • Ronjja F
    Ronjja F skrev om Dalens Trafikskola
    Bra Trafikskola, dock tycker jag att teorilektionerna ska utgå mer ifrån internet-frågorna så man får mer behörighet av vad som kommer komma på provet.
    2015-11-23 Dalens Trafikskola svarar Ronjja F
    Tack, Ronjja!

Vi tar med oss dina synpunkter och de ligger faktiskt i linje med hur vi tänker jobba med teorin från 2016 ...

Lycka till på vägarna!
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Dalens Trafikskola
    Helt underbar personal, från receptionist till chef. Rekommenderar definitivt Dalens trafikskola till alla som skall ta MC kort :-)
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Dalens Trafikskola
    Supertrevliga lärare. Inte en lektion för mycket. Jag körde lätt upp och klarade mig första gången
  • Ester U
    Ester U skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola är nog bäst i Stockholm! Supertrevliga och skickliga instruktörer och alltid ett varmt välkomnande av Madeleine i receptionen! Rekommenderar alla att gå Dalens trafikskola!
    Ester
    2015-11-23 Dalens Trafikskola svarar Ester U
    Tack snälla Ester! Det var roligt att höra, vi är dock inte mycket utan våra fina elever.
    Ha det fint och många trevliga turer på hojen!
    /Madeleine

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen