Dalens Trafikskola

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen — Visa karta

Här på Dalens Trafikskola i Enskede i Stockholm är vårt mål är att få din körkortsutbildning så lyckad, prisvärd och effektiv som möjligt. Vi erbjuder körkortsutbildningar för MC-kort, personbil i form av B-körkort och moped samt släpvagnstillägg om du behöver det.

Vår personal är tålmodig och pedagogisk för att du som elev ska kunna ta till dig utbildningen och känna dig trygg med dina nya kunskaper. Självklart är vi anslutna till Sveriges trafikskolors riksförbund. Varmt välkommen till oss om du ska ta körkort!

Läs vad 173 kunder tycker om Dalens Trafikskola

• Ida L skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tyckte Dalens trafikskola var jättebra och jag är väldigt nöjd med den lärare som jag hade då Angelica verkligen hjälpte och lärde mig mycket; hon var väldigt pedagogisk och hon lyckades skapa ett avslappnat klimat under lektionerna så att man körde bättre (för man var inte lika nervös) samtidigt som man vågade göra fel som hon hjälpte en att lära sig av.
    Det var även bra att hon hjälpte mig planera min utbildning och pushade mig att köra upp när jag gjorde då jag skulle inte ha vågat bokat den tiden själv.

Utöver detta så tyckte jag att allt runt uppkörningen var väldigt bra, framför allt att man fick köra till Farsta själv då detta lugnade nerverna. Dubbellektionerna var även bra då man hann mycket under dem och landsvägskörningen, när man tillsammans med en annan bil var ute i flera timmar, var också lärorikt då man fick möjlighet att lära sig av andra elever. Läs mer
    2018-12-10 Dalens Trafikskola svarar Ida L
    Hej, Ida!

Tack för dina uppmuntrande ord ... Angelica tackar och hälsar! Hoppas du kommer få många långa sköna mil på egen hand!

• Munish N skrev om Dalens Trafikskola
    Very professional. Really enjoyed my driving lessons. Thanks to Gustaf and Daniel. Läs mer
    2018-12-10 Dalens Trafikskola svarar Munish N
    Cheers, Munish! Happy driving ... :-D
    /The Staff
  • Arne G skrev om Dalens Trafikskola
    Bemötande super bra fin lugn ut bildning super nöjd alla ni på Dahléns bilskolan önskar jag en go jul gott nytt år mvh Uffe Läs mer
    2018-12-04 Dalens Trafikskola svarar Arne G
    Vi tackar så mycket för det och önskar en God Jul tillbaka till dig! /Personalen på Dalens
  • Lilia D skrev om Dalens Trafikskola
    Bra bemötande, trevlig personal som hjälper en nå ens mål. Bra upplägg och utbildningen kan anpassas efter ens eget behov Läs mer
    2018-11-26 Dalens Trafikskola svarar Lilia D
    Hej Lilia! Tack snälla för din fina rekommendation och ett jättestort GRATTIS till körkortet! Det gjorde du bra./ Hälsningar från Personalen på Dalens!
  • Carl B skrev om Dalens Trafikskola
    Mkt trevligt bemötande, god tydlig information och generellt väldigt professionellt upplägg.
    Därför visste jag vad som krävdes inför körprovet som godkändes vid första försöket!
    Tack! Läs mer
    2018-11-26 Dalens Trafikskola svarar Carl B
    Hej Carl! Det låter ju fantastiskt, vi blir stolta och tackar dig för de fina orden! Vi vill naturligtvis också Gratulera dig till din prestation som så smidigt ledde till ett körkort! / Hälsningar från Personalen på Dalens
  • Kenneth H skrev om Dalens Trafikskola
    Utökat B96 kort. Bra information, trevligt bemötande - allt tydligt och klart! Bara massa +++++
    Mvh Kenneth Hagström Läs mer
    2018-11-21 Dalens Trafikskola svarar Kenneth H
    Tack, för det, Kenneth!
    Lycka till med släpandet! :-D
  • Thengill T
    Thengill T skrev om Dalens Trafikskola
    Professionellt och lugnt bemötande av riktigt kunniga lärare. Tog körkortet på första försöket tack vare denna skola. Rekommenderas! Läs mer
    2018-11-20 Dalens Trafikskola svarar Thengill T
    Vi tackar och bockar!

Lycka till med den egna körningen!

• Siri N skrev om Dalens Trafikskola
    Min upplevelse var bara positiv av Dalens trafikskola. Körlektioner, upplägg och riskettan var toppen. De stöttade mig att klara av att ta min körkort på kort tid och med bästa resultat! Läs mer
    2018-11-19 Dalens Trafikskola svarar Siri N
    Tack, Siri!
    Kul att höra att du är nöjd! Lycka till med den egna körningen!
  • Maxine I skrev om Dalens Trafikskola
    Jessica är fantastisk! En ros till dig som hjälpte mig att fixa körkortet! Bra bemötande, trevliga och hjälpsamma! Läs mer
    2018-11-19 Dalens Trafikskola svarar Maxine I
    Jessica är underrättad! Tack, Maxine, och lycka till med körningen på egen hand!
  • Sara C skrev om Dalens Trafikskola
    Efter x antal körlektioner har jag nu tagit körkort, är jättenöjd med min lärare och körskolan generellt, har absolut ingenting att klaga på allting har varit över förväntan och jag är supernöjd. Läs mer
    2018-11-19 Dalens Trafikskola svarar Sara C
    Hej, Sara!
    Vi tackar för dina ord och önskar lycka till med körningen!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Dalens Trafikskola
    Gänget på Dalens fick mig att känna mig välkommen, trots att jag bara tog ett fåtal lektioner inför uppkörning av BE behörighet kände jag genast mig som hemma! Bra stöd, vänligt bemötande, och uppriktigt supertrevliga och koll på läget. Mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-11-07 Dalens Trafikskola svarar Daniel B
    Det var ingen dålig rekommendation Daniel, vi lyfter på hatten!! Tack för det och ett stort GRATTIS till din släp-behörighet, nu kan du släpa runt på tunga saker i trafiken med finess.....:-) Hälsningar från gänget på Dalens
  • Anna C
    Anna C skrev om Dalens Trafikskola
    Jag köpte stora paketet för B körkortet. Har även köpt några mindre extra för det behövdes då jag ej har någon att köra med privat. Jag tycker att skolan har levt upp till mer än mina förväntningar och är i det hela mycket nöjd. Det som har varit svårt är att jag har känt att en har varit ganska tjatig när man redan är stressad och resultatet blir då att man bara blir mera stressad. Han har samtidigt varit mycket positiv och stöttat väldigt bra och jag har känt att jag har lärt mig mycket ifrån honom. Hon har varit lugn och det har gått bra och har fått mig att focusera i min takt och det har känts tryggt. Jag har haft mycket roligt och det är med stor saknad som jag nu lämnar skolan då jag fick mitt glada besked om att jag nu har mitt körkort. Kan varmt rekommendera denna skola. Personalen är mycket trevliga och framför allt kunniga. En sak att tänka på när man åker med flera lärare är att alla lär ut på olika sätt och vi elever tar till oss info olika beroende på var man ligger i mottagligheten för det ögonblicket. Det är bra att ha fler lärare men det kan också skapa missförstånd då dem säger olika och man ( jag) kanske inte riktigt förstår att det beror på situation och sammanhang. Bra om man som lärare poängterar att det är just för den händelsen. I en annan kanske man måste göra annorlunda. Alla elever vågar kanske inte fråga...stort tack till alla på dalenstrafikskola. Ni är toppen och ni har gjort mig till den förare jag är idag. Läs mer
    2018-11-07 Dalens Trafikskola svarar Anna C
    Tusen tack Anna för alla dina synpunkter och upplevelser, vi tar till oss av allt och jobbar uppåt! Vi hade många glada och roliga stunder tillsammans med dig och du livade upp stämningen så att säga! Snyggt jobbat Anna! / Personalen på Dalens
  • Sofia C skrev om Dalens Trafikskola
    Supertrevlig personal och fantastisk lärare! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-06 Dalens Trafikskola svarar Sofia C
    Tack Sofia! Dina ord värmer i höstrusket! det var trevligt att ha dig här hos oss, välkommen in om du har vägarna förbi. / Personalen på Dalens
  • Monika S skrev om Dalens Trafikskola
    Körkortsutbildning, risk 1 . Varmt bemötande, professionell utbildning. Tilltro till elevens förmåga. Läs mer
    2018-11-06 Dalens Trafikskola svarar Monika S
    Tack Monika för din fina rekommendation! Du gjorde ett strålande jobb, var stolt! Hoppas du får mycket glädje av ditt körkort. /Personalen på Dalens
  • Ida S
    Ida S skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte ett paket med 10 lektioner! Super hjälpsamt och var till väldigt stor hjälp, klarade uppkörningen utan några som helst fel :)) Läs mer
    2018-11-19 Dalens Trafikskola svarar Ida S
    Wohoo!
    Det är så det ska gå till - utan anmärkning!
  • Evelina C skrev om Dalens Trafikskola
    Körde eget upplägg med intensiv körning via dem.

Totalt körde jag på 33 dagar var av en del dagar dubbelpass. Så drar man ut på det i tid, så tog jag körkortet på två månader.

Ja, det kostade såklart en slant och det var det värt! Godkänd på uppkörningen efter första försöket.

Supernöjd med Dalens Trafikskola. Deras sätt att bemöta, stötta och peppa. Jag vill rikta ett varmt tack till mina trafiklärare Daniel och Angelica. Speciellt Angelica som fick ta majoriteten av mitt lärande. Vilken talang och superpedagog! Det är tufft att jobba med personer som har så mycket prestige som mig.

Jag känner mig väl inskolad och kommer definitivt att rekommendera er! Läs mer
    2018-10-17 Dalens Trafikskola svarar Evelina C
    Tack för dina värmande ord, Evelina! Kul att det gick som planerat ... Vi framför dina hälsningar till Angelica och Daniel och önskar dig fortsatt framgång som förare! :-D
    /Personalen på Dalens
  • Richard T
    Richard T skrev om Dalens Trafikskola
    Har köpt MC-lektioner, utbildningsmaterial och genomförde Risk 1 utbildning på Dalens trafikskola, vilket ledde fram till att jag kunde ta MC kort. Mycket trevligt bemötande och kunnig personal. Kan varmt rekommendera alla som är ute efter att ta körkort för bil, mc tungt släp mm. att gå genom Dalens trafikskola. Läs mer
    2018-10-12 Dalens Trafikskola svarar Richard T
    Tack Richard för din fina rekommendation! det var mycket roligt att höra. Vi trivdes bra med dig också och välkomnar dig tillbaka om du saknar oss eller någon behörighet! / Personalen på Dalens
  • Aqvelina J skrev om Dalens Trafikskola
    Bemöttes på ett bra sett! Tog lagom stora steg fram i utbildningen. Läs mer
    2018-10-01 Dalens Trafikskola svarar Aqvelina J
    Kanon Aqvelina! Stort Grattis till ditt körkort. / Personalen på Dalens
  • David P skrev om Dalens Trafikskola
    Jag köpte ex antal körlektioner för A-kortet.

Dom hade en väldigt trevligt och familjärt bemötande. Jag visste inte riktigt vad för förväntningar jag hade utöver att jag ville ha utb till A-kort. Men det blev så mycket mer! Alla kompletterade varandra för att fullända utbildningen och göra den riktigt rolig och något man såg fram emot. Läs mer
    2018-09-27 Dalens Trafikskola svarar David P
    Tack David och Grattis till körkortet! Du hade ett otroligt flyt med allting från början till slut. Det var riktigt kul att ha dig som elev här hos oss, titta in någon gång när du har vägarna förbi. / Personalen på Dalens
  • Malva K skrev om Dalens Trafikskola
    Otroligt bra trafiklärare! Lugn, metodisk och motiverande. Läs mer
    2018-09-27 Dalens Trafikskola svarar Malva K
    Tack Malva för din fina rekommendation, det gläder oss att höra, vår strävan är att bli ännu bättre! Grattis till körkortet! / Personalen på Dalens
  • Ellen F skrev om Dalens Trafikskola
    Lugna och pedagogiska lärare, som känns som att de bryr sig på riktigt. Läs mer
    2018-09-27 Dalens Trafikskola svarar Ellen F
    Tack Ellen för de fina orden! Stort Grattis till ditt körkort, det var du som gjorde jobbet! / Personalen på Dalens
  • Astrid H skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tog B-körkort på Dalens och jag kunde inte vara mer nöjd med utbildningen och min upplevelse av den! Jag har främst kört med en lärare men även någon gång då och då träffat på andra lärare och alla arbetar på ett väldigt pedagogiskt och bra sätt! Jag kände alltid att jag lärt mig massvis efter varje lektion. Bilarna är lättkörda och roliga att åka runt i! Om man behöver hjälp att boka tider m.m finns alltid hjälp att få i receptionen! Min upplevelse av Dalens är bara bra och det är en seriös och bra körskola att välja för sin utbildning!

Extra tack till Gustaf som lärt mig massor, jag hade inte klarat körkortet utan alla tips och pepp! Dalens gjorde en svår resa både utmanande och rolig!

Tack för allt! Läs mer
    2018-09-12 Dalens Trafikskola svarar Astrid H
    Tack Astrid! Det var väldigt roligt att höra om din upplevelse och resa hos oss. Vi gläder oss med dig och önskar dig lycka till och stor nytta av ditt körkort! Välkommen förbi på en kaffe när som helst. / Personalen på Dalens
  • Christel D skrev om Dalens Trafikskola
    MC Utbildning

Jag utbildade mig via annan skola, bokade uppkörning som en chansning. Inte från min sida utan dem. Fail på provet givetvis.

Denna gång tänkte jag att jag själv vill ha o känna att tillit, vilket jag tror ger bättre trygghet. Därför valde jag Dalens.

Passade på att köra med olika lärare så gott det gick. Svårt att få mer variation mellan lärarez eftersom vissa var mer upptagna än andra. Jag körde med Thomas, Jim o Andreas. Det var givande. De lär ut samma lika, men har olika sätt att uttrycka sig. Vilket gav mig en Wow känsla vid varje tillfälle.

Min kredd är lärarnas hängivenhet i att få mig som elev att förstå, samt att förklara samma sak fast på olika sätt så att jag ska förstå.

Min egna rädsla jobbade jag mest med, vilket de hjälpte mig mycket med. Oerhört T för all hjälp. Även tacksam för samtalen före o efter körningar. Utan Er hade jag inte fått den trygghet jag nu har.

Angelica, skönt du var där mellan pausen från bana till körningen.

Jim & Thomas tusen tack. Andreas sista medåk bakom, njöt jag för första gången i mitt liv.

C. Läs mer
    2018-09-07 Dalens Trafikskola svarar Christel D
    Tack, Christel! Dina ord värmer oss - känns som det vi gör fungerar! Nu får du köra på egen hand och vi hoppas du kommer kunna njuta av många sköna mil i framtiden! Hoppas vi ses på något MC-fik inom kort! :-D
  • Erik H skrev om Dalens Trafikskola
    Bra säger vad man ska förbättra Läs mer
    2018-09-03 Dalens Trafikskola svarar Erik H
    Det tackar vi för, Erik!
    /Personalen på Dalens
  • Gabriel V skrev om Dalens Trafikskola
    Sjukt bra upplevelse på dalenstrafikskola, jättebra lärare, man lär sig jätte mycket. Stort tack till Tomas som var en fantastisk lärare! Läs mer
    2018-08-29 Dalens Trafikskola svarar Gabriel V
    Gabriel! Du var en stjärna, jätte GRATTIS till körkortet och stort tack för den fina rekommendationen. Välkommen tillbaka när det är dags för nästa behörighet :-) /personalen på Dalens
  • Mats B
    Mats B skrev om Dalens Trafikskola
    Körkort BE: Förväntade mig tips vad som behövde tränas på inför uppkörningen. Mycket nöjd med båda lektionerna OCH att jag klarade uppkörningen vid första försöket.
    TACK! Läs mer
    2018-08-29 Dalens Trafikskola svarar Mats B
    Hej Mats! Tack för det, det är alltid roligt när våra elever är nöjda med oss och vår verksamhet. Vi uppskattar din rekommendation! / Personalen på Dalens
  • Nina D skrev om Dalens Trafikskola
    Jag hade en väldigt bra handledare som lärde mig köra på ett rätt sätt. Jag fick tydlig plan, ständig uppföljning och vi hade hade också ständiga diskussioner om förbättringsområden. Jag tycker att kontakten med trafikskolan i övrig fungerade väldigt bra. Kan varmt rekommendera Dalens trafikskola. Läs mer
    2018-08-27 Dalens Trafikskola svarar Nina D
    Hej Nina! Tack för fina ord och Grattis till körkortet! / Personalen på Dalens
  • Emma Å skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tog B-körkort för automat på Dalens. De som jobbar där är jätte trevliga och var väldigt måna om att det ska bli så bra som möjligt för mig. De var som givet för dem att de skulle hjälpa mig med att få förlängd provtid och det är jag tacksam för. De två som jag körde med var otroligt hjälpsamma, förstående och tålmodiga med mig och det tackar jag för. Receptionen och de som sitter där är jätte trevliga och hjälpsamma. Jag lyckades ta mitt körkort tack vare dem. Läs mer
    2018-08-15 Dalens Trafikskola svarar Emma Å
    Hej Emma! oj vad vi blir glada över att höra att din upplevelse här hos oss var bra! Det var trevligt att ha dig här hos oss och ett stort Grattis till ditt körkort! Hälsningar från oss på Dalens
  • Emelie S skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tycker att Dalens trafikskola varit utmärkta! De har varit hjälpsamma, professionella och uppmuntrande genom hela processen - från handledarkurs till körkortet! Körlektionerna har varit super - lagom längd och ett STORT plus för att det varit så enkelt att boka dem själv via elevcentralen. Även väldigt trevlig reception som alltid hjälpt till när det funnits frågor. Jag skulle utan tvekan rekommendera Dalens trafikskola till vem som helst som är påväg att ta körkort och vill ha en skola med det lilla extra :) Läs mer
    2018-08-14 Dalens Trafikskola svarar Emelie S
    Hej Emelie! Tack för de mycket fina orden, de gör oss glada och inspirerar till att bli ännu bättre!! Hoppas du kommer att ha stor glädje av ditt körkort och välkommen in om du har vägarna förbi./ Personalen på Dalens
  • Ekaterina S skrev om Dalens Trafikskola
    Tålmodiga och pedagogiska lärare som anpassar sig till ens inlärningstil. Här lär man sig köra, snarare än bara klara uppkörningen. Läs mer
    2018-07-20 Dalens Trafikskola svarar Ekaterina S
    Det var fint sagt Ekaterina (Katja)! Tack så mycket för det, det var trevligt att ha dig som elev här hos oss. Skön sommar med mycket bilkörning och övning på egen hand önskar vi dig! / Personalen på Dalens
  • Sara R
    Sara R skrev om Dalens Trafikskola
    Otroligt seriös trafikskola med underbara och kunniga trafiklärare som hjälper eleven och planerar utbildningen på bästa sätt och i minsta detalj och låter inte eleven ta en enda extra körlektion om det inte verkligen behövs🌹Hade äran att ha Ellenor och Gustav som lärare och vid uppkörningen fick bästa Andreas följa med som kom med de perfekta tips och trix och sist men inte minst receptionisten Madde är en pärla i kedjan🌹Evig tacksam för all hjälp Dalens trafikskola🙏🙏🙏🙏🙏 Läs mer
    2018-07-18 Dalens Trafikskola svarar Sara R
    Underbara fantastiska Sara! :-) Tack för ditt jättefina omdöme! Det är så roligt att höra hur du upplevde din tid här hos oss, men i sanningens namn så var det ju du som gjorde jobbet och med din positiva, glada och lättsamma inställning till hela utbildningen så kan det inte bli annat än bra!! Du var så duktig från början till slut. Vi önskar dig allt gott och stor glädje och frihet med ditt körkort! / Alla vi på Dalens
  • Eric E skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte BE-paketet och fick både trevligt bemötande och bra utbildning. Blev godkänd idag. Helnöjd! Läs mer
    2018-07-17 Dalens Trafikskola svarar Eric E
    Tack Eric för de fina orden! Stort Grattis till ditt körkort, nu är det du som vet hur ett släp ska dras :-) Trevlig fortsättning på sommaren önskar vi på Dalens!
  • Gabriel G
    Gabriel G skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket bra service och man blev alltid bemött på ett bra sätt samt fick svar och hjälp med alla frågor! Har även tagit mopedkort hos Dalens Trafikskolan vilken ja var riktigt nöjd med! Köpte 8/10 lektioner med Angelica och lärde mig något nytt varje lektion och hon visste förklara allt och berätta allt jag skulle göra/öva på till nästa gång! Rekommendera Dalens Trafikskola stort till alla och kommer ta mitt MC kort hos dom när åldern kommer upp! Stort tack till Dalens Trafikskola och speciellt till Angelica som har fått mig att klara uppkörningen på första försöker samt skrivingen på första försöker på 18:års dagen!

/Gabriel Läs mer
    2018-07-13 Dalens Trafikskola svarar Gabriel G
    Tack Gabriel! Det var roligt att höra att vi skötte oss bra. En fin rekommendation! Stort Grattis till körkortet, du är varmt välkommen att ta även MC-kortet hos oss. Ha en skön sommar! / Personalen på Dalens
  • Tor G
    Tor G skrev om Dalens Trafikskola
    Jag gick utbildning för B-körkort på Dalens Trafikskola.
    När jag började hade jag relativt låga förväntningar på mig själv, och trodde inte det fanns en chans att jag skulle klara vare sig uppkörning eller teori på första försöket.
    Under tiden jag gick på Dalens trafikskola så hade jag inte en enda lektion som inte kändes värdefull. Jag lärde mig mycket mer och mycket snabbare än jag trodde att jag någonsin skulle kunna. Lärarna är väldigt säkra på vad de gör, samt förstående och tålmodiga.
    De lyckades förvandla mig från en mycket osäker elev till någon som inte bara kände sig helt beredd utan även lyckades klara av både uppkörning och teori med självsäkerhet.
    Allt som allt så var min upplevelse av min utbildning hos Dalens Trafikskola mycket positiv.
    5/5 Läs mer
    2018-07-12 Dalens Trafikskola svarar Tor G
    Tor!! Det gör oss så glada att höra din berättelse om din resa hos oss! Det du beskriver är ju det som vi eftersträvar och siktar mot men man kan alltid bli ännu bättre. Din feedback är mycket betydelsefull för oss, så tack för den. Stort Grattis till körkortet och en fortsatt varm och skön sommar önskar vi dig! / Personalen på Dalens
  • Jim G
    Jim G skrev om Dalens Trafikskola
    Jätte bra körskola med ödmjuka och kompetenta körskolelärare. Jag tog A-körkort och fick all hjälp och personligt råd jag behövde för att bli en säker förare. Fixade uppkörningen tack vare dessa hjältar. Rekommenderar starkt denna körskola. Läs mer
    2018-07-11 Dalens Trafikskola svarar Jim G
    Hej Jim! Tack för den jättefina rekommendationen och ett stort Grattis till körkortet, välkommen in och hälsa på om du har vägarna förbi. /Personalen på Dalens
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Dalens Trafikskola
    Jag bytte körskola från söderorts körkortsakademi då de hade extremt dålig attityd. Redan första lektionen med dalens körskola Fanns där en mycket trevligare attityd. Jag körde med 2 olika MC-lärare som både var väldigt trevliga, pedagogiska och med bra konstruktiv kritik. Dalens körskola uppfyllda alla mina förväntningar då jag nu har mitt efterlängtade MC-kort. Jag har i dagsläget flera kamrater som går i MC tankar. Jag rekommenderar samtliga att skriva in sig på dalens trafikskola. Läs mer
  • Christer R skrev om Dalens Trafikskola
    duktiga och kunniga lärare på ett lätt sätt Läs mer
    2018-07-09 Dalens Trafikskola svarar Christer R
    Tack Christer för din fina rekommendation och Grattis till körkortet!! Hoppas du får en skön sommar med mycket körning. / Personalen på Dalens
  • Johan B skrev om Dalens Trafikskola
    Tog mitt mc-kort hos Dalens. Utmärkta instruktörer som verkligen hade en bra pedagogisk utlärningsförmåga. Inget blev någonsin komplicerat utan i lugn och fick man lära sig alla grunder och stegvis blev man bättre och säkrare på att framföra sin motorcykel. Sen blir det alltid lättare att lära sig när stämningen är så god som den är på skolan. Tål att sägas att uppkörningen grejades utan problem! Hatten av till Dalens och framförallt Jim, Thomas och Martin för allt stöd! Läs mer
    2018-07-02 Dalens Trafikskola svarar Johan B
    Tack, Johan, det värmer! Hoppas vi ses på något MC-fik inom kort! :-D
  • Carl-henrik N skrev om Dalens Trafikskola
    Toppklass vägledning till MC-kortet! Läs mer
    2018-07-02 Dalens Trafikskola svarar Carl-henrik N
    Vi tackar och bockar! Lycka till med MC-körningen!
  • Anna L skrev om Dalens Trafikskola
    Jag var på risk 2, blev bemött på ett utmärkt sätt, personalen är supertrevliga och hjälpsamma. Jag tycker att detta var superbra och rekommenderar det verkligen. Läs mer
    2018-07-02 Dalens Trafikskola svarar Anna L
    Tackar! Lycka till med resten av körkortet! :-D
  • Magnus M skrev om Dalens Trafikskola
    Bra information, trevlig personal, helt ok Läs mer
    2018-05-23 Dalens Trafikskola svarar Magnus M
    Hej Magnus! Tack för din trevliga rekommendation, det var kul att du tyckte kursen var givande. Trevlig sommar! / Personalen på Dalen
  • Amanda W skrev om Dalens Trafikskola
    Otroligt trevlig personal och jättebra bemötande. Trevlig stämning och bra priser. Bra lärare, bra utbildning. Läs mer
    2018-05-08 Dalens Trafikskola svarar Amanda W
    Amanda! vi niger och bockar för din fina rekommendation!! Det var så trevligt att ha dig här, njut nu av ditt körkort och friheten som det ger dig! Skön sommar önskar vi dig! / Personalen på Dalens
  • Maria M skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt bra bemötande. Kände mig lugn i att vara en nybörjare bakom ratten pga läraren, trafikläraren såg hur nervös jag var när jag klev in i bilen och bemötte det väldigt bra. Allt som allt, väldigt bra upplevelse utav Dalens Trafikskola. Läs mer
    2018-05-07 Dalens Trafikskola svarar Maria M
    Tack Maria för din fina rekommendation och Grattis till körkortet. Vi önskar dig en varm och skön sommar med mycket bilkörning "ner-cabbat" :-) /personalen på Dalens
  • Björn S skrev om Dalens Trafikskola
    Del av intensivkurs. Engagerad personal som höll bra fokus! Läs mer
  • Turbo H
    Turbo H skrev om Dalens Trafikskola
    Trafikskola för B-körkort automat. Mycket bra bemötande och service. Förväntningarna var att ha körkort till våren och det gick ju. Om fem år sätter jag min sambo i trafikskola där. Läs mer
    2018-04-23 Dalens Trafikskola svarar Turbo H
    Hej Turbo och tack för din fina rekommendation! Din sambo är självklart välkommen hon också! Ha en skön sommar / Personalen på Dalens
  • Johan S skrev om Dalens Trafikskola
    Jag fick väldigt bra hjälp med att förbereda mig för min uppkörning hos Dalens Trafikskola. Jättebra instruktörer och moderna bilar. Läs mer
    2018-04-19 Dalens Trafikskola svarar Johan S
    Tack Johan det var roligt att höra! Välkommen tillbaka om du önskar någon mer behörighet på ditt körkort.....:-) /Personalen på Dalens
  • Liv F
    Liv F skrev om Dalens Trafikskola
    Mina erfarenheter av Dalens trafikskola har varit mycket bra. Jag tog runt ca 60 körlektioner på Dalens trafikskola och fick mycket bra hjälp med att ta mitt körkort. Alla lektionerna var väldigt pedagogiska och lärorika, där både det praktiska och teoretiska blandades in i körlektionerna. Med alla kunskaper som jag fick med mig, klarade jag både det teoretiska förarprovet och uppkörningen på första försöket. Jag känner mig även mycket säker ute i trafiken, och jag är väldigt tacksam över de lärarna som jag kört med. Även bemötandet i kassa var mycket trevligt och hjälpsam, och det är en väldigt fin stämning inne på trafikskolan. Läs mer
    2018-04-19 Dalens Trafikskola svarar Liv F
    Tack Liv för din fina rekommendation och stort Grattis till körkortet! det är så viktigt för oss att få veta vad ni tycker om oss det är det bästa sättet för att bli ännu bättre! En varm och skön sommar önskar vi dig! /Personalen på Dalens
  • Gustav L skrev om Dalens Trafikskola
    Har enbart goda saker att säga om Dalens Trafikskola. Stabilt, säkert och tryggt. Som det ska va! Läs mer
    2018-04-18 Dalens Trafikskola svarar Gustav L
    Tack snälla Gustav för din fina rekommendation! Det var så trevligt att ha dig här hos oss, hoppas du får stor frihet och mycket glädje av ditt körkort. Välkommen på en fika om du har vägarna förbi! /personalen på Dalens
  • Renee R
    Renee R skrev om Dalens Trafikskola
    Mot min vilja blev jag i stort behov av ett körkort och blev rekommenderad Dalens trafikskola av en annan trafikskola. Jag gick dit, livrädd, och köpte en intensivkurs. Väl där blev jag mött av glad, proffsig och lyhörd personal såväl receptionist som lärare. Under kursen körde jag främst med två lärare men fick även prova på att köra med ytterligare två och alla var lika pedagogiska, lugna och positiva. Idag sex veckor senare har jag mitt körkort och känner mig trygg med mig själv när jag är ute och kör bland andra trafikanter. Jag kan varmt rekommendera denna körskola. Läs mer
    2018-04-03 Dalens Trafikskola svarar Renee R
    Tusen tack fina Renee för de vackra orden! Du kom in till oss som en positiv, glad, varm fläkt! Vi tyckte alla det var trevligt att ha dig här. fortsätt köra mycket och njut av ditt körkort, ha det fint Renee! / Personalen på Dalens
  • Tobias R skrev om Dalens Trafikskola
    Bra och seriös trafikskola med engagerade och trevliga lärare som gör varje lektion rolig och mycket prisvärd. Läs mer
    2018-03-28 Dalens Trafikskola svarar Tobias R
    Hej Tobias! Tack för din fina rekommendation, det var trevligt att ha dig som elev hos oss. Njut av ditt körkort och kör försiktigt! / Personalen på Dalens

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen