Dalens Trafikskola

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen — Visa karta

Här på Dalens Trafikskola i Enskede i Stockholm är vårt mål är att få din körkortsutbildning så lyckad, prisvärd och effektiv som möjligt. Vi erbjuder körkortsutbildningar för MC-kort, personbil i form av B-körkort och moped samt släpvagnstillägg om du behöver det.

Vår personal är tålmodig och pedagogisk för att du som elev ska kunna ta till dig utbildningen och känna dig trygg med dina nya kunskaper. Självklart är vi anslutna till Sveriges trafikskolors riksförbund. Varmt välkommen till oss om du ska ta körkort!

Läs vad 263 kunder tycker om Dalens Trafikskola

• KIM I

2020-07-01

KIM I skrev om Dalens Trafikskola
    Andreas är en grym lärare. Tog B-kortet med honom år 2000 och nu A-kortet 20 år senare. Av 4 Dalens-elever klarade alla uppkörningen på första försöket. Grymt betyg. Läs mer
    2020-07-01 Andreas S svarar KIM I
    Tack Kim, det värmer! Lättjobbat med så duktiga och intresserade elever 😃
  • 2020-06-26

Adrian B skrev om Dalens Trafikskola
    Jag har haft en väldigt rolig tid på Dalens trafikskola samtidigt som jag lärt mig väldigt mycket under en kort period. Alla lärare har alltid ett gott humör, vilket gör att man ser fram emot körlektionerna. Läs mer
  • 2020-06-26

Adam T skrev om Dalens Trafikskola
    Tog det efterlängtade MC-kortet med hjälp av Dalens trafikskola. Nöjd med upplägget som dessutom gick snabbare än vad jag själv trott.
    Stort tack till alla grymma instruktörer ni är fantastiska.
    // Adam ”93” Läs mer
  • 2020-06-08

Astrid L skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tog ungefär 30 lektioner med manuell bil med Angelica och Morgan. De är båda pedagogiska och det är väldigt bra att köra i områden där man sedan troligtvis kör upp! Rekommenderar Dalens trafikskola! Läs mer
  • 2020-06-08

Li V skrev om Dalens Trafikskola
    Kan rekommendera dalens trafikskola till alla som vill köra med en grym och trevlig personal!
    Det blev många skratt på vägen och jag upplever att Gustaf hade tålamod som en ängel! Pushade och motiverade och väldigt pedagogisk, kommer vara evigt tacksam!
    Överlag bra priser/ proffsigt bemötande av all personal på hela körskolan .
    Jag helnöjd med hela upplevelsen!
    // Li Läs mer
  • 2020-05-27

Olle A skrev om Dalens Trafikskola
    Toppen! Fick körkortet på första uppkörningen. Bra och trevliga lärare. Läs mer
  • Josefin Ö

2020-05-18

Josefin Ö skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte 4 lektioner för B96, alltså två dubbellektioner! Fick världens bästa körlärare Andreas Sund som bemötte mig väl och hade humor med sig i varje körfält vilket gjorde lektionerna både avslappnade och roliga. Han gav positiv feedback men var också konsekvent på vad man behövde öva mer på. Körlektionerna gav därför mer än förväntat då jag lärde mig massor och hade kul på vägarna. Personalen i ”butiken” var också trevliga och bemötte mig väl. Tack Dalen för att ni finns, utan er hade jag inte mött Andreas som fixade mitt körkort på första uppkörningen. Tack tack tack! Läs mer
  • Martin S

2020-05-12

Martin S skrev om Dalens Trafikskola
    Tog A kort. Extremt duktiga och pedagogiska trafiklärare. Hade förmånen att köra med Jim, Martin och Andreas. Jim körde jag med många lektioner, så extra tack till Jim. Men alla hade väldigt bra inputs. Så ska du ta MC kort, rekommenderar jag starkt Dalens Trafikskola! //Martin Läs mer
    2020-05-12 Andreas S svarar Martin S
    Vi tackar och bockar! Hoppas du får bästa MC-sommaren - väl värt!
    /MC-gänget på Dalens
  • 2020-05-07

Mai W skrev om Dalens Trafikskola
    Engagerade, proffsiga och pedagogiska trafiklärare hjälper dig nå målet! Mycket bra bemötande även av övrig personal vid frågor, bokningar, betalningar m.m. Tog B-körkort i april och är jättenöjd!
    Rekommenderar Dalens Trafikskola varmt!
    /Maj Läs mer
  • 2020-05-05

Deki T skrev om Dalens Trafikskola
    Pedagogisk personal bra på att lära ut.Alltid lugna och stödjande. Rekomenderar verkligen denna körskola. Läs mer
  • 2020-03-13

Aleksandar I skrev om Dalens Trafikskola
    Bra lärare och pedagogiska framför allt. På två lektioner fick jag tips och trick så pass så jag klarade min uppkörning!

Kände mig trygg under uppkörningen och de va motiverande att klara det Läs mer
  • 2020-03-13

Katarina S skrev om Dalens Trafikskola
    Trafiklärarna är pedagogiska, duktiga och professionella! Läs mer
  • 2020-03-11

Hanna W skrev om Dalens Trafikskola
    Så bra upplevelse med att ta mitt körkort! Fick stöd och pepp genom hela utbildningen och utan det skulle det tillslut inte ha gått! Läs mer
  • 2020-03-03

Malin K skrev om Dalens Trafikskola
    En otroligt bra körskola som verkligen ger en alla möjligheter för att lyckas ta körkortet! Läs mer
  • 2020-02-22

Klara R skrev om Dalens Trafikskola
    Fantastiska lärare och ett mycket trevligt bemötande! En bra trafikskola! Läs mer
    2020-03-09 Dalens Trafikskola svarar Klara R
    Vi är så glada att du tog ditt kort! Tack för ditt beröm. Vi tar åt oss... /Dalens personal
  • 2020-02-22

Adrian H skrev om Dalens Trafikskola
    Satta första på uppkörningen! Trevlig personal och bra hjälp Läs mer
    2020-03-09 Dalens Trafikskola svarar Adrian H
    Härligt Adrian! Grattis och tack för ditt omdöme. /Dalens personal
  • 2020-02-20

Viggo K skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket trevlig och genuin personal, fina lokaler och självklart en bra utbildning. Läs mer
    2020-02-20 Dalens Trafikskola svarar Viggo K
    Tack för det Viggo, det var också väldigt trevligt att ha dig här som elev. / Personalen på Dalens
  • 2020-02-20

Sara J skrev om Dalens Trafikskola
    Malin är en fantastisk körlärare! Rekomenderar körskolan överlag väldigt bra :) Läs mer
    2020-02-20 Dalens Trafikskola svarar Sara J
    Tack för ditt omdöme Sara! Stort Grattis till körkortet. Vi ses på vägarna! / Personalen på Dalens
  • SIMON B

2020-02-10

SIMON B skrev om Dalens Trafikskola
    Världsklass. Rekommenderar starkt denna bilskola. Härligt bemötande. Körledare som ser ens behov, Lägger upp en fungerande och möjlig plan för körkortet och vad som ska tränas på. Med en ända app sköts kommunikationen mellan körledaren där varje lektion får kommentarer där man får en redogörelse om vad som gjorts och vad som behövs finslipas. Samma app bokas nya lektioner och här finns också all teori i form av läsnyttig info samt olika prov. Helt perfekt för mig. Det blev ett dussin väll uppskattade lektioner och sedan skrev jag upp och körde upp på första försöken. Tack Dalens trafikskola. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-02-13 Andreas S svarar SIMON B
    Tack för ditt fina omdöme, Simon! Det betyder allt för oss att du är nöjd! :-D
  • 2020-02-09

Lukas B skrev om Dalens Trafikskola
    En toppentrafikskola! Jag hade prövat ett par andra skolor innan och varit missnöjd, men när jag kom till Dalens Trafikskola var det en helt annan grej.
    Angelica, som jag körde mest med, är grym. Hon lyckades få mig i form för att klara uppkörningen mycket snabbare än vad jag hade trott var möjligt.

Rekommenderar skolan och henne starkt! Läs mer
    2020-02-10 Andreas S svarar Lukas B
    Kul att du är nöjd, Lukas! Det betyder mycket för oss!

• 2020-02-09

Gabriel W skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte körlektioner hela vägen till körkortet, gick genom i teori hur man ska tänka innan man utförde. Tog oss säkert till körkorten. Trevlig personal, och levde upp till alla mina förväntningar så jag blev rekommenderad Dalens Trafikskola Läs mer
    2020-02-10 Andreas S svarar Gabriel W
    Tack, Gabriel! Vi önskar dig lycka till med din körning i framtiden :-D

• Pär Ö

2020-02-07

Pär Ö skrev om Dalens Trafikskola
    Paket för BE körkort.

Proffsigt, sakligt och lugnt bemötande.

Mycket bra körlärare som verkligen hjälpte till att rätta de skavanker jag hade lagt mig till med genom åren.
    Tack vare detta kände jag mig mycket väl förberedd inför uppkörningen som gick riktigt bra! /Pär Läs mer
    2020-02-10 Andreas S svarar Pär Ö
    Tack, Pär!

Lycka till med ditt släpande nu när du är certifierad!

• 2020-02-02

Chittraporn J skrev om Dalens Trafikskola
    Har fått jättefin upplevelse från er. Trafiklärarna o receptionen är jätteduktiga , kunniga, trevliga och hjälpsamma. Jag hade Malin. hon är fantastisk! Jag köpte 35 lektioner (manuell) Appen är jättebra för att lära sig teori. Jag har plockat bara från er app för teori. Jag fick godkänt båda kunskapsprov och körprov för första försöket. Läs mer
    2020-02-02 Andreas S svarar Chittraporn J
    Tack och grattis! Snyggt gjort att sätta båda proven på första försöket!
  • 2020-02-02

Björn M skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola är skolan på tå, snabb och lyhörd service med bra trafiklärare! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2020-02-02 Andreas S svarar Björn M
    Tack, Björn! Det betyder mycket för oss att du är nöjd! :-D
  • 2020-02-01

Vilma Å skrev om Dalens Trafikskola
    Hjälpsamma, trevliga och drivna. Rekommenderar verkligen denna körskola!! Läs mer
    2020-02-03 Dalens Trafikskola svarar Vilma Å
    Tack för dina fina ord, Vilma! Det betyder mycket för oss!
  • 2020-01-27

Mohammed A skrev om Dalens Trafikskola
    Jättebra skola, alltid trevligt bemötande och väldigt erfarna lärare.
    REKOMMENDERAS STARKT. Läs mer
    2020-01-27 Dalens Trafikskola svarar Mohammed A
    Tack fina Mohammed! det var trevligt att ha dig och Ahmed här hos oss. Stort Grattis till körkortet och ha det så bra! / Personalen på Dalens
  • 2020-01-26

Mikael L skrev om Dalens Trafikskola
    Tack för all hjälp är mycket nöjd med allt. Kan verkligen rekommendera denna trafikskola. Läs mer
    2020-01-27 Andreas S svarar Mikael L
    Vi lyfter på hatten och tackar tillbaka!
    /Personalen på Dalens
  • 2020-01-23

Mattias B skrev om Dalens Trafikskola
    BE-kortet gick som en dans tack vare den hjälp och uppmuntran jag fick av Dalen! Läs mer
    2020-01-23 Dalens Trafikskola svarar Mattias B
    Tack Mattias för det, kul att du var nöjd med oss. Stort Grattis till körkortet, nu kan du släpa dig runt så mycket du vill! / Personalen på Dalens
  • 2020-01-10

Nils N skrev om Dalens Trafikskola
    Jag köpte körlektioner, samt teoribok och speglar. På dalen blev jag väldigt väl bemött och jag kände att jag stod i fokus. Läs mer
    2020-01-10 Dalens Trafikskola svarar Nils N
    Tack för det, Nils! Lycka till med körningen på egen hand!
  • 2019-12-25

Karl B skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte ett paket med 8 lektioner plus några till. Körde med Gustaf som var säker o riktigt duktig. Hade körvana sen innan men med ett bra finslip från Gustaf tog jag kortet på första försöket! Läs mer
    2019-12-27 Dalens Trafikskola svarar Karl B
    Tack för ditt fina omdöme! Stort Grattis till körkortet! /Personalen på Dalens
  • 2019-11-24

Martin O skrev om Dalens Trafikskola
    Min ambition från början var att ta körkort på egen hand med några körlektioner som stöd. Efterhand fick körskolan mer helhetsansvar för min utveckling.

Körskolan har alltid varit bra på att anpassa sig till vad jag önskar och bättre än jag själv på att förstå vad jag behöver.

Mina förväntningar hade nog mest med min egen utveckling att göra. Att denna inte blev lika linjär och snabb som jag hoppats på beror antagligen snarast på mig själv än på lärare. Läs mer
    2019-11-25 Dalens Trafikskola svarar Martin O
    Tack för din rekommendation och kul att höra att det blev bra! Grattis till ditt körkort! /Personalen på Dalens
  • 2019-11-24

Alva J skrev om Dalens Trafikskola
    Hade 27 lektioner under ca 3 månader. Hade blivit tipsad om skolan av en kompis. Tyckte allt funkade, trevlig personal, välstrukturerat. Var inga större konstigheter överlag. Läs mer
    2019-11-25 Dalens Trafikskola svarar Alva J
    Härligt Alva, vi tar till oss av din rekommendation. Grattis till ditt körkort! /Personalen på Dalens
  • 2019-11-17

Signe A skrev om Dalens Trafikskola
    Jättebra bemötande och seriösa instruktörer. Jag gick en intensivkurs och klarade alla provtillfällen på första försöket. Läs mer
    2019-11-18 Dalens Trafikskola svarar Signe A
    Grattis Signe till körkortet! Tack för ditt fina omdöme och för att du valde oss att hjälpa dig till körkortet! /Personalen på Dalens
  • 2019-11-14

Ingrid F skrev om Dalens Trafikskola
    Trevliga trafiklärare som verkligen kan sin sak. Klarade uppkörningen på första försöket tack vare dem! Läs mer
    2019-11-15 Dalens Trafikskola svarar Ingrid F
    Tack för fina ord, Ingrid! Nästa steg - MC-kort! ;-D
  • 2019-11-10

Celina U skrev om Dalens Trafikskola
    Jag gick intensivkursen som jag först var väldigt skeptisk till, men tack vare de professionella körskolelärarna så hade jag ett körkort en månad senare! Läs mer
    2019-11-10 Andreas S svarar Celina U
    Så ska det vara - intensivt och sedan körkort! Bra jobbat, Celina!
  • Oskar B

2019-10-08

Oskar B skrev om Dalens Trafikskola
    Utan tvekan stans bästa trafikskola! Troligtvis landets bästa.
    Trafiklärare Andreas lyckades ta mig från att aldrig ha kört MC till godkänt förarprov på fyra (4!!!) lektioner. Makalöst. Läs mer
    2019-10-09 Dalens Trafikskola svarar Oskar B
    Wow Oskar! Starkt jobbat av dig, som gjorde största jobbet (lättlärd!) Tack för mycket fint omdöme och stort Grattis till körkorte! Vi ses på avrostningen. / Personalen på Dalens
  • 2019-09-26

Henrik L skrev om Dalens Trafikskola
    Fantastiska lärare, lugna och pedagogiska. Känner av väldigt bra vad man behöver och kommer med bra inputs om vad man behöver tänka på, förändra eller när man gör något bra.
    Kan starkt rekomendera Dalens trafikskola. Läs mer
    2019-09-30 Dalens Trafikskola svarar Henrik L
    Tack för den fina rekommendationen! Vad roligt Henrik att du var nöjd med oss, vi var riktigt nöjda med dig, bra jobbat! Stort Grattis till MC-kortet! / Personalen på Dalens
  • 2019-09-25

Mia L skrev om Dalens Trafikskola
    Mc lektioner! Bra pedagogiska lärare, stort tålamod, toppen service! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-26 Dalens Trafikskola svarar Mia L
    Fina Mia! Tack för dina vackra ord, det var sååå trevligt att ha dig som elev hos oss! Kör mycket MC och njut! Vi ses på avrostningen i vår. / Personalen på Dalens
  • 2019-09-24

Robin H skrev om Dalens Trafikskola
    Superbra Trafikskola, rekommenderas starkt. Framförallt Malin G Läs mer
  • 2019-09-14

Max F skrev om Dalens Trafikskola
    Tog MC kort med dahlens trafikskola. Finns en väldigt simpel anledning varför jag kom tillbaka och tog mc kort här 8 år efter att jag tog mitt B körkort hos dem, väldigt bra service och otroligt pedagogiska lärare. Läs mer
    2019-09-24 Dalens Trafikskola svarar Max F
    Tack Max för den fina rekommendationen! Det var trevligt att du återvände till oss. Grattis till MC-kortet och välkommen på avrostningen i vår! / Personalen på Dalens
  • Johan E

2019-09-13

Johan E skrev om Dalens Trafikskola
    Tog MC-kortet igår (Sept 2019) tack vare Dalens Trafikskola. Exceptionellt bra lärare med tillgång till både lågfarts- och högfartsbanor. Jag rekommenderar starkt denna skola. Jättetrevliga lärare med väldigt lång utbildningserfarenhet, samt ett varmt bemötande i receptionen. 10 hojar av 10 möjliga :-) Läs mer
    2019-09-13 Dalens Trafikskola svarar Johan E
    Tack Johan för dessa vackra ord! Du gjorde ett strålande jobb själv och vi gratulerar till MC-kortet å det varmaste. Vi ses på avrostningen i vår! /Personalen på Dalens
  • 2019-09-12

Sophie W skrev om Dalens Trafikskola
    Jag trivdes jättebra! Jag tog mitt körkort och trivdes mycket bra med min lärare, och det var en fin stämning på skolan där man kände sig hemma. Rekommenderar dem starkt! Läs mer
    2019-09-12 Dalens Trafikskola svarar Sophie W
    Hej Sophie! Det var roligt att höra, vi tycker det var trevligt att ha dig här hos oss. Stort Grattis till körkortet och ha det fint! / personalen på Dalens
  • 2019-09-12

Sandra S skrev om Dalens Trafikskola
    Bra upplevelse från början till slut! Läs mer
  • 2019-08-01

Svante L skrev om Dalens Trafikskola
    Jag tog A1 körkort på trafikskolan.
    Jag upplevde lärarna som trevliga och kunniga. Jag tyckte under lektionerna att de var lite väl stränga eller petiga ibland men det lönade sig verkligen eftersom allt som de lärde ut kom till användning under uppkörningen. De känns även väldigt medvetna om att lektionerna inte är gratos och de ser till att man får ut så mycket som möjligt under dem och att de inte bara låter tiden rinna iväg.

I sammanfattning tycker jag att det var en väldigt bra körskola, det enda jag skulle önaka var att de möjligen skulle kunna ge lite mer feedback under körningen så att man känner att man rör sig framåt i sin förmåga. Läs mer
    2019-08-01 Dalens Trafikskola svarar Svante L
    Hej Svante! Grattis till ditt MC-körkort och tack för den fina rekommendationen. Kul att du var nöjd med oss! Vi tar till oss av det som var mindre bra så att vi kan bli ännu bättre! Det var trevligt att ha dig här som elev, kör försiktigt. / Personalen på Dalens
  • 2019-07-03

Ingela K skrev om Dalens Trafikskola
    Att välja körskola är svårt då utbudet är stort. Det finns några saker som är viktiga för mig och det är att lärarna är pedagogiska genom att kontinuerligt ge ärlig och utvecklande feedback, Att dom visar ett gediget intresse för mig att jag ska lyckas i min körning, Att jag känner att dom själva brinner för det dom gör, så vi har kul ihop! Jag tog mitt MC kort på första provet för att Andreas och Jim gjorde allt ovan och lite till ✨ Jag kan varmt rekommendera Dalens Trafikskola så sluta leta! Boka in dig här 😀 Läs mer
    2019-07-04 Dalens Trafikskola svarar Ingela K
    Tack för dina vänliga ord, Ingela! Nu ser vi fram emot att få se dig på din egen MC inom kort! :-D

/Andreas m personal
  • 2019-06-09

Sofia G skrev om Dalens Trafikskola
    Suverän trafikskola. Täta avstämningar och god kontakt mellan lärare och elev. En extra tumme upp till Daniel, han är en klippa! Läs mer
  • 2019-06-03

Martin S skrev om Dalens Trafikskola
    Övningskörde med MC.
    Pedagogiska lärare som är samtidigt sköna och ödmjuka. Andreas var en pärla och hade ett grymt sätt att få in tips och feedback samtidigt som han hade ett oändligt tålamod.
    Rekommenderar dalens körskola men i synnerhet Andreas. Läs mer
  • 2019-06-03

Pontus P skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola var lösningsorienterade och hade fullt fokus på att hjälpa mig ta MC-kort. Inga otrevliga nasare som försöker kränga fler timmar än vad som behövs! 👍 Läs mer
    2019-06-03 Dalens Trafikskola svarar Pontus P
    Nej fattas bara! Tack Pontus för din rekommendation, och stort Grattis till körkortet. Hoppas du hittar en trevlig hoj som du kan åka ut och njuta på! / Personalen på Dalens
  • Anna-Lena B

2019-05-29

Anna-Lena B skrev om Dalens Trafikskola
    Tog BE kort. Engagerade och duktiga trafiklärare. Bra service. Jättenöjd 😊 Läs mer
    2019-05-29 Dalens Trafikskola svarar Anna-Lena B
    Tack Anna-Lena! Lycka till med allt du ska släpa runt på i sommar :-) Hälsningar Personalen på Dalens
  • 2019-05-24

Felix S skrev om Dalens Trafikskola
    Jättebra! Bra lärare och lärorika lektioner. Jag klarade mitt mc-kort på första försöket. Priserna känns något höga men med tanke på kvalitén så kändes det värt. Läs mer

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen