Dalens Trafikskola

Dalens Trafikskola

Här på Dalens Trafikskola i Enskede i Stockholm är vårt mål är att få din körkortsutbildning så lyckad, prisvärd och effektiv som möjligt. Vi erbjuder körkortsutbildningar för MC-kort, personbil i form av B-körkort och moped samt släpvagnstillägg om du behöver det.

Vår personal är tålmodig och pedagogisk för att du som elev ska kunna ta till dig utbildningen och känna dig trygg med dina nya kunskaper. Självklart är vi anslutna till Sveriges trafikskolors riksförbund. Varmt välkommen till oss om du ska ta körkort!

Läs vad 328 kunder tycker om Dalens Trafikskola 2

2021-05-07
    Har varit på tre olika körskolor, tycker att den här var bäst. Är väldigt nöjd. Klarade uppkörning på första försöket
    2021-04-30
    Köpte 12 lektioner och lärde mig massor. Skön stämning och bra utnyttjad körtid. Bra tips o lättkörda bilar.
  • Therese S
    2021-04-29
    Jag är supernöjd med min resa till körkortet med Dalens trafiksskola. Hade en del kött på benen när jag kom men behövde hjälp att just slutföra sista steget. Jag körde med Janne - Det kändes tryggt att köra med honom och gav tydliga tips och mål. Dessutom kunde vi snacka lite om vadsom under bilresorna så det kändes trevligt!
    2021-03-23
    Bra pedagogiska lärare. Hade ca 5 olika vilket var bra för alla har olika sätt att förklara o se på olika situationer, det var bra att kunna ta till sig förklaringar, tipps som passade ens eget sätt att tänka.
  • Max C
    2021-03-13
    Jag köpte ungefär 20 lektioner, alla som jobbade på Dalens trafikskola var sjukt trevliga och Angelica min körskolärare är grym, väldigt skön och lugn och man utvecklas sjukt snabbt på kort tid!!
    2021-03-12
    Jag tog ett flertal körlektioner på Dalens trafikskola och är riktigt nöjd. Bra lärare och bra stämning på skolan.
    2021-03-12
    Jag är väldigt nöjd med min utbildning, lärarna är oerhört bra, trevliga och pedagogiska. Körlektionerna var väl värt pengarna och gav mig bästa möjliga förutsättningar för att klara uppkörning en.

Jag kan starkt rekommendera Dalens Trafikskola och deras handledare.
    2021-03-05
    Utbildningen på Dalens trafikskola var av mycket hög kvalitet. Jag köpte alla moment av dem och är mycket nöjd. Dessutom är alla körlärare och receptionister schysta och tillmötesgående. Jag fixade uppkörningen på första försöket.
    2021-03-05
    Jättebra skola med väldigt bra upplägg och undervisning.
    Stort tack till mina fantastiska lärare Daniel och Gustaf!
    2021-03-03
    Så trevlig och fin personal som vill elevens bästa.
    2021-03-03
    Målet var att skaffa behörighet BE.
    All kommunikation med Dalens trafikskola är hela tiden positiv och uppmuntrande.
    Mina förväntningar var att få hjälp med att lära mig behärska fordonet och lära mig den teoretiska kunskapen på ett pedagogiskt sätt, vilket jag tycker att Dalens trafikskola lever upp till.
    Den finns alltid kaffe i bryggaren och ett varmt välkomnande när man besöker Dalens trafikskola.
    Jag kan rekommendera Dalens trafikskola!
  • Lilly R F Ø
    2021-03-02
    Jättebra skola med väldigt bra upplägg och undervisning.
    Stort tack till mina fantastiska lärare Daniel och Gustaf!
    2021-02-19
    Då mina möjligheter till att övningsköra privat var begränsade valde jag att boka in majoriteten av mina körlektioner hos Dalens trafikskola.
    Jag fick ett varmt och välkomnade bemötande från första lektion och mina lektioner var alltid utmanande så att jag verkligen kände att jag gjorde framsteg. Riskutbildning 1 som jag fick på trafikskolan var pedagogisk, upplägget kändes välplanerad och jag gick därifrån och kände att jag fått ny och användbar kunskap.

När det gällde körlektioner så kände jag alltid att min lärare såg vad jag behövde träna mer på och kunde alltid ge mig konkreta tips och råd på hur jag skulle tänka för att förbättra min körning. Jag kände inte heller att jag behövde boka in fler lektioner än vad som behövdes.

Tips är att använda appen Elevcentralen. Där kan man plugga teori, enkelt boka körlektioner samt följa sina framsteg.

Jag vill ge Dalens trafikskola det absolut högsta betyget och rekommendera dom starkt! Utan dom hade jag inte ha körkort idag.
    Stort tack till Dalens trafikskola (och ett extra stort tack till Jan)!

/Ellen Vikesdal
    2021-02-10
    Jag köpte en b96kurs.Förväntade mig råd och övning för att klara uppkörningen vilket jag gjorde. Jag blev väl bemött och fick bra tips och övningar så jag kände mig komfortabel vid uppkörningen.
    2021-02-10
    Tog körkort för 2 veckor sen allt tack vare dalens trafikskola! Kan starkt rekommendera dom! Man märker att personalen älskar sitt jobb och att dom vet vad dom gör. Extra tack till Gustaf som var otroligt pedagogisk och tålmodig!
    2021-02-09
    Jag började med enstaka lektioner och gick sedan över till ett intensivpaket.
    Dalens Trafikskola var med hela vägen vilket kändes bra!
    Jag hade jättekul under mina lektioner. Sjukt trevligt gäng!!
  • ELLEN V
    2021-02-08
    Dalens trafikskola uppfyller alla kriterier för en fantastisk trafikskola. Bra utbildningsstruktur som håller motivationen uppe. Kompetent personalstyrka som alltid får en att känna sig välkommen. Rekommenderar verkligen Dalens trafikskola!
    Tack för fina ord, Ellen, det värmer och betyder att vi är på rätt väg ... :-D Dalens Trafikskola
    2021-01-22
    Tycker allt var väldigt bra och givande
    2021-01-20
    Jag är supernöjd med Dalen, köpte ca 20 lektioner och tog mitt körkort för en vecka sedan. Tack Jim!
    2021-01-15
    Jätte bra skola! Bra och trevliga lärare.
    Bra bokningsystem i appen.
    Den enda negativa saken var att det var väldigt uppbokat och svårt att få in lektioner ibland.
    2021-01-13
    Köpte packet på 10 lektioner och en ytterligare. Blev bemött på en fantastiskt sätt. Körde med 3st handledare och alla var både sympatiska och gav deras egna åsikter/erfarenheter för att utveckla min egen körning.
    2020-12-19
    Körlektioner. Bra lärare som bemöter en bra och lär ut otroligt bra.
    2020-12-19
    Jag tog automat körlektioner med Gustaf.
    Han var lugn och duktig på att förklara de olika reglerna. Klarade både teori och körprov på första försöket.
    Jag är nöjd och kan rekommendera Dalens trafikskola.
    2020-12-17
    BE-körkort tog två lektioner och uppkörningen. Superbra tips och råd inför uppkörningen som jag kommer ha användning för även i framtiden och så klarade jag uppkörningen på första försöket.
    Tack för hjälpen!
    2020-12-17
    Jag är så nöjd med mina körlektioner och min utbildning hos Dalens trafikskola! Morgan var en toppenbra lärare med mycket lugn och bra peppning! Jag klarade både teori och uppkörning på första försöket. Rekommenderas verkligen!
    2020-12-17
    Jag gjorde den mesta av min körkortsutbildning här. Lärarna är duktiga. Tog 15-20 lektioner och övningskörde minst lika mycket hemma. Blev klar efter ca 7 månader.
    2020-12-15
    Mycket bra utbildning. Det är dock väldigt svårt att få tag i tider, speciellt för en som jag som arbetar heltid. Detta gjorde att jag totalt körde med tre olika lärare. Detta var dock inte alls något problem då jag upplevde att de alla hade väldigt bra koll på var jag låg i utveckligen.

Jag upplevde utbildningen som mycket bra, jag lärde mig snabbt och allt kändes tryggt. Klarade också uppkörningen direkt, utan att jag kände någon press att ta fler lektioner än nödvändigt, så kan inte bli annat än en femma.
    2020-12-15
    Mycket nöjd med allt, från bemötande till pepp vid motgångar!!!
    2020-12-15
    När man kommer in på bilskolan blir man alltid bemött av trevlig personal som lyckades göra en mindre nervös än vad man ibland kunde vara inför sina lektioner. Lektionerna var väldigt lärorika speciellt dubbellektionerna. Efter lektionerna fick man även mycket bra feedback på vad man skulle öva mer på och även vad man hade kvar i sin utbildning. Angelica var en riktig toppenlärare! Rekommenderar starkt denna bilskolan:)
    2020-12-03
    Jag köpte ett par lektioner och kände att skolan var helt ok. En av lärarna var otrevlig mot mig och det kändes som om skolan försökte mjölka ut mer lektioner för att få pengar. Jag fick körkort och lärde ändå mig saker som behövdes. Skolan var helt enkelt ok.
    2020-12-03
    Jag tog ett antal körkektioner samt gick riskettan där. Lärarna var alltid bra och hjälpsamma. De hjälpte även till att boka risktvåan, teoriprov och uppkörning.
    2020-12-02
    Tipsar alla mina kompisar till er!
    Tack för det, Sandra! Vi lovar att ta hand om dem ... :-D Dalens Trafikskola
    2020-11-13
    Jättebra trafikskola! Väldigt flexibelt med elevcentralen, genuina och erfarna trafiklärare! Gav mig allt för att klara körprovet! På första försöket dessutom! Otroligt nöjd, rekommenderar till alla!
    Vi tackar och bockar! På första försöket är målet ... :-D /Personalen Dalens Trafikskola
    2020-11-12
    Köpte lite mer än 10 lektioner av er till mitt b-körkort och hade den bästa Malin som körlärare! Sjukt nöjd med min upplevelse på dalens i både A1 körkort och B körkort! Bemöttes alltid med ett leende och positiv energi av Malin och resten av folket där och det blev aldrig dålig stämning i bilen av att jag hade gjort något fel i trafik!

10/10 sjukt nöjd med allt och kommer tillbaks i vår o ska ta mellan mc med er också!
    Tack för det, Gabriel! Vi ses i vår ... Dalens Trafikskola
    2020-11-12
    Körde på ett intensivpaket. Allt från början till start gick jättesmidigt. Lärarna värnade verkligen om ens bästa och dom hjälpte en inte bara att köra bil utan dom hjälpte en utveckla det självförtroendet som krävs för att klara körprovet.
    Kul att höra och GRATTIS! /Personalen Dalens Trafikskola
    2020-11-12
    Kanonställe! Proffsiga och trevligt bemötande. Tack vare dem lyckades jag klara teori och uppkörning på första försöket. Rekommenderas starkt!!
    Så ska det se ut - allt på första försöket! Grattis! /Personalen Dalens Trafikskola
    2020-11-12
    Mycket professionellt bemötande, serviceminded . Kan varmt rekommendera Dalens trafikskola om ni ska ta körkort.
    2020-11-05
    Körde med Jan Elm, bästa trafikskolläraren! Väldigt lugn, strategisk och extremt trevlig! Rekommenderar starkt
    Vi gillar också Jan - grattis till körkortet Tova! /Personalen Dalens Trafikskola
    2020-11-05
    Köpte paket innehållande teori och körde 1-2 gånger i veckan. Köpte till lektioner när det behövdes. Gick även handledarkurs här med min vän. Smidigt. Klarade körkortet på första försöket. Bra skola. Lektionerna förbereder en bra inför uppkörning och teori. Tack Angelica, Morgan, Jim och Martin. Tog med mig kunskap ifrån er alla.
  • eva v
    Körskola.

Mycket bra information och administration.

Toppbetyg på kunskapsöverföring och bemötande.
    2020-10-29
    Jag är otrolig nöjd, bra lektioner och trevliga lärare. Tog B körkort.
    2020-10-29
    Vilket trevlig körskola. Jag körde för B96 och fick all hjälp jag behövde. Fina bilar och trevlig personal.
    2020-10-29
    Körde bara på körskolan och tog runt 35 lektioner. Tyckte att allt var toppen! Alla som lär ut är supertrevliga och duktiga. De i receptionen är också jättetrevliga och hjälpsamma. Alla gjorde allt för att det skulle bli så bra som möjligt för mig. Kände mig verkligen redo och peppad inför min uppkörning.
    2020-10-28
    Jag hade körlektioner, bra lektioner och trevliga lärare.
    2020-10-27
    Tog hjälpen av dalens trafikskola för att ta B96, valde dom pga av rekommendationer från vänner som gått där. Väldigt trevliga och pedagogisk personal!
  • ALEXANDRA R
    2020-10-27
    Otroligt bra och familjär trafikskola! Grattis till alla er som får Daniel Lundström som handledare. En mer närvarande, pedagogisk och härlig person finns inte! Jag är så nöjd! ⭐
    2020-10-16
    Tagit både mitt B och BE genom Dalen och varit otroligt nöjd båda gångerna. Förtroendeingivande lärare och saklig utbildning!
    2020-10-07
    Köpte lektioner och uppvärmning inför körprov. Det var väldigt bra körlärare och mycket lärorika lektioner. Rekommenderar!
    Det tackar vi för och GRATTIS! /Personalen Dalens Trafikskola
    2020-09-29
    Efter att funderat på att ta A-körkort sökte Jag lämplig trafikskola, och föll för Dalens Trafikskola. Det visade sig för min del vara en lyckoträff. Lärarna är väldigt kompetenta och pedagogiska, med en mycket bra mix av personligheter. Man har mycket bra stöd i sin utbildning, ända tills Man fått sitt körkort. Idag va det så dax för förarprovet, och det gick vägen. Kan rekommenderar denna trafikskola starkt.
    Tack för värmande ord, Pär, och grattis till körkortet! :-D Dalens Trafikskola
    2020-09-29
    Proffsigt och ödmjukt. Är man klar så är man klar.
    MC-kort - som en promenad i parken :-D Stort GRATTIS Pål! Dalens Trafikskola