Dalens Trafikskola

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen — Visa karta

Här på Dalens Trafikskola i Enskede i Stockholm är vårt mål är att få din körkortsutbildning så lyckad, prisvärd och effektiv som möjligt. Vi erbjuder körkortsutbildningar för MC-kort, personbil i form av B-körkort och moped samt släpvagnstillägg om du behöver det.

Vår personal är tålmodig och pedagogisk för att du som elev ska kunna ta till dig utbildningen och känna dig trygg med dina nya kunskaper. Självklart är vi anslutna till Sveriges trafikskolors riksförbund. Varmt välkommen till oss om du ska ta körkort!

Läs vad 115 kunder tycker om Dalens Trafikskola

• Pontus L
    Pontus L skrev om Dalens Trafikskola
    Underbart bemötande, speciellt från reception/administration!
    Pedagogiska lärare vid riskettan Läs mer
  • Jeanette E
    Jeanette E skrev om Dalens Trafikskola
    Då jag inte hade möjlighet att övningsköra privat, körde jag alla mina lektioner på Dalens Trafikskola. Är jättenöjd med min lärare och alla andra jag haft kontakt med! Jättebra och noggrann utbildning! Det enda jag saknade var lite tydligare målbild och tidsplan, men är i det stora hela supernöjd! Läs mer
  • Teodor R
    Teodor R skrev om Dalens Trafikskola
    Bra körskola som lade upp en tydlig plan för mig som elev. Utmärkt kundbemötande! Läs mer
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Dalens Trafikskola
    Otroligt trevligt och engagerat bemötande! Körningen har varit väldigt pedagogiskt upplagd och det har varit jättebra med exempelvis förlängda lektioner för landsvägskörning. Alltid snabba med att svara på och hjälpa till med alla möjliga frågor. Supernöjd, rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-06 Dalens Trafikskola svarar Matilda H
    Tack Matilda för den fina rekommendationen, roligt att du var nöjd med oss! Hoppas du får mycket glädje av ditt körkort. /personalen på Dalen
  • Malin A
    Malin A skrev om Dalens Trafikskola
    Jag har fått väldigt bra bemötande från dag ett. Trevligt och vänligt på alla sätt. Jag fick t.ex. hjälp med att omboka lektioner med kort varsel när mitt barn blev sjuk. Min lärare var alltid positiv och hade stort tålamod.
    Fick superhjälpen med att boka omprov för andra uppkörningen. Kanon.
    Dalens trafikskola rekommenderar jag varmt alla dagar i veckan😄 Läs mer
    2018-01-19 Dalens Trafikskola svarar Malin A
    Hej och tack Malin för din fina rekommendation! alltid roligt att höra vad ni elever tycker om oss, extra roligt om det är bra saker förstås men vi tar gärna till oss av det som är mindre bra också, allt för att bli bättre! Kör lugnt och njut! /Personalen på Dalen
  • Emma L
    Emma L skrev om Dalens Trafikskola
    Det har varit jättebra på Dalen. Alla där har varit inbjudande & min lärare har hjälpt mig med allt så jag har kunnat utvecklas & fått mitt körkort. Vi har tagit en sak varje lektion så det inte har blivit för mycket samtidigt. Jag har köpt 10 lektioner paket & så fick jag inlägg till elevcentralen därifrån & kunde göra hur många tester som jag ville. Jag gjorde även landskörning som var bra, men det behövde inte min kompis göra, & man sa att det var typ obligatoriskt. Det som var negativt var att en körlektion var dyr!! 740kr & alla har inte föräldrar som kan betala. Så för dyrt för 55 minuters lektioner. Läs mer
    2018-01-18 Dalens Trafikskola svarar Emma L
    Hej Emma! Tack för din rekommendation, vi tar till oss allt och hoppas att du får mycket glädje av ditt körkort! / personalen på Dalens
  • Emma N
    Emma N skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt nöjd med den här trafikskolan. Bra bemötande, bra undervisning och guidning genom utbildningen. Läs mer
    2017-12-22 Dalens Trafikskola svarar Emma N
    Tack Emma, det var trevligt att ha dig här hos oss. God Jul! / Dalens
  • Karin N
    Karin N skrev om Dalens Trafikskola
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
    2017-12-22 Dalens Trafikskola svarar Karin N
    Tack Karin för din rekommendation! God Jul! / Dalens
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Dalens Trafikskola
    Jag har gått BE-kursen och är över lag väldigt nöjd med övningsmaterialet samt de praktiska lektionerna jag fått. Läs mer
    2017-12-22 Dalens Trafikskola svarar Alexander S
    Tack Alexander för din rekommendation, lycka till med släpandet! God Jul! / Dalens
  • Freyr E
    Freyr E skrev om Dalens Trafikskola
    Jätte bra upplevelse hos skolan, är lite trött på att få sms som ber mig fylla i detta efteråt. Läs mer
    2017-12-22 Dalens Trafikskola svarar Freyr E
    Tack Freyr för din rekommendation. Hoppas Reco slutar skicka sms till dig nu.
  • Ralf W
    Ralf W skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt bra och trevlig personal.
    Ärliga och duktiga på att utbilda inom körkort. Kommer välja dom igen när jag ska ta mc-kort Läs mer
    2017-12-19 Dalens Trafikskola svarar Ralf W
    Tack för din fina rekommendation! Du är så välkommen tillbaka!! / Dalens
  • Sara A
    Sara A skrev om Dalens Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola med fantastiska lärare! Läs mer
    2017-12-19 Dalens Trafikskola svarar Sara A
    Tack Sara för din fina rekommendation!! Hoppas du får mycket frihet och glädje av ditt körkort! /GOD JUL
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Dalens Trafikskola
    Fick den bästa hjälpen med B96 (utökat B). Tips, stöd och support!
    Kommer skicka alla mina barn till Dalens trafikskola. Läs mer
    2017-12-19 Dalens Trafikskola svarar Katarina S
    Tack snälla Katarina för den fina rekommendationen! Alla dina barn är välkomna till oss........GOD JUL!
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Dalens Trafikskola
    Jag gick en 2 och en halv veckors intensivkurs för b körkort hos dalens trafikskola.

Jag möttes av en pedagogiskt upplagd och välplanerad utbildning. Engagerade utbildare som satte mig och mitt bästa i fokus.

Nöjd kund! Läs mer
    2017-11-21 Dalens Trafikskola svarar Jonas W
    Tack Jonas för din fina rekommendation! Det var ett nöje för oss att ha dig här. Välkommen in på en fika när du har vägarna förbi!! / Personalen på Dalen
  • Teodor S
    Teodor S skrev om Dalens Trafikskola
    Fantastisk utbildning! Jag hade både Daniel och Eleonor som körlärare, båda var mycket pedagogiska och jag är oerhört glad att jag valde att ta mitt B-körkort via Dalens Trafikskola! Läs mer
  • Erika B
    Erika B skrev om Dalens Trafikskola
    Helt underbar körskola med fantastiska körskollärare ! Bra support och oerhört trevlig upplevelse :) Läs mer
  • Krister N
    Krister N skrev om Dalens Trafikskola
    Toppen..............................................................! Läs mer
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Dalens Trafikskola
    Kan inte annat än att varmt rekommendera Dalens trafikskola.
    Det finns en lärare för alla , vare sig du älskar att snacka och gnabba eller om du föredrar tystnad.

Är du tveksam så boka en lektion med Daniel, kanon-lärare med stort hjärta! Läs mer
    2017-10-03 Dalens Trafikskola svarar Joakim N
    Tack Joakim för din fina rekommendation! Det är kul med trevliga elever, välkommen åter om du funderar på någon annan behörighet.
    Hälsningar personalen på Dalen!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Dalens Trafikskola
    En trafikskola som verkligen håller måttet! Alla har varit otroligt tillmötesgående och man har verkligen jobbat tillsammans för att komma till det slutliga målet. Tack vare er och framförallt Angelica så har jag idag äntligen tagit körkort! Denna skola är att rekommendera, gick alltid ifrån lektionerna med ett leende på läpparna. TACK! Läs mer
    2017-09-22 Dalens Trafikskola svarar Johanna B
    Tusen tack fina Johanna för den fina rekommendationen, det var så trevligt att ha dig här som elev. Kör lugnt och njut av den frihet som körkortet dig ger. Hälsningar från oss på Dalens
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens Trafikskola har mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2017-09-21 Dalens Trafikskola svarar Alexandra L
    Tack Alexandra för din fina rekommendation! Ha det gott önskar vi på Dalens!
  • Marcus U
    Marcus U skrev om Dalens Trafikskola
    Supernöjd! Bra planering och lärare som motiverar! Samt att dom vill att eleverna ska bli klara så fort som möjligt! Inget påtvingade av fler lektioner! Läs mer
    2017-09-21 Dalens Trafikskola svarar Marcus U
    Tusen tack för din fina rekommendation Marcus! Njut av körkortet och friheten som det ger! /Dalens
  • Moa S
    Moa S skrev om Dalens Trafikskola
    Mer än nöjd! Väldigt bra bemötande och trevlig stämning. Lugna, trygga och pedagogiska lärare. Jag kan starkt rekommendera Daniel, supertrevlig och väldigt stöttande. Stor tumme upp! Läs mer
    2017-09-14 Dalens Trafikskola svarar Moa S
    Tack Moa för din rekommendation och ett stort Grattis till körkortet. Nu har du skaffat dig en merit till ditt CV samt en stor skopa frihet. Kör försiktigt och ha det bra. / Personalen på Dalens!
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt poaitiv o rolig stämning. Rekomenderar starkt! Läs mer
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Dalens Trafikskola
    En helt fantastisk trafikskola med både kunnig och tillmötesgående personal! Väl värt pengarna. Läs mer
    2017-09-08 Dalens Trafikskola svarar Johanna C
    Tack Johanna! Det var trevligt att ha dig här hos oss, lycka till med körningen i framtiden!! /personalen på Dalen
  • Joel W
    Joel W skrev om Dalens Trafikskola
    Tog hojkort och klarade på första försöket.
    Körskola ett måste för att klara lappen och Dalens erbjöd just vad jag behövde Läs mer
    2017-09-07 Dalens Trafikskola svarar Joel W
    Tack Joel, alltid roligt med trevliga och duktiga elever. Ha nu mycket härlig MC-åkning framöver!!
    Hälsningar Dalens trafikskola
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Dalens Trafikskola
    Toppen i allt av deras utbildning . Läs mer
    2017-09-07 Dalens Trafikskola svarar Dennis L
    Tack Dennis det var roligt att höra, lycka till nu och välkommen åter om du vill ha fler körkort...:-) /Dalens Trafikskola AB
  • William R
    William R skrev om Dalens Trafikskola
    Skön atmosfär på skolan och trevligt bemötande, allt från den första telefonkontakt till uppkörningen. Bra lärare som hjälpte till snabbt med BE-kortet. Tack till Angelica och Jim! Läs mer
    2017-09-07 Dalens Trafikskola svarar William R
    Tusen tack till en duktig elev! Lycka till i fortsättningen. / personalen på Dalens
  • Hannes B
    Hannes B skrev om Dalens Trafikskola
    Proffsiga lärare. Lurade inte på en fler lektioner än nödvändigt. Läs mer
    2017-09-08 Dalens Trafikskola svarar Hannes B
    Hej Hannes! Nej det är riktigt man får inte luras!! Tack för din fina rekommendation, hoppas du får mycket frihet och glädje av ditt körkort!
    Hälsningar från oss på Dalens.
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Dalens Trafikskola
    För mig fungerade allt bra, från handledarkurs till uppkörning. Har haft körlektion med flera av lärarna utan problem. Även om jag lärde mig mycket av att köra privat lärde jag mig ändå alltid mer för varje lektion. Alltid trevligt bemötande och konstruktiv feedback. Tummen upp för Dalens! Läs mer
  • Erik J
    Erik J skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt trevlig personal och lärare som är väldigt duktiga på att lära ut. Läs mer
    2017-08-17 Dalens Trafikskola svarar Erik J
    Hej och tack för din fina rekommendation Erik. Hoppas du får mycket glädje av ditt körkort! / Hälsningar personalen på Dalens
  • Pontus J
    Pontus J skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket seriösa och kompetenta! Gjorde allt för att hjälpa mig på vägen till körkortet. Jag blev övertygad att ta fler lektioner än jag först hade tänkt; blev till slut omkring 30, men tack vare det blev jag godkänd på min första uppkörning! Tack Kjelle för trevliga och nyttiga lektioner! Läs mer
    2017-07-17 Dalens Trafikskola svarar Pontus J
    Tack Pontus för ditt inlägg, det var roligt för oss att höra! Vi önskar dig en skön sommar! /Personalen på Dalens
    Dalens Trafikskola, Andreas S gillar detta
  • Mats G
    Mats G skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens Trafikskola är proffesionell och personlig. Jag är Mycket nöjd.
    MG Läs mer
    2017-07-13 Dalens Trafikskola svarar Mats G
    Tusen tack Mats! Det var roligt att höra. trevlig sommar! / Personalen på Dalens
  • Emma M
    Emma M skrev om Dalens Trafikskola
    BÄSTA trafikskolan någonsin!!!
    Bra från början till slut och väldigt stöttande.
    Jag bytte till Dalens trafik skola från en annan som jag absolut inte var nöjd med...
    Jag blev glatt överaskad över hur annorlunda det var från den förra skolan!
    Man blev motiverad och ville komma dit tidigare för att plugga teorin!
    Jag rekommenderar Dalens trafik skola till alla som ska ta körkort!
    Min syster ska plugga till B-kort där! :D Läs mer
    2017-07-13 Dalens Trafikskola svarar Emma M
    Tack Emma för den fina rekommendationen! Det var roligt för oss att höra. Vi önskar dig en härlig sommar och din syster är självklart välkommen till oss! // Personalen på Dalens
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Dalens Trafikskola
    Min utbildning Var super bra. Alla var trevliga och Fick den hjälp jag behövde. Läs mer
    2017-07-03 Dalens Trafikskola svarar Emelie S
    Tack Emelie! Det var trevligt att ha dig här hos oss. Lycka till med körningen.
    Skön sommar önskar vi dig!
    Dalens Trafikskola AB
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Dalens Trafikskola
    Professionella och trevliga lärare. Läs mer
    2017-07-03 Dalens Trafikskola svarar Madeleine K
    Tack! det var roligt att höra Madeleine / personalen på Dalens
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket bra bemötande med kompetent personal Läs mer
    2017-07-03 Dalens Trafikskola svarar Joakim M
    Tack Joakim, det gläder oss. Ha en skön sommar med mycket bilkörning!!
    Hälsningar! Personalen på Dalens
  • Lars O
    Lars O skrev om Dalens Trafikskola
    En bra körskola med fantastiska lärare för mc. Läs mer
    2017-06-14 Dalens Trafikskola svarar Lars O
    Vi lyfter på hatten och tackar! Kör nu mycket och förståndigt ... :-D
  • Carola L
    Carola L skrev om Dalens Trafikskola
    Övningskörde för automatbil.Helt underbara lärare. Pedagogiska, stöttade, pushade och lyssnade in på dina behov. Och gjorde hela utbildningen rolig. Gillade verkligen upplägget med två olika lärare som jag övningskörde med och deras strukturerade upplägg av körningen. Tack till alla på Dalen. ni är verkligen bäst! Läs mer
    2017-06-09 Dalens Trafikskola svarar Carola L
    Tack Carola för din fina rekommendation, men vad vore vi utan alla er fina och duktiga elever? Ha det gott och kör mycket och försiktigt i sommar! Hälsningar från oss på Dalens
  • Josefine E
    Josefine E skrev om Dalens Trafikskola
    Stockholms bästa trafikskola . Personalen är dom bästa dom stöttar än i alla lägen Läs mer
    2017-06-09 Dalens Trafikskola svarar Josefine E
    Tack Josefin! Det var roligt att höra. Du får ha en härlig sommar med mycket körning, välkommen in om du har vägarna förbi! /personalen på Dalens
  • Elliot E
    Elliot E skrev om Dalens Trafikskola
    Bra! Flexibla tider och fantastisk "personal" Läs mer
    2017-06-09 Dalens Trafikskola svarar Elliot E
    Tack Elliot! det var trevligt att ha dig som elev här hos oss! /personalen på Dalens
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Dalens Trafikskola
    Bra pedagogisk utlänning och god förmåga att bedöma utbildningsbehov och färdighetsnivå. Läs mer
    2017-06-09 Dalens Trafikskola svarar Jesper H
    Kul att du gillade vår utlärning och att du nu har ditt körkort! Ha en skön sommar! / personalen på Dalens
  • Nils G
    Nils G skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket nöjd med körlektionerna! Läs mer
    2017-06-09 Dalens Trafikskola svarar Nils G
    Trevlig sommar Nils! / personalen på Dalens
  • Hedda P
    Hedda P skrev om Dalens Trafikskola
    Välutbildade lärare och kul stämning! Läs mer
    2017-06-09 Dalens Trafikskola svarar Hedda P
    Tack Hedda! En riktigt skön sommar med mycket bilkörning önskar vi dig! / Personalen på Dalens
  • Albin S
    Albin S skrev om Dalens Trafikskola
    På dalens trafikskola blir man bemött av en trevlig personal och trevliga kurser. Min körkorts utbildning gick väldigt fort och smidigt, inte bara för att jag var intressera av att lära mig, utan också pga min ducktiga handledare Kjell på dalens trafikskola.
    Jag rekommender dalens trafikskola starkt. Läs mer
    2017-03-27 Dalens Trafikskola svarar Albin S
    Tack Albin för de fina orden, men vad vore vi utan så fina och duktiga elever som du Albin. Lycka till och kör försiktigt!! / Dalens Trafikskola AB
  • Anders A
    Anders A skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket bra och pedagogiska lärare som har en rak och ärlig ton. Fick löpande feedback på min utveckling efter varje lektion, och det märktes att skolan har en väl utvecklad och ändå flexibel läroplan. Läs mer
    2017-03-23 Dalens Trafikskola svarar Anders A
    Hej Anders! Tack för den fina rekommendationen. Det var trevligt att ha dig som elev här hos oss! Välkommen tillbaka om du önskar ett körkort för tungt släp eller MC!! / Madeleine i receptionen
  • Karl-johan B
    Karl-johan B skrev om Dalens Trafikskola
    Supertrevliga lärare. Har kört både MC och Bil på skolan och är mycket nöjd. Väldigt bra kundservis också. Läs mer
    2017-03-06 Dalens Trafikskola svarar Karl-johan B
    Tack Karl-Johan för ditt fina omdöme, vi suger åt oss av det men fortsätter förstås att jobba på att bli ännu bättre!! Tack för att du valde oss och hoppas du får stort nöje och god användning av ditt körkort!! // Dalens Trafikskola Madeleine
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Dalens Trafikskola
    Vänlig personal och bra rutiner. Läs mer
  • Christer J
    Christer J skrev om Dalens Trafikskola
    Jag är 100 procent nöjd med körningar och alla lärare Läs mer
  • William Y
    William Y skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt bra med genomgångar och tjat som gjorde att man klarade proven galant, rekommenderar Martin för nybörjare som vill lära sig snabbt. Läs mer
    2017-02-16 Dalens Trafikskola svarar William Y
    Tack William för fina ord, Martin blev glad. Det var trevligt att ha dig här!! // Madeleine
  • Jacob V
    Jacob V skrev om Dalens Trafikskola
    Otroligt bra lärare kan rekommendera alla dagar i veckan!!! Läs mer

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen