Dalens Trafikskola

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen — Visa karta

Här på Dalens Trafikskola i Enskede i Stockholm är vårt mål är att få din körkortsutbildning så lyckad, prisvärd och effektiv som möjligt. Vi erbjuder körkortsutbildningar för MC-kort, personbil i form av B-körkort och moped samt släpvagnstillägg om du behöver det.

Vår personal är tålmodig och pedagogisk för att du som elev ska kunna ta till dig utbildningen och känna dig trygg med dina nya kunskaper. Självklart är vi anslutna till Sveriges trafikskolors riksförbund. Varmt välkommen till oss om du ska ta körkort!

Läs vad 134 kunder tycker om Dalens Trafikskola

• Anna L
    Anna L skrev om Dalens Trafikskola
    Jag var på risk 2, blev bemött på ett utmärkt sätt, personalen är supertrevliga och hjälpsamma. Jag tycker att detta var superbra och rekommenderar det verkligen. Läs mer
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Dalens Trafikskola
    Bra information, trevlig personal, helt ok Läs mer
    2018-05-23 Dalens Trafikskola svarar Magnus M
    Hej Magnus! Tack för din trevliga rekommendation, det var kul att du tyckte kursen var givande. Trevlig sommar! / Personalen på Dalen
  • Amanda W
    Amanda W skrev om Dalens Trafikskola
    Otroligt trevlig personal och jättebra bemötande. Trevlig stämning och bra priser. Bra lärare, bra utbildning. Läs mer
    2018-05-08 Dalens Trafikskola svarar Amanda W
    Amanda! vi niger och bockar för din fina rekommendation!! Det var så trevligt att ha dig här, njut nu av ditt körkort och friheten som det ger dig! Skön sommar önskar vi dig! / Personalen på Dalens
  • Maria M
    Maria M skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt bra bemötande. Kände mig lugn i att vara en nybörjare bakom ratten pga läraren, trafikläraren såg hur nervös jag var när jag klev in i bilen och bemötte det väldigt bra. Allt som allt, väldigt bra upplevelse utav Dalens Trafikskola. Läs mer
    2018-05-07 Dalens Trafikskola svarar Maria M
    Tack Maria för din fina rekommendation och Grattis till körkortet. Vi önskar dig en varm och skön sommar med mycket bilkörning "ner-cabbat" :-) /personalen på Dalens
  • Björn S
    Björn S skrev om Dalens Trafikskola
    Del av intensivkurs. Engagerad personal som höll bra fokus! Läs mer
  • Turbo H
    Turbo H skrev om Dalens Trafikskola
    Trafikskola för B-körkort automat. Mycket bra bemötande och service. Förväntningarna var att ha körkort till våren och det gick ju. Om fem år sätter jag min sambo i trafikskola där. Läs mer
    2018-04-23 Dalens Trafikskola svarar Turbo H
    Hej Turbo och tack för din fina rekommendation! Din sambo är självklart välkommen hon också! Ha en skön sommar / Personalen på Dalens
  • Johan S
    Johan S skrev om Dalens Trafikskola
    Jag fick väldigt bra hjälp med att förbereda mig för min uppkörning hos Dalens Trafikskola. Jättebra instruktörer och moderna bilar. Läs mer
    2018-04-19 Dalens Trafikskola svarar Johan S
    Tack Johan det var roligt att höra! Välkommen tillbaka om du önskar någon mer behörighet på ditt körkort.....:-) /Personalen på Dalens
  • Liv F
    Liv F skrev om Dalens Trafikskola
    Mina erfarenheter av Dalens trafikskola har varit mycket bra. Jag tog runt ca 60 körlektioner på Dalens trafikskola och fick mycket bra hjälp med att ta mitt körkort. Alla lektionerna var väldigt pedagogiska och lärorika, där både det praktiska och teoretiska blandades in i körlektionerna. Med alla kunskaper som jag fick med mig, klarade jag både det teoretiska förarprovet och uppkörningen på första försöket. Jag känner mig även mycket säker ute i trafiken, och jag är väldigt tacksam över de lärarna som jag kört med. Även bemötandet i kassa var mycket trevligt och hjälpsam, och det är en väldigt fin stämning inne på trafikskolan. Läs mer
    2018-04-19 Dalens Trafikskola svarar Liv F
    Tack Liv för din fina rekommendation och stort Grattis till körkortet! det är så viktigt för oss att få veta vad ni tycker om oss det är det bästa sättet för att bli ännu bättre! En varm och skön sommar önskar vi dig! /Personalen på Dalens
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Dalens Trafikskola
    Har enbart goda saker att säga om Dalens Trafikskola. Stabilt, säkert och tryggt. Som det ska va! Läs mer
    2018-04-18 Dalens Trafikskola svarar Gustav L
    Tack snälla Gustav för din fina rekommendation! Det var så trevligt att ha dig här hos oss, hoppas du får stor frihet och mycket glädje av ditt körkort. Välkommen på en fika om du har vägarna förbi! /personalen på Dalens
  • Renee R
    Renee R skrev om Dalens Trafikskola
    Mot min vilja blev jag i stort behov av ett körkort och blev rekommenderad Dalens trafikskola av en annan trafikskola. Jag gick dit, livrädd, och köpte en intensivkurs. Väl där blev jag mött av glad, proffsig och lyhörd personal såväl receptionist som lärare. Under kursen körde jag främst med två lärare men fick även prova på att köra med ytterligare två och alla var lika pedagogiska, lugna och positiva. Idag sex veckor senare har jag mitt körkort och känner mig trygg med mig själv när jag är ute och kör bland andra trafikanter. Jag kan varmt rekommendera denna körskola. Läs mer
    2018-04-03 Dalens Trafikskola svarar Renee R
    Tusen tack fina Renee för de vackra orden! Du kom in till oss som en positiv, glad, varm fläkt! Vi tyckte alla det var trevligt att ha dig här. fortsätt köra mycket och njut av ditt körkort, ha det fint Renee! / Personalen på Dalens
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Dalens Trafikskola
    Bra och seriös trafikskola med engagerade och trevliga lärare som gör varje lektion rolig och mycket prisvärd. Läs mer
    2018-03-28 Dalens Trafikskola svarar Tobias R
    Hej Tobias! Tack för din fina rekommendation, det var trevligt att ha dig som elev hos oss. Njut av ditt körkort och kör försiktigt! / Personalen på Dalens
  • Bengt I
    Bengt I skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte ett paket för utökad B-behörighet, B96.
    Blev mycket trevligt och proffesionellt bemött vilket resulterade i en lyckad uppkörning och önskat B96! Läs mer
    2018-03-28 Dalens Trafikskola svarar Bengt I
    Hej Bengt och tack för din fina rekommendation! det var trevligt att ha dig här hos oss, hoppas du får mycket användning för ditt utökade körkort!! / Personalen på Dalens
  • Sara K
    Sara K skrev om Dalens Trafikskola
    Jag hade en jätte bra upplevelse med alla de körlärarna som jag bytte mellan, alltid ett bra bemötande från de i receptionen och lärarna. Läs mer
    2018-03-28 Dalens Trafikskola svarar Sara K
    Tack Sara för din fina rekommendation! Ha det fint och njut av ditt körkort! / Personalen på Dalens
  • Carl Å
    Carl Å skrev om Dalens Trafikskola
    Jag köpte kör-lektioner. Man fick en massa bra tips och personalen var trevlig. Läs mer
    2018-03-26 Dalens Trafikskola svarar Carl Å
    Hej Carl och tack för din fina rekommendation! Ha det bra och kör lugnt! / Dalens
  • Linnéa K
    Linnéa K skrev om Dalens Trafikskola
    Köpte körlektioner för B-körkort, manuellt.

Jag blev väldigt bra bemött av personalen och blev respekterad och mina åsikter spelade stor roll inom utbildningen vilket var väldigt positivt.

Jag tyckte att företaget levde upp till mina förväntningar, min idé av processen med att ta körkort levde upp till företagets jobb.

Köttätarna var trevliga och bemötte en väl, rekommenderar starkt att välja Dalens trafikskola för att uppnå sina mål. Läs mer
    2018-03-26 Dalens Trafikskola svarar Linnéa K
    Tack snälla Linnéa för din fina rekommendation, det gläder oss att höra!! Hoppas du får mycket frihet och glädje av ditt körkort! /Personalen på Dalens
  • Jonna B
    Jonna B skrev om Dalens Trafikskola
    Jag har kört på Dalenstrafikskola med helt fantastiska lärare, vänliga och trevliga! Vi se en nå målen och gör allt för att hjälpa en komma dit samtidigt som man har kul under den resan. Läs mer
    2018-03-20 Dalens Trafikskola svarar Jonna B
    Hej Jonna! Grattis till körkortet och tack för den fina rekommendationen! Det var trevligt att ha dig som elev på vår skola och vi hoppas du får mycket glädje av ditt körkort i framtiden. Tuta om du kör förbi!! / Personalen på Dalens
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Dalens Trafikskola
    Elevcentralen premium funkade väldigt dåligt men det är inte trafikskolans fel.
    Ibland kändes det som att trafikskolan fiskade mer pengar från en. Läs mer
    2018-02-26 Dalens Trafikskola svarar Sophie L
    Hej Sophie! Det var tråkigt att höra att du tror att vi fiskade dig på pengar, du får gärna utveckla det lite mer. Ring mig och berätta varför du tror det! Vi har aldrig haft för avsikt att ta mer betalt av våra elever än vad som är nödvändigt, tvärtom så ger vi tillbaka pengar för lektioner som VI anser att eleven inte behöver. / Madeleine i receptionen
  • John L
    John L skrev om Dalens Trafikskola
    Lärde sig mycket och allmänt bra Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Dalens Trafikskola
    Det hjälpte mig med att ta körkort då jag köpte premium hos Dalens trafikskola. Då köpte jag 10 lektioner till en början och även 10 efter för att kunna finslipa inför uppkörningen. Det var alltid kul att köra tyckte jag då man alltid blev bemött med positivitet och glädje även fast man gjorde fel så gick man med ett leende på läpparna därifrån. Jag hade inga förväntningar alls när jag kom dit vilket var skönt. Läs mer
    2018-02-21 Dalens Trafikskola svarar Hanna L
    Tack snälla Hanna för din fina rekommendation! Det var trevligt att ha dig som elev hos oss och vi hoppas du får mycket frihet och glädje med ditt körkort! / Personalen på Dalen
  • Pontus L
    Pontus L skrev om Dalens Trafikskola
    Underbart bemötande, speciellt från reception/administration!
    Pedagogiska lärare vid riskettan Läs mer
    2018-02-20 Dalens Trafikskola svarar Pontus L
    Tack Pontus för din fina rekommendation! Det var trevligt att höra! Hoppas du får mycket glädje av ditt körkort! / Madeleine i receptionen
  • Jeanette E
    Jeanette E skrev om Dalens Trafikskola
    Då jag inte hade möjlighet att övningsköra privat, körde jag alla mina lektioner på Dalens Trafikskola. Är jättenöjd med min lärare och alla andra jag haft kontakt med! Jättebra och noggrann utbildning! Det enda jag saknade var lite tydligare målbild och tidsplan, men är i det stora hela supernöjd! Läs mer
  • Teodor R
    Teodor R skrev om Dalens Trafikskola
    Bra körskola som lade upp en tydlig plan för mig som elev. Utmärkt kundbemötande! Läs mer
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Dalens Trafikskola
    Otroligt trevligt och engagerat bemötande! Körningen har varit väldigt pedagogiskt upplagd och det har varit jättebra med exempelvis förlängda lektioner för landsvägskörning. Alltid snabba med att svara på och hjälpa till med alla möjliga frågor. Supernöjd, rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-06 Dalens Trafikskola svarar Matilda H
    Tack Matilda för den fina rekommendationen, roligt att du var nöjd med oss! Hoppas du får mycket glädje av ditt körkort. /personalen på Dalen
  • Malin A
    Malin A skrev om Dalens Trafikskola
    Jag har fått väldigt bra bemötande från dag ett. Trevligt och vänligt på alla sätt. Jag fick t.ex. hjälp med att omboka lektioner med kort varsel när mitt barn blev sjuk. Min lärare var alltid positiv och hade stort tålamod.
    Fick superhjälpen med att boka omprov för andra uppkörningen. Kanon.
    Dalens trafikskola rekommenderar jag varmt alla dagar i veckan😄 Läs mer
    2018-01-19 Dalens Trafikskola svarar Malin A
    Hej och tack Malin för din fina rekommendation! alltid roligt att höra vad ni elever tycker om oss, extra roligt om det är bra saker förstås men vi tar gärna till oss av det som är mindre bra också, allt för att bli bättre! Kör lugnt och njut! /Personalen på Dalen
  • Emma L
    Emma L skrev om Dalens Trafikskola
    Det har varit jättebra på Dalen. Alla där har varit inbjudande & min lärare har hjälpt mig med allt så jag har kunnat utvecklas & fått mitt körkort. Vi har tagit en sak varje lektion så det inte har blivit för mycket samtidigt. Jag har köpt 10 lektioner paket & så fick jag inlägg till elevcentralen därifrån & kunde göra hur många tester som jag ville. Jag gjorde även landskörning som var bra, men det behövde inte min kompis göra, & man sa att det var typ obligatoriskt. Det som var negativt var att en körlektion var dyr!! 740kr & alla har inte föräldrar som kan betala. Så för dyrt för 55 minuters lektioner. Läs mer
    2018-01-18 Dalens Trafikskola svarar Emma L
    Hej Emma! Tack för din rekommendation, vi tar till oss allt och hoppas att du får mycket glädje av ditt körkort! / personalen på Dalens
  • Emma N
    Emma N skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt nöjd med den här trafikskolan. Bra bemötande, bra undervisning och guidning genom utbildningen. Läs mer
    2017-12-22 Dalens Trafikskola svarar Emma N
    Tack Emma, det var trevligt att ha dig här hos oss. God Jul! / Dalens
  • Karin N
    Karin N skrev om Dalens Trafikskola
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
    2017-12-22 Dalens Trafikskola svarar Karin N
    Tack Karin för din rekommendation! God Jul! / Dalens
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Dalens Trafikskola
    Jag har gått BE-kursen och är över lag väldigt nöjd med övningsmaterialet samt de praktiska lektionerna jag fått. Läs mer
    2017-12-22 Dalens Trafikskola svarar Alexander S
    Tack Alexander för din rekommendation, lycka till med släpandet! God Jul! / Dalens
  • Freyr E
    Freyr E skrev om Dalens Trafikskola
    Jätte bra upplevelse hos skolan, är lite trött på att få sms som ber mig fylla i detta efteråt. Läs mer
    2017-12-22 Dalens Trafikskola svarar Freyr E
    Tack Freyr för din rekommendation. Hoppas Reco slutar skicka sms till dig nu.
  • Ralf W
    Ralf W skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt bra och trevlig personal.
    Ärliga och duktiga på att utbilda inom körkort. Kommer välja dom igen när jag ska ta mc-kort Läs mer
    2017-12-19 Dalens Trafikskola svarar Ralf W
    Tack för din fina rekommendation! Du är så välkommen tillbaka!! / Dalens
  • Sara A
    Sara A skrev om Dalens Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola med fantastiska lärare! Läs mer
    2017-12-19 Dalens Trafikskola svarar Sara A
    Tack Sara för din fina rekommendation!! Hoppas du får mycket frihet och glädje av ditt körkort! /GOD JUL
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Dalens Trafikskola
    Fick den bästa hjälpen med B96 (utökat B). Tips, stöd och support!
    Kommer skicka alla mina barn till Dalens trafikskola. Läs mer
    2017-12-19 Dalens Trafikskola svarar Katarina S
    Tack snälla Katarina för den fina rekommendationen! Alla dina barn är välkomna till oss........GOD JUL!
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Dalens Trafikskola
    Jag gick en 2 och en halv veckors intensivkurs för b körkort hos dalens trafikskola.

Jag möttes av en pedagogiskt upplagd och välplanerad utbildning. Engagerade utbildare som satte mig och mitt bästa i fokus.

Nöjd kund! Läs mer
    2017-11-21 Dalens Trafikskola svarar Jonas W
    Tack Jonas för din fina rekommendation! Det var ett nöje för oss att ha dig här. Välkommen in på en fika när du har vägarna förbi!! / Personalen på Dalen
  • Teodor S
    Teodor S skrev om Dalens Trafikskola
    Fantastisk utbildning! Jag hade både Daniel och Eleonor som körlärare, båda var mycket pedagogiska och jag är oerhört glad att jag valde att ta mitt B-körkort via Dalens Trafikskola! Läs mer
  • Erika B
    Erika B skrev om Dalens Trafikskola
    Helt underbar körskola med fantastiska körskollärare ! Bra support och oerhört trevlig upplevelse :) Läs mer
  • Krister N
    Krister N skrev om Dalens Trafikskola
    Toppen..............................................................! Läs mer
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Dalens Trafikskola
    Kan inte annat än att varmt rekommendera Dalens trafikskola.
    Det finns en lärare för alla , vare sig du älskar att snacka och gnabba eller om du föredrar tystnad.

Är du tveksam så boka en lektion med Daniel, kanon-lärare med stort hjärta! Läs mer
    2017-10-03 Dalens Trafikskola svarar Joakim N
    Tack Joakim för din fina rekommendation! Det är kul med trevliga elever, välkommen åter om du funderar på någon annan behörighet.
    Hälsningar personalen på Dalen!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Dalens Trafikskola
    En trafikskola som verkligen håller måttet! Alla har varit otroligt tillmötesgående och man har verkligen jobbat tillsammans för att komma till det slutliga målet. Tack vare er och framförallt Angelica så har jag idag äntligen tagit körkort! Denna skola är att rekommendera, gick alltid ifrån lektionerna med ett leende på läpparna. TACK! Läs mer
    2017-09-22 Dalens Trafikskola svarar Johanna B
    Tusen tack fina Johanna för den fina rekommendationen, det var så trevligt att ha dig här som elev. Kör lugnt och njut av den frihet som körkortet dig ger. Hälsningar från oss på Dalens
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens Trafikskola har mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2017-09-21 Dalens Trafikskola svarar Alexandra L
    Tack Alexandra för din fina rekommendation! Ha det gott önskar vi på Dalens!
  • Marcus U
    Marcus U skrev om Dalens Trafikskola
    Supernöjd! Bra planering och lärare som motiverar! Samt att dom vill att eleverna ska bli klara så fort som möjligt! Inget påtvingade av fler lektioner! Läs mer
    2017-09-21 Dalens Trafikskola svarar Marcus U
    Tusen tack för din fina rekommendation Marcus! Njut av körkortet och friheten som det ger! /Dalens
  • Moa S
    Moa S skrev om Dalens Trafikskola
    Mer än nöjd! Väldigt bra bemötande och trevlig stämning. Lugna, trygga och pedagogiska lärare. Jag kan starkt rekommendera Daniel, supertrevlig och väldigt stöttande. Stor tumme upp! Läs mer
    2017-09-14 Dalens Trafikskola svarar Moa S
    Tack Moa för din rekommendation och ett stort Grattis till körkortet. Nu har du skaffat dig en merit till ditt CV samt en stor skopa frihet. Kör försiktigt och ha det bra. / Personalen på Dalens!
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt poaitiv o rolig stämning. Rekomenderar starkt! Läs mer
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Dalens Trafikskola
    En helt fantastisk trafikskola med både kunnig och tillmötesgående personal! Väl värt pengarna. Läs mer
    2017-09-08 Dalens Trafikskola svarar Johanna C
    Tack Johanna! Det var trevligt att ha dig här hos oss, lycka till med körningen i framtiden!! /personalen på Dalen
  • Joel W
    Joel W skrev om Dalens Trafikskola
    Tog hojkort och klarade på första försöket.
    Körskola ett måste för att klara lappen och Dalens erbjöd just vad jag behövde Läs mer
    2017-09-07 Dalens Trafikskola svarar Joel W
    Tack Joel, alltid roligt med trevliga och duktiga elever. Ha nu mycket härlig MC-åkning framöver!!
    Hälsningar Dalens trafikskola
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Dalens Trafikskola
    Toppen i allt av deras utbildning . Läs mer
    2017-09-07 Dalens Trafikskola svarar Dennis L
    Tack Dennis det var roligt att höra, lycka till nu och välkommen åter om du vill ha fler körkort...:-) /Dalens Trafikskola AB
  • William R
    William R skrev om Dalens Trafikskola
    Skön atmosfär på skolan och trevligt bemötande, allt från den första telefonkontakt till uppkörningen. Bra lärare som hjälpte till snabbt med BE-kortet. Tack till Angelica och Jim! Läs mer
    2017-09-07 Dalens Trafikskola svarar William R
    Tusen tack till en duktig elev! Lycka till i fortsättningen. / personalen på Dalens
  • Hannes B
    Hannes B skrev om Dalens Trafikskola
    Proffsiga lärare. Lurade inte på en fler lektioner än nödvändigt. Läs mer
    2017-09-08 Dalens Trafikskola svarar Hannes B
    Hej Hannes! Nej det är riktigt man får inte luras!! Tack för din fina rekommendation, hoppas du får mycket frihet och glädje av ditt körkort!
    Hälsningar från oss på Dalens.
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Dalens Trafikskola
    För mig fungerade allt bra, från handledarkurs till uppkörning. Har haft körlektion med flera av lärarna utan problem. Även om jag lärde mig mycket av att köra privat lärde jag mig ändå alltid mer för varje lektion. Alltid trevligt bemötande och konstruktiv feedback. Tummen upp för Dalens! Läs mer
  • Erik J
    Erik J skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt trevlig personal och lärare som är väldigt duktiga på att lära ut. Läs mer
    2017-08-17 Dalens Trafikskola svarar Erik J
    Hej och tack för din fina rekommendation Erik. Hoppas du får mycket glädje av ditt körkort! / Hälsningar personalen på Dalens
  • Pontus J
    Pontus J skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket seriösa och kompetenta! Gjorde allt för att hjälpa mig på vägen till körkortet. Jag blev övertygad att ta fler lektioner än jag först hade tänkt; blev till slut omkring 30, men tack vare det blev jag godkänd på min första uppkörning! Tack Kjelle för trevliga och nyttiga lektioner! Läs mer
    2017-07-17 Dalens Trafikskola svarar Pontus J
    Tack Pontus för ditt inlägg, det var roligt för oss att höra! Vi önskar dig en skön sommar! /Personalen på Dalens
    Dalens Trafikskola, Andreas S gillar detta

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen