Dalens Trafikskola

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen — Visa karta

På Dalens Trafikskola i Stockholm är vårt mål är att få din körkortsutbildning så prisvärd och effektiv som möjligt. Vi erbjuder hjälp till till MC-kort, personbil (B-körkort) och moped samt även släpvagnstillägg. Vår personal är tålmodig och pedagogisk för att du som elev ska kunna ta till dig utbildningen och känna dig trygg med dina nya kunskaper. Välkommen!

Läs vad 76 kunder tycker om Dalens Trafikskola

• Elliot E
    Elliot E skrev om Dalens Trafikskola
    Bra! Flexibla tider och fantastisk "personal"
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Dalens Trafikskola
    Bra pedagogisk utlänning och god förmåga att bedöma utbildningsbehov och färdighetsnivå.
  • Nils G
    Nils G skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket nöjd med körlektionerna!
  • Hedda P
    Hedda P skrev om Dalens Trafikskola
    Välutbildade lärare och kul stämning!
  • Albin S
    Albin S skrev om Dalens Trafikskola
    På dalens trafikskola blir man bemött av en trevlig personal och trevliga kurser. Min körkorts utbildning gick väldigt fort och smidigt, inte bara för att jag var intressera av att lära mig, utan också pga min ducktiga handledare Kjell på dalens trafikskola.
    Jag rekommender dalens trafikskola starkt.
    2017-03-27 Dalens Trafikskola svarar Albin S
    Tack Albin för de fina orden, men vad vore vi utan så fina och duktiga elever som du Albin. Lycka till och kör försiktigt!! / Dalens Trafikskola AB
  • Anders A
    Anders A skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket bra och pedagogiska lärare som har en rak och ärlig ton. Fick löpande feedback på min utveckling efter varje lektion, och det märktes att skolan har en väl utvecklad och ändå flexibel läroplan.
    2017-03-23 Dalens Trafikskola svarar Anders A
    Hej Anders! Tack för den fina rekommendationen. Det var trevligt att ha dig som elev här hos oss! Välkommen tillbaka om du önskar ett körkort för tungt släp eller MC!! / Madeleine i receptionen
  • Karl-johan B
    Karl-johan B skrev om Dalens Trafikskola
    Supertrevliga lärare. Har kört både MC och Bil på skolan och är mycket nöjd. Väldigt bra kundservis också.
    2017-03-06 Dalens Trafikskola svarar Karl-johan B
    Tack Karl-Johan för ditt fina omdöme, vi suger åt oss av det men fortsätter förstås att jobba på att bli ännu bättre!! Tack för att du valde oss och hoppas du får stort nöje och god användning av ditt körkort!! // Dalens Trafikskola Madeleine
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Dalens Trafikskola
    Vänlig personal och bra rutiner.
  • Christer J
    Christer J skrev om Dalens Trafikskola
    Jag är 100 procent nöjd med körningar och alla lärare
  • William Y
    William Y skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt bra med genomgångar och tjat som gjorde att man klarade proven galant, rekommenderar Martin för nybörjare som vill lära sig snabbt.
    2017-02-16 Dalens Trafikskola svarar William Y
    Tack William för fina ord, Martin blev glad. Det var trevligt att ha dig här!! // Madeleine
  • Jacob V
    Jacob V skrev om Dalens Trafikskola
    Otroligt bra lärare kan rekommendera alla dagar i veckan!!!
  • Gabriella C
    Gabriella C skrev om Dalens Trafikskola
    Seriös trafikskola med väldigt kunniga lärare.
  • Pauline A
    Pauline A skrev om Dalens Trafikskola
    Super trevlig körlärare och fick alla goda förutsättningar till att klara mitt körkort så fort som möjligt! Körlektionerna va både roliga och lärorika:)
  • Nathalie L
    Nathalie L skrev om Dalens Trafikskola
    Bra trafik skola
    Trevlig personal
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Dalens Trafikskola
    Trevligt och ödmjuk undervisning och bemötande! Bra upplägg och hjälpsamma vid frågor mm
  • Pontus T
    Pontus T skrev om Dalens Trafikskola
    Trevliga och hjälpsamma lärare som vill ditt eget bästa!

Jim, som jag hade som lärare, hjälpte mig få koll på det jag hade lärt mig felaktigt och gjorde att jag klarade uppkörningen på första försöket.
  • Alexandra N
    Alexandra N skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket seriös trafikskola med trevliga och pedagogiska lärare. Jag hade 2 olika lärare (Daniel och Martin) och båda dem var riktigt bra. Jag kände att trafikskolan tänkte på mig och min utveckling och inte på att tjäna pengar, som vissa andra trafikskolor jag använt mig av. Tack för körkortet :)
    2017-01-26 Dalens Trafikskola svarar Alexandra N
    Tack för de fina orden Alexandra! Det var roligt att vi kunde hjälpa dig med ditt körkort. Vad vore vi utan alla våra fina elever!! Hälsningar Madeleine I receptionen
  • Eva S
    Eva S skrev om Dalens Trafikskola
    Jag köpte ett utökat körkortspaket och jag är mycket nöjd med bemötandet. Alla jag hade kontakt med var proffesionella, pedagogiska och trevliga.
    2016-12-06 Dalens Trafikskola svarar Eva S
    Hej och tack Eva, det var roligt för oss att höra. Hoppas du får mycket glädje av ditt körkort!! MVH Madeleine i receptionen
  • Carl R
    Carl R skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket proffesionell trafikskola. Tydlig planering av lektioner och uppföljning av genomförda lektioner.

Tack Angelica
    Angelica J, Dalens Trafikskola gillar detta
  • Matti B
    Matti B skrev om Dalens Trafikskola
    Superbra körskola! Schyssta och kunniga lärare.
    2016-11-07 Dalens Trafikskola svarar Matti B
    Tack Matti, det var roligt att höra! Med elever som du är ingenting några problem. Tack för morotskakan den var underbar! / Madeleine i receptionen
  • Ola H
    Ola H skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt trevliga och pedagogiska anställda! Lite dåliga på att ringa upp på telefon bara.
    2016-11-05 Andreas S svarar Ola H
    Tack för det Ola! Vi ska jobba på att bli bättre med telefonen ...
  • Monica S
    Monica S skrev om Dalens Trafikskola
    Fick väldigt oklara besked gällande möjlighet att ta intensivkurs, men rekommenderades att börja med att ta några lektioner. Blev sedan hängande i luften och fick köra med flera olika lärare, vilket gjorde att det dröjde innan det kunde tas ett samlat grepp om min utbildning. Den pedagogiska förmågan varierar mellan lärarna. De två kvinnliga lärarna är oerhört pedagogiska, peppande, får en att tro på sig själv, ger mycket och kreativ feedback!
    2016-10-20 Dalens Trafikskola svarar Monica S
    Hej! Tack för dina åsikter om oss, vi tar självklart till oss det och jobbar på att bli bättre. det ska inte gå till så som du beskriver utan ska vara tydligt och klart från början, dessutom så är 1 lärare bäst max 2 vilket man kan behöva ibland om det är ont om tider. /Dalens
  • David F
    David F skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket bra och pedagogiskt, lärare som visar och förklarar på enkelt sätt
  • Christian P
    Christian P skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket kunnig personal som möjliggjorde MC-kort på ett effektivt sätt
    2016-10-17 Andreas S svarar Christian P
    Tack, Christian! Hoppas vi ses i någon kurva snart! Lycka till med körningen!
  • Stephanie B
    Stephanie B skrev om Dalens Trafikskola
    Helt underbar trafikskola, kände mig som hemma första gången jag kom in dit! Helt fantastiskt personal o lärare med dock sjukt torr humor men de älska jag! Rekommenderar detta ställe till alla verkligen! <3
    2016-10-17 Andreas S svarar Stephanie B
    Tack, snälla Stephanie! Vi kommer sakna dig, men hoppas på återseende till avrostningen i vår. Ta även med bror och far din ... 😃
  • Elisabeth Y
    Elisabeth Y skrev om Dalens Trafikskola
    Trevliga och pedagogiska lärare. Receptionist som alltid är hjälpsam. Gott kaffe och bra stämning!
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Dalens Trafikskola
    Tog mc kort hos dalens trafikskola i juni, tyckte de var bra och trevliga lärare! Kan starkt recommendera dalens trafikskola för andra!
  • Lina L
    Lina L skrev om Dalens Trafikskola
    Väldigt rolig, proffsig och duktig personal! Trodde på mig när jag inte själv gjorde det :). Tack för ni hjälpte mig att ta körkort!
  • Carolin A
    Carolin A skrev om Dalens Trafikskola
    Bra och seriös körskola! Lugna och pedagogiska instruktörer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola rekommenderar jag starkt! Engagerade körlärare och ett bra upplägg med både körning och teori. Var inte omotiverad en enda lektion.
  • Lisen J
    Lisen J skrev om Dalens Trafikskola
    Väl mottagen. Kunnig personal. Rekomderat till andra
  • Robban S
    Robban S skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket bra trafikskola! Alla otroligt duktiga på att lära ut. Rekommenderas starkt!
  • Nadja W
    Nadja W skrev om Dalens Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med min utbildning. Min körskolelärare var mycket bra och pedagogisk.
  • Robin G
    Robin G skrev om Dalens Trafikskola
    Bra service! Trevlig personal och en riktigt kul upplevelse rekommenderar stort!
  • Kai H
    Kai H skrev om Dalens Trafikskola
    Mycket bra och matnyttig kurs. Snabbt resultat.
  • Elin S
    Elin S skrev om Dalens Trafikskola
    En riktigt bra trafikskola. Härlig stämning och jättetrevliga och duktiga lärare!
  • Tone J
    Tone J skrev om Dalens Trafikskola
    Lärarna har varit stöttande och peppande och jag har lärt mig otroligt mycket på lektionerna. Bra att körskolans bil var liknande trafikverkets bil.

Användandet av elevcentralen behöver dock förbättras. Då jag på första försöket klarade min privatbokade uppkörning sa elevcentralen att jag kommit 11% i min praktiska utbildning
  • Karolina H
    Karolina H skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola var bra, de anpassade utbildningen efter mig och la fram förslag hur man kunde gå tillväga. Tog b körkort. Tycker dock att de kunde effektivisera utbildningen lite och ibland inte dra ut på det. Smidigt att boka lektioner och betala på nätet. I helheten så är jag nöjd.
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Dalens Trafikskola
    Jag är super nöjd med Dalens trafikskola. Började att övningsköra med dem i mitten på januari, körde ca 3 ggr/v, ingenting hemma och tog mitt körkort den 14 april på första försöket :) Alla är super trevliga, lättsamma och bra på att lära ut och det var inga problem att hitta lektionstider. Rekommenderar varmt!
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Dalens Trafikskola
    Extremt bra bemötande och professionella lärare!
    Kunde inte vara mer nöjd.
  • Erik M
    Erik M skrev om Dalens Trafikskola
    Bra lärare, proffsig känsla. Tydligare mål önskas för att strömlinjeforma utbildningen ännu mer.
  • Marjan E
    Marjan E skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens trafikskola får full poäng av mig! undervisningar utfördes på pedagogiskt sätt.
    Dalens Trafikskola, Marjan E gillar detta
  • Per S
    Per S skrev om Dalens Trafikskola
    Är gravt hörselskadad, körläraren var tydlig så att jag hörde mestadels vad han sa under hela körtiden.... 👍

Trevligt bemötande & väldigt lugn. ☺

Morderna & Sköna bilar att köra med.☺

Körskolans lokal bjuder de på kaffe utan kostnad 😉

Rekommenderar verkligen stället 👍
  • Linus T
    Linus T skrev om Dalens Trafikskola
    Trevliga och väldigt duktiga på sitt jobb ! Förklarade mycket väl .
  • Linn H
    Linn H skrev om Dalens Trafikskola
    Dalens Trafikskola får full poäng av mig. Jag är nöjd med all undervisning både i bilen och även teori lektionerna. Alla lärare har varit trevliga och bra. Sen så rekommendera jag att man köper till teori testerna som finns att göra på nätet. Klarade både teori och körning på första försöket. /Linn
  • Sonia L
    Sonia L skrev om Dalens Trafikskola
    Det var jättebra! Nash är en jättebra körlärare!
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Dalens Trafikskola
    Jättetrevlig personal, jag hade en jättebra lärare. Jag tog körlektionen och lärde mig väldigt mycket. Sammanfattning av upplevelsen var att den verkligen levde upp till mina förväntningar, professionell personal samtidigt som de var roliga.
  • Ellen G
    Ellen G skrev om Dalens Trafikskola
    Jag har varit nöjd med bemötandet av personalen på dalens under hela min tid där. Under tiden har jag fått hjälp med bokningar på de olika delarna (risk 2:an, landsvägskörning, teori och uppkörning) vilket har varit väldigt hjäpsamt.
    Som en helhet ä jag väldigt nöjd jämfärelsevis med mina förväntningar.
    Dalens Trafikskola, Andreas S gillar detta
  • Simon M
    Simon M skrev om Dalens Trafikskola
    Har varit supernöjd med utbildningen sedan dag 1. Kjelle var tydlig i sina instruktioner och anpassade lektionerna till mina behov. Har inte stött på ett enda problem.
  • Oscar K
    Oscar K skrev om Dalens Trafikskola
    Bra lärare som är trevliga och pedagogiska gjorde körutbildningen roligare än jag trodde den skulle vara. Utbildningen är strukturerad och lärarna noggranna så det blir hög kvalitet på varje körpass. Tack vare detta klarade jag både teoriprovet och uppkörning utan problem. Rekommenderas varmt!
    2016-02-11 Dalens Trafikskola svarar Oscar K
    Tack Oscar för de fina orden, vi suger åt oss allt vad vi kan. Ha det fint och kör försiktigt!
    Hälsningar från alla oss på Dalens

Sofielundsvägen 12-14, 121 32 Enskededalen