Dalens Trafikskola

Dalens Trafikskola

Här på Dalens Trafikskola i Enskede i Stockholm är vårt mål är att få din körkortsutbildning så lyckad, prisvärd och effektiv som möjligt. Vi erbjuder körkortsutbildningar för MC-kort, personbil i form av B-körkort och moped samt släpvagnstillägg om du behöver det.

Vår personal är tålmodig och pedagogisk för att du som elev ska kunna ta till dig utbildningen och känna dig trygg med dina nya kunskaper. Självklart är vi anslutna till Sveriges trafikskolors riksförbund. Varmt välkommen till oss om du ska ta körkort!

Läs vad 354 kunder tycker om Dalens Trafikskola 2

2021-10-28
    Tack för all stöttning och bra tips av mina pedagogiska lärare! Jag har även fått ett bra bemötande från alla i personalen.
    Tack framförallt till Daniel & Kjelle. Jag klarade det med er hjälp!
    2021-10-05
    Pedagogisk lärare som hjälper en att nå sitt mål. Jag är otroligt glad att jag valde Dalens trafikskola, kunde inte varit mer nöjd. Tog körkort för automat och hade en superbra lärare (Kjell) som lärde ut på ett bra och lugnt sätt. Tack vare honom har jag nu körkort!
    2021-08-15
    En seriös körskola med kompetent och trevlig personal. Stort tack till Morgan, och Dalen körskola, för all hjälp så att vi båda fixade körkortet.

/Systrarna White
    2021-07-04
    Tack Dalens Trafikskola för en riktigt bra utbildning. Fantastiskt från start till mål. Kört med fyra olika trafiklärare och alla har varit superbra. Extra stort tack till Kjell och Daniel. Från att aldrig ha suttit bakom ratten till körkort på fyra månader, det hade inte gått utan er vägledning!
    2021-07-02
    Blev mer än väl bemött av all personal och levde upp till alla mina förhoppningar om trafikskola och trafikskollärare. Behövde inte oroa mig länge då det kändes bra från första lektionen. Körde intensivt med samma lärare (Jan) och kunde inte önska något mer. Otroligt tacksam för allt och lycklig över att jag valde rätt! Rekommenderar absolut!
    2021-07-02
    En trafikskola med personal som är pedagogiska och besitter hög kompetens. Kände mig väl förberedd inför båda proven efter körlektionerna hos dem. Rekommenderar starkt Dalens Trafikskola till folk som vill ta körkort:)
    2021-07-02
    Fantastiskt bra lärare. Rekommenderar verkligen Dalens.
    2021-06-30
    Super körskola. Rekommenderas starkt.
    2021-06-30
    Helt otroligt pedagogiska, duktiga och bra lärare!!! Bra hojar och tillgång till manöverbanor
    2021-06-30
    Tog först ett par lektioner för att sedan hoppa på intensivkursen. Riktigt nöjd med upplevelsen som helhet, bemötandet från personalen som var hjälpsamma när det behövdes och sedan trafiklärarna som var riktiga proffs! Jag kommer rekommendera Dalens Trafikskola vidare.
    2021-06-23
    Rekommenderas varmt. Trevlig, pedagogisk och kunnig personal enligt mig. Skulle lätt välja de om jag tänker fixa något mer behörighet. Mvh
    2021-06-22
    Bästa körskolan! Tack vare min duktiga, proffsiga och engagerade lärare Daniel, så lyckades jag nå mitt mål. Idag fick jag mitt körkort! Tusen tack för all hjälp, jag hade aldrig kunnat klara det utan Daniel min lärare. You are the best .😊 thank you again.
    2021-06-21
    Min sambo hade tidigare år varit elev hos Dalens Trafikskola och var otroligt nöjd. Därav blev det ett enkelt val för mig då jag skulle ta A-körkortet.

Det var aldrig någon oro över att Dalens Trafikskola skulle försöka dra ut på min utveckling för att sälja fler lektioner. Varje lektion hade tydliga mål och alltid fokus på min utveckling. Jag fick lära mig att köra motorcykel på ett säkert och tryggt sätt, jag blev inte bara lärd för att klara uppkörningen.

Kan inget annat än varmt rekommendera Dalens Trafikskola, klockren trevlig personal som anpassar allt efter ens egna behov.
    2021-06-18
    Supertrevlig och kunnig personal.
    På första lektionen satte vi tillsammans upp mål för när jag skulle ta körkort och jobbade sedan mot det.
    Jag köpte 7st körlektioner (hade kört mycket hemma) +riskettan och risktvåan. Stort tack till er som gjorde resan till körkortet effektiv, lärorik och rolig.
    2021-06-18
    Lyckade ta mitt b-körkort tack vare Dalens trafikskola. De var duktiga på att förklara vad man ska göra och hur man ska göra det. Ibland ritar de på papper och ibland får man sitta bredvid medans de visar hur man ska göra. De skriver på elevcentralen vad som man bör öva på till nästa lektion så att man vet vad man ska öva hemma. De var enkelt sagt bra och pedagogiska.
    2021-06-18
    Kunniga lärare som lär ut på ett sätt som gör det enkelt att ta till och använda i sin körning.
    2021-06-16
    Mc körkort, proffsigt upplagt med landsvägskörning och köra på bana, trevliga instruktörer
    2021-06-16
    Kanon bra körskola med väldigt pedagogiska och duktiga körskole lärare.
    2021-06-16
    Bemötandet hos företaget var toppen, jag blev bemött på ett bra sätt och kunde lätt skapa en bild av vilket nivå jag låg på tack vare den säkra miljön. Mina förväntningar var att jag successivt skulle utmanas och lära mig nytt i takt med att min lärare såg vart mina svårigheter låg och såg till att ge extra tid för detta. Jag köpte ett 10 pack körlektioner och några ytterligare lektioner för B-körkortet. Min lärare heter Jan och var toppen!
    2021-06-03
    Det är bra bemötanden och trevlig personal som är väldigt omtänksamma och vill allt för ens körkort precis som en ledare ska. Min upplevelse har varit toppen, har utvecklats mycket och tar med alla tips jag fått i trafiken!
    2021-06-03
    Sammanfattningsvis var min upplevelse positiv. Jag köpte ett körkortspaket med ett visst antal lektioner. Det gick smidigt att boka och lärarna var sköna o kunniga.
    2021-06-01
    Trevlig personal allt gick smidigt
    2021-05-31
    Proffsigt bemötande, duktiga lärare. Allt funkade bra från början till slut. Skulle rekommendera Dalens till alla som letar efter en körskola.
    2021-05-22
    Jag skulle ta B-körkort vilket jag nu gjort! Köpte 10-pack lektioner tillsammans med deras app för att plugga teori. Appen var till stor hjälp, det var ett roligare sätt att plugga! Att ta riskettan och rikstvåan var även billigare och enklare via körskola. Alla hälsar på alla på trafikskolan och det är en väldigt trevlig och avslappnad miljö. Har också fått väldigt fin hjälp av Madeleine i receptionen. Jag tog mina lektioner med körskolläraren Jan som jag fick rekommenderad av en kompis. Lugn, tydlig och det märktes att han ville ens bästa. Han blev inte bara en lärare utan också en vän. Rekommenderar honom starkt!
    2021-05-20
    Körkortsutbildning.
    Seriöst och proffesionellt bemött under hela utbildningen. Fick god hjälp med ett upplägg av utbildning anpassat för mig. Pedagogiska, lyhörda och trevliga lärare.
    Kunder inte vara mer nöjd!
    2021-05-20
    Jag bytte trafikskola efter att ha misslyckats på min första uppkörning. På Dalens Trafikskola hjälpte de mig med bokningar, testlektioner och bedömde hur mycket jobb jag behövde lägga ner på körningen. Jag fick samma bil och samma lärare varje gång och klarade uppkörningen helt enligt planen! Jag kommer att rekommendera Dalen till alla som frågar!
    2021-05-07
    Har varit på tre olika körskolor, tycker att den här var bäst. Är väldigt nöjd. Klarade uppkörning på första försöket
    2021-04-30
    Köpte 12 lektioner och lärde mig massor. Skön stämning och bra utnyttjad körtid. Bra tips o lättkörda bilar.
  • Therese S
    2021-04-29
    Jag är supernöjd med min resa till körkortet med Dalens trafiksskola. Hade en del kött på benen när jag kom men behövde hjälp att just slutföra sista steget. Jag körde med Janne - Det kändes tryggt att köra med honom och gav tydliga tips och mål. Dessutom kunde vi snacka lite om vadsom under bilresorna så det kändes trevligt!
    2021-03-23
    Bra pedagogiska lärare. Hade ca 5 olika vilket var bra för alla har olika sätt att förklara o se på olika situationer, det var bra att kunna ta till sig förklaringar, tipps som passade ens eget sätt att tänka.
  • Max C
    2021-03-13
    Jag köpte ungefär 20 lektioner, alla som jobbade på Dalens trafikskola var sjukt trevliga och Angelica min körskolärare är grym, väldigt skön och lugn och man utvecklas sjukt snabbt på kort tid!!
    2021-03-12
    Jag tog ett flertal körlektioner på Dalens trafikskola och är riktigt nöjd. Bra lärare och bra stämning på skolan.
    2021-03-12
    Jag är väldigt nöjd med min utbildning, lärarna är oerhört bra, trevliga och pedagogiska. Körlektionerna var väl värt pengarna och gav mig bästa möjliga förutsättningar för att klara uppkörning en.

Jag kan starkt rekommendera Dalens Trafikskola och deras handledare.
    2021-03-05
    Utbildningen på Dalens trafikskola var av mycket hög kvalitet. Jag köpte alla moment av dem och är mycket nöjd. Dessutom är alla körlärare och receptionister schysta och tillmötesgående. Jag fixade uppkörningen på första försöket.
    2021-03-05
    Jättebra skola med väldigt bra upplägg och undervisning.
    Stort tack till mina fantastiska lärare Daniel och Gustaf!
    2021-03-03
    Så trevlig och fin personal som vill elevens bästa.
    2021-03-03
    Målet var att skaffa behörighet BE.
    All kommunikation med Dalens trafikskola är hela tiden positiv och uppmuntrande.
    Mina förväntningar var att få hjälp med att lära mig behärska fordonet och lära mig den teoretiska kunskapen på ett pedagogiskt sätt, vilket jag tycker att Dalens trafikskola lever upp till.
    Den finns alltid kaffe i bryggaren och ett varmt välkomnande när man besöker Dalens trafikskola.
    Jag kan rekommendera Dalens trafikskola!
  • Lilly R F Ø
    2021-03-02
    Jättebra skola med väldigt bra upplägg och undervisning.
    Stort tack till mina fantastiska lärare Daniel och Gustaf!
    2021-02-19
    Då mina möjligheter till att övningsköra privat var begränsade valde jag att boka in majoriteten av mina körlektioner hos Dalens trafikskola.
    Jag fick ett varmt och välkomnade bemötande från första lektion och mina lektioner var alltid utmanande så att jag verkligen kände att jag gjorde framsteg. Riskutbildning 1 som jag fick på trafikskolan var pedagogisk, upplägget kändes välplanerad och jag gick därifrån och kände att jag fått ny och användbar kunskap.

När det gällde körlektioner så kände jag alltid att min lärare såg vad jag behövde träna mer på och kunde alltid ge mig konkreta tips och råd på hur jag skulle tänka för att förbättra min körning. Jag kände inte heller att jag behövde boka in fler lektioner än vad som behövdes.

Tips är att använda appen Elevcentralen. Där kan man plugga teori, enkelt boka körlektioner samt följa sina framsteg.

Jag vill ge Dalens trafikskola det absolut högsta betyget och rekommendera dom starkt! Utan dom hade jag inte ha körkort idag.
    Stort tack till Dalens trafikskola (och ett extra stort tack till Jan)!

/Ellen Vikesdal
    2021-02-10
    Jag köpte en b96kurs.Förväntade mig råd och övning för att klara uppkörningen vilket jag gjorde. Jag blev väl bemött och fick bra tips och övningar så jag kände mig komfortabel vid uppkörningen.
    2021-02-10
    Tog körkort för 2 veckor sen allt tack vare dalens trafikskola! Kan starkt rekommendera dom! Man märker att personalen älskar sitt jobb och att dom vet vad dom gör. Extra tack till Gustaf som var otroligt pedagogisk och tålmodig!
    2021-02-09
    Jag började med enstaka lektioner och gick sedan över till ett intensivpaket.
    Dalens Trafikskola var med hela vägen vilket kändes bra!
    Jag hade jättekul under mina lektioner. Sjukt trevligt gäng!!
  • ELLEN V
    2021-02-08
    Dalens trafikskola uppfyller alla kriterier för en fantastisk trafikskola. Bra utbildningsstruktur som håller motivationen uppe. Kompetent personalstyrka som alltid får en att känna sig välkommen. Rekommenderar verkligen Dalens trafikskola!
    Tack för fina ord, Ellen, det värmer och betyder att vi är på rätt väg ... :-D Dalens Trafikskola
    2021-01-22
    Tycker allt var väldigt bra och givande
    2021-01-20
    Jag är supernöjd med Dalen, köpte ca 20 lektioner och tog mitt körkort för en vecka sedan. Tack Jim!
    2021-01-15
    Jätte bra skola! Bra och trevliga lärare.
    Bra bokningsystem i appen.
    Den enda negativa saken var att det var väldigt uppbokat och svårt att få in lektioner ibland.
    2021-01-13
    Köpte packet på 10 lektioner och en ytterligare. Blev bemött på en fantastiskt sätt. Körde med 3st handledare och alla var både sympatiska och gav deras egna åsikter/erfarenheter för att utveckla min egen körning.
    2020-12-19
    Körlektioner. Bra lärare som bemöter en bra och lär ut otroligt bra.
    2020-12-19
    Jag tog automat körlektioner med Gustaf.
    Han var lugn och duktig på att förklara de olika reglerna. Klarade både teori och körprov på första försöket.
    Jag är nöjd och kan rekommendera Dalens trafikskola.
    2020-12-17
    BE-körkort tog två lektioner och uppkörningen. Superbra tips och råd inför uppkörningen som jag kommer ha användning för även i framtiden och så klarade jag uppkörningen på första försöket.
    Tack för hjälpen!