Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Värmdö Dannevall Servicecenter

Dannevall Servicecenter

Chamottevägen 10B, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Efter 11 år på Volvoverkstäderna Bilia och Eneqvist Bil, startades företaget våren 2001. Sedan starten har idén varit att vara en liten och personlig verkstad som tar hand om, inte bara din bil, utan även om dig som kund. En hög servicenivå och ett bra kundbemötande är honnörsord.
Vi finns i Gustavsberg vid Gula Porten. Vi har utökat lokalerna men idén är fortfarande den samma, att inte bli större än att vi ta hand om dig som kund så att du känner dig trygg när du lämnar bilen hos oss. Oavsett om du behöver skifta däck, utföra en service eller reparera bilen.
Hovslagarevägen 4, 19254, SOLLENTUNA
Min Bil Sollentuna
Cecilia V:
Det var ett besök utan någon som helst anmärkning. Snarare fick jag mer hjälp än beställt. Mycket kundvänlig och genomgång av hela service...

Bilverkstäder nära Dannevall Servicecenter:

Akilles Väg 1, GUSTAVSBERG
Välkommen in på service, rekond eller reparation av din bil! Läs mer ›
Eva G:
Vänligt bemötande, kort väntetid, proffsigt och trivsamt väntrum i lokalen. Toppen! 👍

Furubacksvägen 2, VÄRMDÖ
Daniel S:
Bra och trevlig personal med god service.
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Dannevall Servicecenter

• Per Göran J
    Per Göran J skrev om Dannevall Servicecenter
    Bara varit inne en gång. Snabb trevlig service.
  • Cleas A
    Cleas A skrev om Dannevall Servicecenter
    Det är med förtroende man lämnar sin bil hos Er Bra personlig service kunniga mekaniker Dessutomfårjag gratulera till Er nya verkstad
  • Gunell T
    Gunell T skrev om Dannevall Servicecenter
    Jag är mycket nöjd med dem. Alla reparationer noggrant gjorda inget att klaga på. Ett litet minus kan vara att de ibland inte ringer och meddelar när bilen är klar
  • peter D
    peter D skrev om Dannevall Servicecenter
    Super nöjd med mottagandet och servicen.
    Bra personal som tar hand om din bil på bästa sätt. Kommer mer än gärna tillbaka.
  • Erland B
    Erland B skrev om Dannevall Servicecenter
    Alltid trevligt bemötande och företaget håller det man utlovat. Är uppriktiga med att vissa arbeten kan innebära att man inte får bilen samma dag. Och ibland fixar de nåt medan man väntar trots kort varsel. Jag kan verkligen rekommendera Dannevalls verkstad till andra i behov av en bra bilverkstad.
  • Kaj J
    Kaj J skrev om Dannevall Servicecenter
    Alltid bästa service och ett väldigt trevligt kundbemötande och man känner sig alltid välkommen
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Dannevall Servicecenter
    Trevligare bemötande än vad jag får hos Dannevall får jag ingen annan stans. De klarar allt på kort tid och med gott humör. Service-nivån är bästa tänkbara.
    prisnivån passar min plånbok utomordentligt bra. Planerar alltid att det ska kosta mer och blir lika överraskad varje gång jag hämtar bilen hos Dannevall.
    En bil ska fungera!!! det värsta jag vet när den inte gör det. Men när jag kommer till Dannevalls rinner besvikelsen av mig, över att något med bilen inte funkar. Det är lycka att vara kund hos dem.
  • håkan w
    håkan w skrev om Dannevall Servicecenter
    Har bara varit där en gång och bemötandet och servicen var bra. Så det blir förmodligen Dannevalls vid nästa service.
  • Diana R
    Diana R skrev om Dannevall Servicecenter
    Dannevalls Servicecenter är alltid snabba och tillmötesgående. Tidsmässigt och prismässigt alltid nöjd. Tryggheten av att ha en kompetent och tillförlitlig bilverkstad i närområdet är ovärderligt!

Chamottevägen 10B, 134 40 Gustavsberg