Dannevall Servicecenter

Chamottevägen 10B, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

4.9 i betyg av av 9 omdömen
Efter 11 år på Volvoverkstäderna Bilia och Eneqvist Bil, startades företaget våren 2001. Sedan starten har idén varit att vara en liten och personlig verkstad som tar hand om, inte bara din bil, utan även om dig som kund. En hög servicenivå och ett bra kundbemötande är honnörsord.
Vi finns i Gustavsberg vid Gula Porten. Vi har utökat lokalerna men idén är fortfarande den samma, att inte bli större än att vi ta hand om dig som kund så att du känner dig trygg när du lämnar bilen hos oss. Oavsett om du behöver skifta däck, utföra en service eller reparera bilen.
Mån-Tor: 08:00-17:00

Bara varit inne en gång. Snabb trevlig service. Läs mer
    Speedy Bilservice Nacka
    4.6 / 5 i betyg — 812 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde byte av bromsskivor +belägg, fick komma dagen efter, en timme senare var allting klart och då fick jag även hjälp med ett lampbyte"

Cleas A skrev om Dannevall Servicecenter
    Det är med förtroende man lämnar sin bil hos Er Bra personlig service kunniga mekaniker Dessutomfårjag gratulera till Er nya verkstad Läs mer

Gunell T skrev om Dannevall Servicecenter
    Jag är mycket nöjd med dem. Alla reparationer noggrant gjorda inget att klaga på. Ett litet minus kan vara att de ibland inte ringer och meddelar när bilen är klar Läs mer
    OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    4.5 / 5 i betyg — 34 omdömen
    Badge2018
    "Otroligt hjälpsamma! Seriösa, professionella med ett väldigt fint bemötande. Rekommenderas starkt!"
    Caroline R

peter D skrev om Dannevall Servicecenter
    Super nöjd med mottagandet och servicen.
    Bra personal som tar hand om din bil på bästa sätt. Kommer mer än gärna tillbaka. Läs mer
  • Erland B

2013-12-22

Erland B skrev om Dannevall Servicecenter
    Alltid trevligt bemötande och företaget håller det man utlovat. Är uppriktiga med att vissa arbeten kan innebära att man inte får bilen samma dag. Och ibland fixar de nåt medan man väntar trots kort varsel. Jag kan verkligen rekommendera Dannevalls verkstad till andra i behov av en bra bilverkstad. Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 89 omdömen
    Badge2019
    "Tack för utmärkt service och hjälp i val av ny tjänstebil. Detta är mitt tredje bilköp i rad av Daniel Sundberg och STHLM BIL och än en g"
  • Kaj J

2013-12-21

Kaj J skrev om Dannevall Servicecenter
    Alltid bästa service och ett väldigt trevligt kundbemötande och man känner sig alltid välkommen Läs mer
  • Kerstin E

2013-12-20

Kerstin E skrev om Dannevall Servicecenter
    Trevligare bemötande än vad jag får hos Dannevall får jag ingen annan stans. De klarar allt på kort tid och med gott humör. Service-nivån är bästa tänkbara.
    prisnivån passar min plånbok utomordentligt bra. Planerar alltid att det ska kosta mer och blir lika överraskad varje gång jag hämtar bilen hos Dannevall.
    En bil ska fungera!!! det värsta jag vet när den inte gör det. Men när jag kommer till Dannevalls rinner besvikelsen av mig, över att något med bilen inte funkar. Det är lycka att vara kund hos dem. Läs mer
    Mekonomen Hemmesta
    4.4 / 5 i betyg — 411 omdömen
    Badge2018
    "Känslan är som att komma hem litegrann. Det är familjärt, och man kan prata med personalen om de problemet med fordonet på ett enkelt sätt"
  • 2013-12-20

håkan w skrev om Dannevall Servicecenter
    Har bara varit där en gång och bemötandet och servicen var bra. Så det blir förmodligen Dannevalls vid nästa service. Läs mer
  • 2013-12-20

Diana R skrev om Dannevall Servicecenter
    Dannevalls Servicecenter är alltid snabba och tillmötesgående. Tidsmässigt och prismässigt alltid nöjd. Tryggheten av att ha en kompetent och tillförlitlig bilverkstad i närområdet är ovärderligt! Läs mer
    Speedy Bilservice Arninge
    5.0 / 5 i betyg — 36 omdömen
    Badge2017
    "Jag har alla bilarna hos Bilservice Arninge och är så himla nöjd o trygg med det. Bästa kundservice seriösa kunniga och bästa pris. Jag reko"
    Inga Susanne J

Bästa Bilverkstäderna nära Dannevall Servicecenter: