Alla kategorier Frisör Skåne Malmö Dark & Bright AB

Spångatan 21, 211 53 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Dark & Bright AB

• Mohammed Q
    Mohammed Q skrev om Dark & Bright AB
    Utomordentlig salong med god professionalism och kvalité på det efterfrågade. Att rakpermanenta kostar däremot extremt mycket och det tror jag skulle kunna skäras ner i pris.. någorlunda. Läs mer
  • Sara N skrev om Dark & Bright AB
    Riktigt dålig frisör. Köpte löshår av dem som ett par dagar efter inflätning blev dreadlocks, riktigt dålig kvalité.. De la skulden på mig trots att jag bara följt deras rekommendationer. Fick ta ut skiten efter bara någon vecka och då hade de totalt förstört hårbottnen och håret så till den grad att mitt hår föll av, de hade slitit ut håret med rötterna och flätat det så hårt att det blödde i hårbottnen. En riktig mardröm.. De sydde bokstavligt talat fast en peruk på min skalle och dagen efter såg det inte klokt ut och kliade och sved som i helvete. för denna misshandel betalade jag en ansenlig summa varav jag inte fick ett öre tillbaka när jag ville reklamera fejklöshåret de sålt mig. Okänslig klippning, dåligt utförande på extensions och dåligt bemötande på klagomål. Varning! Gå inte dit! Läs mer