Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Ewert Anders Leg. tandläkare

Ewert Anders Leg. tandläkare

Götgatan 14, 411 05 Göteborg — Visa karta

Hisingsgatan 28, 41703, Göteborg
Cia S:
Rent o fint. Tandsköterskan gjorde sitt jobb på rutin. Varken mer eller mindre. Tandläkaren var trevlig och snäll.

Tandläkare nära Ewert Anders Leg. tandläkare:

Hisingsgatan 28, Göteborg
Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandre... Läs mer ›
Cia S:

Wieselgrensplatsen 29, GÖTEBORG
Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg! Läs mer ›
Jeanette A:
Jag har gått till Pärlan några gånger, men då endast kontroller. Senast behövde jag dock hjälp med en lagning som gått sönder och lossnat oc...

Björkhöjdsgatan 5, VÄSTRA FRÖLUNDA
Tandvård akut, för familj och med laser. Vi ringer upp inom 60min. Välkommen! Läs mer ›
Eric S:
Alla i mottagningen är lugna och trevliga människor. Här blir man alltid bemött med respekt.

Läs vad 1 kund tycker om Ewert Anders Leg. tandläkare

• Kristofer S
    Kristofer S skrev om Ewert Anders Leg. tandläkare
    Anders och hans hjälpreda möter alltid med ett stort leende. Min tidigare mångåriga tandläkarskräck är som bortblåst. Fakturan blir inte billigare än tidigare men jobbet blir välgjort och jag betalar med glädje.

Götgatan 14, 411 05 Göteborg