Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten

Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten

Ulvsundavägen 106, 168 67 Bromma — Visa karta

3.8 i betyg av av 6 omdömen
Dieseltrim Bilverkstad är fullt utrustad och vi utför service, motorreparationer, däckservice och framvagnsinställningar.

Läs vad 6 kunder tycker om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten

• 2018-05-21

Christoffer E skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    Jag har låtit utföra arbete hos Dieseltrim några gånger och hoppas på att de blir bättre framöver. Läs mer
  • 2018-01-26

Marco A skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    I can warmly recommend Dielsetrim in Bromma:
    kind, available, honest and economic, they provide a professional and timely service. Läs mer
  • 2018-01-22

Louise F skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    Bra kommunikation, visste vad jag kunde förvänta under varje steg på vägen. Tider, pris, mm. SMS-tjänsten fungerar bra och man får bokning, påminnelse och leveransbesked i god tid. Bilen klar tidigare än förväntat och allt fungerar som det ska. Dessutom var de trevliga! Fick helt enkelt bra vibbar av hela stället och känner att de är pålitliga. Vi kommer serva bägge bilarna där framöver. Läs mer
  • 2013-03-11

Torbjörn S skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    Jag är kund hos Dieseltrim sedan något år. De är snabba och proffsiga. De har ökat satsningen på kundvården bla genom att renovera sitt fik. Missa inte heller deras blogg: Bilverkstad.cc Läs mer
    Rolle J gillar detta
  • 2013-03-10

Elisabet G skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    Har haft min Volvo på service och reparation här de senaste åren. Alltid blivit fantastiskt väl bemött och inga tråkiga överraskningar vad som gäller priset. Nya väntrummet har bara gjort upplevelsen ännu bättre! Läs mer
  • 2011-11-28

Magnus J skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    Väldigt dåligt bemötande och noll servicekänsla Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Stockholm:

Annalena S Annalena S tycker: