Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten

Ulvsundavägen 106, 168 67 Bromma — Visa karta

3.4 i betyg av av 7 omdömen
Dieseltrim Bilverkstad är fullt utrustad och vi utför service, motorreparationer, däckservice och framvagnsinställningar.

Läs vad 7 kunder tycker om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten

• MIKAEL G

2020-08-04

MIKAEL G skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    skulle fixa anmärkning av bilprovningen bilen blev stoppad som obesiktigad i norrland Läs mer
    Speedy Bilservice Smista
    4.5 / 5 i betyg — 392 omdömen
    Badge2020
    "Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a"
  • 2018-05-21

Christoffer E skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    Jag har låtit utföra arbete hos Dieseltrim några gånger och hoppas på att de blir bättre framöver. Läs mer
    MIKAEL G gillar detta
  • Marco A

2018-01-26

Marco A skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    I can warmly recommend Dielsetrim in Bromma:
    kind, available, honest and economic, they provide a professional and timely service. Läs mer
    NP-DÄCK
    4.9 / 5 i betyg — 457 omdömen
    Badge2020
    "Hade blivit rekomenderad NP-Däck av flera bekanta. Beställde byte till vinterdäck och förvaring. Utmärkt bemötande trots att jag kom en halv"
  • 2018-01-22

Louise F skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    Bra kommunikation, visste vad jag kunde förvänta under varje steg på vägen. Tider, pris, mm. SMS-tjänsten fungerar bra och man får bokning, påminnelse och leveransbesked i god tid. Bilen klar tidigare än förväntat och allt fungerar som det ska. Dessutom var de trevliga! Fick helt enkelt bra vibbar av hela stället och känner att de är pålitliga. Vi kommer serva bägge bilarna där framöver. Läs mer
  • 2013-03-11

Torbjörn S skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    Jag är kund hos Dieseltrim sedan något år. De är snabba och proffsiga. De har ökat satsningen på kundvården bla genom att renovera sitt fik. Missa inte heller deras blogg: Bilverkstad.cc Läs mer
    Rolle J gillar detta
    Speedy Bilservice Högdalen
    4.7 / 5 i betyg — 1783 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten."
    Annalena S
  • 2013-03-10

Elisabet G skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    Har haft min Volvo på service och reparation här de senaste åren. Alltid blivit fantastiskt väl bemött och inga tråkiga överraskningar vad som gäller priset. Nya väntrummet har bara gjort upplevelsen ännu bättre! Läs mer
  • 2011-11-28

Magnus J skrev om Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten
    Väldigt dåligt bemötande och noll servicekänsla Läs mer
    Speedy Bilservice Tyresö
    4.6 / 5 i betyg — 530 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fått mer hjälp än vad jag begärde. En trasig och läckande bränsleslang hittades när ventilationen skulle justeras. Stort tack för den hjälpe"
    Becklin C

Bästa Bilverkstäderna nära Dieseltrim i Bromma AB / Autoexperten:

Min Bil Bromma (1.2km)
Anders J Anders J tycker:
“Hör byter jag oftast/alltid dä...” Läs mer
Wellkept (1.8km)
Tecs Bil (2.2km)