Direct Service 08

4.0 i betyg av av 1 omdömen
Vi är ett litet serviceföretag inom städ och hushållsnära tjänster i Stockholm. Vi har specialiserat oss på bland annat på städning av hotell, kontorsstädning, flyttstädning, industristädning i Stockholm. Vår ambition och mål är att leverera en bekymmersfri service med hög kvalitet inom lokalvårdsområdet.Vi har i huvudsak vuxit tack vare referenser från nöjda kunder. Vår filosofi är "En nöjd kund är bästa reklamen" en kanske inte så originell slogan men väl sann för oss. Vår styrka är den flexibla service som innebär att vi anpassar oss efter just era behov och önskemål och skräddarsyr ett städuppdrag som passar just Er. våran företagsfilosofi bygger på noggrannhet, förtroende, personligt ansvar och nära kontakt med kunderna. 08 Direct service är specialiserade på städning av hotell och kontorsstädning med hög kvalitet städning, dessutom tycker vi att det är mycket rolig med kontorstädning, fönsterputs, flyttstädning, företagstädning med mera vi gillar vad vi gör!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

1 omdömen om Direct Service 08