Alla kategorier Övrigt Stockholms län Järfälla Direct Service 08

Direct Service 08

Dackevägen 33, 177 34 Järfälla — Visa karta

Vi är ett litet serviceföretag inom städ och hushållsnära tjänster i Stockholm. Vi har specialiserat oss på bland annat på städning av hotell, kontorsstädning, flyttstädning, industristädning i Stockholm. Vår ambition och mål är att leverera en bekymmersfri service med hög kvalitet inom lokalvårdsområdet.Vi har i huvudsak vuxit tack vare referenser från nöjda kunder. Vår filosofi är "En nöjd kund är bästa reklamen" en kanske inte så originell slogan men väl sann för oss. Vår styrka är den flexibla service som innebär att vi anpassar oss efter just era behov och önskemål och skräddarsyr ett städuppdrag som passar just Er. våran företagsfilosofi bygger på noggrannhet, förtroende, personligt ansvar och nära kontakt med kunderna. 08 Direct service är specialiserade på städning av hotell och kontorsstädning med hög kvalitet städning, dessutom tycker vi att det är mycket rolig med kontorstädning, fönsterputs, flyttstädning, företagstädning med mera vi gillar vad vi gör!
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Övriga företag nära Direct Service 08:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Harry V:
Vi är nöjda med den spolning som gjordes samt de råd vi fick för att ändra vår avloppskoppling i köket. Mycket trevlig personal.

Läs vad 1 kund tycker om Direct Service 08

Dackevägen 33, 177 34 Järfälla