Einar Mattsson

Läs vad 8 kunder tycker om Einar Mattsson

• ELINA E

2020-06-01

ELINA E skrev om Einar Mattsson
    Bästa hyresvärd💗💗. Alltid förstående och tillmötesgående. Visst ibland måste man tjata lite mer, men ändå BÄSTA! Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 109 omdömen
    Badge2019
    "M5 renoverade mitt badrum från 90-talet. Jag kunde inte vara nöjdare! Under hela renoveringen hade jag kontakt med arbetsledare David som åt"
  • 2018-06-24

Marie S skrev om Einar Mattsson
    Mycket missnöjd hyresgäst.

Einar Mattsson skiter i oss hyresgäster fullständigt och bygger nya hus utan varken förråd eller plats för cyklar. Trångboddhet och otrivsel är synonym med deras senaste nyproduktion i Norra Djurgårdsstaden. Dyra hyror som börjar närma sig 50 % av månadsinkomsten och standardmateriel som de kallar premium för att kunna ha så höga hyror som möjligt för att nå avkastningskrav.

Rekommenderar ej Einar Mattsson som hyresvärd, speciellt inte deras nyproduktion, fuskbygge. Läs mer
  • 2018-03-01

suzan l skrev om Einar Mattsson
    De är den mest oseriösa föreningen ever, att de ens får finnas?! Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"
  • Sara

2013-04-24

Sara skrev om Einar Mattsson
    Jag skulle inte råda någon att vara kund hos Einar Mattsson. Om det gick att sätta lägre än en sol skulle jag göra det. De bokar in renoveringstider som inte hålls, anställda är otroligt ohjälpsamma och ignoranta. De sköter inte sina fastigheter och vid felanmälningar händer inget. Förskräckligt bolag!!! Som tidigare hyresgäst skulle jag inte råda någon att vara hyresgäst hos dem. Läs mer
    Marie S gillar detta
  • 2012-12-06

Gb O skrev om Einar Mattsson
    Einar Mattsson Byggnads AB är en av de bästa hyresvärdar som vi har i Stockholm. Bodde tidigare i 20 år i deras fastighet men flyttade och hyrde i 2 omgångar av andra värdar men är nu sedan 6 år tillbaka hos dom vilket jag är superglad över! Bor på Södermalm i Sthlm och är jättenöjd! Läs mer
    LPT Construction AB
    4.3 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä"
  • 2012-02-03

ditte l skrev om Einar Mattsson
    Som hyresgäst hos Einar Mattsson så får du omvärdera det mesta som har med trygghet och förutsägbarhet att göra. Du får uppleva hur det är att leva i ett samhälle utan lagar och förordningar och hur det är att vara helt rättslös.
    Du kan läsa med om du går in på: http://lureniorat.bloggo.nu Läs mer
  • 2009-07-20

Ulf J skrev om Einar Mattsson
    Jag håller med, blev kallad till visning på en lägenhet, men värden kom inte och visade den ,inte hörde de av sig dåligt Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.0 / 5 i betyg — 38 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • Sirsenella A

2009-05-29

Sirsenella A skrev om Einar Mattsson
    Akta er för detta fastighetsbolag. Bor ni ihop/är gifta och en av er flyttar så se till att ni omedelbart ändrar namnen på kontraktet, skriver ut/in er annars blir ni vräkta - dom har snitsiga jurister och tyvärr lagen på sin sida fast man inte tror det, man är ganska liten i det läget. Jag törs inte tänka på vad som händer om den ena partnern dör och inte kan skriva ut sig från kontraktet för någon humanitet visar inte EM. Dessutom står flera lägenheter tomma hos EM inne i stan, har så gjort i åratal. Varför? Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Marie S Marie S tycker:
“Allt genomfört enligt plan och...” Läs mer