Einar Mattsson Byggnads AB

9 omdömen om Einar Mattsson Byggnads AB

Visar 9 omdömen med 1.9 i snittbetyg
SITORA T
Skrev om Einar Mattsson Byggnads AB

Einar Mattson är det nog det sämsta hyresbostäder med dålig service. Där dem låter sina hyresgäster bo i ohälsosamma byggnader med mögelskador i badrummen som dem inte fixar och skyller på hyresgäster. Väldig otrevliga mot personer med utländsk bakgrund! Dem har ingen känsla för kund service och är så tröga på svara på telefon och mejl.

Sponsor
Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen
Badge2019

Vi fick hjälp med att renovera hela vårt badrum. Arbetet genomfördes utan problem och vi är nöjda med resultatet och hela processen. Kan var

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
ELINA E
Skrev om Einar Mattsson Byggnads AB

Bästa hyresvärd💗💗. Alltid förstående och tillmötesgående. Visst ibland måste man tjata lite mer, men ändå BÄSTA!

Marie S
Skrev om Einar Mattsson Byggnads AB

Mycket missnöjd hyresgäst. Einar Mattsson skiter i oss hyresgäster fullständigt och bygger nya hus utan varken förråd eller plats för cyklar. Trångboddhet och otrivsel är synonym med deras senaste nyproduktion i Norra Djurgårdsstaden. Dyra hyror som börjar närma sig 50 % av månadsinkomsten och standardmateriel som de kallar premium för att kunna ha så höga hyror som möjligt för att nå avkastningskrav. Rekommenderar ej Einar Mattsson som hyresvärd, speciellt inte deras nyproduktion, fuskbygge.

Sponsor
Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen
Badge2022

Vattenblandare kök bra jobb bra bokad tid bra information produkt val fungerade helt ok

suzan l
Skrev om Einar Mattsson Byggnads AB

De är den mest oseriösa föreningen ever, att de ens får finnas?!

SITORA T gillar detta
Sara
Skrev om Einar Mattsson Byggnads AB

Jag skulle inte råda någon att vara kund hos Einar Mattsson. Om det gick att sätta lägre än en sol skulle jag göra det. De bokar in renoveringstider som inte hålls, anställda är otroligt ohjälpsamma och ignoranta. De sköter inte sina fastigheter och vid felanmälningar händer inget. Förskräckligt bolag!!! Som tidigare hyresgäst skulle jag inte råda någon att vara hyresgäst hos dem.

Marie S gillar detta
PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen
Badge2024

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Gb O
Skrev om Einar Mattsson Byggnads AB

Einar Mattsson Byggnads AB är en av de bästa hyresvärdar som vi har i Stockholm. Bodde tidigare i 20 år i deras fastighet men flyttade och hyrde i 2 omgångar av andra värdar men är nu sedan 6 år tillbaka hos dom vilket jag är superglad över! Bor på Södermalm i Sthlm och är jättenöjd!

ditte l
Skrev om Einar Mattsson Byggnads AB

Som hyresgäst hos Einar Mattsson så får du omvärdera det mesta som har med trygghet och förutsägbarhet att göra. Du får uppleva hur det är att leva i ett samhälle utan lagar och förordningar och hur det är att vara helt rättslös. Du kan läsa med om du går in på: http://lureniorat.bloggo.nu

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen
BadgeEightYears

Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen

therese b therese b
Ulf J
Skrev om Einar Mattsson Byggnads AB

Jag håller med, blev kallad till visning på en lägenhet, men värden kom inte och visade den ,inte hörde de av sig dåligt

Sirsenella A
Skrev om Einar Mattsson Byggnads AB

Akta er för detta fastighetsbolag. Bor ni ihop/är gifta och en av er flyttar så se till att ni omedelbart ändrar namnen på kontraktet, skriver ut/in er annars blir ni vräkta - dom har snitsiga jurister och tyvärr lagen på sin sida fast man inte tror det, man är ganska liten i det läget. Jag törs inte tänka på vad som händer om den ena partnern dör och inte kan skriva ut sig från kontraktet för någon humanitet visar inte EM. Dessutom står flera lägenheter tomma hos EM inne i stan, har så gjort i åratal. Varför?

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen
BadgeTenYears

Vi har precis avslutat en renovering hemma med både kök, badrum och vanliga rum. Vi är otroligt nöjda och det har verkligen motsvarat våra f

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A

Filtrera omdömen