Ekmans Fastighetsbyrå

Ekmans Fastighetsbyrå

Ring 08-551 702 00 www.ekmanfast.se

Ekmans fastighetsbyrå är ett personligt företag med erfarenhet av förmedling av bostäder i Ditt närområde. Vår målsättning är att vara Din lokala mäklare som skapar trygghet för Dig när Du byter boende. Vi erbjuder en komplett mäklartjänst med ett stort engagemang och kvalitetstänkande. Kom gärna på ett besök eller kontakta oss

6 omdömen om Ekmans Fastighetsbyrå

Anders och Ginger H
Skrev om Ekmans Fastighetsbyrå

På Ekmans Fastighetsbyrå ställde man upp 100% och gav allt för att hitta bra köpare till vårt hus. Man sparade inte på annonsering och andra insatser för att marknadsföra vårt objekt. Dessutom var relationen mellan Ekmans och oss så öppen och varm att vi kände oss trygga och speciella. Naturligtvis rekommenderar vi dem å det varmaste. Anders Hallgren och Ginger Sundin Hallgren

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Kerstin A
Skrev om Ekmans Fastighetsbyrå

Alltid ett leende och alltid ett lugnt bemötande. Även när jag var upprörd, så tog hon det lugnt och var pedagogisk Så här efteråt kan jag tänka hur stod hon ut med mig. Rekommenderar henne varmt till alla. Försäljningen gick bra och vi fick bra råd hela vägen. Stort tack Kirsi.

Jan R
Skrev om Ekmans Fastighetsbyrå

Bekymmersfritt och ärligt bemötande utan krångel. Jag är helnöjd.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Chris S
Skrev om Ekmans Fastighetsbyrå

Jag tycker att de är artiga, professionella och pålitliga.

Daniel B
Skrev om Ekmans Fastighetsbyrå

En seriös och noggrann fastighetsmäklare, jobbar inte för sig själv utan för kunden! Kan jämföras med dom större som ofta jobbar för sin egen vinning

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

marlene s
Skrev om Ekmans Fastighetsbyrå

Engagerat bemötande, snabbt svar på frågor, varmt och mänskligt.