Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Ekmans Fastighetsbyrå

Ekmans Fastighetsbyrå

Storgatan 11, 153 30 Järna — Visa karta

Ekmans fastighetsbyrå är ett personligt företag med erfarenhet av förmedling av bostäder i Ditt närområde. Vår målsättning är att vara Din lokala mäklare som skapar trygghet för Dig när Du byter boende. Vi erbjuder en komplett mäklartjänst med ett stort engagemang och kvalitetstänkande. Kom gärna på ett besök eller kontakta oss
Sjödalsvägen 15a, 14147, Huddinge

Läs vad 6 kunder tycker om Ekmans Fastighetsbyrå

• Anders och Ginger H
    Anders och Ginger H skrev om Ekmans Fastighetsbyrå
    På Ekmans Fastighetsbyrå ställde man upp 100% och gav allt för att hitta bra köpare till vårt hus. Man sparade inte på annonsering och andra insatser för att marknadsföra vårt objekt. Dessutom var relationen mellan Ekmans och oss så öppen och varm att vi kände oss trygga och speciella. Naturligtvis rekommenderar vi dem å det varmaste.
    Anders Hallgren och Ginger Sundin Hallgren
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Ekmans Fastighetsbyrå
    Alltid ett leende och alltid ett lugnt bemötande. Även när jag var upprörd, så tog hon det lugnt och var pedagogisk Så här efteråt kan jag tänka hur stod hon ut med mig. Rekommenderar henne varmt till alla. Försäljningen gick bra och vi fick bra råd hela vägen. Stort tack Kirsi.
  • Jan R
    Jan R skrev om Ekmans Fastighetsbyrå
    Bekymmersfritt och ärligt bemötande utan krångel. Jag är helnöjd.
  • Chris S
    Chris S skrev om Ekmans Fastighetsbyrå
    Jag tycker att de är artiga, professionella och pålitliga.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Ekmans Fastighetsbyrå
    En seriös och noggrann fastighetsmäklare, jobbar inte för sig själv utan för kunden! Kan jämföras med dom större som ofta jobbar för sin egen vinning
  • marlene s
    marlene s skrev om Ekmans Fastighetsbyrå
    Engagerat bemötande, snabbt svar på frågor, varmt och mänskligt.

Storgatan 11, 153 30 Järna