El & Diesel i Stockholm AB

El & Diesel i Stockholm AB

Ring 08-86 01 90 www.elodieselsthlm.se
2.2

Vi är inte bara experter inom bilelektronik och diesel. Vi utför även vanlig service. Fortlöpande utbildning av vår personal borgar för fackmannamässigt utfört arbete.

5 omdömen om El & Diesel i Stockholm AB

ELSA B
Skrev om El & Diesel i Stockholm AB

Dom lyckades inte hitta felet varför bilen inte startade efter två dagar där. Inget att göra så då blir det alltså skrotning tänkte kunden och gubben bakom disken var ju snabb att svara att "det tar vi hand om". Eftersom kunden inte tänkte på att fråga om bilen fick stå kvar ute på deras (jätte-)parkering för eget ordnade av hämtning dagen efter, blev ju detta ytterligare en vinst för dem att dom tog den hela fina välvårdade bilen. Smart? Nästa dag var den borta. Värde många tusen kr isärplockad i delar men nära 10 tusen...

Calle E
Skrev om El & Diesel i Stockholm AB

Bra samt kunnig personal. Har varit kund hos dom i 10 år och alltid bra hjälp.

Mia B
Skrev om El & Diesel i Stockholm AB

Fruktansvärt dålig kundmottagning rent ut sagt otrevliga och inte tillmötesgående alls! Dyra och känns inte som de faktiskt är några specialister på el överhuvudtaget.

Kristina L
Skrev om El & Diesel i Stockholm AB

Snygg kundmottagning men där tar det slut. Lovar runt och håller tunt. Dyrt och dåligt, felsökning kostar 1146 kr/h. Timmarna drar snabbt i väg. Kom överens om pris och innehåll innan du släpper bilen!

Milan E
Skrev om El & Diesel i Stockholm AB

Rekommenderas inte. Lägger på extra, låtsas arbete mer än faktisk tid. Se upp.