Ellies Hudvårdssalong

Ellies Hudvårdssalong

Ring 08-30 39 00 www.hudterapeuten.com

Välkommen till Ellies Hudvårdssalong! Sedan 1999 har vi på Ellies Hudvårdssalong erbjudit våra kunder en personlig hudvårdsbehandling i en avkopplande atmosfär. Vi lägger stor vikt i att det arbete vi utför ska vara professionellt utfört och har därför certifierade och utbildade hudterapeuter samt är medlemmar i Sveriges Hudterapeuters...

84 omdömen om Ellies Hudvårdssalong

Maja S
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

En gammal goding! Har gått till Ellie och gänget i åratal, alltid lika proffsigt bemötande och bra behandlingar som gör skillnad. Supernöjd

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Kenneth J
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Provat ansiktsbehandling och blev jätte nöjd. Trevlig och duktig personal! Fick verkligen den hjälp som jag behövde. Bra också med tilläggsbehandlingar som man kan boka.

Julia S
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Hej, Jag hade en bokad tid hos er igår, men ni var inte på plats. Jag stod utanför i 30 minuter och försökte få tag på er via diverse telefonnummer jag kunde hitta och jag plingade på dörren. Till slut åkte jag hem, 2,5 timme fram och tillbaka utan till någon nytta, kändes inte jätteroligt... Jag lämnade ett meddelande och har fortfarande inte fått någon återkoppling.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Helena Z
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Toppensalong med fin service, omvårdnad och respektfullt bemötande.

Josefin V
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Har gått och vaxat ben och bikinilinje hos Ellies flera gånger. Nöjd med resultatet och kommer därför tillbaka

Helene B
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Mycket bra bemötande på en trevlig liten salong. Kunnig personal. Fördel att kunna göra bokningar på webben.

Rumela E
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Jag köpte en tjänst för vårtbehandling. Företaget bemötte oss på ett välkomnande sätt. Mina förväntningar var att mina vårtor skulle behandlas helt så att jag inte skulle ha några problem igen, men jag har varit pp mer än 4 behandlingar och det har inte hänt någon skillnad alls.

Elisabeth Å
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

En sminkkurs och kvällssminkning vid två tillfällen samt sminkprodukter. Väl bemött av kunnig personal. Pedagogisk och lyhörd. Ingen väntetid. En skön och behaglig stund med bra resultat

Sofia L gillar detta
Hannah R
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

massagen kändes som att tjejen la fingrarna på mitt ansikte och svepte, kändes knappt! Hon ville hellre va ute med sina kollegor och dricka kaffe.

Ann S
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Fransfärgning vilket inte syntes efter. Plock av ögonbryn som inte heller syntes. Bortkastade pengar.

Svar från Ellies Hudvårdssalong

Hej Ann. Det var tråkigt att höra att du inte är nöjd. Du är varmt välkommen in till oss igen så gör vi en ny färning och plockning av dina ögonbryn kostnadsfritt. Jag hoppas att du kan ge oss en ny chans.

Luva G
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Tog emot på ett profetionell sätt

Hanna E
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Jag besökte salongen för att ta bort milier. Trevligt bemötande. Snabb behandling och jag blev supernöjd med resultatet. Jag kan absolut gå tillbaka till denna salong. Rekommenderas

Martina S
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Trevliga, effektiva och med ett superbra resultat!

Maria S
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Jag ger Ellies hudvårdsalong högsta betyg eftersom varje gång jag går dit är de alltid trevliga och serviceinriktade. Sofia är en av de bästa jag någonsin haft både när det gäller vaxningar. Laserbehandling samt ansiktsvård. 💚😁👍

Sofia L gillar detta
Leena L
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Hårborttagning via laser. Proffsigt bemötande.

Linda L
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Bra service. Har bra öppettider med kvällstid o lördagar

Johanna L
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Man känner dig alltid väldigt välkommen och varmt bemött. Trots att det jag oftast utför (brasilian wax) borde vara ganska obekvämt så känner jag alltid mig extremt bekväm med alla medarbetare jag träffat! Dem får det att känns helt naturligt och avslappnat. Så proffsigt!

Ulf Andreas W
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Väldigt hög servicenivå och kvalitet på personalen

Ebba S
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Jag blir alltid positivt bemött! Professionell personal och alltid välkomnande!

Nathalie S
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Tar hand om sina kunder på ett bra sätt, man blir alltid trevligt bemött.

Mari N
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Dermapen behandling Bra bemötande Uppfyllde förväntningar både på behandling och hur den förklarades samt utfördes Samnantaget en riktigt bra upplevelse :-)

Carina A
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Blir alltid väl omhändertagen av Sofia, går varje månad till henne har gjort så i över 1 års tid.

Annamaria K
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Behandlingar: Ansiktsbehandling, färgning av ögonbryn samt vaxning. Jättesnäll bemötande. Elegant, professionellt inredad salong, mysig miljö (musik, det luktar gott). Omtänksam och skonsam behandling, inget ont i samband med vaxning. Mycket nöjd!

Sandra A
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Ellies Hudvårdssalong har fantastisk personal som alltid levererar toppenresultat! Dessutom är salongen väldigt fin och mysig. Jag har gått dit i flera år och är alltid nöjd!

Anna L
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Jag går regelbundet på pedikyr på Ellies sedan flera år tillbaka och är verkligen så nöjd! Fantastiskt trevliga och så proffesionella! Vi har alltid en trevlig stund, jag och mina fötter! TACK 😀

Natalie E
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Alltid trevligt bemötande av personal, lugn och harmonisk atmosfär, prisvärda behandlingar som utförs med kompetent personsal. Rekomenderar starkt till andra!

Britt E
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Alltid trevlig personal och bra resultat! Färgar bryn och fransar varje gång och alltid nöjd.

Ala G
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Snabbt, smidigt och bra priser!

Jane R
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Mycket bra upplevelse varje gång jag besöker salongen. Professionell personal och vänligt bemötande. Mycket nöjd kund

Sasha T
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Jag vaxar mig alltid hos Sophie och är alltid nöjd med resultatet. Fräsch salong och trevligt bemötande!

Maria B
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Vaxning av halva ben och bikini. Mycket trevligt och bra bemötande. Jag hade höga förväntningar på kompetens, kvalitet och renlighet och de levde upp till alla punkterna. Proffsig personal med bra tillgänglighet och bra bokningssystem online.

Jacqueline A
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Jag har gjort olika behandlingar allt från att vaxa ben till att färga ögonbryn / ögonfransar. Jag har alltid varit nöjd med alla behandlingar och all personal jag har varit hos olika hudterapeuter. Ellie som äger salongen är också väldigt tillmötesgående och försöker att hjälpa till att ordna tider även om de inte finns i bokningssystemet. Detta har jag varit tacksam för då jag kanske varit lite sent ute men skulle iväg på någon resa exempelvis. Jag kan varmt rekommendera denna salong. Mvh Jacqueline

Natalie E
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Alltid trevligt bemötande, lyhörd och kompetent personal samt behandlingar till ett bra pris.

Lili L
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Bra service, centralt och bra priser

Maria S
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Jag har köpt vaxningar. De bemöter en alltid med ett leende. Mycket serviceinriktade och trevliga. Jag skulle rekommendera dem till alla jag känner. Sofia är bäst! 😁👍 Jag återvänder alltid en gång i månaden. Minst.

Mikaela T
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Trevlig salong med proffsig hjälp. Går till Johanna hon är noggran och effektiv. Kan bara ge bästa rekomendationer.

Bodil G
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Vaxning ett flertal gånger. Inte så bra resultat av behandling, har haft flera terapeuter med lika dåligt resultat. Slarvig rengöring efteråt. En anställd bara lämnade mig, jag fick fråga en annan om betalningen. Testar nu annan salong istället.

Astrid L
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Fotvård. Mycket proffsigt bemötande Fotvård i topp-klass Trevligt bemötande ,trevlig miljö.

Christine W
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Trevlig personal. Professionellt bemötande.

Therese S
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Har vaxat mig där under flera år nu. Inte billigast i stan, men grym service och kvalitetsprodukter gör varje besök till en upplevelse väl värd pengarna. Rekommenderas starkt!

Therese K
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Festmake-up. Duktig, trevlig och blev nöjd med resultatet! =)

Linda L
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Brasiliansk vaxning. Regelbunden kund sedan 10 mån. Den bästa tjejen Sara arbetar dock inte längre. Hon var noggrann, varsam. De andra är bra och trevliga, men Sara var topp! Fick bra bemötande vid första besök av ägaren? Och Sara då jag hade dålig erfarenhet från annat ställe. Smidigt bokningssysten, enkelt boka o omboka

Ebba H
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Ellies personal är trevliga, inga onödiga krusiduller, bra att de för anteckningar från tidigare behandlingar. Även om jag möter olika personer varje gång så gör det inget.

Madeleine N
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Vaxar brasiliansk vaxning (har även testat ben två gånger) och har alltid varit lika nöjd, har gått till Sofia sedan februari 2017 och kommer att fortsätta med det.

Johanna B

................................................................

Elisabet O
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Supertrevlig personal och bra service. Rekommenderar varmt!

Freja B
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Alltid ett trevligt och vänligt bemötande från duktig personal.

Hannah V
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Väldigt trevlig och professionell personal, detta är det enda stället jag vill gå till när jag gör en brasiliansk vaxning. Vaxning är väl aldrig riktigt smärtfri men metoden de använder gör att det onda går över väldigt fort. De hår som inte försvinner med vaxet plockas sen med pincett, noggrannheten är helt enkelt suverän. Produkterna de använder passar perfekt för den med känslig hud.

Elisabeth A
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Brasiliansk vaxning. Trevligt bemötande. Fick den tjänst jag köpte. Mitt första besök på salongen, har varit det absolut bästa men den terapeuten slutade tyvärr. Besöken efter det har varit mer "smärtsamma".

Jose S
Skrev om Ellies Hudvårdssalong

Hårborttagning. Bra bemötande, trevliga lokaler, trevlig personal.