EM Gräv & Bygg AB

Ring 073-775 91 32 emgravbygg.com

7 omdömen om EM Gräv & Bygg AB

Claes Michael W
Skrev om EM Gräv & Bygg AB

Efter ett sju år långt husbyggnadsprojekt i egen regi hade det blivit dags att få ordning på tomten. Som snickare var mitt intresse för sådant som inte har med byggnation inte så stort. Viktigare var dock att min kunskap inom området var minst sagt begränsad. Min fru var desto mer intresserad och kunnig när det kom till uppbyggnaden av en villatomt. Vi övervägde att försöka ge oss på projektet själv men insåg som tur är våra begränsningar och beslutade oss för att anlita hjälp. Som hantverkare så kändes detta inget vidare...

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Erik Wilhelm D
Skrev om EM Gräv & Bygg AB

Nedgrävning och installation av 2 dagvattenmagasin, genomfördes snabbt och med minimalt förstörande av växter och buskar under tämligen tuffa vinterbetingelser med snö och låga temperaturer. Bra kommunikation, lösningsorienterade och kompetenta med förståelse också för beställarsidans behov av att hålla budget och tidsplan - föredömligt!

Jan B
Skrev om EM Gräv & Bygg AB

Klara och tydliga offerter, bra kommunikation och utförande. Proffsigt helt enkelt!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Peter Magnus J
Skrev om EM Gräv & Bygg AB

EM gräv och bygg- utförde hos mig dränering ’ där arbetet bla bestod i att med bergborrning och med darda spräcka berg. De utförde arbetet och erforderlig återställning till stor Belåtenhet. Peter

Gabor G
Skrev om EM Gräv & Bygg AB

Beställde återställning av gammal stenlagd mur samt byggnation av en ny stödmur och altan ca 60 kvm. EM Gräv och Bygg har under hela processen uppträtt professionellt, kunnigt och seriöst från offert till färdigt bygge med slutpris enligt bindande offert. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan verkligen rekommendera EM Gräv och Bygg för mark- och altanjobb. //G Grolle

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Björn Å
Skrev om EM Gräv & Bygg AB

Vi byggde stödmur mot garage och gata, med st eriks murblock. EM gjorde markarbete med schaktning och dränering. Återfyllde med grus och matjord. Allt blev väldigt bra. Vi anlitade dom sedan för att bygga staket runt tomten. Rekommenderar dom starkt. //Björn

BETTINA F
Skrev om EM Gräv & Bygg AB

Emil och Micke gjorde ett fantastiskt jobb hos oss. Vi beställde en mur i vår trädgård för att höja en perennplantering och få den avskild från gräsmattan och en bättre dränering för huset, eftersom våra stuprör slutar ovanför marken. De var proffsiga, trevliga och svarade på alla min tusen "varför"-frågor. Har lärt mig massor och kommer boka de igen för att fixa en mur på framsidan i mars/april. Kan varmt rekommendera de två!

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen