Alla kategorier Trafikskola Södermanland Eskilstuna Engströms Trafikskola AB

Tegelbruksgatan 32, 632 28 Eskilstuna — Visa karta

Arbetargatan 22, 11245, STOCKHOLM

Trafikskolor nära Engströms Trafikskola AB:

Rademachergatan 18, Eskilstuna
Vi på Axelssons trafikskola är en av Sveriges mest erfarna trafikskolor, oavsett... Läs mer ›
Erik C:
Snabbt bemötande från första kontakt till att jag hämtade ut mitt körkort var en vecka vilket är mycket bra.

Läs vad 4 kunder tycker om Engströms Trafikskola AB

• Johan B
    Johan B skrev om Engströms Trafikskola AB
    Bokade in ett par dubbel-lektioner MC med Magnus Engström och var nervös utav bara fan när vi startade motorcyklarna. Magnus var dock så jäkla cool att nervositeten släppte ganska omgående och man kunde börja njuta av körningen. Ett par veckor efter och ett par körlektioner senare kör jag upp och känslan när man kör tillbaka till körskolan på egen hand efter att ha klarat testet var obeskrivlig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • John
    John skrev om Engströms Trafikskola AB
    Körde 8 lektioner med Magnus! Kuggade första uppkörningen men klara torin. Körde sedan upp i stockholm två dagar senare och grejade mitt körkort. Magnus är mycket lugn och pedagogisk. Även Gunilla i receptionen var väldigt trevlig! Läs mer
  • Olle H
    Olle H skrev om Engströms Trafikskola AB
    Jag tycker det gick himla smidigt med intensivkurs för mc-kort med 2+1 dagar. Det hela gick över förväntan. Tapso som var min körledare var hård men rättvis. Klarade provet på första försöket. Läs mer
  • sofia w
    sofia w skrev om Engströms Trafikskola AB
    Riktigt bra körskola, körde med Pelle och han var jättepedagogisk! Billigast i stan också, så man vinner rätt mycket i pengar om man ska köra mycket. Jag klarade uppkörningen på första försöket även fast jag fick en nyutexaminerad körskollärare och de brukar vara extra hårda. Läs mer

Tegelbruksgatan 32, 632 28 Eskilstuna