Entreprenad Landslaget AB

Entreprenad Landslaget AB

www.entreprenadlandslaget.com

Entreprenad Landslaget AB är en professionell byggfirma som är specialiserad på att tillhandahålla högkvalitativa byggtjänster till både privatpersoner, företag och föreningar. Vi har erfarenhet av att utföra projekt i alla storlekar och har kompetensen att hantera både utförandeentreprenader och totalentreprenader. Oavsett...

6 omdömen om Entreprenad Landslaget AB

Jon Alexander K
Skrev om Entreprenad Landslaget AB

Väldigt professionella.Snabbt att få svar och var på plats i tid samt jätte bra kommunikation med alla mina frågor och rådgivning.Fördelaktigt omdöme !!

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Basil D
Skrev om Entreprenad Landslaget AB

Otroligt nöjd med er Service och väldigt välgjort arbete! Sebastian var lyhörd och följde våra önskemål till fullo. Rekommenderas starkt.

Eshaq A
Skrev om Entreprenad Landslaget AB

Toppen grabbar! Proffesionella och väldigt seriöst företag som man kan lita på! Tack för all hjälp.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Seija K
Skrev om Entreprenad Landslaget AB

Trevliga och händiga killar som visste precis hur allting skulle skötas från början till slut. Rekommenderar!

Anthony S
Skrev om Entreprenad Landslaget AB

Otroligt lätta att ha och göra med Slutresultatet blev alldeles perfekt Riktigt trevliga arbetare och arbetsledare Rekommenderar entreprenad landslaget till 200%

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen