Alla kategorier Rörmokare Örebro Örebro Essen Rör AB

Radiatorvägen 7, 702 27 Örebro — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Essen Rör AB

• x
    x skrev om Essen Rör AB
    Essén rör AB kom inte som avtalat. De rörmokare som kom hade ingen stege, utan ville låna min, de hade inte borrmaskiner med sig och en av dem som kom vände i dörren, för till honom hade de sagt att det var bara 20 minuters jobb, vilket det inte var, så han hade inte tid till att börja med mitt jobb.
    Det var minst fem olika rörmokare här.

Man följde inte SäkerVatten-branchreglerna, så när kakelkillarna skulle börja med sitt så fick de åka hem igen för att det inte gick att kakla. Rörnissarna fick komma tillbaka igen och göra om, varvid min kakling blev uppskjutet 2 veckor.
    Man hade bla inte satt fast rören där de kom ut i badrummet, utan de hängde lösa, man hade satt dem för nära golvet, för tätt ihop och för nära väggen. Förutom detta så var slangarna som stack ut från väggen över 50 cm långa, de var även trycksatta med vatten, vilket kändes rätt onödigt då andra hantverkare skulle jobba där. Inte bra med långa slangar som hänger ner i golvet där man ska jobba.
    Försvaret var att "jag har dragit rör i över 100 badrum"

Det var sådär roligt att vänta två veckor extra på mitt badrum, det enda badrum jag hade dessutom. Så tack Essén rör.

Välj en annan rörfirma som i alla fall FÖRSÖKER följa SäkerVatten.
  • Michael G
    Michael G skrev om Essen Rör AB
    Essén Rör AB totalrenoverade vårt badrum med utmärkt resultat. Montörerna var trevliga, kunniga och återkom på avtalad tid. Vårt badrum blev fantastiskt. Tack Essén Rör.

Prisvärt? Absolut.
  • alf k
    alf k skrev om Essen Rör AB
    Vill starkt varna för denna rörfirma då de hela sköts väldig dåligt.
    Jag blev illa bemöt och dom fakturerade mig mycket mer än vad offerten va.
    Otrevlig personal och dålig kundservice är va detta företag har.

Radiatorvägen 7, 702 27 Örebro