Esthetic Clinic

Esthetic Clinic

Ring 070-914 41 41 estheticclinic.se
4.3

Välkommen till Esthetic Clinic! Här möts du av lyhörda och engagerade terapeuter som ständigt vidareutbildar oss för att kunna erbjuda dig det senaste inom skönhetsvård. Några av oss är specialutbildade inom laser. Vårt mål är att du ska få bästa tänkbara behandling och känna dig väl omhändertagen hos oss. Vi erbjuder behandlingar...

93 omdömen om Esthetic Clinic

SUSANNE L
Skrev om Esthetic Clinic

Har gjort en Hifu5 laser behandling hos Lana,är jättenöjd ,Lana vet vad hon pratar om ,det var mycket jag fick veta om hudvård,.Nu har jag köpt bra produkter som lämpade för min hud Rekommenderar Estetic clinic varmt .Tack Lana för allt.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Camilla L
Skrev om Esthetic Clinic

Är jätte nöjd med de behandlingar jag gjort på Esthetic. Som kund blir du professionellt bemött i en härlig atmosfär. Det känns varmt och välkomnande. Behandlaren är kunnig och jag får som klient fortlöpande information om förberedelser och behandlingen vilket gör mig trygg. Verkligen super nöjd!

Helena L
Skrev om Esthetic Clinic

Har besökt Esthetic Clinic ett flertal gånger för LPG behandling. Jag är jättenöjd!!!!Så proffsigt bemötande och utförande, jag såg snabbt resultat av behandlingen. Kan verkligen rekommendera denna klinik.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Kristina L
Skrev om Esthetic Clinic

Lana är kunnig och proffesionell. Man känner att man är i trygga händer. Kan varmt rekommendera Esthetic Clinic som dessutom har ett gediget utbud av behandlingar. Allt man behöver på samma ställe.

Helen M
Skrev om Esthetic Clinic

mycket bra service bemötande och personal!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Susanne E
Skrev om Esthetic Clinic

snabb besökstid, trevligt bemötande varje gång jag varit där för spraytan, mycket fräscht och snyggt samt super gullig personal,, MVH Susanne Ekholm

Birgitta B
Skrev om Esthetic Clinic

Mycket bra bemötande och behandling.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Angelica E
Skrev om Esthetic Clinic

Alltid nöjd med mina behandlingar och bemötandet av personalen. rekommenderar starkt!!!

Frida B
Skrev om Esthetic Clinic

Kan varmt rekommenderas! Professionella, kunniga och ett gediget bemötande!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Inger L
Skrev om Esthetic Clinic

Jättelätt att boka tid i förväg. Vid besöket fick jag proffshjälp att bli brun och fin. Aldrig varit så brun någon gång. Jämn och fin färg som satt kvar länge. Jag skulle på ett bröllop, så bleka jag uppskattade besöket mycket. Tusen tack!

Camilla B
Skrev om Esthetic Clinic

Bra och proffsig personal. Plus för sista minuten tider

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Cristina D
Skrev om Esthetic Clinic

Jag har alltid fått ett trevligt och professionellt bemötande. Flexibiliteten med tider även på helgerna ger ett extra plus.

Ingela H
Skrev om Esthetic Clinic

Trevligt bemötande, tydliga instruktioner (soldusch)

Anna T
Skrev om Esthetic Clinic

Ganska trist bemötande. Inte den känslan man vill ha när man går på behandling.

Lina G
Skrev om Esthetic Clinic

Känner stort förtroende för Esthetic Clinic, kunniga och levererar en fin service

Esthetic Clinic gillar detta
Lisa B
Skrev om Esthetic Clinic

Jag är väldigt nöjd och tycker att allt från hemsida, bokningssystem, kvalitet i behandlingarna och behandlarens trevliga och professionella attityd är jättebra!

Mona S
Skrev om Esthetic Clinic

I feb 2016 tog jag bort röda tunna ådernät med metoden Rpl och tog bort pyttelite blåa tjockare ådernät. Hon som utförde behandlingen frågade mig om vi skulle "testa". Jag ångrar att jag sa ja. Jag trodde att "testa" innebar att gör behandlingen för att se hur mycket av de blåa ådernäten som skulle försvinna, inte att det fanns en risk med det att resultatet skulle bli så dåligt. Båda behandlingarna gjorde väldigt ont. Jag har gjort borttagning av ådernät på en annan salong och det gjorde mycket mindre ont där. Idag, i...

Svar från Esthetic Clinic

Mona! Du betalade bara för de tunna röda bristningar. Jag förklarade att de blåa är för tjocka för min maskin. Jag ärbjöd att pröva på några ställen utan kostnad och några garantier. Du ville gärna. Sen kom du tillbaka och ville ha pengarna tillbaka för lyckad behandling för att du var missnöjd med resultatet på det du fick utan betalning! Pa! Jag älskar musik och flesta av mina kunder också. Om någon inte skulle delar min musiksmak eller volym är de välkomna att säga det, självklart rätta jag mig efter dem.

Monica M
Skrev om Esthetic Clinic

Jag bokade en rabatterad sista minuten tid genom sistaminutentider.se tretton dagar efter min pappa gått bort i en fallolycka för att få lite egentid innan begravningen. Salongens ägare avbokade min tid kl. 12:15 dvs exakt samma minut som behandlingen skulle påbörjas med "ursäkten" att hon inte ville arbeta för rabatterat pris (!!??). Jag ombads alltså återvända hem från salongen samma minut som jag satt min fot där för att salongens ägare ville ha mer betalt än avtalat. Jag har aldrig i mitt liv blivit så illa och konstigt...

Svar från Esthetic Clinic

Bästa Monica! Viktig att hålla oss till saningen! Ja, jag hann avboka din sistaminutertid, tyvärr lite sent, upptäckte den när jag var klar med kund innan. Jag var trött, hade hellre haft en ledig stund än jobba för halva priset. Min fulla rättighet och skyldighet till mig själv. Så fort du kommit genom bad jag om ursäkt för sen avbokning. Du frågade vad gör vi nu och jag svarade att du är här och självklart får du behandling. Det var aldrig någon diskution om annat pris än det som framgick av bokningen. Du har varit hos mig en gång tidigare, även denna gång till sitaminutenpris...

Ana E
Skrev om Esthetic Clinic

Esthetic Clinic är en mycket seriös och professionell klinik, med skicklig, duktig, varm och generös personal. Jag har varit kund i 4 år och alla behandlingar, bemötandet och resultat har varit över förväntan. Jag har haft både NBE, RF, Dermapen, Infuzion, syre peeling och LPG behandlingar. MIn upplevelse är mycket positivt och jag har rekommenderat kliniken i flera år till alla mina bekanta.

Emilie S
Skrev om Esthetic Clinic

Har gjort flera behandlingar där och är riktigt nöjd!

Maral B
Skrev om Esthetic Clinic

Köpte varor, bra service och kunnig personal. Väldigt nöjd

Lucea K
Skrev om Esthetic Clinic

Bokade flera tider för bindvävsmassage. Blev mycket bättre i mitt problemområde (ländrygg) samt i många andra stela muskler. Man får ett proffesionellt bemötande och man känner sig trygg och välkommen. Kan starkt rekommendera denna klinik.

Anna-lena R

Trevlig personal, omhändertagande

Ebba B
Skrev om Esthetic Clinic

Har gjort IPL mot ytliga blodkärl på näsan (2 behandlingar) hos Sofia Bernholm och är mycket nöjd med både bemötande och resultat. Sofia har lång erfarenhet och det märks, hon vet vad hon gör och känns professionell på alla sätt, inte säljig som vissa kan vara. resultatet stämde väl överens med det som Sofia sagt att jag kunde förvänta mig och jag rekomenderar varmt ett besök hos henne!

Karin D
Skrev om Esthetic Clinic

Vänlig personal. Rent och snyggt. Är dock osäker på effekten av behandlingen

Marie-therese E
Skrev om Esthetic Clinic

Varit där några gånger, men blev besviken senaste gången när jag fick vänta utanför en stängd dörr ganska länge efter avtalad tid för att innehavaren var väldigt sen. Tycker man bör åtminstone erbjuda rabatt på priset vid en sådan situation, men så blev det inte. Har inte varit där sedan dess och har hittat andra ställen som fungerar bra.

Svar från Esthetic Clinic

Tråkigt att höra och jag beklagar! Minns inte just tillfället med dig men jag brukar alltid meddela kunden. Det händer ibland att kunden står och väntar, oftast pga att dem är på plats mycket före utsatt tid!

AYDA V
Skrev om Esthetic Clinic

Proffesionellt och trevligt bemötande och arbete!

Anna K
Skrev om Esthetic Clinic

Jag är väldigt nöjd med min LPG behandling. Den var väldigt noggrant utförd med med känsla för mitt "problemområde" Behandlingen ger energi och en åtstramad kropp. och är väldigt avkopplande.

Leila N
Skrev om Esthetic Clinic

Kunnig och trevlig, samt en fin salong.

Monika J
Skrev om Esthetic Clinic

Jättebra och trevligt bemötande. Körde en LPG behandling. Vet att det krävs minst 6 ggr innan man kan förvänta sig några resultat men denna första gång var det värt varje krona. Trevlig lokal, kunnig personal, bra och bekväm behandling, rent och fräscht. Jag återkommer definitivt. Tack.

Susan H
Skrev om Esthetic Clinic

Professionellt, omhändertagande och trevlig upplevelse

Lina M
Skrev om Esthetic Clinic

Trevlig bemötande i hemtrevlig liten lokal. Det var första gången jag gjorde LPG behandling vilket kändes bra men det är svårt att efter en gång veta hur effektivt det är.

Birgitta K
Skrev om Esthetic Clinic

Trevligt bemötande o positiv personal!

Matilda L
Skrev om Esthetic Clinic

Jättemysig väl vårdad & fräsch salong med ett brett utbud av behandlingar. Förtroendeingivande, professionellt bemötande & man får känsla av att salongen har många stamkunder. Rekommenderas varmt, räds inte av att läget inte är det mest centrala - det var lätt att hitta dit.

Helena A
Skrev om Esthetic Clinic

Superbra behandlingar med de nyaste maskinerna. Personalen är väldigt professionell och resultatinriktade. Går hit regelbundet :)

Helena K
Skrev om Esthetic Clinic

Mycket trevligt bemötande. Behandlingarna smärtsamma, fast effektfulla. Positiv upplevelse. Kan varmt rekommenderas.

Bahar K
Skrev om Esthetic Clinic

Bra och proffsig Lätt att hitta till

Johanna S
Skrev om Esthetic Clinic

Bra bemötande och mycket nöjd med behandlingen

Marie-louise B
Skrev om Esthetic Clinic

Jag var här i somras för en spraytan :) bra bemötande och trevlig tjej som hjälpte mig

Mikaela H
Skrev om Esthetic Clinic

Jag gjorde spraytan. Jag var väldigt, väldigt nöjd över resultatet, samt personal och upplevelsen!

Anna S
Skrev om Esthetic Clinic

Det var riktigt mysigt att komma till Esthetic Clinic. Både hemtrevligt och professionellt. Damen som driver stället är kunnig och noga med att förklara precis hur behandlingen går till och vad som händer efter.

Catharina K
Skrev om Esthetic Clinic

Lana är helt fantastisk, väldigt kunnig och genuint intresserad av att få resultat. Jag har varit på olika behandlingar, framför allt LPG och är en väldigt nöjd kund. Kan rekommendera både behandlingen (som ger jättebra resultat!!) och Lana till 100%.

Tanja L
Skrev om Esthetic Clinic

Esthetic Clinic är en underbart salong, en smultron ställe med trevliga specialister som jobbar på salongen . Behandlingarnas är röliga och alltid ger ett bra resultat till slut. Jag gärna rekommenderar de till mina kompisar! MVH Tanja Cedergren

Svar från Esthetic Clinic

Tack Tanja för dem fina orden! Välkommen åter.

Ella J
Skrev om Esthetic Clinic

Klinken är väldigt trevlig, mysig inredning, trevlig personal och bra service. Alltid nöjd när jag varit där.

Svar från Esthetic Clinic

Tack för ditt fina omdöme och välkommen åter!

Rebecca J
Skrev om Esthetic Clinic

Jättebra bemötande! Spraytan av Anette.

Pia Marie G

COOLTECH , Mycket nöjd med resultatet. Mycket trevligt bemötande

Marie-therese E
Skrev om Esthetic Clinic

Mycket trevligt bemötande, gick lätt att få tid, generösa öppettider, bra Spraytan som håller och blir jämn och snygg.

Matilda N
Skrev om Esthetic Clinic

Mycket bra! Proffsigt och trevliga.

Gunilla W
Skrev om Esthetic Clinic

Trevligt bemötande. Ägarinnan mycket proffsig. VAr där för soldusch, vilket gjordes väldigt snyggt.

Hanna Ö

Jättemysig lokal & supermysig personal! /Hanna Ö