Sämsta verkstad och service jag någonsin varit med om! Jag ringde kundtjänst för att boka en tid, men personen jag pratade med sa att jag själv måste stå för både felsökning och åtgärd av felet. Jag förklarade då att bilen bara är två år gammal och fortfarande har garanti kvar. Då bad hen om ursäkt och sa att hen hade räknat fel. På verkstaden ville jag dubbelkolla om felet täcks av garantin och om jag behöver betala något eller inte. Då sa de att om felet täcks av garantin, behöver jag inte betala något — annars får jag...
Europeiska Motor AB Toyota
10 omdömen om Europeiska Motor AB Toyota
Vet knappt vart jag ska börja. I början av Juni kontaktade vi Europeiska motor i Arlanda efter att Mekonomen ansåg att bilen behövde in till en Toyota verkstad. Vi fick en tid 24 juni, där de gjorde en felsökning och kom fram till det som Mekonomen sa att det var den parallella kedjan vid kamkedjan som glappade eller hoppade och behövde bytas. Då semestrar osv började så fick vi en ny tid 4 Augusti. Under perioden mellan 24 juni och 4 Augusti så blir vi kontaktade och får höra att det kommer att bli en återkallning då fler...
Complaint Regarding Used Roof Tent Purchase Experience in Toyota Rissne Dear Toyota Europeiska Motor Team, I am writing to formally express my disappointment and dissatisfaction with a recent experience at your dealership concerning the purchase of a second-hand roof tent. I was offered a used roof tent that, according to your staff, had only been displayed in a showroom and was in “like-new” condition. Based on this information, I agreed to purchase it and paid half of the total price in advance. However, on the day...
Köp gärna en Toyota men köp den någon annanstans. Snart 50 år gammal och det här mitt livs sämsta upplevelse när det kommer till bilköp. Bemötandet från sälj och leverans var overkligt dåligt och utmattande. Se upp!
Mycket pålitliga och trevliga. Fick mycket bra bemötande.
Jag blev dålig bemött av personalen i Vällingby både när jag lämnade in bilen för service och hämta ut den
Riktigt trevligt och proffsigt bemötande av säljaren Zana. Dels sålde han vår inbytesbil till ett högt pris på kort tid och dels ordnade han exakt den nya Yaris vi önskade.
Varför ni återkalla inte toyota proace verso dem har fabrik fel på adblue system !!!!!!
jag lämnade in min Toyota Yaris för årsservice och när jag hämtade ut den påpekade de ett problem med mina bromsar. En bra märkesverkstad hade ringt och erbjudit sig att ordna problemet. Nu fick jag istället boka en ny tid tre veckor fram i tiden. När jag lämnat in bilen får jag på väg från verkstaden reda på att en reservdel är restnoterad två dar. Denna verkstad bryr sig inte om att kommunicera med kunder samt försöker inte ens korrigera sina misstag.
Köper man en bil som går sönder direkt efter att garantin har gått ut och bilfirman INTE är villig att ens hjälpa till lite, ja då är det något fel. Då kan man inte vara rädd om sina kunder eller sitt rykte. Jag kommer aldrig rekommendera någon att köpa sin bil på Europeiska motor/Toyota center vid Arlandastad. Ingen service alls!