Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Borås Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Gravryd Furudal 2, 516 93 Rångedala — Visa karta

Välkommen till Falskogsbil, vi erbjuder bra bilar till fördelaktiga priser. Vi är din personliga bilhandlare som håller mycket konkurrenskraftiga priser på våra bilar. Samtliga bilar som levereras är noga genomgångna och levereras alltid med 6 månaders garanti. Vi erbjuder finansiering genom Handelsbanken Finans, Wasa Credit AB, snabbt, enkelt och personligt via våra samarbeten med dessa. Dessutom kan vi lösa restskulder och vi låter dig även sätta inbytesbilen som kontantinsats till den nya bilen. Vi ser fram emot att höra från dig!

Läs vad 11 kunder tycker om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

• Birgitta E
    Birgitta E skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)
    Väl omhändertagen o kunnig personal. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)
    Bra bemötande hög service hjälpsam. Väldigt nöjd med mitt köp! Läs mer
    2016-11-25 Ali S svarar Marie H
    Tack själv Marie och inte minst för ditt tålamod, vi står alltid till din tjänst du är välkommen tillbaka då det blir dags att byta bil igen.
    Mvh Ali Falskogsbil
  • Lillemor B
    Lillemor B skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)
    Fick ett trevligt bemötand. Inga problem och väldigt hjälpsam vid bilköpet. Läs mer
    2016-12-06 Ali S svarar Lillemor B
    Tack lillemor
    Det var trevligt att göra affär med er och lycka till
    Mvh Ali Falskgosbil AB
  • Conny J
    Conny J skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)
    Mycket trevlig upplevelse,bra bemötande av försäljare och kanonservice vid bilköpet. Läs mer
    2016-11-11 Ali S svarar Conny J
    Tack conny
    Det var trevligt att sälja bil till dig med.
    Lycka till
  • Luan P
    Luan P skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)
    Trygg bilfirma, trevlig personal och pålitliga bilar. Läs mer
    2016-11-11 Ali S svarar Luan P
    Tack luan
    Trevligt att göra affär med dig
  • Stéphanie L
    Stéphanie L skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)
    Vi köpte vår bil från Ali som visade professionalitet, kompetens, trevligt bemötande och framförallt stort kundfokus genom hela affären - även efter avslut besvarade han alla våra frågor och var mer än behjälplig! Vi rekommenderar varmt Ali och Falskogs bil. Läs mer
    2016-10-28 Ali S svarar Stéphanie L
    Tack Stephanie och David
    Lycka till med nya bilen och hjärtligt välkomna
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)
    Fantastiskt bemötande. Proffsig personal. Har gjort mitt bästa bblköp där. Läs mer
    2016-10-27 Ali S svarar Rolf G
    Tack Rolf och kristina nöjet är på vår sida
  • Wissam M
    Wissam M skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)
    Köpte våran Honda CR-V hos killarna på Falskogsbil, väldigt nöjda bra service och hjälp genom hela affären. En bilfirma att rekomendera Läs mer
  • Tiina H
    Tiina H skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)
    Mycket trevligt bemötande. Noggrann och seriös firma. Enkel och smidig bilaffär. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2016-10-25 Ali S svarar Tiina H
    Tack Tina och niclas
    Trevliga kunder förtjänar trevligt bemötande
  • Maria L
    Maria L skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)
    Grymt bra bilhandlare. Vi fick lite problem med bilens dieselfilter et par veckor efter att vi köpt bilen och trots att det inte var någon garanti på detta så tog dom in bilen två gånger och fixade till den utan kostnad. Det känns tryggt att handla bil här och vi kommer absolut komma tillbaks hit för nästa bil :-) Läs mer
    2016-10-25 Ali S svarar Maria L
    Tusen Tack Maria och Robin, det är minst lika trevligt för oss att kunna leverera en bil som ni är nöjda med, ni är hjärtligt välkomna
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)
    Ringde företaget som beskrev en bil "i mycket fint skick, ingen rost alls och bra lack".

Så jag svängde dit och fick sen en säck skit till bil med mängder av små stenskott, repor och lackskador där de flesta hade börjat rosta.

Vidare stämde inte mätarställningen och jag blev gängutskälld av personalen för att jag hade bokat provkörning och sedan varken ville köpa bilen eller provköra. Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Borås:

Tommy T Tommy T tycker:
“Trevligt och bra bemötande! Bi...” Läs mer