Fast Team

Funäsgatan 36, 162 73 Vällingby — Visa karta

Fast Team är ett nystartat flertjänsteföretag som grundades under 2015. Vi arbetar med att underlätta bygg- och städprojekt för dig genom att korta ner arbetstiden ordentligt med hjälp av en helhetslösning där du använder oss som helhetsleverantör för tjänsterna. Vi erbjuder entreprenad, bemanning, lokalvårdstjänster samt transportering och åkeri.

Fast Team arbetar med både bygg- och städtjänster åt såväl privatpersoner som företag. Vi erbjuder också bemanning och uthyrning av lagerpersonal i hela Storstockholm. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och erbjuder professionell och kvalificerad personal med flera års erfarenhet inom branschen. Vår mission är att erbjuda snabb hjälp till hög kvalitet och göra dig som kund helt nöjd! Kontakta oss för en kostnadsfri offert för just ditt projekt.

Läs vad 5 kunder tycker om Fast Team

• Blend M
    Blend M skrev om Fast Team
    Super bra! Kan varmt rekommendera de. Håller fast vid sitt pris utan att ändra/lägga till. Samt det viktigaste, de var klara på dagen vi hade bestämt från början.

Kommer anlita de i framtiden samt till jobbet när vi behöver något.
  • Katarina J
    Katarina J skrev om Fast Team
    Vi fick hjälp med att måla om hall + 2 st sovrum
    Trevliga killar som gjorde ett bra jobb, klara på utsatt tid även fast det tillkom lite extra arbete
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Fast Team
    Fast Team var snabba, effektiva och lätta att kommunicera med.
    Jag kommer absolut använda dem igen.
  • Martin A
    Martin A skrev om Fast Team
    Jag använde Fast Team för renovering av hela lägenheten förutom kök och badrum. Målning av väggar och tak, samt golvläggning av två sorters golv. De rev en gammal vägg och uppförde en ny för att skapa ytterligare ett sovrum.

Jag är mycket nöjd överlag. Alerta och snabba grabbar. De höll alla löften och de deadlines vi satte upp. En bra kombination av att följa mina önskemål och att proaktivt föreslå andra lösningar som var bättre än det jag först hade tänkt mig.

Några små missförstånd längs vägen - men ingenting vi inte löste. Ingenting som fick jobbet att dra ut på tiden eller fakturan att springa iväg.

Ja, nästa gång jag ska göra ett jobb kommer jag att be Fast Team om en offert.
  • Elizabeth K
    Elizabeth K skrev om Fast Team
    Fast Team lade parkettgolv i hela lägenheten (utom kök och badrum), ca 90 kvadratmeter. Fast Team var snabba, noggranna och gjorde ett jättebra jobb. Jag är nöjd med resultatet!

Funäsgatan 36, 162 73 Vällingby