Fast Team Bygg Och VVS AB

Funäsgatan 36, 162 73 Vällingby — Visa karta

4.7 i betyg av av 7 omdömen
Fast Team är ett flertjänsteföretag som grundades under 2015. Vi arbetar med att underlätta byggprojekt för dig genom att korta ner arbetstiden ordentligt med hjälp av en helhetslösning där du använder oss som helhetsleverantör för tjänsterna. Vi erbjuder entreprenad, bemanning, lokalvårdstjänster samt transportering och åkeri.

Fast Team arbetar med både bygg och vvs tjänsten åt såväl privatpersoner som företag. Vi erbjuder också bemanning och uthyrning av lagerpersonal i hela Storstockholm. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och erbjuder professionell och kvalificerad personal med flera års erfarenhet inom branschen. Vår mission är att erbjuda snabb hjälp till hög kvalitet och göra dig som kund helt nöjd! Kontakta oss för en kostnadsfri offert för just ditt projekt.

Läs vad 7 kunder tycker om Fast Team Bygg Och VVS AB

• 2017-07-23

Midia O skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB
    Anlitade Fast Team för renovering av badrum och wc. Bra pris, planering av arbetet blev som det var tänkt och ett mycket noggrant utfört arbete. Lyhörda, snabba och pålitliga hantverkare. Vi är supernöjda och kan starkt rekomendera att anlita Fast Team. Läs mer
    Köksspecialisten i Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 60 omdömen
    Badge2019
    "Bofin är en perfekt partner när du har behov av hantverkshjälp. Hela processen från offert till avslut av arbetet och fakturering har varit"
  • 2017-06-30

Nadia K skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB
    Fast Team förverkligade min vision. De förvandlade en funkislägenhet på 40 kvm till en modern sekelskiftsliknande lägenhet på bara 2 veckor. De skötte allt ifrån inköp till utförande. Väldigt bra kommunikation och ständig uppdatering om vad som pågick under renoveringen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2016-11-30

Blend M skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB
    Super bra! Kan varmt rekommendera de. Håller fast vid sitt pris utan att ändra/lägga till. Samt det viktigaste, de var klara på dagen vi hade bestämt från början.

Kommer anlita de i framtiden samt till jobbet när vi behöver något. Läs mer
    Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    4.7 / 5 i betyg — 27 omdömen
    Badge2019
    "Bra snabbt o gediget jobb Höll rent under o efter arbete"
  • 2016-10-21

Katarina J skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB
    Vi fick hjälp med att måla om hall + 2 st sovrum
    Trevliga killar som gjorde ett bra jobb, klara på utsatt tid även fast det tillkom lite extra arbete Läs mer
  • 2016-09-29

Jonas K skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB
    Fast Team var snabba, effektiva och lätta att kommunicera med.
    Jag kommer absolut använda dem igen. Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 61 omdömen
    Badge2019
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • Martin A

2016-09-13

Martin A skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB
    Jag använde Fast Team för renovering av hela lägenheten förutom kök och badrum. Målning av väggar och tak, samt golvläggning av två sorters golv. De rev en gammal vägg och uppförde en ny för att skapa ytterligare ett sovrum.

Jag är mycket nöjd överlag. Alerta och snabba grabbar. De höll alla löften och de deadlines vi satte upp. En bra kombination av att följa mina önskemål och att proaktivt föreslå andra lösningar som var bättre än det jag först hade tänkt mig.

Några små missförstånd längs vägen - men ingenting vi inte löste. Ingenting som fick jobbet att dra ut på tiden eller fakturan att springa iväg.

Ja, nästa gång jag ska göra ett jobb kommer jag att be Fast Team om en offert. Läs mer
  • 2016-08-23

Elizabeth K skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB
    Fast Team lade parkettgolv i hela lägenheten (utom kök och badrum), ca 90 kvadratmeter. Fast Team var snabba, noggranna och gjorde ett jättebra jobb. Jag är nöjd med resultatet! Läs mer
    PJ Parkettgolv AB
    4.8 / 5 i betyg — 276 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Slipning och pigmentering av olika typer av golv. Golven blev jättefina, bättre än vi hade hoppats på. Trevliga och punktliga som utförde jo"
    Martina N

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Martina N Martina N tycker:
“Slipning och pigmentering av o...” Läs mer