Fast Team Bygg Och VVS AB

Fast Team Bygg Och VVS AB

Ring 072-968 88 88 www.fastteam.se

Fast Team är ett flertjänsteföretag som grundades under 2015. Vi arbetar med att underlätta byggprojekt för dig genom att korta ner arbetstiden ordentligt med hjälp av en helhetslösning där du använder oss som helhetsleverantör för tjänsterna. Vi erbjuder entreprenad, bemanning, lokalvårdstjänster samt transportering och åkeri....

7 omdömen om Fast Team Bygg Och VVS AB

Midia O
Skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB

Anlitade Fast Team för renovering av badrum och wc. Bra pris, planering av arbetet blev som det var tänkt och ett mycket noggrant utfört arbete. Lyhörda, snabba och pålitliga hantverkare. Vi är supernöjda och kan starkt rekomendera att anlita Fast Team.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Nadia K
Skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB

Fast Team förverkligade min vision. De förvandlade en funkislägenhet på 40 kvm till en modern sekelskiftsliknande lägenhet på bara 2 veckor. De skötte allt ifrån inköp till utförande. Väldigt bra kommunikation och ständig uppdatering om vad som pågick under renoveringen. Rekommenderas starkt!

Blend M
Skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB

Super bra! Kan varmt rekommendera de. Håller fast vid sitt pris utan att ändra/lägga till. Samt det viktigaste, de var klara på dagen vi hade bestämt från början. Kommer anlita de i framtiden samt till jobbet när vi behöver något.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Katarina J
Skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB

Vi fick hjälp med att måla om hall + 2 st sovrum Trevliga killar som gjorde ett bra jobb, klara på utsatt tid även fast det tillkom lite extra arbete

Jonas K
Skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB

Fast Team var snabba, effektiva och lätta att kommunicera med. Jag kommer absolut använda dem igen.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 183 omdömen 4.8 av 183 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Martin A
Skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB

Jag använde Fast Team för renovering av hela lägenheten förutom kök och badrum. Målning av väggar och tak, samt golvläggning av två sorters golv. De rev en gammal vägg och uppförde en ny för att skapa ytterligare ett sovrum. Jag är mycket nöjd överlag. Alerta och snabba grabbar. De höll alla löften och de deadlines vi satte upp. En bra kombination av att följa mina önskemål och att proaktivt föreslå andra lösningar som var bättre än det jag först hade tänkt mig. Några små missförstånd längs vägen - men ingenting vi...

Elizabeth K
Skrev om Fast Team Bygg Och VVS AB

Fast Team lade parkettgolv i hela lägenheten (utom kök och badrum), ca 90 kvadratmeter. Fast Team var snabba, noggranna och gjorde ett jättebra jobb. Jag är nöjd med resultatet!

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen