Kim Ekholm

Kim Ekholm

Kim Ekholm är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Kim Ekholm har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Kim Ekholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 394 omdömen med ett betyg på 4.8. Kim Ekholm har haft 82 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

394 omdömen om Kim Ekholm

Sedan starten hos Reco 2021
Henrik L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
Sköndal

Kim var jättebra! Vi behövde inte ens fotografera lägenheten innan den var såld, och vi fick ett jättebra pris som var över vår förväntan. Jag kan varmt rekommendera Kim och Fastighetsbyrån som mäklare.

Daniel Fredrik A
Köpte sitt hus med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
Trollbäcken

Vi är supernöjda med Kim, han levererade och var väldigt lätt att samarbeta med,

Ove L
Sköndal

Helt okej trevlig ock proffisionell

Ingrid M

Trevlig och tillmötesgående. Professionell

Siv Marianne D
Örby

Att sälja sitt föräldrarhem kan vara jobbigt på flera olika sätt, men med Kims hjälp föll allt på plats och det var en helt bekymmersfri resa. Frågor blev snabbt och tydligt besvarade, förväntningar blev uppfyllda, goda råd gavs, och det hela var en mycket proffsig försäljning med ett minimum av insats från oss som säljare.

Tuula T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
Bandhagen

Vid vårt första möte var Kim intresserad av mina tankar av försäljningen och tillsammans la vi upp en första plan för försäljningen. Kim har stor erfarenhet av att sälja lägenheter i mitt bostadsområde och stort nätverk av kunder. Redan på första visningen kom det många spekulanter och efter andra visningen veckan efter den första blev lägenheten såld. Under budgivningen informerade Kim mig om hur budgivarna tänker så att jag fick hjälp att fatta beslut. Genom hela processen har Kim genom sitt lugn och kunskaper även skapat...

Eva N
Örby

Jag uppfattade Kim som professionell, vänlig, artig och tillmötesgående. Vi är tacksamma för att vi fick hjälp just från honom. Önskar honom allt gott i framtiden! Vänliga hälsningar Eva Nesz

Karin Charlotta Linnéa T
Älvsjö/Örby

Professionellt bemötande, effektiv och pålitlig genom hela processen. Kan varmt rekommenderas.

Per Johan Olov N
Älvsjö/Örby

Ett mycket bra och proffsigt bemötande och med ett högt tempo genom hela processen!

Eskil J
Köpte sitt hus med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
Örby

Som köpare har vi inget att anmärka på. Tydlig och snabb kommunikation. På det hela taget en smidig affär.