Alexandra Jönsson

Alexandra Jönsson

Alexandra Jönsson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Alexandra Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Alexandra Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexandra Jönsson har haft 11 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 12 Läs vad Alexandra Jönsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    • Lunden
    2021-07-01
    Jag har känt mig trygg hela vägen med att ha Alexandra som mäklare. Dels för att hon har många år i branschen och känner till området. Täta uppdateringar har gjorts till mig hela vägen från Alexandra. Har inget attt anmärka på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    • Vasastaden
    2021-07-01
    Hon gör sitt jobb enligt fastighetsbyrå och andra mäklar byrå enligt lagar .något som många andra mäklare gör inte den .mäklare försöker bara sälja ett hus bryr sig inte om något.men jag träffade henne bara engång som skulle hon läsa och förklara köpekontrakt inget annat därför är jag nöjd med henne
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    • Åby
    2021-06-28
    Alexandra är supertrevlig och professionell.
    Vi har träffat många mäklare men det här är den bästa.
    Hon hjälpte oss hela vägen genom försäljningen och allt gick smidigt och hon hade svar på alla våra frågor.
    Vi hade inte kunnat önska oss mer.
    Tack så jättemycket Alexandra!

10/10
  • Charlotte J
    • Åby
    2021-06-25
    Alexandra är en fantastisk mäklare på alla sätt och vis. Trevlig, kunnig och bra på att återkoppla. Slog dessutom prisrekord i området! Kan varmt rekommendera henne till alla!
    2021-05-12
    Etta i Johanneberg. Såldes med god vinst. Professionellt och vänligt agerande av Alexandra genom hela processen.
    Högsta betyg!
    2021-05-11
    Professionellt handlagt, vänligt bemötande och effektivt genomfört. Vi fick bra information hela tiden. Lägenheten: en etta på 36 kvadrat i Johanneberg i Göteborg, vån 5. Vi är mycket nöjda.
    2021-03-08
    Vi köpte en nybygg vindslägenhet på stan. Mäklaren var mycket professionellt och kompetent. Hon var flexibelt och hjälpte med en till visning för oss då vi ville se lägenheten i dagsljus. Hon var mycket vänlig och förklarade bra alla detaljer angående köp och tillträde. En mycket positiv upplevelse!
    Tack José för att du tog dig tid att recensera, hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten! Alexandra Jönsson
    • Kallebäck
    2021-02-28
    Väldigt professionel!
    Hon håll med uppdaterade information under Hella prosecen.
    Snabb omhändertagande!
    Tack Thomas att du tog dig tid och recenserade! Alexandra Jönsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    • Kålltorp
    2020-06-11
    Köpt villa/radhus. Upplevt att A va mycket mån om relationen mellan oss och säljare vilket jag tror båda har värdesatt. Det adminstrativa har varit klanderfritt.
    • Vasastaden
    2020-06-06
    Alexandra var väldigt tillmötesgående och engagerad. Hon ansträngde sig verkligen för att visa lägenheten för så många som möjligt, bland annat med flera extra-visningar. Jag är mycket nöjd :)
    Tack snälla för dina snälla ord Linnea! Alexandra Jönsson