Alexandra Jönsson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Alexandra Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Alexandra Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexandra Jönsson har haft 7 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 4 Läs vad Alexandra Jönsson

• 2020-06-11
    Köpt villa/radhus. Upplevt att A va mycket mån om relationen mellan oss och säljare vilket jag tror båda har värdesatt. Det adminstrativa har varit klanderfritt.
    Johan P
    • 136.0 m²
    • Kålltorp
    köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
  • 2020-06-06
    Alexandra var väldigt tillmötesgående och engagerad. Hon ansträngde sig verkligen för att visa lägenheten för så många som möjligt, bland annat med flera extra-visningar. Jag är mycket nöjd :)
    Linnea K
    • 2:a
    • 43.0 m²
    • Vasastaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Tack snälla för dina snälla ord Linnea!

• 2020-04-04
    Alexandra hade ett mycket vänligt och personligt bemötande är vi sålde vårt radhus. Hon har på alla sätt hjälpt oss och coachat under hela tiden. Vi kan varmt rekommendera henne.
    Margareta T
    • 136.0 m²
    • Kålltorp
    sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Tack för att ni tog er tid och betygsatte Margareta! Lycka till med flytt och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!

• 2020-03-27
    Sålde föräldrarnas hus i Göteborg, när de hamnade på äldreboende. Alexandra har på alla sätt gjort hela resan smidig trots att vi gjort det mesta på distans då vi inte bor i Göteborg. Positiv och trevligt bemötande hela tiden, som har gjort detta enklare än vi trott från början. Vi upplever Alexandra som professionell och kunnig, vilket har gjort oss trygga i de beslut vi fattat.
    Roland A
    • 137.0 m²
    • Johanneberg
    Tack snälla för att ni tog er tid att skriva några rader om hur ni upplevde min mäklartjänst, Ord som värmer och som visar att man har rätt arbetssätt. Häls Alexandra

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte