Alexandra Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2012-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 4 Läs vad Alexandra Jönsson

• Johan P köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-06-11

Kålltorp
    Köpt villa/radhus. Upplevt att A va mycket mån om relationen mellan oss och säljare vilket jag tror båda har värdesatt. Det adminstrativa har varit klanderfritt. Läs mer
    Alexandra J gillar detta
  • Linnea K sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-06-06

2:a
    Vasastaden
    Alexandra var väldigt tillmötesgående och engagerad. Hon ansträngde sig verkligen för att visa lägenheten för så många som möjligt, bland annat med flera extra-visningar. Jag är mycket nöjd :) Läs mer
    2020-06-06 Alexandra J svarar Linnea K
    Tack snälla för dina snälla ord Linnea!
    Alexandra J gillar detta
  • Margareta T sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-04-04

Kålltorp
    Alexandra hade ett mycket vänligt och personligt bemötande är vi sålde vårt radhus. Hon har på alla sätt hjälpt oss och coachat under hela tiden. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-04-04 Alexandra J svarar Margareta T
    Tack för att ni tog er tid och betygsatte Margareta! Lycka till med flytt och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Roland A sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-27

Johanneberg
    Sålde föräldrarnas hus i Göteborg, när de hamnade på äldreboende.
    Alexandra har på alla sätt gjort hela resan smidig trots att vi gjort det mesta på distans då vi inte bor i Göteborg.
    Positiv och trevligt bemötande hela tiden, som har gjort detta enklare än vi trott från början.
    Vi upplever Alexandra som professionell och kunnig, vilket har gjort oss trygga i de beslut vi fattat. Läs mer
    2020-04-01 Alexandra J svarar Roland A
    Tack snälla för att ni tog er tid att skriva några rader om hur ni upplevde min mäklartjänst, Ord som värmer och som visar att man har rätt arbetssätt. Häls Alexandra

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Isabell Askerfors