Läs vad 149 Läs vad Joakim Ernstsson

• 2020-12-11
    Joakim faciliterade en bostadsrättsaffär där vi agerade köpare.
    Osar proffsighet av Joakim. Bra och mänskligt bemötande. Fick än att känna sig trygg genom hela affären. Helhetsbilden blir alla rätt baserat på
    vår erfarenhet av mäklare.
    Väl mött
    Tom L
    • 85.0 m²
    • Örgryte
    köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
  • 2020-12-07
    Väldigt hjälpsam och trevlig mäklare!
    Sebastian V
  • 2020-11-22
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som kan bostadsmarknaden. Bara positiv erfarenhet vid värdering och försäljning.
    Julia H
    • 156.0 m²
    • Örgryte
    sålde sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
  • 2020-11-12
    Köpte en lägenhet och det var en positiv erfarenhet där Joakim var väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Robin A
    • 55.2 m²
    • Almedal
  • 2020-11-04
    Vi sålde vår trerumslägenhet med Joakim som mäklare.
    Joakim gav oss kontinuerlig feedback och stöd genom hela säljprocessen. Han var alltid närvarande och tillgänglig, mycket ambitiös och noggrann i sitt arbete. Joakim är också mycket mån om att det ska kännas rätt för dig som säljare, och det fanns en tydlig transparens till intressenterna för objektet. Joakims proffsiga arbetssätt gör att båda parter har chans att känna sig nöjda efter en affär.
    Patrik K
    • 85.0 m²
    • Örgryte
    sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
  • 2020-11-01
    Under hela processen med att köpa lägenheten har Joakim varit en mycket god tillgång. Vid frågor och hanterandet av de olika skeendena har Joakim visat mycket god professionalitet och ett trevligt tillmötesgående.

Kan varm rekommendera Joakim som mäklare.

/J
    Johan H
    • 83.0 m²
  • 2020-10-05
    Vi sålde vår härliga 2,5 i Olskroken med hjälp av Joakim.
    Joakim var väldigt given för vårt val av mäklare, vi uppfattade honom som ärlig, tydlig, saklig, kunnig och som var beredd att hjälpa oss hela vägen ut. Joakim har vart hjälpsam hela vägen och vi skulle inte tveka på att vända oss till honom igen och rekommenderar honom starkt.
    Fredrik E
  • 2020-10-04
    Vi har fått hjälp att sälja vår 2,5:a lägenhet i Göteborg.
    Vi fick ett jätte bra bemötande från start av Joakim. Tydlig, saklig, uppriktig och trevlig rakt igenom hela processen. Vi är jätte nöjda.
    Malin F
  • 2020-09-24
    Vänlig, trevlig, noggrann och öga för detaljer. Vi hade en utmärkt dialog kring försäljningens alla steg. Vi är mycket nöjda.
    Alexander P
    • 132.0 m²
  • 2020-09-12
    Joakim is a very professional and experienced broker. I talked to two other brokers and decided to choose Joakim who I feel I can build trust with. He guided me every step letting me make a better decision. He answered my inquiry very promptly and It is one of the best experiences I had during my time in Sweden. Highly recommended if you want to sell your property.
    Weier Q
    • 55.2 m²
    • Almedal

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte