Joakim Ernstsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 118 Läs vad Joakim Ernstsson

• Tobias F sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-25

Kallebäck
    Joakim har varit mycket proffesionell under den tid vi sålde vår lägenhet i Kallebäck. Vi har genom hela försäljningen känt ett stort fortroende för mäklaren och det har varit en trygghet. Läs mer
    Alexandra J gillar detta
  • Rosanna N köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-17

Bagaregården
    Joakim gjorde hela resan från visning till kontraktsskrivningen, mycket professionell, informativ och trevlig! Han har under lägenhetsköpet varit väldigt hjälpsam och hela tiden haft nära kontakt och informerat oss om nästa steg, vilket har skapar en trygghet för oss. Med nöje lämna jag honom mina allra bästa rekommendationer i framtida uppdrag som mäklare. Läs mer
  • Elin E köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-11

Lunden
    Köpt en 3a lunden.

Vi var ensamma på visningen och det gav oss tid att verkligen titta på lägenheten och känna efter och ställa frågor till mäklaren. När budgivningen startade tyckte vi att processen var väldigt lång och det tog tid, vi hade ledande bud men fick avvakta pga av säljarna.

Sedan uppstod det en konflikt i form av att säljarna inte städat lägenheten. Mäklaren löste problemet men vi fick tre dagar mindre på oss att flytta in. Läs mer
    2020-03-11 Joakim E svarar Elin E
    Hej Elin.
    Förstår att ni tyckte att budgivningen blev något utdragen. Tyvärr blir det så ibland och speciellt om man börjar lägga bud under utgångspriset. Då vill säljaren ofta utforska de möjligheter som finns för att få ett högre bud.
    Hoppas ni kommer trivas i lägenheten framöver!
  • Karl K sålde sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-10

Kålltorp
    Sålde vår villa. Joakim förklarade på ett pedagogiskt sätt hela säljprocessen och lotsade oss igenom den. Gjorde ett kunnigt intryck och var väl förtrogen med vårt område. Vi fick ett bra pris. Läs mer
  • Sofia M köpte sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Björkekärr
    Pålitlig, tydlig, och professionell. Vi har inte haft några problem. Helnöjd. Läs mer
  • Bengt D sålde sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Björkekärr
    Sålt stort gavelradhus i Björkekärr Göteborg. Mäklaren har hela processen lett oss och tagit de initiativ som vi kunnat önska oss. Han har också varit tillgänglig och deltagit 24/7.
    Vi har tidigare varit med i ett köp som Joakim mäklat och valde honom framför de många andra som erbjudit sina tjänster. Vi har inte jämfört priser utan valde Joakim för kvaliteten.
    En utmärkt mäklare. Läs mer
  • Gösta G sålde sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Örgryte
    villa, i Örgryte -Torp
    mycket bra

anlitat Fastighetsbyrån tidigare (FBG)

Höga- Mina förväntningar infriades Läs mer
  • Jim S sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Björkekärr
    Inte mycket att jämföra med, då detta va första bostadsförsäljningen för mig, men det kändes bra och proffsigt, precis vad jag förväntade mig. Läs mer
  • Janelli M köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-01-28

Örgryte
    Köpte en tvåa med Joakim som mäklare och han ingav ett stort förtroende ändå från första kontakt till färdig affär. Han har varit lätt att kommunicera med, professionell och otroligt hängiven under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Joakim som mäklare Läs mer
  • Helena H köpte sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-01-21

Bra bemötande. Lugn och erfaren. Läs mer