Joakim Ernstsson
Registrerad mäklare sedan 2014-06-19
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 136 Läs vad Joakim Ernstsson

• Jacob P köpte sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-08-14

Björkekärr
    Proffesionellt bemötande och pålitlig hela vägen. Läs mer
  • Maja R köpte sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-07-31

Örgryte
    Jag är nöjd och kände mig trygg i hans kompetens. Skulle rekommendera honom.
    Tycker dock att han borde få ha riktig semester, utan att behöva svara på frågor eller ställa upp när han är ledig :)
    Mvh Läs mer
  • Jens J köpte sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-07-29

Örgryte
    Lugn, väldigt trevlig... Joakim lyssnar och är väldigt hjälpsam.

Både jag och min sambo är glada över att det var just Joakim höll i trådarna vid vårt köp. Vi kände oss väldigt trygga. Läs mer
  • Karin G sålde sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-07-26

Örgryte
    Jag är mycket nöjd med Joakims arbete med att sälja vårt tvåfamiljs-hus på Gulsparvsgatan i Göteborg. Karin Guttman Läs mer
  • Lennart H sålde sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-07-24

Örgryte
    Vi har sålt en tvåfamiljsvilla. Ett lite svårare objekt och en del krångliga budgivare som Joakim hanterade mycket bra.
    Vi är mycket nöjda med helheten och jag tror att både vi och köparen är nöjda. Läs mer
  • Lina B köpte sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-07-22

Örgryte
    Proffsig, lugn och tillgänglig. Läs mer
  • Tracy W köpte sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-07-21

Örgryte
    Jag har köpt en kolonistuga. Joakim kändes diplomatisk i sin kontakt med både sälja och köpare. Han mötte mina förväntningar på en god mäklare och jag kan rekommendera honom för fler köp/säljuppdrag. Läs mer
  • Jennie S köpte sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-07-13

Kålltorp
    Köpt villa via Joakim och han löste så vi fick möjlighet att köpa huset på förhand. Ger ett stabilt intryck och kan den lokala marknaden väl då han sålt ett flertal villor i det området vi letade. Är nöjd! Läs mer
    Alexandra J gillar detta
  • Margareta G sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-06-27

4:a
    Munkebäck
    Joakim har ett lyhört, personligt och proffessionellt bemötande som t ex snabba återkopplingar och uthållighet. Våra förväntningar infriades så vi väldigt nöjda och vill ge de allra bästa rekommendationerna. Läs mer
    Alexandra J gillar detta
  • Lars W sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-06-26

4:a
    Munkebäck
    Joakim Ernstsson har agerat professionellt, varit uthållig och genom detta funnit köpare till vår lägenhet. Joakim har dessutom varit frekvent aktiv i sin återkoppling till oss. Vi rekommenderar gärna Joakim som tack för ett bra jobb. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Joakim Ernstsson