Joakim Ernstsson

Joakim Ernstsson

Joakim Ernstsson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Joakim Ernstsson har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Joakim Ernstsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 300 omdömen med ett betyg på 4.8. Joakim Ernstsson har haft 51 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

300 omdömen om Joakim Ernstsson

Sedan starten hos Reco 2014
Mattias O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Örgryte

Enkel och väldigt snabb försäljning. 😅🤝🏼⭐️

Josefin T
Björkekärr

Trevlig, tydlig och lugn, gav svar på alla frågetecken som fanns.

Philip W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Munkebäck

Proffesionell och pedagogisk. Mycket kunnig i området och hans erfarenhet hjälpte mig att ta bra beslut

Joakim G
Munkebäck

Professionell och lätt mäklare. Lätt att få kontakt med och hjälpsam.

Astrid O
Kålltorp

En process på närmare 10 månader, där jag blev lyssnad på och fick ta det i egen takt. Resultatet en försäljning som också den blev efter mina önskemål, försiktigt framlotsade av Joakim. Proffsigt!

Jakob B
Björkekärr

Trevlig och pålitligt samt enkel att samarbeta med. Väldigt bra hela vägen från första kontakt tills det att affären var i hamn. Bra balans mellan att anpassa sig efter säljarens önskemål men samtidigt ge konstruktiv input för att öka chanserna till en framgångsrik försäljning.

Filippa W
Munkebäck

Proffesionellt bemötande och det märks att han har stor kunskap samt erfarenhet kring bostadsmarknaden.

Björn O
Annedal

Lugn och pedagogisk med ett målmedvetet, sakligt driv där inblandade parter får ut maximalt av fastighetsaffären..

Göran L
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Örgryte

Ett behagligt sätt att möta oss som kunder, lugn och inte forcerande, ett bra betyg är hans ärlighet och en seriös behandling av oss som säljare, vi rekommenderar Joakim i alla läge, även om att det var vi själva som hittade kunden så tog Joakim över med bravur :)

Erika L

Hjälpsam, serviceminded, tillgänglig, proffsig