Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Vi på Fastighetsbyrån kan Göteborgs innerstad och de östra centrumdelarna utan och innan. Hos oss får du ett personligt bemötande och vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare kommer göra sitt yttersta för att göra dig som kund nöjd.

Som Sveriges största mäklare kan vi erbjuda det bästa och senaste för våra kunder. Marknadsföringen håller högsta klass med gedigna beskrivningar, professionella bilder och smakfull presentation genom noggrant utvalda kanaler för att din bostad ska nå ut på bästa sätt. Vi gör även alltid en matchning mot vårt ständigt uppdaterade och aktiva spekulantregister.

Läs vad 774 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2021-07-23
    Hampus har alltid haft ett bra och trevligt bemötande. Han har alltid varit tillgänglig på telefon och Mail.

Har inget negativt att säga om Hampus.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2021-07-15
    Väldig tillmötesgående och proffsigt upplägg!. Tillgänglig och väl införstådd i området!. Kan varmt rekommendera till fler försäljningar!.
    2021-07-13
    Hamburgare skötte det med bravur och var dessutom väldigt trovärdig, lugn och engagerad.
    2021-07-12
    Trevligt bemötande, kunnig och tydlig. Gjorde att köpet gick smidigt.
    2021-07-07
    Trevlig och kunnig. Lättillgänglig och väldigt bra överlag.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Ternstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    • Johanneberg
    2021-07-07
    Björn har ett lugnt och pedagogiskt sätt att jobba som jag uppskattar.
    • Inom Vallgraven
    2021-07-06
    Björn gav ett personligt och professionellt bemötande. Vi upplevde Björn seriös i sin yrkesroll.
    Våra förväntningar var naturligtvis att få hjälp med att sälja vår bostad på ett professionellt sätt och detta har Björn levt upp till.
    Rekommenderade också en Stylist i Laila som vi upplevde väldigt tillmötesgående och professionell.

Dock var vi inte lika nöjda med den fotograf som fotade vår lägenhet. Det tog alldeles för lång tid för denna att ta fram bilder efter fotograferingen jämfört med tidigare erfarenhet. Detta skapade en fördröjning i vår säljprocess.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2021-07-06
    Redan från första telefonsamtalet fick jag ett trevligt och proffsigt intryck av Isabell. Hon kom så bra förberedd till första mötet och hade ett förslag på en plan som passade våra förutsättningar perfekt. Hela affären gick mycket smidigt och genomtänkt till väga.
  • köpte sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2021-07-05
    Joakim är en reko och påläst mäklare.
  • Egil K
    Tänker skriva följande om Joakim
    Joakim levererar. Han är förtroendeingivande och hanterar försäljnings dynamiken med kompetens, lugn och professionalitet. Vi är nöjda med försäljningen. Vad som möjligen skulle kunna förbättras vore isf att hålla kunden mera uppdaterad kring viktiga händelser.

Rekommenderas!
  • sålde sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2021-07-02
    Joakim levererar. Han är förtroendeingivande och hanterar försäljnings dynamiken med kompetens, lugn och professionalitet. Vi är mycket nöjda med försäljningen.
    Rekommenderas starkt!
    2021-07-02
    Reliable, serious and professional broker.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2021-07-01
    Jag har känt mig trygg hela vägen med att ha Alexandra som mäklare. Dels för att hon har många år i branschen och känner till området. Täta uppdateringar har gjorts till mig hela vägen från Alexandra. Har inget attt anmärka på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    • Vasastaden
    2021-07-01
    Hon gör sitt jobb enligt fastighetsbyrå och andra mäklar byrå enligt lagar .något som många andra mäklare gör inte den .mäklare försöker bara sälja ett hus bryr sig inte om något.men jag träffade henne bara engång som skulle hon läsa och förklara köpekontrakt inget annat därför är jag nöjd med henne
    2021-06-30
    Jag upplever att Joakim gjorde ett tryggt och professionellt intryck. Han kändes lugn, stabil och säker.
    Joakim förstod vår situation och gjorde upp en tidsplan som visade att han tog vår vilja om att sälja så snart som möjligt på allvar.

Vi visste att Joakim sålt mycket i området tidigare och tänkte då också att han skulle ha en del potentiella köpare på lager. Jag upplevde att kommunikationen fungerade bra under hela processen och när det väl kom till att välja köpare så hjälpte han oss att fatta ett beslut genom kloka och tydliga argument.
    2021-06-30
    Joakim ger ett mycket tryggt och lugnt intryck, han bemötte oss med en seriositet och en professionalitet som vi verkligen uppskattade. Han lyssnade på våra önskemål och vi lyckades hitta en affär som vi verkligen var nöjda med, dels prismässigt men också när det gäller att välja rätt köpare. Allt som allt kan vi verkligen rekommendera Joakim.
    2021-06-30
    Joakims bemötande är outstanding. Han har allt vad man som kund kan önska.
    Inlyssnande, saklig, respektfull, ödmjuk och serviceminded! Han är dessutom en mycket god kommunikatör. Jag skulle både anlita honom igen och rekommendera honom varmt- alla dagar i veckan!
    Ödmjuk
    Snabb på respons
    Tydlig och transparent
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    • Åby
    2021-06-28
    Alexandra är supertrevlig och professionell.
    Vi har träffat många mäklare men det här är den bästa.
    Hon hjälpte oss hela vägen genom försäljningen och allt gick smidigt och hon hade svar på alla våra frågor.
    Vi hade inte kunnat önska oss mer.
    Tack så jättemycket Alexandra!

10/10
    2021-06-28
    Hampus var ambitiös och hjälpsam. Gav svar fort på allt.
    2021-06-28
    Mycket proffsigt, fin service och gott bemötande! En kunnig mäklare som gör sitt yttersta för kunden.
    2021-06-26
    Trevligt och professionellt bemötande. Vi köpte lägenheten via Isabell och ville gärna anlita henne igen inför försäljningen, då vi fick ett positivt intryck då. Driven och kompetent. Försäljningen gick mycket bra.
  • Charlotte J
    • Åby
    2021-06-25
    Alexandra är en fantastisk mäklare på alla sätt och vis. Trevlig, kunnig och bra på att återkoppla. Slog dessutom prisrekord i området! Kan varmt rekommendera henne till alla!
    • Johanneberg
    2021-06-24
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snabba ryck! Lätt att hålla kontakt med. Lösningsorienterad.
    Jag ville få en snabb försäljning, vilket fungerat bra.
    Tack så väldigt mycket! Kul att få vara med. Laila och Katrin gjorde en superbra styling av lägenheten. Björn Ternstrand
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    • Vidkärr
    2021-06-21
    Vi har fått jättebra hjälp av vår mäklare genom hela processen. Fantastiskt bemötande och väldigt hjälpsam om vi har haft frågor och lättillgänglig! Vi är väldigt nöjda!!
    Blir lika glad varje gång jag får en så här fin recension! Så kul att få hjälpa er och att ni är nöjda! Izabella Sistani
    2021-06-20
    Bra och korrekt bemötande
    Relativt bra påläst
    Var lätt att nå, svarade snabbt
    2021-06-20
    Bra och professionellt bemötande.
    Engagerad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2021-06-19
    Vänligt och trevligt bemötande. Gav ett poffsigt/kunnigt intryck. Lyssnade väl och besvarade våra frågor.
    Levde helt klart upp till våra förväntningar.
    2021-06-19
    Mycket trevligt. Tillmötesgående och kunnig.
    Hade inga särskilda förväntningar.
    Isabell är trevlig, tillmötesgående, kunnig och snabb. Jag är väldigt nöjd med hennes arbete.
    2021-06-19
    Vi bokade in oss relativt sent kvällen före visning, Isabell var snabb att bekräfta och vi fick prospekt och årsredovisning mailade innan visning.
    Välarrangerad visning, med covid-19 anpassade tider. Vi ställde lite frågor ang. trafiksituationen som Isabell nästkommande dag lämnade svar på.
    Snabb återkoppling under budgivning och smidigt slutförande av köpet. Vi upplevde Isabell som väldigt proffsig, lugn o förtroendeingivande under hela processen.
    2021-06-18
    Trevligt bemött, engagerad och kunde svara på frågor
    2021-06-18
    Han är en toppen mäklare som får de bästa betyg man kan få
    Trevlig tillmötesgående trovärdig
    Han gör topp jobb och gör de bästa för dig som säljare och köpare
    Rekommenderar Hampus med de varmaste
    Så nöjd tack Hampus
    Du ä la goerrr
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2021-06-16
    Lugn, metodisk och förtroendeingivande.
    2021-06-13
    Vi har haft bara meil kontakt men de har varit alldeles utmärkt.
    Glad att du är nöjd! Vi ses snart!! Izabella Sistani
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    • Guldheden
    2021-06-12
    Bra service. Snabb affär. Xxxxxxxxxxxx
    2021-06-12
    Min man och jag hittade vår BR via "Kommande" på Hemnet. Några dagar efter vår första kontakt med Isabell Askerfors fick vi en privat förhandsvisning. Allt löpte på smidigt så att vi några dagar efter visningen kunde skriva kontrakt. Tillträde sker i augusti i år. Idel ros! @-}-----
  • Anna B
    2021-06-11
    Isabell är en lagom mix av personlig och professionell! Lugn, ödmjuk, ärlig.
    Efter visning vad Isabell pedagogisk vid varje steg, och kunde anpassa sin stil till oss och säljaren.
    2021-06-10
    Isabell är väldig trevlig, hon hade svar till alla mina frågor, under visningen samt i efterhand. Väldig kunnig och hjälpsam!
    2021-06-08
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommendera.
    2021-06-07
    Förtroende ingivande med kunskap enligt förväntningarna.
    2021-06-07
    Köpte ett hus i björkekärr, Joakim hade ett lugnt och sansat intryck som gjorde att jag kände mig lugn och trygg genom hela affären. Han har varit väldigt proffsig och kunnig från första mötet till att vi skrev på kontraktet och bostaden var vår!Joakim har verkligen överträffat mina förväntningar!
    2021-06-07
    Köpt hus. Seriös, ödmjuk kunnig mäklare.
    2021-06-06
    Vi har köpt ett hus med Joakim som mäklare. Vi har blivit fantastiskt bra bemötta av Joakim som är snäll, vänlig, hjälpsam, informativ och väldigt professionell. Det har känts väldigt tryggt och bra från början till slut.
    2021-06-05
    Sålt vårt radhus i Kålltorp. Mäklaren var professionell, korrekt, snabb och socialt kompetent.

Ett mycket positivt bemötande som man önskar att alla mäklare skulle leva upp till.
    2021-06-04
    Köpte min lägenhet av Hampus och hela processen gick både supersnabbt och smidigt! Glad och härlig mäklare som jag verkligen skulle rekommendera. Toppenmäklare!
    2021-06-04
    Vi köpte en 3 rok i Munkebäck som förmedlades av Isabell.
    Isabell kändes otroligt trygg, professionell och lugn - vilket gjorde att hela affären kändes trygg.
    Skulle absolut rekommendera Isabell och själv anlita henne om vi någon gång skulle sälja i framtiden.
    2021-06-04
    Köpte en lägenhet. Joakim var väldigt trevlig och extremt hjälpsam med att kolla upp saker (som tex möjligheter till att hyra parkering och andrahandsuthyrning) vilket uppskattas enormt. Alltid snabb på att svara på sms.
    • Lorensberg
    2021-06-01
    Professional and friendly at the same time. When we signed the contract she offered us something to cheers with. Very nice atmosphere and in general very helpfull.
    • Lorensberg
    2021-06-01
    Trevligt och proffsigt bemötande. Smidig affär!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2021-05-28
    Jag sålde min lägenhet i Gårda med Joakim och är fantastiskt nöjd! Hade förtroende för honom redan från start och han återkopplade ofta under hela processen vilket är kanon när man som säljare gärna vill ha koll på läget. Väldigt professionell, lugn och förtroendeingivande mäklare och inte sådär ”supersäljig” som många andra upplevs. Jag rekommenderar Joakim till alla och jag kommer anställa honom igen när det är dags för nästa försäljning!