Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Göteborgs innerstad och de östra centrumdelarna utan och innan. Hos oss får du ett personligt bemötande och vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare kommer göra sitt yttersta för att göra dig som kund nöjd.

Som Sveriges största mäklare kan vi erbjuda det bästa och senaste för våra kunder. Marknadsföringen håller högsta klass med gedigna beskrivningar, professionella bilder och smakfull presentation genom noggrant utvalda kanaler för att din bostad ska nå ut på bästa sätt. Vi gör även alltid en matchning mot vårt ständigt uppdaterade och aktiva spekulantregister.

Läs vad 643 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

• 2020-11-30

ADAM E skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Mycket nöjd med Hampus som bistod med goda råd samt enkel att nå! Läs mer
  • Ola B

2020-11-24

Ola B skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi har sålt en 4:a på Stampen. Vi har de bästa erfarenheter av Hampus som mäklare. Trevlig och lätt att ha att göra med, mycket lyhörd för våra önskemål. Jobbade verkligen effektivt, vilket bäst visas av den otroligt snabba handläggningen av affären. De – realistiska – förväntningar, vad gäller slutpriset och hela handläggningen, som vi hade efter vårt första samtal med Hampus i början av oktober infriades till 100 %. Läs mer
  • 2020-11-22

Stina S skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag köpte bostad via Isabelle och kände mig helt klart trygg, men fick ingen wow-känsla. Läs mer
  • 2020-11-22

Julia H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som kan bostadsmarknaden. Bara positiv erfarenhet vid värdering och försäljning. Läs mer
  • 2020-11-20

Beata M skrev om Evelina Magnusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Evelina var ansvarig mäklare för bostadsrätten jag köpte. Jag upplevde Evelina som en engagerad och ärlig mäklare som skapade ett förtroende och en trygghet under processen. Läs mer
    2020-11-23 Evelina M svarar Beata M
    Tack så mycket för ditt omdöme, det värmer att höra! Hoppas du kommer trivas kanon i din nya, fina lägenhet! :)
  • 2020-11-20

Daniél M skrev om Evelina Magnusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Väldigt kunnig, professionell och lyhörd mäklare.
    Evelina guidade oss genom en lyckad och smidig bostadsaffär! Läs mer
    2020-11-23 Evelina M svarar Daniél M
    Tusen tack för ert fina betyg, det glädjer mig att ni är nöjda med allt! Har varit roligt att få arbeta med er och hjälpa er också! :)
  • 2020-11-19

Karin S skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi anlitade Hampus som mäklare efter vi träffats hemma hos oss. Jag hade mängder av frågor och Hampus tog sig tid att svara på alla i lugn och ro. Han föreslog att vi kunde göra iordning bostaden för att få den fotograferad och sen att den skulle ut under "På Gång". Hampus var även med under fotograferingen och har alltid frågat hur det känns. På hans fråga hur vi önskade oss försäljningen svarade jag: en smidig försäljning utan stor visning. Och så blev det, med råge! Vi sa att vi köper först o säljer sen då vi ville hitta vår nya lägenhet i Lund först och sen avyttra vår fyra på Stampgatan. När lägenheten kom ut under På Gång satte budgivare igång att ringa Hampus och efter några bud vi sagt nej till- köpa först och sälja sen- kom ett bud med flexibel överlämning i tid där vi erbjöds över 12 månader före överlåtelse. Det gick jättefort och efter en kort förhandling hade vi köpare som fortfarande inte sett lägenheten inuti. Det fick de senare, samma kväll som vi skrev på avtalet! Vilken resa!
    Hampus är kunnig, lättsam och har humor och ett glatt humör. Kan verkligen rekommenderas!! Läs mer
  • 2020-11-13

Philip Å skrev om Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpt och sålt lägenheter med hjälp av Izabella som under hela processen varit både väldigt närvarande och professionell i sitt bemötande. Läs mer
  • 2020-11-12

Robin A skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpte en lägenhet och det var en positiv erfarenhet där Joakim var väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-11-09

Matilda H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
  • 2020-11-05

Niclas J skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpte en lägenhet om mäklaren var mycket tillmötesgående och hjälpsam i de frågor vi hade.
    Vi är nöjda med bemötandet och upplevelsen. Läs mer
  • 2020-11-04

Patrik K skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi sålde vår trerumslägenhet med Joakim som mäklare.
    Joakim gav oss kontinuerlig feedback och stöd genom hela säljprocessen. Han var alltid närvarande och tillgänglig, mycket ambitiös och noggrann i sitt arbete. Joakim är också mycket mån om att det ska kännas rätt för dig som säljare, och det fanns en tydlig transparens till intressenterna för objektet. Joakims proffsiga arbetssätt gör att båda parter har chans att känna sig nöjda efter en affär. Läs mer
  • Annica L

2020-11-04

Annica L skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålde min 2a i Bagaregården och det var första gången jag sålde en bostad.
    Direkt lyckades Isabella fånga mitt förtroende, vi hade inte ens träffats personligen då jag bodde utomlands när vi satte igång processen. Hon var lyhörd och coachande och det blev väldigt tydligt att hon skulle jobba hårt för att affären skulle bli så bra som möjligt. Hon är vägledande och gav tydliga för- / nackdelar kring varje beslut som skulle fattas. Ända fram tills kontraktskrivning var hon väldigt närvarande och förtroendeingivande. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2020-11-03

Mathilda L skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi blev väldigt bra bemötta. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-11-02

Jenny H skrev om Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Izabella Sistani sålde vår lägenhet på Guldheden i centrala Göteborg. Izabella är trevlig, snabb på att återkoppla, informativ, noggrann och pedagogisk . Hon lämnar inget åt slumpen. Izabella stöttade oss igenom hela processen och såg till att vi gjorde en bra affär, i linje med våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare och kan varmt rekommendera Izabella! Läs mer
  • 2020-11-01

Johan H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Under hela processen med att köpa lägenheten har Joakim varit en mycket god tillgång. Vid frågor och hanterandet av de olika skeendena har Joakim visat mycket god professionalitet och ett trevligt tillmötesgående.

Kan varm rekommendera Joakim som mäklare.

/J Läs mer
  • 2020-11-01

Håkan H skrev om Evelina Magnusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag har sålt en trerumslägenhet i Strömmensberg genom Evelina.
    Jag är mycket nöjd med både processen och resultatet.

Evelina har varit mycket kundorienterad och lyssnat på mina önskemål samtidigt som jag också fått flera värdefulla tips och erfarna råd om hur jag bäst kan nå mina mål. Evelina är inkännande, lyssnande och samtidigt konstruktiv och engagerad.

Fastighetsbyråns koncept - På gång - har jag som säljare upplevt som mycket positivt och effektivt. Inte minst när man vill ha lite tid för säljprocessen.

Sammanfattningsvis är jag synnerligen belåten med det sätt som Evelina skött hela försäljningen.

Håkan Holmér Läs mer
    2020-11-01 Evelina M svarar Håkan H
    Stort tack Håkan för ditt fina omdöme, så glad att du är så nöjd med resultatet och hela processen! Jag har tyckt att det varit väldigt roligt att få jobba med både dig och din son med familj också! :)
  • 2020-10-31

Eva G skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Isabell är oerhört proffsig och kunnig. Fick direkt förtroende för henne, något hon levde upp till under hela säljprocessen. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-10-27

Peter A skrev om Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt central 3:a i Gbg. Entusiastisk och driven. Trevlig. Läs mer
  • 2020-10-27

Erica L skrev om Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Izabella har varit väldigt engagerad under hela förloppet, från marknadsföring till försäljning. Hon är enkel att få tag på och det känns som att hon arbetar aktivt för att hitta seriösa spekulanter som har budget motsvarande vår prisbild. Izabella är noggrann och ser till att allting tas omhand, från början till slut. Läs mer
    2020-10-27 Izabella S svarar Erica L
    Tack för fin recension Erica! Glad att jag kunde hjälpa er vidare!
  • 2020-10-26

Arvid H skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålde en lägenhet i Lunden, professionell hjälp och ett bra bemötande. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-10-23

Peter L skrev om Johanna Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Både köpt och säljt.
    Kanon på alla sätt.Proffsigt
    Levde upp till allt. Läs mer
  • 2020-10-23

Anton H skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Fantastiskt bemötande som med trygg och varm hand vägledde oss igenom hela säljprocessen.

Bra tips och koll på marknaden! Läs mer
  • 2020-10-19

Laura K skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Kunnig, bra bemötande, hjälpsam , glad och trevlig men framförallt mycket professionellt.
    Mvh/ Laura och Peter krauss . Läs mer
  • 2020-10-19

Sandra K skrev om Evelina Magnusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålde en lägenhet och fick sån proffsig hjälp av Evelina! Hon är väl insatt, förberedd och lätt att få tag på. Hon kan svara på alla ens förvirrade frågor och tankar man har! Alltid jättetrevlig, glad och omtänksam. Evelina gör det där lilla extra! Anlita henne, ni kommer inte ångra er!! Läs mer
    2020-10-20 Evelina M svarar Sandra K
    Tusen tack Sandra för dina fina ord, det värmer! Har vart en fröjd att få arbeta med er också! :)
  • 2020-10-18

Jonathan B skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag och min sambo köpte en lägenhet på 50 kvm i Munkebäck. Hampus tyckte vi va suverän. Svarade och återkopplade snabbt. Vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2020-10-15

Ann-sofie W skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Engagerat och proffesionellt agerande i försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-10-11

Barbro G skrev om Björn Ternstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt en tvårummare i Björkekärr.Mäklaren gjorde ett trevligt och lugnt intryck.Allt gick så fort.. så vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2020-10-09

Erik V skrev om Björn Ternstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Smidig, lyhörd och kompetent. Läs mer
  • Christer G

2020-10-09

Christer G skrev om Björn Ternstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Björn kontaktade mig med god timing och gav direkt ett mycket positvt intryck. Vi låg precis i fas med att sälja vår bostad på två rum och kök. Han kom samma dag på ett besök och fick förtroendet att sälja den.
    Sedan gick det undan med fotograf och annons i ett huj!
    Han beskrev tydligt Säljcoachen och fungerade perfekt genom hela processen. 9 dagar senare var tvåan såld efter endast en visning! Vårt samlade intryck är mycket bra och vi rekommenderar gärna Björn då vi gillade hand säljagerande. Läs mer
  • 2020-10-07

Kamilla S skrev om Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi var väldigt nöjda med Izabella som köpare av lägenhet. Hon är kunnig och proffsig och dessutom väldigt trevlig, kan rekommenderas varmt! Läs mer
    Izabella S gillar detta
  • 2020-10-05

Fredrik E skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi sålde vår härliga 2,5 i Olskroken med hjälp av Joakim.
    Joakim var väldigt given för vårt val av mäklare, vi uppfattade honom som ärlig, tydlig, saklig, kunnig och som var beredd att hjälpa oss hela vägen ut. Joakim har vart hjälpsam hela vägen och vi skulle inte tveka på att vända oss till honom igen och rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2020-10-05

Josefine B skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Isabell hjälpte mig att sälja min lägenhet och hon var väldigt proffsig och hade ett vänligt och varmt bemötande. Läs mer
  • 2020-10-04

Malin F skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi har fått hjälp att sälja vår 2,5:a lägenhet i Göteborg.
    Vi fick ett jätte bra bemötande från start av Joakim. Tydlig, saklig, uppriktig och trevlig rakt igenom hela processen. Vi är jätte nöjda. Läs mer
    Alexandra J gillar detta
  • 2020-10-04

Johanna K skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpte en lägenhet och blev bra bemött av mäklaren som var väldigt hjälpsam genom hela köpet. Läs mer
    Alexandra J gillar detta
  • Ali M

2020-10-04

Ali M skrev om Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag är väldigt nöjd med min mäklaren hon är
    Duktig positiv och kan mycket om sitt jobb och fick mycket stöd och röd vid försäljning av min
    Lägenhet.❤️ Läs mer
    2020-10-05 Izabella S svarar Ali M
    Tusen tack för din fina recension Ali. Det skadar inte att du och din fru var coola under en tuffa tider och var mottagliga för råd. Önskar er stort lycka till er nya bostad! Så glad för er!
    Alexandra J, Izabella S gillar detta
  • 2020-10-03

Hanna N skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Isabell hjälpte mig med både köp av lgh och försäljning av min nuvarande. Jag blev mycket väl bemött av Isabell och jag tyckte det var bra att hon fick inblick i min situation och förväntningarna jag hade. Marknadssituationen förändrades under resan till min nackdel men jag tycker ändå att samarbetet blev givande. Läs mer
  • 2020-10-02

Per K skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpt lägenhet.
    Mycket bra bemötande och proffsigt agerande .
    Snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-10-02

Anton J skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag köpte en 1 rums lägenhet i Eriksberg.
    Jag blev väl bemött av Milan, mina förväntningar på mäklaren var att denne skulle vara påläst och kunnig om bostaden samt överlåtelseprocessen.
    Jag är nöjd med hur allt har skötts från alla parter bank, säljaren, mäklaren.

Anton Jonasson Läs mer
  • 2020-09-30

Emelie H skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Superbra, bara massa plus! Bra kontakt, driven och engagerad! Rekommenderar absolut Isabella till andra som behöver en mäklare. Läs mer
  • 2020-09-30

Hamid A skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi köpte en bostadsrätts lägenhet och vi var jättenöjda med mäklaren(Isabella Djupström) hon var jätte tydligt med information som vi behövde veta om lägenheten. Hon var jätte trevligt och väl bemötande och tog hand om alla pappersarbete på smidig sätt eftersom vi bor i en annan stad så var det inte lätt för oss att pendla fram och tillbaka. väldigt glad person och kan sitt jobb. Ännu en gång är vi jättenöjda hon är bäst. Läs mer
  • 2020-09-29

Helena L skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Isabella gav ett tryggt och proffsigt bemötande från första mötet. Hon visade på noggrannhet och stort kunnande rakt igenom min bostadsaffär. Min bostadsrätt blev såld på förhand då vi la den på Hemnet som kommande objekt. Detta var inget jag förväntat mig utan trodde det skulle ta lång tid. Isabella är snabb på att svara på mejl/sms och ringde kontinuerligt för att upplysa om processen. Kan verkligen rekommendera Isabella och kommer själv göra det till vänner och bekanta! Läs mer
  • 2020-09-28

Tarza J skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi köpte en bostadsrätt via Isabella Djupström och hon är en fantastisk mäklare. Läs mer
  • 2020-09-28

Jaana B skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Mkt nöjd med info och stöd
    Skulle anlita henne igen Läs mer
  • 2020-09-24

Veronica S skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi är jättenöjda över försäljningen av vår 2:a i Munkebäck! Hampus är en duktig mäklare som lyssnar, ger bra råd och alltid är snabb på återkoppling. Överlag mycket nöjda över hela upplevelsen och affären! Läs mer
  • 2020-09-24

Alexander P skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vänlig, trevlig, noggrann och öga för detaljer. Vi hade en utmärkt dialog kring försäljningens alla steg. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-09-12

Weier Q skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Joakim is a very professional and experienced broker. I talked to two other brokers and decided to choose Joakim who I feel I can build trust with. He guided me every step letting me make a better decision. He answered my inquiry very promptly and It is one of the best experiences I had during my time in Sweden. Highly recommended if you want to sell your property. Läs mer
  • 2020-09-09

Daniel W skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Serviceinriktad och ärlig i sin kommunikation vilket hjälpte oss att köpa vårt drömhus. Läs mer
  • 2020-08-25

ANTON R skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi sålde vår lägenhet i Munkebäck och är otroligt nöjda över hela upplevelsen. Affären gick precis så som vi önskade.

Hampus är mycket kompetent, ärlig och bra på att förklara, vilket gör att man känner sig trygg. Inga konstigheter och snabb återkoppling.

Kan även varmt rekommendera ”på gång”- upplägget som gör processen så mycket smidigare om man som i vår situation inte hunnit köpa något nytt. När det sedan var dags att sälja var mycket redan klart och vi hade fått en fingervisning av marknadens intresse, vilket kan vara skönt inför en budgivning. Läs mer
  • 2020-08-24

Catherine J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt radhus i Bagaregården. Joakim skötte hela processen perfekt. Förtroendeingivande, trevlig, effektiv! Rekommenderas varmt. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte