Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Göteborgs innerstad och de östra centrumdelarna utan och innan. Hos oss får du ett personligt bemötande och vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare kommer göra sitt yttersta för att göra dig som kund nöjd.

Som Sveriges största mäklare kan vi erbjuda det bästa och senaste för våra kunder. Marknadsföringen håller högsta klass med gedigna beskrivningar, professionella bilder och smakfull presentation genom noggrant utvalda kanaler för att din bostad ska nå ut på bästa sätt. Vi gör även alltid en matchning mot vårt ständigt uppdaterade och aktiva spekulantregister.

Läs vad 629 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

• 2020-07-31

Maja R skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag är nöjd och kände mig trygg i hans kompetens. Skulle rekommendera honom.
    Tycker dock att han borde få ha riktig semester, utan att behöva svara på frågor eller ställa upp när han är ledig :)
    Mvh Läs mer
  • 2020-07-30

Lars O skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt bostadsrätt på Johanneberg i Göteborg.

Mäklaren agerade på ett affärsmässigt och professionellt sätt
    precis som man kan begära.

Trevligt och kunnigt bemötande, snabb återkoppling
    under hela försäljningen. Fick bra tips om detaljer som kunde fixas
    i bostaden. Detta ledde med stor säkerhet till en bättre affär. Läs mer
  • 2020-07-29

Jens J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Lugn, väldigt trevlig... Joakim lyssnar och är väldigt hjälpsam.

Både jag och min sambo är glada över att det var just Joakim höll i trådarna vid vårt köp. Vi kände oss väldigt trygga. Läs mer
  • 2020-07-26

Karin G skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag är mycket nöjd med Joakims arbete med att sälja vårt tvåfamiljs-hus på Gulsparvsgatan i Göteborg. Karin Guttman Läs mer
  • 2020-07-24

Lennart H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi har sålt en tvåfamiljsvilla. Ett lite svårare objekt och en del krångliga budgivare som Joakim hanterade mycket bra.
    Vi är mycket nöjda med helheten och jag tror att både vi och köparen är nöjda. Läs mer
  • 2020-07-22

Lina B skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Proffsig, lugn och tillgänglig. Läs mer
  • 2020-07-21

Tracy W skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag har köpt en kolonistuga. Joakim kändes diplomatisk i sin kontakt med både sälja och köpare. Han mötte mina förväntningar på en god mäklare och jag kan rekommendera honom för fler köp/säljuppdrag. Läs mer
  • 2020-07-16

Scott T skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Isabella is absolutely wonderful. This was my first-ever apartment purchase and her kind energy and professional support throughout the process made the purchase a very joyful experience. Thank you so much Isabella! I would love to work with you again if and when the time comes to move again. Läs mer
  • 2020-07-13

Jennie S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpt villa via Joakim och han löste så vi fick möjlighet att köpa huset på förhand. Ger ett stabilt intryck och kan den lokala marknaden väl då han sålt ett flertal villor i det området vi letade. Är nöjd! Läs mer
  • 2020-07-12

Ellinore E skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpt bostadsrätt i Lunden av Isabell. Kunnig och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-07-09

Leif J skrev om Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag har sålt en tvåa i Gbg innerstad. Izabelle har från första början uppträtt mycket professionellt och noggrant. Hon har varit mycket noggrann in i minsta detalj, givit information, förslag allt i syfte att få till en sådan bra lösning som det bara är möjligt. Izabelle har varit lätt att jobba med då hon besitter en hög social kompetens.
    Mina förväntningar på affären har uppfyllts till alla delar. Läs mer
    Alexandra J, Izabella S gillar detta
  • 2020-07-05

Kristina H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Isabelle anlitades för att sälja min bostadsrätt. Hon var informativ och lätt att nå i alla lägen. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-02

Vijay M skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi har gett Isabella i uppdrag att sälja vår 3a. Direkt vid första mötet fick vi en känsla av professionalism och kunskap. Väldigt snabb och precis återkoppling inför varje steg i försäljningen. Vi hade höga förväntningar det har levererats över förväntningarna. Vi är otroligt nöjda med vårt samarbete. Läs mer
  • 2020-07-02

Patrick K skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Rekommenderas starkt. Lättsam, trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2020-06-30

Karl-fredrik A skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi har sålt en 2a i Kålltorp. Vi är jättenöjda med Isabell, hon har utstrålat professionalitet och engagemang, har alltid varit tillgänglig för frågor. Hennes bedömingar har varit helt i linje med slutpris och vad som hänt, vilket signalerar att hon vet vad hon gör och vi rekommenderar henne varmt till andra som ska sälja. Läs mer
  • 2020-06-30

Annica E skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Isabella har hjälpt mig att sälja en 4:a i Johanneberg.
    Hon har ett väldigt professionellt bemötande och alltid tillgänglig.
    Engagerad och tar tag i problem som kan dyka upp i försäljningsprocessen.
    Är realistisk och ser vilka möjligheter som man har.
    Väldigt nöjd med Isabella och hur hon har skött min lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • 2020-06-29

Sara A skrev om Johanna Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Johanna tog över försäljningen av min lgh av sin kollega & satte sig snabbt in i detaljerna. Hon är proffsig i sin arbetsroll, samtidigt som hon bjuder in till en mer personlig relation. Mycket nöjd med Johanna & hennes kollegor på Fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2020-06-27

Margareta G skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Joakim har ett lyhört, personligt och proffessionellt bemötande som t ex snabba återkopplingar och uthållighet. Våra förväntningar infriades så vi väldigt nöjda och vill ge de allra bästa rekommendationerna. Läs mer
  • 2020-06-26

Lars W skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Joakim Ernstsson har agerat professionellt, varit uthållig och genom detta funnit köpare till vår lägenhet. Joakim har dessutom varit frekvent aktiv i sin återkoppling till oss. Vi rekommenderar gärna Joakim som tack för ett bra jobb. Läs mer
  • 2020-06-24

Genc L skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi sålde vår bostad via Robert, och vi upplevde honom som en trygg och erfaren mäklare. Därtill var han duktig på att dels lyssna och dels återkoppla kring dom tankar vi hade inför och efter försäljningen. En bra och erfaren person med god insyn i bostadsmarknaden. Läs mer
  • 2020-06-22

Arne Julius Mauritz J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Från början och genom hela säljprocessen har Joakim med sin ödmjukhet, kunnighet och sitt tålamod sett till att försäljningen av vår fastighet kunnat genomföras med ett för oss rimligt deltagande. Det har varit viktigt för oss eftersom vi är till åren komna och att försäljningen genomfördes under ”Corona-isolering”.

Vi kan därför med värme rekommendera Joakim.

Arne och Esther J Läs mer
  • 2020-06-22

Björn N skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Om du känner dig osäker inför för en affär är Isabell en klippa. Ligger tryggt och återkommande bemötande, hon är med dig hela vägen. Läs mer
  • 2020-06-19

Pedro P skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt 4-rums lägenhet.
    Vänlig och korrekt mäklare.
    Lyssnade på mina önskemål och tog hand om dem.
    Förväntningen var en effektiv försäljning eftersom lägenhet ligger i ett attraktivt område och är attraktiv.
    Det tog kanske någon mera vecka än vad jag tänkte ifrån början, möjligtvis pga pandemin som råder.
    Men det blev sålt i väldigt god tid. Läs mer
  • 2020-06-17

Charlotta S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Lugn o trevlig , väldigt kunnig :) Läs mer
  • 2020-06-15

Per Å skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Kunnig, saklig, pålitlig, socialt kompetent. Kort sagt en utmärkt mäklare. Läs mer
  • 2020-06-15

Hysen R skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Isabell fully met our expectations during the process of our apartment sale in Örgryte. She was structured, knowledgeable and gave good recommendations for the sale. She was also very flexible to help us with tasks beyond her expected responsibilities, which was very useful especially since we were not based in Sweden during the sale. We absolutely recommend her! Läs mer
  • 2020-06-12

Leo M skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Mycket bra, serviceminded och neutral genom hela affären.
    Återkopplade löpande under affären. Läs mer
  • 2020-06-11

Johan P skrev om Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpt villa/radhus. Upplevt att A va mycket mån om relationen mellan oss och säljare vilket jag tror båda har värdesatt. Det adminstrativa har varit klanderfritt. Läs mer
  • 2020-06-08

Ben S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Hej
    Han är en duktig mäklare. Känner till omrodet??,därför många har förtroende
    För honom i omrodet .lät att diskutera med honom .Han är mycket energisk,och utmärkt bra person och pålitlig. Läs mer
  • 2020-06-08

Alex X skrev om Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi köpte en lägenhet i Göteborg. Milan var professionell, trevlig och väldigt hjälpsam. Milan och hans kollegor ställde alltid upp vid frågor eller om vi behövde hjälp.
    Vi tycker definitivt att vi blev väldigt bra bemötta och affären gick supersmidigt!
    Rekommenderas starkt!

Tack Milan och alla hans kollegor på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad/Örgryte för all hjälp! Läs mer
    Milan A gillar detta
  • 2020-06-06

Linnea K skrev om Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Alexandra var väldigt tillmötesgående och engagerad. Hon ansträngde sig verkligen för att visa lägenheten för så många som möjligt, bland annat med flera extra-visningar. Jag är mycket nöjd :) Läs mer
    2020-06-06 Alexandra J svarar Linnea K
    Tack snälla för dina snälla ord Linnea!
  • 2020-06-05

Junjie L skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    I bought my first apartment from Isabella. She is very enthusiastic, responsible, and always helpful!!! Very nice to work with and I feel lucky to have her as my broker. She makes this process very easy for me. Läs mer
  • 2020-05-25

Irene Matilda E skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt min mors hus och allt har levt upp till förväntningarna hittills. Läs mer
  • 2020-05-24

Sergii C skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    It was pleasant to work with Joakim.
    He is giving precise and full answers about all relevant questions. Läs mer
  • Nadiia C

2020-05-22

Nadiia C skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    It was nice and professional. the same work was done quickly and efficiently Läs mer
  • 2020-05-20

Anders W skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Bra från start till mål. Bra information och vägledning. Både trevligt och framgångsrikt

Anders Waas Läs mer
  • 2020-05-20

Per-arne O skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpt bostadsrätt 2 rok.
    Bra och korrekt.
    Ja.

Säljaren komplicerade affären på flera lika sätt.
    Trots detta merarbete utförde mäklaren ett korrekt arbete under 1 månads tid från undertecknande av köpeavtal till tillträdesdag. Läs mer
  • 2020-05-11

Oscar E skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Mycket bra. Hade förståelse över att de va första gången vi köpte lägenhet och tog sin tid för att hjälpa till och lösa dom problemen vi hade från början till slutet. Läs mer
  • 2020-05-07

Mikael W skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Isabella hjälpte oss att sälja en fyra i innerstan. Hon var noga med detaljer och hittade kreativa sätt att möta de problem som vi ställdes inför under försäljningsprocessen. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-05-07

Anna K skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Isabella hjälpte oss sälja vår bostadsrätt i centrala Göteborg. Professionellt bemötande, alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-05-02

Anita R skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Engagerad, korrekt , kunnig och förtroendegivande mäklare! Läs mer
  • 2020-04-30

Lars Åke L skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Mycket påläst, snabba svar på frågor och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-04-27

Maria H skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpt & sålt, mycket bra bemötande.
    Kunnig, förtroende ingivande. Kan sitt område. Läs mer
  • 2020-04-26

Rawaz S skrev om Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Milan är lyhörd och professionell! Sålde min bostad till priset som lovats. Läs mer
  • 2020-04-19

Miriam E skrev om Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt en lgh på Träringen. Blev väldigt trevligt bemött och fick förtroende för henne! Fick inte riktigt det priset vi ville ha, men berodde på att det var helt fel tid att sälja och mäklaren gjorde verkligen sitt bästa och fick ändå upp priset👍 Läs mer
    2020-04-20 Izabella S svarar Miriam E
    Miriam, tack för förtroendet! Nöjet har varit på min sida trots svajande marknad. Glad för det nya kapitlet som du nu kan starta med din fina familj!
  • 2020-04-18

Arti B skrev om Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Hejsan.

Vi köpte nybyggt år 2017. Skulle nu sälja vår lägenhet på Ernst Torulfsgatan 15c.
    Hade besök av ett par mäklare med Izabella ifrån Fastighetsbyrån föll oss i smaken med ett Trevligt bemötande, smart tänk och ett upplägg som jag och min make gillade starkt.
    Vi hade ett par månader på oss att sälja innan vi skulle flytta in till den nya lägenheten i början av juni.
    Jag hade såklart stora förväntningar och trodde att vår lägenhet skulle bli lätt att sälja.

Men mitt under själva processen kom Corona.
    Det blev en nervös tid och jag trodde aldrig vi skulle kunna få sålt den så snabbt.
    Men med Izabella som mäklare gick det undan.
    Vi hade några sällskap som kom och tittade och ett par fastnade för vår lägenhet.

Jag vill verkligen rekommendera Izabella som mäklare och hennes engangemang i både oss som säljare och i köparen.
    Det kändes tryggare efter ett tag men i början var det såklart supernervöst då allt svajade och allt gick upp och ner!
    Man kunde alltid ringa och maila Izabella alla tider på dygnet om det var något man inte förstod, hade frågor eller vill prata rent allmänt om säljprocesen. Det kändes jättebra för mig som säljare att känna att inga frågor var dumma.

Nu är står vi här med en såld lägenhet och är supertaggade på att handla nya möbler mm till den nya lägenheten! 😀

Tack Izabella för att du hjälpte oss med att sälja vår bostad, ditt engagemang och att du var så tillmötesgående!

Med vänlig hälsning, Arti Berg. Läs mer
    2020-04-20 Izabella S svarar Arti B
    Tack Arti för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete. Din feedback betyder supermycket! Önskar er all lycka till med ny bostad och ny inredning ;)
  • 2020-04-17

Karl-bertil B skrev om Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi kände direkt att vi valt rätt mäklare. Fick sålt vår 4 i östra Göteborg under värsta Corona- tiden. Toppbetyg till Izabella Läs mer
    2020-04-17 Izabella S svarar Karl-bertil B
    KB! Tack för att du tog dig tid att svara. Stort lycka till, till både dig och familjen i er nya bostad! Jag finns här för er om det skulle vara något.
    Izabella S gillar detta
  • 2020-04-15

Ermina S skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    En lägenhet. Jag ska kontakta städfirma som säljare har beställt på tillträdesdagen. Det är säljare hade avtall med städfirma och beställare av städ.

Förvånade.

Aldrig varit med tidigare.
    Det tog cirka 2 dagar med sms och kommunikation med städfirma, mäklare, säljare.
    Enligt städfirma det står klart & tidigt i deras orderbekräftelse att kunden skall montera I sär ugnsluckan, stänga av kyl & frys Läs mer
  • 2020-04-14

Sven A skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi ha sålt en lägenhet i Göteborg, inom Brf. HSB Johanneberg.
    Vi blev bemötta på ett trevligt sätt av Isabella .
    Trots att vi till en början såg mörkt på försäljningen med lågt
    antal anbudsgivare , gav hon inte upp utan körde ytterligare en visning som gav resultat.
    Vi hade kanske hoppats på att vi skulle få ut ett högre pris för lägenheten, men under rådande förhållande som Sverige för närvarande befinner sig i så är vi nöjda.
    Vi fick begärt pris i alla fall. Läs mer
  • 2020-04-04

Margareta T skrev om Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Alexandra hade ett mycket vänligt och personligt bemötande är vi sålde vårt radhus. Hon har på alla sätt hjälpt oss och coachat under hela tiden. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-04-04 Alexandra J svarar Margareta T
    Tack för att ni tog er tid och betygsatte Margareta! Lycka till med flytt och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg