Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Vi på Fastighetsbyrån kan Göteborgs innerstad och de östra centrumdelarna utan och innan. Hos oss får du ett personligt bemötande och vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare kommer göra sitt yttersta för att göra dig som kund nöjd.

Som Sveriges största mäklare kan vi erbjuda det bästa och senaste för våra kunder. Marknadsföringen håller högsta klass med gedigna beskrivningar, professionella bilder och smakfull presentation genom noggrant utvalda kanaler för att din bostad ska nå ut på bästa sätt. Vi gör även alltid en matchning mot vårt ständigt uppdaterade och aktiva spekulantregister.

Läs vad 966 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte 2

• sålde sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2022-07-24 Verifierad kund
    Lugn och sansad dialog under försäljningsprocessen. Alltid tillgänglig för eventuella frågor vilket ger en trygghet i processen och som gör att man känner stort förtroende.
  • köpte sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2022-07-20 Verifierad kund
    Professionell, tydlig kommunikation, trevlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    • Johanneberg
    2022-07-18 Verifierad kund
    Trevlig och mycket hjälpsam, fick till och med hjälp med bankkontakt.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Trevlig och kompetent, riktigt bra! Jag uppfattade det dock som att han ibland var svår att få tag på och att det tog tid att bli uppringd.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Joakim har varit en positiv kontakt. Han har varit lugn men ändå drivande och mycket professionell och kunnig om bostadsområdet.
    • Bagaregården
    2022-06-26 Verifierad kund
    Joakim ger ett seriöst och trevligt intryck. Han är klar och tydlig i sin kommunikation, vilket motverkar orealistiska förväntningar för både säljare och köpare. Joakim är aktiv och driver ärendet vidare utan att skapa stress. Sammanfattningsvis levererar han på hög nivå genom att balansera alla aktuella intressen på ett mycket bra sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2022-06-21 Verifierad kund
    Joakim var väldigt lugn, professionell och lyhörd för våra önskemål. Det märktes att han var noggrann med att återkoppla med jämna mellanrum och att han jobbade hårt för att nå upp till det vi ville ha.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2022-06-17 Verifierad kund
    Alexandra visade sig vara en mkt kompetent och effektiv mäklare, kan rekommendera henne mkt starkt. Dessutom trevlig och charmig.
    Tack för dina fina ord och att du tog dig tid att skriva en recension Göran! Det gläder mig att du är nöjd. Alexandra Jönsson
    2022-06-13 Verifierad kund
    Professionell mäklare med snabb och enkel återkoppling, transparens och seriositet. Rekommenderar Joakim!
    • Munkebäck
    2022-05-20 Verifierad kund
    Professionell och trygg från visning till köp
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som hade bra kommunikation med oss igenom hela köpet
    2022-05-16 Verifierad kund
    Joakim Erntsson har ett professionellt bemötande och svarade alltid snabbt på samtal och sms. Väldigt trevlig och kunnig!
    2022-05-14 Verifierad kund
    Alexandra kändes trygg att ha med sig i hela processen. Kunnig och engagerad! Hon har varit behjälplig kring alla typer av frågor både kring köp och sälj. Kan varmt rekommendera!
    Stort tack att du tog dig tid att skriva en recension Moa! Det värmer att höra att ni är nöjda och rekommenderar mig. Alexandra Jönsson
    2022-05-10 Verifierad kund
    Allt har fungerat mkt bra med Joakim!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Lyhörd, ödmjuk, realistisk, engagerad!
    2022-05-04 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och kändes som att han hade koll på info om bostaden. Var också mycket behjälplig under hela processen då jag ville klargöra en del saker med styrelsen och Joakim hjälpte mig få kontakt med dem och säkerställde att jag fick svar på de frågor jag hade.
    Av många visningar jag varit på var Joakim absolut bland de bästa mäklarna.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Engagerad och trevlig, tillgänglig och flexibel.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2022-05-02 Verifierad kund
    Karin var toppen! En underbar personlighet som gjorde att vi kände oss trygga.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Emma! Emma är väl insatt i bostadsmarknaden. Dessutom lättillgänglig och svarar alltid i telefon, Mail eller sms. Hon är dessutom trevlig!
    2022-05-01 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och kunnig! Kommer varmt rekommendera Karin vidare till andra som ska köpa/sälja bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2022-05-01 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig i samband med försäljning av min lägenhet
    2022-04-24 Verifierad kund
    Trevlig o bra mäklare, inget att anmärka på.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Påläst och tillgänglig.
    Proffsigt intryck.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2022-04-21 Verifierad kund
    Supertrevlig och omtänksam!
    Det kändes mycket tryggt att ge Alexandra ansvaret för försäljningen.
    • Johanneberg
    2022-04-18 Verifierad kund
    Skötte affären korrekt och smidigt!
    2022-04-13 Verifierad kund
    Izabella was very professional, communicative, friendly and efficient.

Since I booked the viewing the same morning, I did not have the chance to get all digital details about the apartment that have been sent to other potential buyers. She realized that by herself and took a moment to hand me a printed version and addressed my questions.

She was clear about the process and she kept following me up step by step, which I really appreciated, since it is my first time to buy an apartment.

She also did her best communicating with other Swedbank colleagues to initiate everything quickly since the access date was just 27 days after contract signature day. I realized how important this was after I finalized the loan with Swedbank. So every saved day was totally worth it.

She also was very thorough with the contract and explained everything in it. She insisted to explain important paragraphs in English, even though I expressed that it is okay to take it in Swedish.

I am glad with my experience and definitely recommend Izabella! She is a great sales-person!

/Abdelrahman Youssef
    2022-04-11 Verifierad kund
    Jag fick ett stort förtroende för Karin
    Hela försäljningen gick snabbt och smidigt, kanon
    2022-04-09 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig, känsla för det lilla extra!
    Bra vägledning.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Joakim var mycket trevlig och tillmötesgående.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Proffsigt och väl genomfört arbete. Mycket kundorientetad. Kan varmt rekommendera Alexandra och skulle gärna anlita henne igen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2022-03-18 Verifierad kund
    Väldigt proffsig, trevlig och genuin!
    2022-03-10 Verifierad kund
    Alexandra är driven, transparent och levererar framförallt ett oerhört bra resultat. Kan varmt rekommendera Alexandra och Fastighetsbyrån som mäklare.
    2022-03-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, smidig affär
    2022-03-03 Verifierad kund
    Blev jättebra bemött och fick den hjälp jag behövde. Köpet gick väldigt snabbt och smidigt utan några problem.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande på ett mycket trevligt sätt. Joakim var påläst och kunnig i området informerade på ett lugnt och tydligt sätt hela säljprocessen.
    Duktig att följa upp och hela tiden vara i kontakt med oss säljare en mycket kompetent mäklare.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Trygg, artig, professionell, informerande
    2022-02-27 Verifierad kund
    Förtroendeingivande mäklare! Lätt att komma i kontakt med, tydlig och ambitiös. Skulle absolut kunna tänka mig att anlita honom på nytt.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Izabella är en otrolig trevlig, varm och engagerad säljare. Blev uppdaterad med information varje vecka och kände mig stöttad genom hela processen.
    Försäljningen gick väldigt smidigt, jag rekommenderar henne varmt.
    2022-02-20 Verifierad kund
    Vi har köpt och sålt både hus lägenhet av Joakim vid ett antal tillfällen. Joakim har alltid arbetat hårt och varit tillgänglig under hela processen. Transparens, lyhördhet och en positiv attityd är egenskaper som kännetecknar honom. Letar du efter en mäklare som är dedikerad och kan arbeta för dig under hela processen så kontakta Joakim Erntsson på Fastighetsbyrån.
    2022-02-20 Verifierad kund
    Mkt bra. Gav bra info. Snabb återkoppling. Ordnade möte snabbt och effektivt
    2022-02-19 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Joakim! Han har alltid varit professionell, trevlig och lyhörd för våra önskemål. Vi kan varmt Joakim för andra som vill sälja sin bostad!
    2022-02-19 Verifierad kund
    Vi blev väldigt väl bemötta och våra önskningar uppfylldes över förväntan av Joakim som tryggt tog hand om oss under försäljningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2022-02-15 Verifierad kund
    På ett profsigt, varmt och engagerat sätt hjälpte Isabell oss med försäljningen och det har vart ett nöje att ha med henne att göra!
    2022-02-15 Verifierad kund
    Professionell, förtroendeingivande, kunnig
    2022-02-14 Verifierad kund
    Allt väldigt professionellt med Isabell.
    Jordnära, lugn och trygg.
    Otroligt nöjda med allt, en mäklare vi varmt skulle rekommendera till alla!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2022-02-12 Verifierad kund
    Hej,
    Proffsigt genomfört totalt sett.
    Lugn och lyhörd inför våra behov.
    Effektiv med att söka upp oss, återkomma när vi har frågor och hålla uppgjorda tidsplaner.
    Med vänliga hälsningar Britt och Staffan
    2022-02-10 Verifierad kund
    Izabella gav ett proffsigt intryck och lyckades få till priset vi siktade på.
    Såldes före visning.

Rekommenderas!
    • Vasastaden
    2022-02-09 Verifierad kund
    Toppen bra! Snabb, trevlig alltid tillgänglig och hjälpsam.
    2022-02-08 Verifierad kund
    ........................................................................
    2022-02-06 Verifierad kund
    Korrekt, lugn och trygg. Vad mer behöver man skriva?