Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Göteborgs innerstad och de östra centrumdelarna utan och innan. Hos oss får du ett personligt bemötande och vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare kommer göra sitt yttersta för att göra dig som kund nöjd.

Som Sveriges största mäklare kan vi erbjuda det bästa och senaste för våra kunder. Marknadsföringen håller högsta klass med gedigna beskrivningar, professionella bilder och smakfull presentation genom noggrant utvalda kanaler för att din bostad ska nå ut på bästa sätt. Vi gör även alltid en matchning mot vårt ständigt uppdaterade och aktiva spekulantregister.

Läs vad 580 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

• 2020-04-04

Margareta T skrev om Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Alexandra hade ett mycket vänligt och personligt bemötande är vi sålde vårt radhus. Hon har på alla sätt hjälpt oss och coachat under hela tiden. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-04-04 Alexandra J svarar Margareta T
    Tack för att ni tog er tid och betygsatte Margareta! Lycka till med flytt och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • 2020-03-27

Roland A skrev om Alexandra Jönsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålde föräldrarnas hus i Göteborg, när de hamnade på äldreboende.
    Alexandra har på alla sätt gjort hela resan smidig trots att vi gjort det mesta på distans då vi inte bor i Göteborg.
    Positiv och trevligt bemötande hela tiden, som har gjort detta enklare än vi trott från början.
    Vi upplever Alexandra som professionell och kunnig, vilket har gjort oss trygga i de beslut vi fattat. Läs mer
    2020-04-01 Alexandra J svarar Roland A
    Tack snälla för att ni tog er tid att skriva några rader om hur ni upplevde min mäklartjänst, Ord som värmer och som visar att man har rätt arbetssätt. Häls Alexandra
  • 2020-03-25

Tobias F skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Joakim har varit mycket proffesionell under den tid vi sålde vår lägenhet i Kallebäck. Vi har genom hela försäljningen känt ett stort fortroende för mäklaren och det har varit en trygghet. Läs mer
  • 2020-03-24

Hannes N skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpt en bostadsrätt. Duktig, kompetent, effektiv, Läs mer
  • 2020-03-22

Eva L skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt liten lya i Göteborg. Allt igenom hela processen har mäklaren varit professionell i sitt handlande men samtidigt kunnat vara personlig. Som säljare har jag känt att jag kunnat prata med Isabell om upplägg och genomförande på ett konstruktivt sätt, särskilt när det kom till budgivning. Sammantaget är jag helt nöjd och om slutpriset på den sålda lägenheten blev något lägre än förväntat, känns det som om Isabell hade gjort allt som gick att göra. Marknaden rår vi ju inte på. Läs mer
  • 2020-03-17

Rosanna N skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Joakim gjorde hela resan från visning till kontraktsskrivningen, mycket professionell, informativ och trevlig! Han har under lägenhetsköpet varit väldigt hjälpsam och hela tiden haft nära kontakt och informerat oss om nästa steg, vilket har skapar en trygghet för oss. Med nöje lämna jag honom mina allra bästa rekommendationer i framtida uppdrag som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-15

Oskar C skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Har sålt een 1a i Kålltorp en bra försäljning i en orolig tid Läs mer
  • Oskar C

2020-03-15

Har sålt en 1a i kålltorp. Mäklare hade ett bra bemötande mot mig. är nöjd med upplevelsen Läs mer
  • 2020-03-13

Emma H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag och min pojkvän köpte vår första lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors och jag tyckte allt sköttes väldigt bra och vi båda fick ett positivt intryck. Vi hade inte några förväntningar då det var första gången men vi är mycket nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2020-03-11

Per-olof H skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt lägenhet.
    Bemött proffsigt och engagerat.
    Förväntningar på en snabb försäljning till ett bra pris vilket skedde.
    Mycket nöjd med hur Isabella skötte uppdraget. Läs mer
  • 2020-03-11

Elin E skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpt en 3a lunden.

Vi var ensamma på visningen och det gav oss tid att verkligen titta på lägenheten och känna efter och ställa frågor till mäklaren. När budgivningen startade tyckte vi att processen var väldigt lång och det tog tid, vi hade ledande bud men fick avvakta pga av säljarna.

Sedan uppstod det en konflikt i form av att säljarna inte städat lägenheten. Mäklaren löste problemet men vi fick tre dagar mindre på oss att flytta in. Läs mer
    2020-03-11 Joakim E svarar Elin E
    Hej Elin.
    Förstår att ni tyckte att budgivningen blev något utdragen. Tyvärr blir det så ibland och speciellt om man börjar lägga bud under utgångspriset. Då vill säljaren ofta utforska de möjligheter som finns för att få ett högre bud.
    Hoppas ni kommer trivas i lägenheten framöver!
  • 2020-03-10

Karl K skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålde vår villa. Joakim förklarade på ett pedagogiskt sätt hela säljprocessen och lotsade oss igenom den. Gjorde ett kunnigt intryck och var väl förtrogen med vårt område. Vi fick ett bra pris. Läs mer
  • 2020-03-09

Anthony R skrev om Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt lägenhet från annan ort, Milan har varit mycket tillmötesgående o löst olika problem som uppstått.
    Har haft en mycket bra kommunikation med Milan. Läs mer
  • 2020-03-06

Linus H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Bra bemötande
    Proffsigt arbetssätt
    Pålitlig och informativ Läs mer
  • 2020-03-06

Johan M skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Mycket proffsig och kunnig.
    Trevlig och enkel att prata med! Läs mer
  • 2020-03-06

Pernilla H skrev om Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Har haft väldigt lite kontakt med mäklare men alltid fått ett positivt bemötande.
    Dock så utlovades extra titt och granskning av städ innan tillträde vilket inte blev av.
    Tog själv kontakt med ägare för extra titt. Men ingen granskning av städ gjordes innan tillträde. Läs mer
  • Rünno A

2020-03-06

Rünno A skrev om Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Milan hjälpe oss sälja lägenheten med rekord tid. Allting var snabbt, välorganiserat och hela processen var mycket smidig. Gärna rekommenderar honom till alla som säljer sina bostad eller söker att köpa en ny. Läs mer
  • 2020-03-06

Karin A skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Proffsig, tillgänglig och noggrann. Vi är jättenöjda med vårt val av Isabell som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-05

Nino Nedim R skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag sålde min lägenhet. Under flera år så har jag haft samtal med Isabell ang. värderingen. Hon var alltid väldigt bemötade och proffesionell. Kan inget annat är att berömma Isabell för ett utmärkt arbete som hon har gjort i samband med försäljnigen av bostaden. Snabbt och enkelt! Läs mer
  • 2020-02-27

Lena-karin D skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag sålde bostadsrätt med bra läge och i renoveringsbehov. Hampus var snabb och effektiv med mycket klokhet och kompetens i sina råd. Rak och ärlig. Social förmåga med mycket inkännande med kundens dvs mina önskemål. Återkoppling av information var snabb och tillgängligheten var hög. Hampus är en mäklaren jag rekommenderar då det var lätt att kommunicera med honom och bostadsrätten såldes snabbt till ett av mig accepterar pris. Läs mer
  • 2020-02-22

Fadil D skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Mycket bra bemötande och engagemang under försäljningsaffären. Läs mer
  • 2020-02-18

Martin A skrev om Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Har sålt en lägenhet på Föreningsgatan 1.
    Mycket nöjd med Milans hjälp och stöd under försäljningen av min lägenhet.

Vill uttrycka min tacksamhet för den yttersta professionalism som jag och min fru känt under hela processen.

Milans insats är helt i linje med våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-02-14

Patrik O skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Väldigt tydlig, flexibel och åtkomlig. Säkerställer att man förstår hela processen samt vad han kan erbjuda. Ärlig kring sina åsikter och alltid trevlig.

Kör bah! Läs mer
  • 2020-02-13

Jan D skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpt en lägenhet i centrala Göteborg. Var ett ganska lätt köp, men vi gick bra hjälp med det som vi behövde hjälp med. Hon är enkel att ha kontakt med. Läs mer
  • 2020-02-12

Emil N skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpte en 2rok, hade en jättebra mäklare.
    Hampus var rakt på sak, inga konstigheter... Trevligaste mäklare jag har träffat. Han var bättre än förväntat! Jag är nöjd med Hampus. Läs mer
  • 2020-02-08

Majvor H skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi är är nöjda med Isabell ,hon gjord ett bra jobb och höll ofta kontakt med oss.Vi har bara gott att säga om henne. M.V.H. Majvor o Jan-Olof Hellgren. Läs mer
  • 2020-02-04

Sofia M skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Pålitlig, tydlig, och professionell. Vi har inte haft några problem. Helnöjd. Läs mer
  • 2020-02-04

Bengt D skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt stort gavelradhus i Björkekärr Göteborg. Mäklaren har hela processen lett oss och tagit de initiativ som vi kunnat önska oss. Han har också varit tillgänglig och deltagit 24/7.
    Vi har tidigare varit med i ett köp som Joakim mäklat och valde honom framför de många andra som erbjudit sina tjänster. Vi har inte jämfört priser utan valde Joakim för kvaliteten.
    En utmärkt mäklare. Läs mer
  • 2020-02-04

Gösta G skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    villa, i Örgryte -Torp
    mycket bra

anlitat Fastighetsbyrån tidigare (FBG)

Höga- Mina förväntningar infriades Läs mer
  • 2020-02-04

Jim S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Inte mycket att jämföra med, då detta va första bostadsförsäljningen för mig, men det kändes bra och proffsigt, precis vad jag förväntade mig. Läs mer
  • Anna F

2020-01-28

Anna F skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Robert tog hand om försäljningen av vårt
    bostads hus i Örgryte, ett hus som hade varit i familjen i snart 60 år. Försäljningen var komplicerad då vi bor i Schweiz sedan många år och därför inte finns på plats.Robert var super proffsig och hjälpte oss inte bara med tips och råd men även med det rent praktiska. Robert fick nog göra mer än vanligt. Vi har kännt oss helt trygg och litat på all den hjälp vi har fått under resans gång. Robert är extremt kund vänlig och dessutom har han en lång och gedigen erfarenhet. Vi kunde inte ha haft en bättre erfarenhet Läs mer
  • 2020-01-28

Janelli M skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpte en tvåa med Joakim som mäklare och han ingav ett stort förtroende ändå från första kontakt till färdig affär. Han har varit lätt att kommunicera med, professionell och otroligt hängiven under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Joakim som mäklare Läs mer
  • 2020-01-27

Joachim B skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Riktigt bra bemötande och proffsig hantering i försäljningen av min lägenhet. Mäklarn var ständigt närvarande och gav löpande uppdatering och tog initiativ för att kunna genomföra en snabb försäljning till ett bra pris. Läs mer
  • 2020-01-21

Helena H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Bra bemötande. Lugn och erfaren. Läs mer
  • 2020-01-20

Ing-marie F skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag har köpt en bostadsrätt av honom. Han har även sålt mitt hus.
    Han har bra bemötande, är lugn och sansad. Lätt att resonera med. Lyhörd för det jag säger. Ger ett trovärdigt intryck Läs mer
  • 2020-01-19

Åsa B skrev om Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Mäklare med mycket energi och driv. Läs mer
  • 2020-01-18

Eva Margareta S skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Isabelle hade ett professionellt och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2020-01-18

Helena K skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Korrekt, tålmodig, bra på att förmedla säljarens stundom virriga önskemål. Läs mer
  • 2020-01-11

Agneta L skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Proffesionellt och förtroendeingivande.
    Alla turer med kontrakt och bankkontakter flöt på utan problem.
    Lättillgänglig med snabbt svar på frågor som kom upp under processen Läs mer
  • 2020-01-11

Emelie B skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Seriös, kunnig och lätt att ha och göra med! Svarar snabbt på alla frågor och har varit toppen att samarbeta med. Att köpa hus är ett av de största affärerna man gör i livet och Joakim har fått oss att känna oss trygga med hela processen. Läs mer
  • 2019-12-29

Anna-lisa P skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Ett engagerat och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-29

Matilda F skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Joakim sålde vår lägenhet i Lunden. Vi har haft fullt förtroende för Joakim genom hela processen. Han har ett vänligt och proffsigt bemötande och har varit väldigt tillgänglig och engagerad i försäljningen av vår lägenhet. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-28

Rawaz S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Trevlig, professionell och tydlig mäklare! Läs mer
  • 2019-12-23

Frida J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Joakim hjälpte oss att sälja vår 4:a i Bagaregården. Joakim är väldigt professionell och service minded. Han fick oss som säljare att känna oss trygga och levde upp till alla våra förväntningar. Kan varmt rekommendera Joakim. Läs mer
  • 2019-12-22

Hanna Maria B skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi har sålt ett radhus och det såldes med hjälp av Joakim helt enligt våra önskemål. Att i kundbasen hitta intresserade köpare utan att lägga ut på hemnet. Lyhörd, sympatisk och bra med återkoppling. Jättenöjda helt enkelt. Läs mer
  • 2019-12-20

Danny E skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålde vår bostadsrätt med hjälp av Hampus. Rak och ärlig med väldigt bra kommunikation! Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-16

Victoria L skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpte en tvåa på 62kvm i Lunden. Isabell var väldigt trevlig och höll mig uppdaterad under hela köpprocessen. Kan tänka mig att anlita Isabell när jag ska sälja i framtiden. Läs mer
  • 2019-12-12

David W skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Lägenhet i olskroken i Göteborg
    Bra bemötande
    Tydlig
    Ordning Läs mer
  • 2019-12-06

Kristina D skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Isabella har sålt vår bostadsrätt. Upplever henne mkt kompetent och seriös som mäklare. Hon är inkännande för våra önskemål och var väldigt noga med att vi var införstådda med varje steg i försäljningen. Våra bästa rekommendationer till Isabella. Läs mer
  • 2019-11-27

Dödsboet Efter Linda S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Joakim är mycket professionell och engagerad. Vi är mycket nöjda. Läs mer

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg