Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg — Visa karta

Här i Örgryte och Delsjöområdet är friluftslivet alltid nära. Samtidigt har dessa delar av Göteborg ett rikt utbud av restauranger, krogar butiker och allt den service du behöver. Här bor du tio minuter med cykel från avenyn och bra utbyggda kommunikationer.

Efterfrågan är hög på bostäder här. Vi på Fastighetsbyrån kan hjälpa dig att hitta bland de bostadsrätter och villor som finns. Vare sig du är intresserad av köp, försäljning eller en värdering kan du kontakta oss. Välkommen till oss, vi hjälper till med hela affären!

Läs vad 525 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

• 2019-10-18

Tobias N skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag sålde min lägenhet via Isabell.
    Hon var kunnig, lugn och väldigt enkel att ha och göra med.
    Jag kände mig trygg i hela processen och skulle rekommendera Isabell helhjärtat Läs mer
  • 2019-10-17

Daniel T skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi har sålt vår villalägenhet i Vidkärr/Kålltorp.
    Bemötande, service, information och samtal har varit mycket god. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-10-17

Stina P skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålde vår lägenhet i Göteborg tillsammans med Hampus under våren 2019. Hampus skötte hela försäljningen snyggt och proffsigt med ett högt engagemang! Rekommenderas varmt Läs mer
  • Özlem K

2019-10-11

Özlem K skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi ville sälja vår 3:a, och tog kontakt med Isabell. Vi var en en situation där flyttdag till vår nya lägenhet närmade sig snabbt och vårt mål var att sälja vår 3:a innan flytten.
    Från första mötet med Isabell kände vi att hon också ville göra allt hon kan för att hjälpe oss komma i mål. Och det hon gjorde i efter tid med visningar, och kommunikationen med oss via sms och ’coachen’ ledde oss alltid inrett riktning kände vi. På kort tid var det många spekulanter och vi visste att detta helt säkert ville ge resultat inom kort tid. Kort sagt upplevde vi Isabell som en hårt arbetande, mål fokuserad och nåbar mäklare med alltid en positiv kommentar å komma med. Läs mer
  • 2019-10-10

Paulina W skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpte vår första bostad. Joakim var informativ, seriös och vi som köpare kände att han jobbade för oss likväl som för säljarna.

Mycket kompetent, trevlig och pålitlig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-05

Ingrid H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi har sålt en villa som funnits i vår släkt i nära 100 år. Mäklaren har haft ett fint och hövligt bemötande och har skött kommunikationen med oss på ett bra sätt! Läs mer
  • 2019-10-01

David S skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Har sålt en 3:a med loft. Jag är mycket nöjd med en mäklare som har varit både professionell och personlig på samma gång. Han har tagit hand om säljandet och hjälpt till med att planera, anpassa och sett till att allting fungerade bra. Väldigt rekommenderad mäklare, Samuel Reimers. Läs mer
  • 2019-09-29

Magnus H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Bra bemötande. Påläst. Kunnig. Läs mer
  • Magnus L

2019-09-28

Magnus L skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Omtänksam, energisk, kunnig och ansvarstagande Läs mer
  • 2019-09-27

Christin A skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Samuel har under hela köpet av bostadsrätten agerat mycket professionellt!! Han har varit tillgänglig och har varit informativ under hela affären. Samuel har varit mäklaren som ser till både köpare och säljare. Hans bemötande har varit korrekt, men också personligt och varmt. Är tacksam för att ha träffat en mycket kompetent och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2019-09-26

Anne-Charlotte D skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt en bostadsrätt i Göteborgs innerstad. Mäklaren är mycket seriös och kunnig om bostadsrätt i området. Reimers hade en bra uppfattning om prisnivån. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-25

Daina L skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpte lägenheten, allt gick super smidigt. Stort Tack Läs mer
  • 2019-09-25

Maria N skrev om Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag har köpt en etta på 25 kvadratmeter på Johanneberg. Isabella var kunnig och jättetrevlig i sitt bemötande. Jag har aldrig varit i kontakt med någon mäklare tidigare men jag tyckte hon gjorde ett kanonjobb och jag är jätteglad över min lägenhet! Läs mer
  • 2019-09-16

Anders B skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Korrekt, trevligt och professionellt
    bemötande. Joakim har sålt mitt
    föräldrahem. Med vänlig hälsning
    Inger och Anders Bryman Läs mer
  • Sanja M

2019-09-09

Sanja M skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi har köpt en lägenhet till vår dotter. När det var aktuellt med visning och budgivning var vi utomlands. Milan har gjort oss både trygga och bekväma med vår köp. Vi fick ordentliga förklaringar på allt hur det går till och vi har fått information vad vi behöver göra från vår sida. Mäklaren var alltid tillgänglig och hörde av sig snabbt.
    Mycket nöjda med allt, skulle rekommendera Milan till andra kunder.
    Sanja Läs mer
  • 2019-09-09

Ella D skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpt lägenhet och ger toppbetyg till Milan. Supertrevlig, tillgänglig och lyhörd! Fantastiskt! Läs mer
  • 2019-09-04

Alexander W skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Mycket bra mäklare. Alltid trevlig och lätt att kommunicera med men samtidigt väldigt proffsig. Läs mer
  • 2019-09-04

Didrik I skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpte en lägenhet i Munkebäck, bra mäklare med gott humör. Framåt och hjälpte samt förklara när det behövdes. Mäklaren levde upp till de förväntningar jag har haft. Sammanfattat mycket bra. Läs mer
  • 2019-09-03

Caroline A skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålde vår lägenhet i Göteborg. Vi valde firma efter att vi fått tycke för just Isabell.

Försäljningen gick bra och vi blev väldigt nöjda med priset.
    Det vi eventuellt hade önskat var två visningar på separata dagar för att ge större valmöjlighet till de som ville komma och titta.
    På det stora hela har allt gått smidigt och vi är nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2019-09-02

Mats T skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Tillmötesgående, trevlig och lätt att prata med Läs mer
  • 2019-09-02

Allan K skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpte en bostadsrätt och redan på visningen så var mäklaren extremt hjälpsam och svarade på eventuella frågor jag hade. Även under budgivningen och fram tills tillträdesdagen så kunde jag alltid fråga mäklaren om jag hade frågor eller funderingar.

Extremt nöjd med mäklarens insats. Ingenting att klaga på. Läs mer
  • 2019-09-02

Eva-Lena L skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Kolonistuga i Delsjöområdet. Jag tyckte att mäklaren gjorde ett bra jobb och var lätt att samarbeta med/ Läs mer
  • 2019-08-31

Bogumila K skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag har köpt bostadsrätt, är nöjd. Har fått svar på alla mina frågor, allt var som det ska. Läs mer
  • 2019-08-26

Mikael J skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi har sålt en BR i Göteborg. Samuel gav ett bra intryck och leverans enligt plan. Mkt bra intryck av mäklaren och Sveriges bästa mäklarbyrå. Fattar inte varför man ens funderar på att anlita något annat företag. Läs mer
  • 2019-08-26

Albin M skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpte 38kvm , 1 rum i Almedal. Samuel var proffsig , personlig och hjälpte oss mycket med allt runt om kring så att det blev en smidig affär. Rekommenderas! Läs mer
  • Niklas L

2019-08-26

Niklas L skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Upplever Hampus som seriös, kundvänlig, proffesionell, trovärdig, kompetent och kommunikativ.
    Anledningen till att jag valde Hampus från början var att han hade tålamodet att invänta min försäljning utan att vara påstridig eller otålig. Har fungerat väldigt smärtfritt. Läs mer
  • 2019-08-26

Antonios M skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålde en 2:a på Olskroken.

Isabell höll i det hela på ett professionellt och kunnigt sätt. Hon ingav förtroende och var lätt att nå, med snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-08-26

Anders M skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Mycket ödmjuk och kompetens mäklare Läs mer
  • 2019-08-26

Tobias M skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Proffsig, ödmjuk och lösningsorienterad! Läs mer
  • 2019-08-25

Minna A skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt lgh trerummare i Örgryte. Hon är pålitlig och tillgänglig. Försäljningen gick smidigt. Läs mer
  • 2019-08-23

Johan S skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Kloten etta med sovalkov i Örgryte
    Joakim skötte allt med bravur Läs mer
  • 2019-08-18

Arash R skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Flexibel väldigt och tillmötesgående mäklare, hjälpte oss med försäljning av vår kolonistuga. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-08-15

Christer C skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Bra bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
  • Christian L

2019-08-08

Christian L skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålde min 1:a på Johanneberg.

Samuel var väldigt engagerad och trevlig. Jag fick bra hjälp med styling och bostadsbeskriving.
    Han var även lättilgänglig när man undrade något och höll en uppdaterad.

/Christian Larsson Läs mer
  • 2019-08-05

David A skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Under hela förvärvet var Hampus tillgänglig för att svara på frågor men även tillgodose mig med övrigt material för att göra en sammanlagd bedömning. Bra beskrivningar av området med personlig touch, speciellt tipsen kring aktiviteter i området likt Skatås! Summerat en kanonaffär rakt igenom. Läs mer
  • 2019-08-03

Martin L skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Samuel sålde min bostadsrätt på ett engagerat och noggrant sätt. Tog sig tid och svarade på frågor och funderingar rörande försäljningen, vilket skapar en lugn och trygg försäljningsprocess för säljaren. Läs mer
  • 2019-08-01

Peter A skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpt en lägenhet. Vänlig, saklig och proffsig under processen. Bra på kommunikation. Läs mer
  • 2019-07-29

Kaisa B skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålde en bostadsrätt. Det gick smidigt att förbereda försäljningen och jag fick bra information om Säljcoachen. Samuel är positiv och är bra på att stå på sig när vi enats om ett bud. Jag är inte nöjd med kontakten under försäljningstiden. Det var jag som fick ta kontakt fast vi kommit överens om att han skulle ringa. Läs mer
  • 2019-07-26

Conny S skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Bemötandet var mycket bra.
    Försäljningen gick betydligt snabbare än vi hade förväntat oss.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-16

Johan A skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Köpte hus och sålde radhus med hans hjälp. Joakim är engagerad, mån om att kunna förklara, väldigt kunnig och professionell. Jag upplevde ett mycket trevligt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-07-15

Johan Ö skrev om Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Behövde sälja min bostad och kontakta tre mäklare, Hampus var den som stack ut och tog initiativet. Han gjorde ett bra jobb från början och gav mig rimliga förväntningar på försäljningen samt prisbild. Trevlig och tydlig kommunikation från första stund och lätt att jobba med. Läs mer
  • 2019-07-10

Mats J skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Trevligt bemötande!
    Sålde en 1:a i Örgryte Göteborg snabbt och utan problem. Läs mer
  • 2019-07-08

Hande A skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Såld lägenheten. Över förväntat pris. Duktig mäklare med bra kommunikation och lätt att nå.. Läs mer
  • 2019-07-07

Ann-Charlotte H skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Jag har sålt min kolonistuga i Delssjönskoloniområde. Läs mer
  • 2019-07-01

Johan L skrev om Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Trevlig och extremt lätt att ha att göra med samt tydlig i kommunikation. Har inget att anmärka på, rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-01

Fredrik E skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Vi har sålt en lägenhet. Joakim var mycket duktig, kunnig och trevlig. Vi rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-06-30

Agneta L skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Sålt en kolonistuga i Gbg. Har fått ett gott bemötande och tycker att Joakim skött affären bra. Han har motsvarat våra förväntningar väl genom att vara lyhörd och tillmötesgående och vi har känt oss trygga med honom genom affären från första början till slut. Han inger förtroende och vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-06-26

Sara L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Åke var ett stöd och bollplank för oss både under en köpprocess men framförallt under försäljningen. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-06-24

Albin K skrev om Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Bra med info kring vad som sker och hur allt går till, genom hela köpesprocessen. Läs mer
  • 2019-06-24

Ann M skrev om Samuel Reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Har köpt en bostadsrätt Snabba svar och en intresserad, engagerad mäklare. Läs mer

Delsjövägen 5B, 412 66 Göteborg