Izabela Nowak

Izabela Nowak

Izabela Nowak är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Izabela Nowak har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Izabela Nowak har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.5. Izabela Nowak har haft 14 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

11 omdömen om Izabela Nowak

Matej R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Izabela Nowak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Fredriksdal - Almedal

Izabela är en grymt bra mäklare, där man snabbt inser att hon har mycket erfarenhet inom yrket. Izabela förklara saker och ting väldigt enkelt så även om du inte varit i processen att sälja en lägenhet har väldigt lätt att förstå hur allt fungerar. Jag är jättenöjd att jag fick en sådan bra och kunnig mäklare som Izabela.

Nida H
Centrum - Inom Vallgraven

Jag hade höga förhoppningar när jag anlitade henne för att hjälpa mig med min fastighetsaffär, men tyvärr blev jag besviken över min upplevelse. Det kändes som att mäklaren hade bråttom och enbart var intresserad av att avsluta affären snabbt, oavsett priset eller mina önskemål.Jag upplevde flera situationer där kommunikationen var bristfällig och jag kände mig inte tillräckligt informerad under processens gång. Mäklaren verkade inte ha tid att lyssna på mina frågor eller funderingar, vilket ledde till en känsla av frustration...

Svar från Izabela Nowak

Hej Nida, Tack för din återkoppling, det betyder mycket för mig! Jag förstår att en säljprocess i dessa speciella tider är omtumlande och inte ett spikrakt förfarande. Med betydligt längre försäljningsprocesser och att vi arbetar i ett prisfall så innebär det ett flertal visningar (ibland även med kort varsel) samt nya prisdiskussioner för att få sålt sin bostad. Allt i en överenskommelse med dig som säljer givetvis. Jag gör alltid mitt yttersta i alla mina förmedlingar. Samtidigt har jag full förståelse för att det både...

Fridolin R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Izabela Nowak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Fredriksdal - Almedal

Mycket trevligt bemötande, hon hjälpte till med alla frågor vi hade och löste alla problem som dök upp. Superbt med extrainsatt visning!

Svar från Izabela Nowak

Hej Fridolin, tack för ditt omdöme. Hoppas du trivs i din nya bostad. MVH Izabela

Ibrahim N
Fredriksdal - Almedal

Superbra mäklare. Alltid snabb med återkoppling. Väldigt proffsig och extremt kunnig. Rekommenderar verkligen Izabella

Svar från Izabela Nowak

Hej Ibrahim, tack för ditt omdöme. Hoppas ni mår bra och trivs i ert nya hem. MVH Izabela

Nathalie L
Munkebäck

Professionell, gott bemötande och relationsskapande. Vi är nöjda med vår mäklare och den kontakt vi haft med Izabela.

Svar från Izabela Nowak

Hej Nathalie, tack snälla för ert omdöme och tack för ett trevligt möte på tillträdet. MVH Izabela

Gorica B
Fredriksdal - Almedal

Jag är hel nöjd! Izabela är engagerad, möter mina önskemål, tillgänglig.

Hej Gorica, tack snälla för ditt omdöme och ditt samtal. MVH Izabela

Marianne L
Annedal

Kunde inte få en bättre och trevligare mäklare än Izabela Nowak. Snabb och effektiv och lyssnade på vad jag var orolig över. Stort Tack Marianne

Svar från Izabela Nowak

Hej Marianne, tack själv, det har varit ett nöje att arbeta med dig. MVH Izabela

Henrietta H
Lorensberg

Snabb och effektiv! Vet hur hon ska driva säljorocessen i hamn. Toppen!

Maria R
Vasastaden

Izabela skötte kommunikationen med oss på ett utmärkt sätt under hela försäljningsprocessen och vi kände oss trygga under hela processen.

Hej Maria, tack för omdömet. MVH Izabela

Sofia R
Vasastaden

Izabela var underbar som mäklare. Jag kände mig trygg med hennes kompetens från start, hennes råd och insikter var väldigt hjälpsamma och hon var lyhörd och respektfull. Hon var alltid bra på att hålla kontakten under hela processen, kom med relevanta och bra uppdateringar och insikter om hur allting gick och hur hon jobbade för att ge oss en bra försäljning. Hon var tillmötesgående och flexibel, och gjorde att hela processen kändes enkel och smidig - från första kontakt när hon tog över i början av sommaren till att vi...

Hej Sofia, tack för ditt fina omdöme. MVH Izabela