Isabell Askerfors
Registrerad mäklare sedan 2012-06-04
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-29
2019-07 - 2020-06

Läs vad 133 Läs vad Isabell Askerfors

• Kristina H sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-07-05

Kålltorp
    Isabelle anlitades för att sälja min bostadsrätt. Hon var informativ och lätt att nå i alla lägen. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Karl-fredrik A sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-06-30

Kålltorp
    Vi har sålt en 2a i Kålltorp. Vi är jättenöjda med Isabell, hon har utstrålat professionalitet och engagemang, har alltid varit tillgänglig för frågor. Hennes bedömingar har varit helt i linje med slutpris och vad som hänt, vilket signalerar att hon vet vad hon gör och vi rekommenderar henne varmt till andra som ska sälja. Läs mer
  • Björn N sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-06-22

Nedre Johanneberg
    Om du känner dig osäker inför för en affär är Isabell en klippa. Ligger tryggt och återkommande bemötande, hon är med dig hela vägen. Läs mer
  • Hysen R sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-06-15

Örgryte
    Isabell fully met our expectations during the process of our apartment sale in Örgryte. She was structured, knowledgeable and gave good recommendations for the sale. She was also very flexible to help us with tasks beyond her expected responsibilities, which was very useful especially since we were not based in Sweden during the sale. We absolutely recommend her! Läs mer
  • Anita R sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-05-02

Engagerad, korrekt , kunnig och förtroendegivande mäklare! Läs mer
  • Ermina S köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-04-15

Strömmensberg
    En lägenhet. Jag ska kontakta städfirma som säljare har beställt på tillträdesdagen. Det är säljare hade avtall med städfirma och beställare av städ.

Förvånade.

Aldrig varit med tidigare.
    Det tog cirka 2 dagar med sms och kommunikation med städfirma, mäklare, säljare.
    Enligt städfirma det står klart & tidigt i deras orderbekräftelse att kunden skall montera I sär ugnsluckan, stänga av kyl & frys Läs mer
  • Eva L sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-22

Björkekärr
    Sålt liten lya i Göteborg. Allt igenom hela processen har mäklaren varit professionell i sitt handlande men samtidigt kunnat vara personlig. Som säljare har jag känt att jag kunnat prata med Isabell om upplägg och genomförande på ett konstruktivt sätt, särskilt när det kom till budgivning. Sammantaget är jag helt nöjd och om slutpriset på den sålda lägenheten blev något lägre än förväntat, känns det som om Isabell hade gjort allt som gick att göra. Marknaden rår vi ju inte på. Läs mer
    Alexandra J gillar detta
  • Emma H köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-13

Örgryte
    Jag och min pojkvän köpte vår första lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors och jag tyckte allt sköttes väldigt bra och vi båda fick ett positivt intryck. Vi hade inte några förväntningar då det var första gången men vi är mycket nöjda med hela processen. Läs mer
  • Linus H sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-06

Bra bemötande
    Proffsigt arbetssätt
    Pålitlig och informativ Läs mer
  • Johan M sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-06

Johanneberg
    Mycket proffsig och kunnig.
    Trevlig och enkel att prata med! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Isabell Askerfors