Isabell Askerfors

Isabell Askerfors

Isabell Askerfors är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Isabell Askerfors har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Isabell Askerfors har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 189 omdömen med ett betyg på 4.7. Isabell Askerfors har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

189 omdömen om Isabell Askerfors

Sedan starten hos Reco 2014
Malin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Almedal

Är väldigt nöjd med Isabell som mäklare! Hon upplevt som väldigt professionell och kunnig inom sitt område.

Niklas S
Lunden

Väldigt nöjd med Isabelle som mäklare. Bra kommunikation alltid tillgänglig genom hela processen.

Mårten S
Kålltorp

Vår försäljning gick väldigt smidigt med Isabell som mäklare. Hon var lyhörd och kunnig. Vi är mycket nöjda med Isabell!

Sadina I
Kålltorp

Isabell höll sig lugn när det blev stressigt och hetsigt, hon var påläst och väl förberedd både inför vårt första möte men framför allt inför visningar. Kom alltid i tid och fixade det som behövdes inför visning. Hon var proaktiv, artig, snäll och fick oss att känna oss trygga i hela processen. Vi är så otroligt nöjda med Isabell, verkligen! Värd vart enda krona och vi har rekommenderat henne till alla våra vänner!

Niclas L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Johanneberg

Lätt att få tag på och skötte affären bra.

Svar från Isabell Askerfors

Tusen tack Niclas för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Hoppas att du kommer att få många fina dagar på din stora balkong! /Isabell

Pernilla L
Kålltorp

Mycket nöjd med Isabell. Bra samarbete, trevligt bemötande, snabb återkoppling. Rekommenderas verkligen!

Svar från Isabell Askerfors

Tack för ett bra samarbete och din rekommendation! /Isabell

Jörgen L
Kålltorp

Fantastisk professionell i alla delar. Både med råd innan försäljningen och under tiden. Samt sättet att hantera visningar mm. Vi är mer än nöjda. Vi rekommenderar starkt Isabell och Fastighetsbyrån.

Svar från Isabell Askerfors

Vad roligt att höra! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Tack för att du tagit dig tid att skriva en rekommendation. /Isabell

Tommy J
Björkekärr

Isabell har från första kontakt varit mycket professionell och visat på stort lugn. I en tuff marknad gick hela processen mycket smidigt och snabbt, där både säljare och köpare var nöjda med utfallet. Isabell svarade snabbt på frågor jag som säljare hade. Jag vill ge Isabell mina varmaste rekommendationer!

Tusen tack för rekommendationen Tommy! Det värmer. /Isabell

Amanda B
Björkekärr

På ett profsigt, varmt och engagerat sätt hjälpte Isabell oss med försäljningen och det har vart ett nöje att ha med henne att göra!

Johan S
Björkekärr

Allt väldigt professionellt med Isabell. Jordnära, lugn och trygg. Otroligt nöjda med allt, en mäklare vi varmt skulle rekommendera till alla!