Isabell Askerfors
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 127 Läs vad Isabell Askerfors

• Eva L sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-22

Björkekärr
    Sålt liten lya i Göteborg. Allt igenom hela processen har mäklaren varit professionell i sitt handlande men samtidigt kunnat vara personlig. Som säljare har jag känt att jag kunnat prata med Isabell om upplägg och genomförande på ett konstruktivt sätt, särskilt när det kom till budgivning. Sammantaget är jag helt nöjd och om slutpriset på den sålda lägenheten blev något lägre än förväntat, känns det som om Isabell hade gjort allt som gick att göra. Marknaden rår vi ju inte på. Läs mer
  • Emma H köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-13

Örgryte
    Jag och min pojkvän köpte vår första lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors och jag tyckte allt sköttes väldigt bra och vi båda fick ett positivt intryck. Vi hade inte några förväntningar då det var första gången men vi är mycket nöjda med hela processen. Läs mer
  • Linus H sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Bra bemötande
    Proffsigt arbetssätt
    Pålitlig och informativ Läs mer
  • Johan M sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Johanneberg
    Mycket proffsig och kunnig.
    Trevlig och enkel att prata med! Läs mer
  • Karin A sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Örgryte
    Proffsig, tillgänglig och noggrann. Vi är jättenöjda med vårt val av Isabell som mäklare. Läs mer
  • Nino Nedim R sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-05

Strömmensberg
    Jag sålde min lägenhet. Under flera år så har jag haft samtal med Isabell ang. värderingen. Hon var alltid väldigt bemötade och proffesionell. Kan inget annat är att berömma Isabell för ett utmärkt arbete som hon har gjort i samband med försäljnigen av bostaden. Snabbt och enkelt! Läs mer
  • Fadil D sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-02-22

Kallebäck
    Mycket bra bemötande och engagemang under försäljningsaffären. Läs mer
  • Majvor H sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-02-08

Almedal
    Vi är är nöjda med Isabell ,hon gjord ett bra jobb och höll ofta kontakt med oss.Vi har bara gott att säga om henne. M.V.H. Majvor o Jan-Olof Hellgren. Läs mer
  • Eva Margareta S köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-01-18

Björkekärr
    Isabelle hade ett professionellt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Victoria L köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Askerfors en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-12-16

Lunden
    Köpte en tvåa på 62kvm i Lunden. Isabell var väldigt trevlig och höll mig uppdaterad under hela köpprocessen. Kan tänka mig att anlita Isabell när jag ska sälja i framtiden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Isabell Askerfors