Angelica Johansson

Angelica Johansson

Angelica Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Angelica Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Angelica Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Angelica Johansson har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

34 omdömen om Angelica Johansson

Fredrik S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Lunden

Vi är väldigt glada att ha haft Angelica som vår mäklare under vår försäljning. Hon mötte oss med genuinitet, vänlighet och engagemang. Vi uppskattade verkligen att hon var motiverad att ge oss den bästa hjälpen, samtidigt som hon ständig var lyhörd för om vi hade något att fråga eller föreslå. Vi fick återkommande uppdateringar om läget och detta gjorde att vi kunde känns oss trygga under hela processen. Tror inte att man kan bli så mycket nöjdare än vad vi är! /Fredrik och Leon

Jonas T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Lunden

Trevlig, effektiv samt med ett stort kunnande!

Antonia W
Örgryte

Jättebra lyhörd mäklare! Fick jobba hårt i en tuff bostadsmarknad. Rekommenderar starkt.

Mona H
Strömmensberg

Angelica har varit fantastisk att ha som mäklare. Trevlig, lyhörd, professionell. Hon har haft god kommunikation med mig som säljare och kämpat på med visningar trots den osäkra marknaden tills lägenheten blev såld. Det har varit en trygghet att ha henne vid min sida under denna säljprocess. Rekommenderar starkt henne som mäklare.

Andreas N
Strömmensberg

Gjorde en mycket snabb affär med Angelica som mäklare. Bara en dag mellan visning och kontrakt. Trotts den korta tiden höll hon stenkoll på allt så att affären skulle gå smidigt. Trevligt bemötande i varje samtal, påläst och engagerad. Bara positivt!

Alexandra E
Lunden

Angelica har varit tillmötesgående och engagerad i hela köpprocessen. Hon har varit väldigt professionell och snabb på att svara

Oskar L
Lunden

I en tid då bostadsmarknaden var väldigt osäker, då försäljningar kunde dra ut på tiden, så uppvisade Angelica en oerhörd ihärdighet som gav mig som säljare tilltro och trygghet inför att allting skulle gå vägen för en lyckad affär. Hon jobbade utifrån mina förutsättningar och gjorde hela tiden det bästa av situationen. Hennes noggranna men också personliga kommunikation samt hennes tillmötesgående flexibilitet, gör att jag med glädje kan rekommendera andra att ta hjälp av Angelica för att få sålt sin bostad.

Samuel K
Lunden

Angelica var lugn och saklig genom hela försäljningsprocessen, rutinerad och professionell.

Per Z
Lunden

Proffesionellt, lugnt och trevligt bemötande.

Mehrnaz M
Almedal

Hon är ärlig trovärdig trevlig och hon har bra kunskap och brinner för sitt jobb