Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Gotland Thomas Sandelius
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 36 kunder tycker om Thomas Sandelius

• Sean Robert De C sålde sin bostad med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi sålde vårt sommarhus i klintehamn.
    Vi hade inte så stora förväntningar på priset men Thomas lyckades få ut maximalt för huset.
    Han skötte visningar och ordnade med allt kring annonseringen med bravur.
    Allt som allt agerade han med förtroende och höll oss informerade under hela processen.
    Vi är väldigt nöjda med Thomas. Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L sålde sin bostad med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Thomas är engagerad i försäljningsprocessen med stort fokus på löpande återkoppling. Fastighetsbyråns tjänst ”Säljcoachen” gav ett extra mervärde genom att den förenklade processen för oss som säljare. Läs mer
  • Karl Anders J sålde sin bostad med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Bra bemötande och trevlig mäklare. sålde huset snabbt och till bra pris. Läs mer
  • Jan M sålde sin bostad med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi är mycket nöjda. Bra från början till avslutad affär 👍 Läs mer
  • Ingrid K köpte sin bostad med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag har köpt en två:a i Hemse. Mötet med Thomas var väldigt trevligt. Jag hade nog inga förväntningar alls, för det kom så hastigt på, trodde inte att lägenheten skulle finnas kvar när jag kom till Gotland. Jag tycker jag fick en bra visning, inte något stressigt utan jag fick titta i lugn och ro. Han öppnade upp bara för mig, bara det ger honom en stjärna.
    Allt gott till Thomas.
    Hälsningar
    Ingrid Kialt Läs mer
  • Jessica D sålde sin bostad med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Thomas Sandelius skötte sitt uppdrag som mäklare på ett proffsigt, bra och trevligt sätt vid husförsäljningen av huset.
    Rekomenderar honom varmt. Läs mer
  • Gudrun S köpte sin bostad med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpt ett hus,
    Thomas var saklig, lugn och beskrev/berättade faktamässigt.
    Vi fick titta i lugn och ro, han var inte ”på” utan fanns i närheten för att svara på frågor/funderingar.
    Förväntningarna var att få ärliga, sakliga svar och det levde han upp till
    Sammanfattningsvis kändes det tryggt o vi blev bra bemötta på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Agnes E skrev om Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Tydlig, rak, saklig och väldigt bra kundbemötande. Känns trygg och seriös! Toppen helt enkelt! Läs mer
  • Ulrika W skrev om Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Lyhörd & nyanserad. Personlig men proffsig. Har känt mig väl bemött & han har skött vår försäljning utmärkt. Läs mer
  • Sebastian M skrev om Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Tack för ditt stöd, Thomas!

Sebastian, Anne och Helene Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland