Thomas Sandelius
Registrerad mäklare sedan 2009-01-29
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-22
2019-07 - 2020-06

Läs vad 65 Läs vad Thomas Sandelius

• Sven-erik S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-04

Västra Gotland
    Proffsig.
    Lagom personlig.
    Mycket trevligt bemötande.
    Noggrann vad gäller alla handlingar.
    Pedagogisk.
    Saklig begripliga förklaringar.
    Förvissade sig om att vi hade förstått allt.
    Lätt tillgänglig, svarade snabbt på e-post och SMS
    Kommer att anlita honom vid framtida behov. Läs mer
    2020-07-04 Thomas S svarar Sven-erik S
    Hej sven-Erik
    Ni är alltid välkomna tillbaka.
  • Agneta N köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-28

2:a
    Visby
    Artillerigatan 21d
    Trevlig och kunnig mäklare som var lätt att ha och göra med. Allt på banken vad gällde papper mm gick smärtfritt.
    Det jag har att anmärka på var att
    Inga missförstånd mellan säljare och mäklare om vad som ingår vid försäljningen. Nu löste det sig men den känslan var inte rolig. Läs mer
  • Wiola B sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-15

Södra
    Sålt villa.Thomas är stimulerande att arbeta tillsammans med,kunnig samt positiv..Lätt Att nå och diskutera med,god männiiskokännedom.Passar mycket bra för sitt arbeta. Läs mer
  • Elin S köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-05

Visby med omnejd
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande. Läs mer
  • Slavko B köpte en tomt med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-04-24

Tomt på Gotland.Mycket bra bemötande.Snabba svar. Läs mer
  • Göran R sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-04-22

Södra
    Svarar snabbt, kunnig, hjälpsam och exekutiv. Läs mer
  • Helen L
    Helen L sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-04-22

Östra
    Vi har sålt ett fritidshus, en gammal skola, som varit i familjens ägo i ca 50 år. Thomas var professionell, kunnig, trevlig och kom med väldigt bra tips inför visningen och försäljningen.Vi kände oss helt trygga med honom och allt gick fort och smidigt. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer. Lyssna på hans tips, det är det värt! Läs mer
  • Martin L köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-04

Södra
    Villan i Etelhem. Thomas har varit bra på att kommunicera skeden och händelser under affären.
    Annonsen saknade nästan helt beskrivning av fastigheten, boendekostnader och fakta, vilket kändes lite märkligt.
    Enkelheten i affären har varit påfallande och överträffar mina förväntningar. På det hela taget en bra affär och upplevelsen är positiv. Läs mer
  • Jan S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-02-18

Visby med omnejd
    Sålde ett hus på Basgången 4 i Vibble. Thomas har varit seriös och givit en klar bild på nuläget. Förväntningarna var lite högre med priset men efterfrågan runt jul var inte det bästa. Jag vill verkligen rekommendera Thomas för både de som köper och säljer ett hus, han är seriös och lovar inget extra vid sina kontakter med säljaren. Läs mer
  • Björn S köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-01-07

Visby med omnejd
    Trevlig,seriös o kunnig! Tyvärr var det en
    annan mäklare som skötte uppdraget i början,det var inte tillfylles!
    Då säljaren redan flyttat till fastlandet o var svårt att få tag i,så hade denna mäklare en viktig roll att fylla,med dåligt
    resultat. Läs mer
    2020-01-07 Thomas S svarar Björn S
    Hej Björn

Skönt att ni är nöjda trots den dåliga starten.
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus, hör av er om ni har några frågor eller funderingar.
    Thomas

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland