Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Gotland Thomas Sandelius
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 49 Läs vad Thomas Sandelius

• Kjell Ove Ragnar S köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-07-17

Södra Gotland
    Väldigt trevlig tillmötesgående, väldigt kund vänlig 💖 Läs mer
  • Helena L köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-07-14

Södra Gotland
    Vi köpte Missionskyrkan i Stånga.
    Visningen var väldigt bra ur min synvinkel. De detaljfrågor jag hade besvarades insiktsfullt.
    Förhandlingstiden var kort och koncis gentemot säljaren vilket var nödvändigt då objektet är i mycket stort behov av omvårdnad och en lång budgivning riskerade höja priset över värdet.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Susanne E köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-06-24

Västra Gotland
    Jag upplevde Thomas som en säljare som drev på ett köp men inte följde god mäklarsed. Han gav oss Inte råd eller rätt upplysningar. Jag fick kontakta en annan rådgivare separat för att få råd hur vi kunde slutföra köpet då mäklaren hade medvetet ljugit för oss. Kommer aldrig rekommendera honom till någon. Väldigt oprofessionellt!

Hälsingar köpare av Sanda Stenhuse 604! Läs mer
    2019-06-25 Thomas S svarar Susanne E
    Hej!
    Det är väldigt tråkigt att höra om din upplevelse. Vi sätter kvalitet, öppenhet och service väldigt högt och tar naturligtvis allvarligt på din input. Du får gärna höra av dig till kontoret eller till vår kundombudsman (08-54545520) och berätta mer om vad som ligger bakom din upplevelse.
    Vänligen Thomas
  • Anna O sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-06-09

Västra Gotland
    Professionellt bemötande, mycket kunnig, alltid tillgänglig, god kommunikation. Läs mer
    2019-06-13 Thomas S svarar Anna O
    Tack Anna , mycket trevligt att få förmedla ert fina hus.
  • Yngve Och Ankie N
    Yngve Och Ankie N sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-05-04

Visby
    Vi har sålt en tvåa vi blev bra bemötta mäklaren levde väl upp till våra förväntningar vi hade en bra upplevelse Läs mer
  • Kim J sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-04-02

Allt var topp , kunde inte vara bättre Läs mer
  • Håkan J sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-04-02

Visby
    Vi har sålt en villa i Visby och kan varmt rekommendera Thomas som mäklare. Noggrann,intresserad och bra med tänkta köpare. Läs mer
  • Mats E sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-03-18

Visby med omnejd
    Sålt villa. Thomas är mycket trevlig och saklig, man känner sig bra behandlad och trygg i försäljningsproceduren. Allt fick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Maud L sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-03-18

Visby med omnejd
    Vi har sålt vår fina hästgård. Har känts så tryggt med Thomas som varit superproffsig hela vägen, nästan bättre än förväntan. Toppenbra, högsta betyg. Läs mer
  • Bror Sture S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-03-14

Sålt en skogsfastighet. Thomas är trevlig och kompetent. Möter upp säljare och köpare på ett mycket bra sätt. Känslan är att Thomas gör det lilla extra om det skulle behövas. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Jenny Holgersson