Thomas Sandelius
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 58 Läs vad Thomas Sandelius

• Martin L köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-04

Södra
    Villan i Etelhem. Thomas har varit bra på att kommunicera skeden och händelser under affären.
    Annonsen saknade nästan helt beskrivning av fastigheten, boendekostnader och fakta, vilket kändes lite märkligt.
    Enkelheten i affären har varit påfallande och överträffar mina förväntningar. På det hela taget en bra affär och upplevelsen är positiv. Läs mer
  • Jan S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-02-18

Visby med omnejd
    Sålde ett hus på Basgången 4 i Vibble. Thomas har varit seriös och givit en klar bild på nuläget. Förväntningarna var lite högre med priset men efterfrågan runt jul var inte det bästa. Jag vill verkligen rekommendera Thomas för både de som köper och säljer ett hus, han är seriös och lovar inget extra vid sina kontakter med säljaren. Läs mer
  • Björn S köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-01-07

Visby med omnejd
    Trevlig,seriös o kunnig! Tyvärr var det en
    annan mäklare som skötte uppdraget i början,det var inte tillfylles!
    Då säljaren redan flyttat till fastlandet o var svårt att få tag i,så hade denna mäklare en viktig roll att fylla,med dåligt
    resultat. Läs mer
    2020-01-07 Thomas S svarar Björn S
    Hej Björn

Skönt att ni är nöjda trots den dåliga starten.
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus, hör av er om ni har några frågor eller funderingar.
    Thomas
  • Ola B köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-30

Köpt bostadsrätt och har blivit bra bemött. Läs mer
  • Bengt S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-30

Thomas fick ta över efter en annan mäklare och avslutade affären på ett sätt som vi blev mycket nöjda med Läs mer
  • Disa E köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-12

Södra Gotland
    Köpt bostad. Tvåvåningsvilla med ladugård. Thomas var lätt att få tag i och gav raka svar samt förklarade tills man förstod. En mycket bra och trygg känsla. Läs mer
    2019-10-12 Thomas S svarar Disa E
    Hoppas verkligen du kommer trivas i det charmiga huset. Tveka inte att höra av dig om du funderar på något kring ert köp.
    Vänligen Thomas
  • Kerstin S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-07

Visby
    Personlig, förtroendefull, affärsmässig, positiv Läs mer
  • Erik B sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-10-06

Visby
    Då jag och mina systrar sålde ett hus fick vi mycket bra hjälp. Lugn, förklarande och otroligt hjälpsam. Professionell. Läs mer
  • Stefan L sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-08-23

Södra Gotland
    Thomas har skött sig exemplariskt, i min försäljning är det andra myndigheter som bromsat försäljningen! Läs mer
  • Inga Lena Margareta S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-08-13

Västra Gotland
    Har sålt en andel i ett andelshus. Bemötandet har varit mkt bra. Förväntningarna var att få ut så mkt som möjligt och vi är nöjda. Allt har fungerat till belåtenhet och vi rek Thomas till alla. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Harun Mustafa