Thomas Sandelius är mäklare på Fastighetsbyrån Gotland

och har varit registrerad mäklare sedan 2009. Thomas Sandelius har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 71 omdömen sedan 2014-10-22. Thomas Sandelius har haft 44 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 71 Läs vad Thomas Sandelius

• - Fritidshus - Excellent bemötande. Thomas lyssnar på vad man säger och tar det på allvar, har alltid varit lyhörd och öppen för våra synpunkter - Thomas är kunnig, kompetent, faktainriktad och har i vårt fall satt sig in i en - rättsligt sett - komplicerad situation och hanterat den utomordentligt - Kvaliten på producerat matrial är mycket hög, ja, oerhört bra - Thomas har lagt ned ett omsorgsfullt och omfattande arbete (med bl.a. resor och kundkontakter samt med markägare) - Thomas har i högsta grad levt upp till våra förväntningar
    Håkan Svante S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2020-10-05
    • 28.0 m²
    • Västra Gotland
    2020-10-05
  • Träffade honom en väldigt kort stund då jag köpte utan gå på visning . Men ar kontakt har varit trevlig. Han har en fin hund. Jag har köpt en sportstuga i en typ skog, men det kommer att bli bra med lite jäkla anamma och lite kapital.
    Carl Johan Oscarsson P köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2020-09-18
    • 55.0 m²
    2020-09-18
    Trevligt att ni är nöjda med både mig och hunden.

Visa svar
  • Har sålt Ålarve 1:55 i Rone. Thomas Sandelius har under hela säljprocessen Ingett ett mycket gott förtroende . Haft en kontinuerlig konstruktiv ,dialog med säljaren. Våra förväntningar på mäklaren har uppfyllts med råge. Kommer absolut att rek. Fastighetsbyrån och Thomas Sandelius till bekanta som tänker köpa eller sälja hus,lägenheter På Gotland. . Ulla Kraft -Dahlbom
    Ulla D sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2020-07-22
    • 55.0 m²
    2020-07-22
  • Köp av sommarbostad. Bra service från start till mål. Enkelt, tydligt och proffsigt. 100%.
    Noah L köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2020-07-14
    • 79.0 m²
    2020-07-14
  • Köpt bostad. Mycket bra. Professionellt och trevligt Se ovan. Mycket bra
    Claes N köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2020-07-12
    • 110.0 m²
    2020-07-12
    Tack Claes för den fina omdömet. Önskar er ett stort lycka till i det nya boendet. Thomas

Visa svar
  • Proffesionellt tryggt och ödmjuk hantering av en komplex försäljning. I en av livets största affärer är Thomas en utomordentlig partner.
    Daniel H sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2020-07-10
    • 183.0 m²
    • Visby Innerstad
    2020-07-10
  • Proffsig. Lagom personlig. Mycket trevligt bemötande. Noggrann vad gäller alla handlingar. Pedagogisk. Saklig begripliga förklaringar. Förvissade sig om att vi hade förstått allt. Lätt tillgänglig, svarade snabbt på e-post och SMS Kommer att anlita honom vid framtida behov.
    Sven-erik S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2020-07-04
    • Västra Gotland
    2020-07-04
    Hej sven-Erik Ni är alltid välkomna tillbaka.

Visa svar
  • Artillerigatan 21d Trevlig och kunnig mäklare som var lätt att ha och göra med. Allt på banken vad gällde papper mm gick smärtfritt. Det jag har att anmärka på var att Inga missförstånd mellan säljare och mäklare om vad som ingår vid försäljningen. Nu löste det sig men den känslan var inte rolig.
    Agneta N köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2020-05-28
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Visby
    2020-05-28
  • Sålt villa.Thomas är stimulerande att arbeta tillsammans med,kunnig samt positiv..Lätt Att nå och diskutera med,god männiiskokännedom.Passar mycket bra för sitt arbeta.
    Wiola B sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2020-05-15
    • 79.0 m²
    2020-05-15
  • Trevligt och förtroendeingivande bemötande.
    Elin S köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2020-05-05
    • 104.0 m²