Thomas Sandelius

Thomas Sandelius

Thomas Sandelius är mäklare på Fastighetsbyrån Gotland

Thomas Sandelius har varit registrerad mäklare sedan 2009-01. Thomas Sandelius har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.6. Thomas Sandelius har haft 45 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 85 Läs vad Thomas Sandelius

• köpte en tomt med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-30
    Vi har gjort vår fastighetsaffär på distans och Thomas har alltid vart tydlig och snabb i sin återkoppling. Thomas har varit en jättebra partner i vår affär.
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-06-18
    Thomas var bra påläst på objektet, trevlig och professionell.
    Jag är mycket nöjd så här långt..
    / Klas
    2021-06-11
    Vi fick bra information och svar och hjälp med våra frågor
  • sålde en tomt med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-06-04
    Vi har sålt ett mycket svårt objekt, Thomas har hela tiden arbetat intensivt med ett antal spekulanter och lagt ner mycket arbete på att få ett avslut tillstånd. Hans arbete gav önskat resultat och affären gick i lås.
    Peter o Inger Edlund
  • Samuel M
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-05-25
    Sålt hus med Tomas,
    Bemött på väldigt bra vis, svarat på alla frågor man haft och alltid sett till att finnas tillgänglig eller ringa upp så snabbt han kan.
    Väldigt tydlig när man ska skriva papper att gå igenom allt med köpare/säljare,
    Rekommenderas starkt
    Trevligt att ni är nöjda. Vill kontra med att ni också får fem stjärnor av fem möjliga för ert ordningssinne vad gäller skötsel av fastigheten, så imponerande bra. Thomas Sandelius
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-05-04
    Mycket professionell och trevlig med sakkunnighet vilket gjorde att allt gick smidigt till och kändes tryggt.
    2021-04-07
    Jag har precis sålt min villa med hjälp av Thomas. Det har gått snabbt, smidigt och Thomas har hela tiden varit tydlig med allting genom processen.
    Han har varit lätt att få kontakt med, vilket uppskattas som säljare med alla nerver inblandade.
    Jag är väldigt nöjd med hela försäljningen och kände mig trygg med Thomas hela vägen
  • köpte en tomt med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-04-06
    Thomas gav oss en trygg och smidig upplevelse som köpare.
    2021-03-26
    Engagerad mäklare med intresse att affären skulle bli av.
    2021-01-20
    Bra och återkommande information. Trevligt bemötande, och lätt att nå!